Sprawdzanie kondycji wtrysku CR
Regulamin forum
Szczegółowy regulamin działu znajduje się tutaj: link
Szczegółowy regulamin działu znajduje się tutaj: link
- Enriquez
- Administrator
- Posty: 13611
- Rejestracja: 2 cze 2012, o 09:20
- Samochód: Inny
- Rocznik: 2022
- Silnik: Inny
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Łódź - Wieś ELW
Sprawdzanie kondycji wtrysku CR
Byłem tam dziś.
Pozdrawiam
Marcin
---
Nie udzielam porad technicznych na PW. Nie podejmuję się wykonywania żadnych modyfikacji w cudzych samochodach. Proszę mnie o to nie pytać.
Marcin
---
Nie udzielam porad technicznych na PW. Nie podejmuję się wykonywania żadnych modyfikacji w cudzych samochodach. Proszę mnie o to nie pytać.
- jedrek1980
- Posty: 460
- Rejestracja: 17 sie 2017, o 19:28
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Aktualnie: 217/430 Compsport
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
- jedrek1980
- Posty: 460
- Rejestracja: 17 sie 2017, o 19:28
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Aktualnie: 217/430 Compsport
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
- Enriquez
- Administrator
- Posty: 13611
- Rejestracja: 2 cze 2012, o 09:20
- Samochód: Inny
- Rocznik: 2022
- Silnik: Inny
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Łódź - Wieś ELW
Re: Sprawdzanie kondycji wtrysku CR
Spora. Na plus.
Pozdrawiam
Marcin
---
Nie udzielam porad technicznych na PW. Nie podejmuję się wykonywania żadnych modyfikacji w cudzych samochodach. Proszę mnie o to nie pytać.
Marcin
---
Nie udzielam porad technicznych na PW. Nie podejmuję się wykonywania żadnych modyfikacji w cudzych samochodach. Proszę mnie o to nie pytać.
-
- Posty: 18
- Rejestracja: 22 sie 2017, o 13:20
- Samochód: Inny
- Silnik: 2.0TDI CFFB (140KM)
- Imię: Grzegorz
Sprawdzanie kondycji wtrysku CR
Pobawię się w archeologa i odgrzeje kotleta
Tak wyglądają parametry wtrysków po 115kkm (silnik cffb)
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
-
- Posty: 1
- Rejestracja: 26 sty 2018, o 10:28
- Samochód: Inny
- Silnik: 2.0TDI CFFB (140KM)
- Aktualnie: 110 km 280nm
- Imię: Grzegorz
Re: Sprawdzanie kondycji wtrysku CR
Witam forumowiczów. Czy może ktoś z was znalazł już przyczynę szarpania połączonego z klekotaniem zimnego silnika?
- JanuszSz
- Posty: 1025
- Rejestracja: 21 sty 2014, o 22:17
- Samochód: Inny
- Silnik: 2.0TDI (150KM)
- Aktualnie: 150
- Lokalizacja: Lublin
Re: Sprawdzanie kondycji wtrysku CR
Imię: Grzegorz
Dołączył(a): wczoraj, o 11:28
Posty: 1
Samochód: Inny
Silnik: 2.0TDI CFFB (140KM)
Aktualnie: 110 km 280nm
Silnik kwalifikuje się do naprawy głównej.Spadek mocy > 20%.
Grzebanie we wtryskiwaczach nie pomoże.
Dołączył(a): wczoraj, o 11:28
Posty: 1
Samochód: Inny
Silnik: 2.0TDI CFFB (140KM)
Aktualnie: 110 km 280nm
Silnik kwalifikuje się do naprawy głównej.Spadek mocy > 20%.
Grzebanie we wtryskiwaczach nie pomoże.
-
- Posty: 2
- Rejestracja: 8 lip 2019, o 22:45
- Samochód: Superb II
- Silnik: 1.6TDI CAYC (105KM)
- Aktualnie: 145km
- Imię: Artur
Re: Sprawdzanie kondycji wtrysku CR
Witam,
proszę o podpowiedź,
padł mi 1 wtrysk(cewka), po wymianie wartości paliwa to odpowiednio:
1 wtrysk(nowy) -1,5mg
2 wtrysk 0,2mg
3 wtrysk 0,3mg
4 wtrysk +1,5mg
Czy nowy wtrysk(nie regwnerowany nie używany), może miec wartośc -1,5mg??, został przypisany numer wtrysku.
