Chiptuning

KLICHO
Posty: 30
Rejestracja: 10 wrz 2019, o 10:48
Samochód: Superb II
Silnik: 2.0TDI CFFB (140KM)
Imię: Marcin

Re: Chiptuning

Post autor: KLICHO » 30 wrz 2019, o 09:29

Mi z ekologia tylko z EGR off wyszło ponad 219KM i 437Nm z w miare płaskim Nm

Awatar użytkownika
into
Posty: 420
Rejestracja: 30 cze 2018, o 18:37
Samochód: Superb II combi
Silnik: 2.0TDI CFFB (140KM)
Imię: Michał
Lokalizacja: Leżajsk

Re: Chiptuning

Post autor: into » 30 wrz 2019, o 09:36

KLICHO pisze:Mi z ekologia tylko z EGR off wyszło ponad 219KM i 437Nm z w miare płaskim Nm

To chyba nie posiadasz CFFB, lub zmieniles trubo na inne.
I'm the man on the silver mountain

KLICHO
Posty: 30
Rejestracja: 10 wrz 2019, o 10:48
Samochód: Superb II
Silnik: 2.0TDI CFFB (140KM)
Imię: Marcin

Re: Chiptuning

Post autor: KLICHO » 30 wrz 2019, o 09:54

No turbo tylko od wersji 170KM :) Tylko tyle zmian na serii turbo z pełną ekologią 181KM i 383Nm

Adi5010
Posty: 9
Rejestracja: 20 lis 2017, o 21:11
Samochód: Superb II
Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
Imię: Adrian
Lokalizacja: Maidstone

Re: Chiptuning

Post autor: Adi5010 » 30 wrz 2019, o 21:12

MaxOP pisze:
Adi5010 pisze:Witam!
U mnie tak to wyglada w CFGB

189,3BHP / 139,2 kW 382,8 Nm
208,2BHP / 153,1 kW 464,0 Nm

COMP sport Bielsko-Biala
seria Ci pięknie wyszła rozumiem, że bez ekologii?
Mi z ekologią pokazało 199KM/415Nm
Cala ekologia zostala !

KLICHO
Posty: 30
Rejestracja: 10 wrz 2019, o 10:48
Samochód: Superb II
Silnik: 2.0TDI CFFB (140KM)
Imię: Marcin

Re: Chiptuning

Post autor: KLICHO » 2 paź 2019, o 14:54

Ja teraz rozważam włożenie turbiny od a4b8 190KM jakos wiele przeróbek nie ma cena tez nie jakas duża a potencjał do 230/240 KM i 460-500Nm

Awatar użytkownika
into
Posty: 420
Rejestracja: 30 cze 2018, o 18:37
Samochód: Superb II combi
Silnik: 2.0TDI CFFB (140KM)
Imię: Michał
Lokalizacja: Leżajsk

Re: Chiptuning

Post autor: into » 2 paź 2019, o 18:12

Pytales jakiegos tunera o taki projekt lub u kogos widziales? Czy w manualnej skrzyni taki pomysl ma sens ?
Wtryski w silniku 190KM takie same?
I'm the man on the silver mountain

KLICHO
Posty: 30
Rejestracja: 10 wrz 2019, o 10:48
Samochód: Superb II
Silnik: 2.0TDI CFFB (140KM)
Imię: Marcin

Re: Chiptuning

Post autor: KLICHO » 2 paź 2019, o 20:49

Wtryski ze 140/170 KM wydojność mają na około 250KM tak samo pompa. Sam zrobie taki projekt podobne są już na TDICLUB już wiem co trzeba zrobić aby włożyć. Czyli uciąć wyjście EGR i zaspawać + zrobić spływ oleju. + połączenie do wejścia turbo i dolotu nie problem z tym żaden. Myślę że ma w trasy idealnie :)

tomek evo
Posty: 244
Rejestracja: 16 sie 2017, o 14:18
Samochód: Superb II combi
Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
Imię: Tomasz

