PowerBox/tunning do Superb SIII
-
- Posty: 141
- Rejestracja: 23 paź 2019, o 22:44
- Samochód: Superb III combi 4x4 Facelift
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
- Aktualnie: 280/400
- Imię: Marek
Re: PowerBox/tunning do Superb SIII
Kurde, właśnie ja bym delikatnie zrobił. Taki mam gust i dużo jeżdżę. Głośny wydech nie wchodzi w grę
- baarttbaartt
- Posty: 422
- Rejestracja: 16 cze 2019, o 07:44
- Samochód: Superb III combi 4x4
- Rocznik: 2019
- Silnik: 2.0TSI (272KM)
PowerBox/tunning do Superb SIII
Ja mam s3 272 i zmieniłem środkowy tłumik na ten z golfa r i zero zmiany w głośności.
Myśle nad zmiana końcowych tłumików na te od golfa r kombi. Użytkownik @Sane takie chyba ma/miał.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Myśle nad zmiana końcowych tłumików na te od golfa r kombi. Użytkownik @Sane takie chyba ma/miał.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
-
- Posty: 141
- Rejestracja: 23 paź 2019, o 22:44
- Samochód: Superb III combi 4x4 Facelift
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
- Aktualnie: 280/400
- Imię: Marek
Re: PowerBox/tunning do Superb SIII
Tylko ze to musza być z wersji z gpf? Jutro jestem u Froga to rozeznał temat.
- baarttbaartt
- Posty: 422
- Rejestracja: 16 cze 2019, o 07:44
- Samochód: Superb III combi 4x4
- Rocznik: 2019
- Silnik: 2.0TSI (272KM)
Re: PowerBox/tunning do Superb SIII
Ja mam z wersji z gpf od golfa r
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
-
- Posty: 48
- Rejestracja: 24 lip 2019, o 07:51
- Samochód: Superb III combi 4x4
- Silnik: Inny
- Imię: Adrian
Re: PowerBox/tunning do Superb SIII
Tłumik środkowy w 272km jest inny niż w wersji bez GPF, nie ma sensu go zmieniać. Wczoraj rozmawiałem na ten temat z tunerem przy okazji strojenia jb4, robili niedawno taki wydech stąd info, założyli końcowy z klapkami i ponoć jest fajnie na otwartych.
- baarttbaartt
- Posty: 422
- Rejestracja: 16 cze 2019, o 07:44
- Samochód: Superb III combi 4x4
- Rocznik: 2019
- Silnik: 2.0TSI (272KM)
Re: PowerBox/tunning do Superb SIII
Co Tuner to inna opinia;)
Użytkownik Kmink (Tuneforce z Poznania) wiele razy pisał ze środkowy w 272 ogranicza i trzeba go zmienić na ten z Golfa R.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Użytkownik Kmink (Tuneforce z Poznania) wiele razy pisał ze środkowy w 272 ogranicza i trzeba go zmienić na ten z Golfa R.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
- sane
- Posty: 1820
- Rejestracja: 7 lut 2017, o 09:59
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 335/450
- Lokalizacja: Warszawa
Re: PowerBox/tunning do Superb SIII
Panowie, w wersji GPF można spokojnie usunąć środkowy tłumnik w ogóle, a i tak będzie cicho.
Tłumiki z 7R Variant mogą być z wersji z GPF i bez. To nie ma żadnego znaczenia.
Tłumiki z 7R Variant mogą być z wersji z GPF i bez. To nie ma żadnego znaczenia.
Honda Civic VI iSR ¦ 2008-2013
Honda Accord VII Sport GT ¦ 2008 - 2017
Skoda Superb III Sportline ¦ 2017 - 2023
BMW 5 Series G30 LCi M Sport ¦ 2022 -
Honda Accord VII Sport GT ¦ 2008 - 2017
Skoda Superb III Sportline ¦ 2017 - 2023
BMW 5 Series G30 LCi M Sport ¦ 2022 -
-
- Posty: 50
- Rejestracja: 12 wrz 2020, o 15:53
- Samochód: Superb III
- Silnik: 1.8TSI CJSA (180KM)
- Aktualnie: 250KM i 339NM
- Imię: Dominik
- Lokalizacja: Warszawa
Re: PowerBox/tunning do Superb SIII
Cześć Panowie, czy ktoś chipował silnik 1.8 TSI z DSG (rok 2017). Zastanawiam się, czy będzie to miało wpływ na trwałość skrzyni, skoro już bazowo ma mniej NM od wersji manualnej. Będę wdzięczy za opinie/spostrzeżenia!
Pozdrawiam
Pozdrawiam
-
- Posty: 92
- Rejestracja: 24 wrz 2016, o 15:47
- Samochód: Superb III
- Silnik: 2.0TSI (220KM)
- Lokalizacja: Silesia
Re: PowerBox/tunning do Superb SIII
Ja bym się nie odważył chipowac tej papierowej skrzyni;) No chyba, ze sobie wkalkulujesz w to ryzyko wymiany skrzyni na DQ381 czy DQ250
-
- Posty: 50
- Rejestracja: 12 wrz 2020, o 15:53
- Samochód: Superb III
- Silnik: 1.8TSI CJSA (180KM)
- Aktualnie: 250KM i 339NM
- Imię: Dominik
- Lokalizacja: Warszawa
Re: PowerBox/tunning do Superb SIII
Jarzyn, dzięki - zmartwiłeś mnie niestety. Wymiana skrzyni to niestety już spory wydatek. Widziałem parę postów dot. tuningu tego silnika przy DSG, ale nie wiem, jak potoczyły się dalsze losy DSG. Jak dobrze rozumiem, w innych silnikach np. 2.0 TSI 220km jest inna, trwalsza skrzynia?
