Superb 3 FL MY2020
Regulamin forum
1. Temat musi zaczynać się od [S1] lub [S2], a treść powinna być taka sama jak ta występująca w cenniku lub konfiguratorze, np. "[S2] Przygotowanie pod telefon GSM I"
2. Jeden wątek powinien dotyczyć jednej opcji wyposażenia dostępnej w cenniku lub konfiguratorze.
1. Temat musi zaczynać się od [S1] lub [S2], a treść powinna być taka sama jak ta występująca w cenniku lub konfiguratorze, np. "[S2] Przygotowanie pod telefon GSM I"
2. Jeden wątek powinien dotyczyć jednej opcji wyposażenia dostępnej w cenniku lub konfiguratorze.
-
- Posty: 54
- Rejestracja: 24 mar 2017, o 20:27
- Samochód: Superb III Facelift
- Silnik: 2.0TDI (190KM)
Re: Superb 3 FL MY2020
Słyszał ktoś o jakiejś podwyżce cen między końcem września, a dniem dzisiejszym? Auto zamówione 28.09 w przyszłym tygodniu ma trafić na linie i dziś się dowiedziałem o wyższej cenie. Dealer mówi, że skoda ma prawo do podwyżki cen mimo wcześniej zawartego zamówienia z ceną końcową. Kupiłem już kilka nowych aut i pierwszy raz mam styczność z tak kuriozalną sytuacją...
-
- Posty: 100
- Rejestracja: 5 paź 2019, o 13:10
- Samochód: Superb III Facelift
- Silnik: 1.5TSI DADA (150KM)
- Lokalizacja: Wrocław
Re: Superb 3 FL MY2020
Podwyżki choć niewielkie są rzekomo na przyszły rok, chociaż dealerzy mają to "rozpisane na karteczkach". Jeśli mowa o podwyżce na auto które zrobią w 2019 to chyba cię robią w ...
- marwlaz
- Posty: 62
- Rejestracja: 16 maja 2012, o 10:26
- Samochód: Superb III Facelift
- Silnik: 2.0TSI (190KM)
- Aktualnie: 190 KM
- Imię: Mariusz
- Lokalizacja: W-wa i okolice
Re: Superb 3 FL MY2020
Dopłaty jest 1850 zł ale dla samochodów które są zamawiane po 47 tygodniu także to chyba tyle w temacie większych cen
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
-
- Posty: 91
- Rejestracja: 3 sty 2016, o 17:47
- Samochód: Superb III Kombi
- Silnik: 2.0TSI (190KM)
Re: Superb 3 FL MY2020
Mi dealer o niej mowil, ze auta produkowane w listopadzie i pozniej beda drozsze, ale ze bierze to na siebie.Reez pisze: ↑14 lis 2019, o 17:29 Słyszał ktoś o jakiejś podwyżce cen między końcem września, a dniem dzisiejszym? Auto zamówione 28.09 w przyszłym tygodniu ma trafić na linie i dziś się dowiedziałem o wyższej cenie. Dealer mówi, że skoda ma prawo do podwyżki cen mimo wcześniej zawartego zamówienia z ceną końcową. Kupiłem już kilka nowych aut i pierwszy raz mam styczność z tak kuriozalną sytuacją...
-
- Posty: 280
- Rejestracja: 6 lis 2011, o 11:32
- Samochód: Superb III Facelift
- Silnik: 2.0TSI (190KM)
- Imię: Krzysiek
Re: Superb 3 FL MY2020
Oferta która dostałem 1 października od jednego z dealerów już uwzględniała tą podwyżkę.
- siemi1
- Posty: 2360
- Rejestracja: 25 mar 2013, o 14:13
- Samochód: Superb III Kombi 4x4 Facelift
- Rocznik: 2022
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 2.0 TDi 200KM
- Lokalizacja: Wawa_Bemowo
Re: Superb 3 FL MY2020
W UK juz zamawiaja iV podobno dealerzy maja konfiguratory do zamowień.