Re: Chiptuning

Post autor: tomek evo » 3 paź 2019, o 19:51

Adi5010 pisze:Witam!
U mnie tak to wyglada w CFGB

189,3BHP / 139,2 kW 382,8 Nm
208,2BHP / 153,1 kW 464,0 Nm

COMP sport Bielsko-Biala
Te 189 to seria? :shock:
464 nm??? Nie za mało :D

Awatar użytkownika
Zapp
Posty: 897
Rejestracja: 14 lut 2012, o 09:45
Samochód: Superb II 4x4
Silnik: 3.6 V6 FSI CDVA (260KM)
Aktualnie: 312KM / 382Nm
Lokalizacja: ze wsi (OPO)

Re: Chiptuning

Post autor: Zapp » 3 paź 2019, o 20:17

.
Ostatnio zmieniony 3 paź 2019, o 20:30 przez Zapp, łącznie zmieniany 1 raz.
Benzinový 3,6litrový vidlicový šestiválec

Awatar użytkownika
Zapp
Posty: 897
Rejestracja: 14 lut 2012, o 09:45
Samochód: Superb II 4x4
Silnik: 3.6 V6 FSI CDVA (260KM)
Aktualnie: 312KM / 382Nm
Lokalizacja: ze wsi (OPO)

Re: Chiptuning

Post autor: Zapp » 3 paź 2019, o 20:29

Edit:
Niech będzie, to są z pewnością wiarygodne pomiary -przed i -po :)
Benzinový 3,6litrový vidlicový šestiválec

Awatar użytkownika
into
Posty: 420
Rejestracja: 30 cze 2018, o 18:37
Samochód: Superb II combi
Silnik: 2.0TDI CFFB (140KM)
Imię: Michał
Lokalizacja: Leżajsk

Re: Chiptuning

Post autor: into » 3 paź 2019, o 21:01

Cs to nie byle jaka firma ale te pomiary wygladaja na malo wiarygodne. Ciekawe ile ten silnik i osprzet wytrzyma po takim koksie.
I'm the man on the silver mountain

NoiRioN
Posty: 11
Rejestracja: 20 mar 2019, o 21:44
Samochód: Superb II
Silnik: 2.0TDI CBBB (170KM)
Lokalizacja: Poznańskie

Re: Chiptuning

Post autor: NoiRioN » 16 paź 2019, o 12:16

Przejrzałem ostatnie 15 stron wątku i nie znalazłem - to gdzie w okolicach Poznania warto jechać na rolki, chip i dostrojenie zachowania DSG (kompleksowo najlepiej), nie po macoszemu, dla CBBB 125 kW (170 HP) 2.0?

fabek
Posty: 71
Rejestracja: 5 sie 2019, o 07:50
Samochód: Superb II combi
Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
Aktualnie: 208KM

Re: Chiptuning

Post autor: fabek » 16 paź 2019, o 12:42

Adi5010 pisze:Witam!
U mnie tak to wyglada w CFGB

189,3BHP / 139,2 kW 382,8 Nm
208,2BHP / 153,1 kW 464,0 Nm

COMP sport Bielsko-Biala
Tam już było grzebane i "pan tuner" nie zauważył. Nie ma nic gorszego niż robić mapę po kimś, bo nie wiadomo czy kaszany nie ma. Najpierw trzeba przywrócić serię, a potem modować.
POMOC W STAGE1 / DPF OFF / SCR OFF

Awatar użytkownika
into
Posty: 420
Rejestracja: 30 cze 2018, o 18:37
Samochód: Superb II combi
Silnik: 2.0TDI CFFB (140KM)
Imię: Michał
Lokalizacja: Leżajsk

Re: Chiptuning

Post autor: into » 16 paź 2019, o 13:58

A co sadzisz o tak duzym przyrosie nm? Jak to sie ma pozniej na trwalosc poszczegolnych elementow?
I'm the man on the silver mountain

fabek
Posty: 71
Rejestracja: 5 sie 2019, o 07:50
Samochód: Superb II combi
Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
Aktualnie: 208KM

Re: Chiptuning

Post autor: fabek » 16 paź 2019, o 14:59

No cóż, zawsze można zrobić moda dsg, aby zwiększyć ciśnienie oleju :)
POMOC W STAGE1 / DPF OFF / SCR OFF

ODPOWIEDZ