-
- Posty: 92
- Rejestracja: 24 wrz 2016, o 15:47
- Samochód: Superb III
- Silnik: 2.0TSI (220KM)
- Lokalizacja: Silesia
Re: PowerBox/tunning do Superb SIII
Tak, Ty masz DQ200, sucha dwusprzęgłowa do 250 nm i ona rzeczywiście dużo więcej nie przyjmie. To jest skrzynia przeznaczona raczej do samochodów typu fabia czy polo, to że trafiła do Superba to jest jedno wielkie nieporozumienie, tak jak tylne hamulce niewentylowane
220/280 maja DQ250, mokra 6 biegów, teoretycznie 350 nm, ale latają porobione po 500 nm i śmigają
W sumie to nawet nie wiem, czy tunerzy by się podjęli to czipować, bo mógłbyś za pół roku wrócić z pretensjami, ze padła skrzynia. Zapytaj może z ciekawości tunerów
220/280 maja DQ250, mokra 6 biegów, teoretycznie 350 nm, ale latają porobione po 500 nm i śmigają
W sumie to nawet nie wiem, czy tunerzy by się podjęli to czipować, bo mógłbyś za pół roku wrócić z pretensjami, ze padła skrzynia. Zapytaj może z ciekawości tunerów
-
- Posty: 50
- Rejestracja: 12 wrz 2020, o 15:53
- Samochód: Superb III
- Silnik: 1.8TSI CJSA (180KM)
- Aktualnie: 250KM i 339NM
- Imię: Dominik
- Lokalizacja: Warszawa
Re: PowerBox/tunning do Superb SIII
Jarzyn, tak zrobię, może jest bezpieczna opcja niewielkiego podniesienie nm i normalnego podniesienia KM i mają jakieś przykłady niepsujących się DSG7 Pewnie skończy się na odpuszczeniu, wolę już nie żałować, że zdecydowałem się na DSG7...
-
- Posty: 50
- Rejestracja: 12 wrz 2020, o 15:53
- Samochód: Superb III
- Silnik: 1.8TSI CJSA (180KM)
- Aktualnie: 250KM i 339NM
- Imię: Dominik
- Lokalizacja: Warszawa
- baarttbaartt
- Posty: 422
- Rejestracja: 16 cze 2019, o 07:44
- Samochód: Superb III combi 4x4
- Rocznik: 2019
- Silnik: 2.0TSI (272KM)
Re: PowerBox/tunning do Superb SIII
https://m.facebook.com/TuneFORCE/posts ... 621557826baarttbaartt pisze:Co Tuner to inna opinia;)
Użytkownik Kmink (Tuneforce z Poznania) wiele razy pisał ze środkowy w 272 ogranicza i trzeba go zmienić na ten z Golfa R.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
- sane
- Posty: 1820
- Rejestracja: 7 lut 2017, o 09:59
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 335/450
- Lokalizacja: Warszawa
Re: PowerBox/tunning do Superb SIII
Mój znajomy jeżdzi Leonem 1.8TSI z DQ200 i ma nawet większe turbo IS20 (z 2.0 210-245KM). Moc w okolicy 300KM i jeszcze skrzynia żyje. Natomiast wiem, że musiał zdejmować moment z dołu, bo sprzegła lubiły się uśliznąć.RogerFederer pisze: ↑12 wrz 2020, o 15:55 Cześć Panowie, czy ktoś chipował silnik 1.8 TSI z DSG (rok 2017). Zastanawiam się, czy będzie to miało wpływ na trwałość skrzyni, skoro już bazowo ma mniej NM od wersji manualnej. Będę wdzięczy za opinie/spostrzeżenia!
Pozdrawiam
Generalnie jeżeli nie przekraczasz 350NM to powinno być OK.
Sam soft można śmiało zrobić - po prostu będzie mniej momentu z dołu niż w manualu, a moc końcowa wyjdzie podobnie.
Można też kupić JB4 i także wystroić to pod auto. Moje dawne JB4 wział koleś do Passata B8 1.8 DSG (też DQ200), wystroił w Unitronic pod swoje auto na ok. 240KM i śmigał bez problemów bardzo zadowolony. Bez uślizgów, bez szarpania.
Honda Civic VI iSR ¦ 2008-2013
Honda Accord VII Sport GT ¦ 2008 - 2017
Skoda Superb III Sportline ¦ 2017 - 2023
BMW 5 Series G30 LCi M Sport ¦ 2022 -
Honda Accord VII Sport GT ¦ 2008 - 2017
Skoda Superb III Sportline ¦ 2017 - 2023
BMW 5 Series G30 LCi M Sport ¦ 2022 -