Wysłane z mojego ONEPLUS A6003 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego ONEPLUS A6003 przy użyciu Tapatalka
Domówka:
OII FL, Elegance 2.0TDI Kombi, oszust RS Jest 171,7 KM i 402,9 Nm
Służbówka:
S3 FL, Scout 2.0TDI Kombi 200KM DSG7 4x4, Steel Grey/pakiet Black
OII FL, Elegance 2.0TDI Kombi, oszust RS Jest 171,7 KM i 402,9 Nm
Służbówka:
S3 FL, Scout 2.0TDI Kombi 200KM DSG7 4x4, Steel Grey/pakiet Black
-
- Posty: 161
- Rejestracja: 29 sie 2015, o 22:15
- Samochód: Superb III
- Silnik: 2.0TSI (190KM)
- Lokalizacja: Trójmiasto
Re: Superb 3 FL MY2020
Przejechałem 120km testowym sportline 2.0tsi 190km. Porównuję z 2.0 220km tsi.
Duża różnica w dynamice na minus. Najgorsze jest przyspieszanie z 7 biegu. Dopóki nie zrzuci na 5 nic się nie dzieje. A zrzucanie z 7 na 5 jednak moment trwa. W starej skrzyni 6biegowej wystarczala redukcja na 5 by plynnie (nie mlodzieżowo) wyprzedzać.
Za to nie czuć w ogóle wibracji gdy jedzie się 65 na 6 biegu i 75 na 7 biegu. Obrotomierz pokazuje 1250, ale mi to nie przeszkadza.
Poza tym stara bida. Nie odnotowałem lepszego wyciszenia po lifcie. Spalanie minimalnie niższe. Wyszło mi 6,7 na trasie gdzie w poprzednim miałbym 7,0.
Na plus wyświetlacz tabletowy. Myślałem, że mi się nie spodoba, ale ujdzie. Szkoda że zmiana koloru ambiente nie zmienia wiodącego czerwonego koloru.
Na plus progresywna kierownica. W ogóle w tym sportline kierownica stawiała przyjemny opór czego nie było w l&k przed liftem. Czy tylko w sportline tak jest? Czy w l&k poliftowym też kierownica stawia większy opór?
Nie wiem co jest z pokrętłami na kierownicy, ale chodzą dziwnie, tak plastikowo, jak w kiepskiej zabawce dla dziecka. Takie samo wrażenie miałem w aucie wystawionym w salonie. Mam wrażenie że w moim egzemplarzu od nowości do końca chodziły lepiej.
Nie spodobała mi się czarna podsufitka w czasie dziennej jazdy. Ten kontrast jasno/ciemno nie jest przyjemny dla oka, a jednak więcej się jeździ w dzień. Chciałem to zamówić, ale chyba odpuszczę, bo podoba mi się tylko na postoju.
Fotele sportline są fajne. Niestety muszę mieć wentylację na lato, więc w grę wchodzi tylko l&k.
Czy skrzynia DQ-381F jest sucha a DQ-381A mokra? Ponoć ta pierwsza nie ma w planie serwisowym wymiany oleju bo... montują ją tylko do aut fwd. Za to druga, montowana do awd ma już w planie serwisowym wymiany oleju. Ktoś coś wie w tym temacie?
Duża różnica w dynamice na minus. Najgorsze jest przyspieszanie z 7 biegu. Dopóki nie zrzuci na 5 nic się nie dzieje. A zrzucanie z 7 na 5 jednak moment trwa. W starej skrzyni 6biegowej wystarczala redukcja na 5 by plynnie (nie mlodzieżowo) wyprzedzać.
Za to nie czuć w ogóle wibracji gdy jedzie się 65 na 6 biegu i 75 na 7 biegu. Obrotomierz pokazuje 1250, ale mi to nie przeszkadza.
Poza tym stara bida. Nie odnotowałem lepszego wyciszenia po lifcie. Spalanie minimalnie niższe. Wyszło mi 6,7 na trasie gdzie w poprzednim miałbym 7,0.
Na plus wyświetlacz tabletowy. Myślałem, że mi się nie spodoba, ale ujdzie. Szkoda że zmiana koloru ambiente nie zmienia wiodącego czerwonego koloru.
Na plus progresywna kierownica. W ogóle w tym sportline kierownica stawiała przyjemny opór czego nie było w l&k przed liftem. Czy tylko w sportline tak jest? Czy w l&k poliftowym też kierownica stawia większy opór?
Nie wiem co jest z pokrętłami na kierownicy, ale chodzą dziwnie, tak plastikowo, jak w kiepskiej zabawce dla dziecka. Takie samo wrażenie miałem w aucie wystawionym w salonie. Mam wrażenie że w moim egzemplarzu od nowości do końca chodziły lepiej.
