Chiptuning
-
- Posty: 9
- Rejestracja: 28 paź 2018, o 09:46
- Samochód: Superb II
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Imię: Maciej
-
- Posty: 9
- Rejestracja: 28 paź 2018, o 09:46
- Samochód: Superb II
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Imię: Maciej
-
- Posty: 195
- Rejestracja: 26 wrz 2018, o 22:27
- Samochód: Superb II Kombi
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
Re: Chiptuning
Gdzie robiłeś?krzemienio pisze: ↑27 sty 2020, o 09:48 JA już też jestem po "wirusie" i mega poprawa. Seria 177/360 po 217/422 Zupełni inne auto. Czekam teraz na rozpórkę.
-
- Administrator
- Posty: 1240
- Rejestracja: 5 sie 2019, o 07:50
- Samochód: Superb II Kombi
- Rocznik: 2012
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Lokalizacja: Gdańsk
Re: Chiptuning
Pytam, bo wynik jak bez dpf-u, masz wykres z hamowni?
POMOC W TUNING / DPF / EGR / SCR
- into
- Posty: 566
- Rejestracja: 30 cze 2018, o 18:37
- Samochód: Superb II Kombi
- Rocznik: 2010
- Silnik: 2.0TDI CFFB (140KM)
- Imię: Michał
- Lokalizacja: Leżajsk
Re: Chiptuning
217/422 tyle km na seryjnym turbie to jakis walek. Wszedzie pisza ze turbo z cfgb wychodzi biepieczne ok 200km. Czytalem rowniez, ze skrzynia manuala nie przeniesie takie momentu jak dsg i w tym przypadku ograniczenie jest do ok 380-390 nm. Teraz pytanie czy rolki przeklamuja czy tunerzy przesadzaja z mapa a moze auto faktycznie tyle ma?
I'm the man on the silver mountain
-
- Posty: 170
- Rejestracja: 10 wrz 2019, o 10:48
- Samochód: Superb II
- Silnik: 2.0TDI CFFB (140KM)
- Imię: Marcin
Re: Chiptuning
To nie wierz teoretykom sam miałem 219KM i 441Nm sprawdzane na dwóch niezaleznych hamowniach obciązeniowych. 380-390Nm robi się na turbo od 140KMinto pisze: ↑28 sty 2020, o 08:34 217/422 tyle km na seryjnym turbie to jakis walek. Wszedzie pisza ze turbo z cfgb wychodzi biepieczne ok 200km. Czytalem rowniez, ze skrzynia manuala nie przeniesie takie momentu jak dsg i w tym przypadku ograniczenie jest do ok 380-390 nm. Teraz pytanie czy rolki przeklamuja czy tunerzy przesadzaja z mapa a moze auto faktycznie tyle ma?
Druga sprawa wiele tjunigowców nie robi sporej częsci map w CR bo albo to omija albo nie ma pojęcia.
-
- Posty: 195
- Rejestracja: 26 wrz 2018, o 22:27
- Samochód: Superb II Kombi
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
Re: Chiptuning
No niestety CR to nie PD. Ze 170 na prawie 220KM i 420-440Nm to mało realny wynik.
Czemu zwykle wychodzi 380-400Nm a sporadycznie 420-440?
Czemu zwykle wychodzi 380-400Nm a sporadycznie 420-440?
-
- Posty: 170
- Rejestracja: 10 wrz 2019, o 10:48
- Samochód: Superb II
- Silnik: 2.0TDI CFFB (140KM)
- Imię: Marcin
Re: Chiptuning
Bo to zależy od umiejętności tunera i co w mapie zostało ruszone. Tak jak napisałeś CR to nie PD i jest jeszcze ponad połowe więcej map do ruszenia a tunerzy często też tego nie ruszają druga sprawa jedni dają ogranicznik EGT przy 950 Stopni inni 850 stopni a czesto to potrafi być około 5-8KM i 10Nm
-
- Posty: 9
- Rejestracja: 28 paź 2018, o 09:46
- Samochód: Superb II
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Imię: Maciej
Re: Chiptuning
Mam wykres w pdf tylko nie za bardzo wiem jak go tu wstawić. Program robiony w Masters Tuning w Piasecznie więc myślę że zrobiony dobrze i z głową. Seria też wyszła dobrze i wydaje mi się że dlatego taki wynik.
-
- Administrator
- Posty: 1240
- Rejestracja: 5 sie 2019, o 07:50
- Samochód: Superb II Kombi
- Rocznik: 2012
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Lokalizacja: Gdańsk
Re: Chiptuning
Po wykresie widać, że wszystko ok. A że seria wyszła tak wysoko to tylko pozazdrościć.
POMOC W TUNING / DPF / EGR / SCR
- Montes
- Posty: 53
- Rejestracja: 24 paź 2017, o 09:31
- Samochód: Superb II Kombi 4x4
- Silnik: 2.0TDI CFFB (140KM)
- Aktualnie: 190/405
- Imię: Przemek
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Chiptuning
Przed wakacjami zrobiłem serwis w ASO (Krotoski Radzymińska Warszawa).
Napisałem, przy zdawaniu auta, że nie wyrażam zgody na żadne akcje serwisowe związane z oprogramowaniem.
I zgadnijcie co się stało... Tak - wgrali mi całą ekologię. Przez 6 tyg urlopu i 9kkm jeździłem na tych fabrycznych parametrach...
Długo prosiłem Gregora10 żeby znalazł dla mnie czas i w końcu się udało! Od środy znowu radość z oprogramowania Grześka.
Warszawa-Jało-Warszawa = koszt paliwa + koszt przywrócenia ustawień + 12 godzin za kółkiem.
Od razu zrobiłem program DSG bo wcześniej Grzegorz nie miał na to czasu i jest petarda.
DSG po programie to inna bajka, ale na pewno to wiecie.
Pozdrowienia dla Wszystkich i uważajcie, żeby Wasze ASO nie załatwiło Was jak mnie.
https://images89.fotosik.pl/424/5072b436b5032053med.jpg
Napisałem, przy zdawaniu auta, że nie wyrażam zgody na żadne akcje serwisowe związane z oprogramowaniem.
I zgadnijcie co się stało... Tak - wgrali mi całą ekologię. Przez 6 tyg urlopu i 9kkm jeździłem na tych fabrycznych parametrach...
Długo prosiłem Gregora10 żeby znalazł dla mnie czas i w końcu się udało! Od środy znowu radość z oprogramowania Grześka.
Warszawa-Jało-Warszawa = koszt paliwa + koszt przywrócenia ustawień + 12 godzin za kółkiem.
Od razu zrobiłem program DSG bo wcześniej Grzegorz nie miał na to czasu i jest petarda.
DSG po programie to inna bajka, ale na pewno to wiecie.
Pozdrowienia dla Wszystkich i uważajcie, żeby Wasze ASO nie załatwiło Was jak mnie.
https://images89.fotosik.pl/424/5072b436b5032053med.jpg