Pozdrawiam,
Artur
proszę o podpowiedź,
padł mi 1 wtrysk(cewka), po wymianie wartości paliwa to odpowiednio:
1 wtrysk(nowy) -1,5mg
2 wtrysk 0,2mg
3 wtrysk 0,3mg
4 wtrysk +1,5mg
Czy nowy wtrysk(nie regwnerowany nie używany), może miec wartośc -1,5mg??, został przypisany numer wtrysku.
Pozdrawiam,
Artur
-
- Posty: 9
- Rejestracja: 8 wrz 2018, o 18:27
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
Re: Sprawdzanie kondycji wtrysku CR
Panowie, wymieniłem wtrysk który lał, niestety stuki na początku jazdy nie zniknęły, co może być przyczyną??
-
- Posty: 37
- Rejestracja: 2 mar 2018, o 20:21
- Samochód: Superb II DSG 4x4
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Lokalizacja: Janikowo
Re: Sprawdzanie kondycji wtrysku CR
Witamarturwiczlino pisze:Witam,
proszę o podpowiedź,
padł mi 1 wtrysk(cewka), po wymianie wartości paliwa to odpowiednio:
1 wtrysk(nowy) -1,5mg
2 wtrysk 0,2mg
3 wtrysk 0,3mg
4 wtrysk +1,5mg
Czy nowy wtrysk(nie regwnerowany nie używany), może miec wartośc -1,5mg??, został przypisany numer wtrysku.
Pozdrawiam,
Artur
Proszę o analizę logów.z góry dziękuję.
Wysłane z mojego ELE-L29 przy użyciu Tapatalka
-
- Posty: 6
- Rejestracja: 15 cze 2019, o 10:25
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Aktualnie: 170
- Imię: Artur
Re: Sprawdzanie kondycji wtrysku CR
Też chciałbym skorzystać z podpowiedzi. Otrzymałem informację, że wtryski sprawdza się podczas jazdy, obciążając silnik na wysokim biegu przy małej prędkości (dławiąc go). Takie pomiary według mechanika kwalifikuja wtrysk do wymiany. Początkowo chciano wymienic mi wszystkie 4 wtryski - w chwili obecnej po miesięcznej walce - kończy się na jednym - ale czy na pewno? Poniżej moje pomiary. No i pytanie podstawowe - JAK PRAWODŁOWO WYKONUJE SIĘ TE POMIARY? nA ZIMNYM, CIEPŁYM, CZY PODCZAS JAZDY?
Zimny
6 C deg. oil temp.
1 - -0,07
2 - -0,3
3 - +0,12
4 - +0,25
Ciepły
90 C deg. oil temp.
1 - +0,3
2 - -0,6
3 - +0,31
4 - -0,02
Jazda - tutaj się niepokoję. Wygląda jakby 3 lał, a drugi starał się to wyrównać.
1 - -0,5
2 - -2,27
3 - +2,31
4 - +0,44
Proszę o pomoc i informację - jak się w końcu wykonuje te pomiary. W weekend wymienię 3 wtrysk - bo mam w zapasie. Ale chyba skończy się na wymianie na nowy.
Zimny
6 C deg. oil temp.
1 - -0,07
2 - -0,3
3 - +0,12
4 - +0,25
Ciepły
90 C deg. oil temp.
1 - +0,3
2 - -0,6
3 - +0,31
4 - -0,02
Jazda - tutaj się niepokoję. Wygląda jakby 3 lał, a drugi starał się to wyrównać.
1 - -0,5
2 - -2,27
3 - +2,31
4 - +0,44
Proszę o pomoc i informację - jak się w końcu wykonuje te pomiary. W weekend wymienię 3 wtrysk - bo mam w zapasie. Ale chyba skończy się na wymianie na nowy.
-
- Posty: 6
- Rejestracja: 15 cze 2019, o 10:25
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Aktualnie: 170
- Imię: Artur
Re: Sprawdzanie kondycji wtrysku CR
wydaje mi się, czy nikt nie wie jak to powinno byc.
Jeżeli nie wiemy w jakim stanie mierzyć, to po co to w ogóle robić. Poczekamy, może znajdzie się ktoś z wiedzą i doświadczeniem, chcący wyprostować cały ten wątek.
Jeżeli nie wiemy w jakim stanie mierzyć, to po co to w ogóle robić. Poczekamy, może znajdzie się ktoś z wiedzą i doświadczeniem, chcący wyprostować cały ten wątek.