Nie spodobała mi się czarna podsufitka w czasie dziennej jazdy. Ten kontrast jasno/ciemno nie jest przyjemny dla oka, a jednak więcej się jeździ w dzień. Chciałem to zamówić, ale chyba odpuszczę, bo podoba mi się tylko na postoju.
Fotele sportline są fajne. Niestety muszę mieć wentylację na lato, więc w grę wchodzi tylko l&k.
Czy skrzynia DQ-381F jest sucha a DQ-381A mokra? Ponoć ta pierwsza nie ma w planie serwisowym wymiany oleju bo... montują ją tylko do aut fwd. Za to druga, montowana do awd ma już w planie serwisowym wymiany oleju. Ktoś coś wie w tym temacie?
pozdrawiam,
roman_szpadel
roman_szpadel
- enocylhdclub
- Posty: 231
- Rejestracja: 30 kwie 2017, o 08:59
- Samochód: Inny
- Silnik: 1.6TDI (120KM)
- Imię: Dawid
Re: Superb 3 FL MY2020
Dzisiaj po dłuższym czasie przejechałem się Arteonem. Kurde czemu Superb się tak nie prowadzi? Począwszy od układu kierowniczego po zawieszenie, wszystko jest takie jak trzeba. W mojej Skodzie z DCC tragedii nie ma, ale w Arteonie w trybie normal jest bardziej sztywno niż w trybie sport w Skodzie... Do tego szczotkowane aluminium bije na głowę ten samorysujy się plastik piano. Gdyby nie cena to zamieniłbym się za tego Arteona od ręki
- timanfaya
- Posty: 636
- Rejestracja: 21 mar 2019, o 10:16
- Samochód: Superb III Kombi 4x4 Facelift
- Silnik: 2.0TSI (272KM)
Re: Superb 3 FL MY2020
A to nie kwestia zmian w oprogramowaniu DSG po WLTP? U mnie w 2.0 TSI 4x4 dopóki nie zrobie kickdown to to auto nie chce zrzucić biegu... a jak już zrzuci, to jest rakieta do przodu. Ciężko zrobić coś pośrodku / delikatnie wyprzedzić - chyba, że w S albo manetkami.roman_szpadel pisze: ↑16 lis 2019, o 11:49 Duża różnica w dynamice na minus. Najgorsze jest przyspieszanie z 7 biegu. Dopóki nie zrzuci na 5 nic się nie dzieje. A zrzucanie z 7 na 5 jednak moment trwa. W starej skrzyni 6biegowej wystarczala redukcja na 5 by plynnie (nie mlodzieżowo) wyprzedzać.
No to u mnie czuć, zwłaszcza jak chce mocniej dodać gazu a bieg się nie zmienia, bo ta (głupia) skrzynia ma coś innego w planachZa to nie czuć w ogóle wibracji gdy jedzie się 65 na 6 biegu i 75 na 7 biegu. Obrotomierz pokazuje 1250, ale mi to nie przeszkadza.
Progresywna kierownica chyba zawsze była za doplatą, teraz jest w pakiecie w Sportline więc warto brać, bo jedna z lepszych rzeczy (o których się zresztą szybko zapomina, dopóki się nie przesiądzie do innego auta)Na plus progresywna kierownica. W ogóle w tym sportline kierownica stawiała przyjemny opór czego nie było w l&k przed liftem. Czy tylko w sportline tak jest? Czy w l&k poliftowym też kierownica stawia większy opór?
-
- Posty: 25
- Rejestracja: 18 paź 2019, o 15:36
- Samochód: Superb III Kombi Facelift
- Silnik: 2.0TSI (190KM)
- Imię: Jerzy
Re: Superb 3 FL MY2020
Ale koledzy się czepiacie tej biednej skrzyni DSG. Musicie usiąść za kierownicą Mercedesa Actrosa Mp4. Tam to dopiero lagi ma skrzynia. Jak ręcznie nie zmienisz biegu pod górkę to tak będzie długo trzymał najwyższy bieg aż zwolni do 60 xD Przy dojazdach do ronda/skrzyżowania tej fajna zabawa. Czy zmieni bieg czy nie. To wielka niewiadoma. Można tak wymieniać. Włącznie w wrzuceniem luzu w trakcie jazdy i piłowaniem na jałowym. Więc dla mnie DSG to ogólnie komfort i bajka jeśli chodzi o jazdę.
Re: Superb 3 FL MY2020
Czy macie może informację na temat czarnych emblematów seryjnie montowanych? To miał być ten tydzień