Mechanizm wycieraczek
- into
- Posty: 566
- Rejestracja: 30 cze 2018, o 18:37
- Samochód: Superb II combi
- Rocznik: 2010
- Silnik: 2.0TDI CFFB (140KM)
- Imię: Michał
- Lokalizacja: Leżajsk
Re: Mechanizm wycieraczek
Hej. Odswieze watek. Wsiadam rano do auta, odpalam, szyba brudna wiec spryskalem a wycieraczki nie dzialaja. Probuje raz jeszcze i musze mokra szybe wycierac sciereczka. Do dnia dzisiejszego wycieraczki chodzily idealnie, nie bylo zadnych oznak, ze moga nagle przestac dzialac. Sprawdzilem bezpiecznik i jest ok. Na portalach z czesciami nie moge znalezc tego mechanizmu. Tak w ogole to co moglo dokonac zywota, silniczek czy mechanizm? Od czego teraz zaczac bo zblizaja sie deszczowe dni a ja jestem w dupie bo bez wycieraczek. Help.
I'm the man on the silver mountain
- into
- Posty: 566
- Rejestracja: 30 cze 2018, o 18:37
- Samochód: Superb II combi
- Rocznik: 2010
- Silnik: 2.0TDI CFFB (140KM)
- Imię: Michał
- Lokalizacja: Leżajsk
Re: Mechanizm wycieraczek
Jest na allegro ten zamiennik WRC. Ktos montowal ?
I'm the man on the silver mountain
- marioti
- Doradca
- Posty: 1821
- Rejestracja: 30 gru 2017, o 10:56
- Samochód: Superb II combi
- Rocznik: 2012
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Aktualnie: 198KM
Re: Mechanizm wycieraczek
a może to problem ze stycznikiem maski? z tego co wiem, to wycieraki nie ruszają jak otworzysz maskę - spr. co pokazuje po podpięciu kompa
Ewentualnie posłuchaj czy silniczek próbuje ruszyć, wtedy będziesz wiedział czy to silnik czy mechanizm.
Ewentualnie posłuchaj czy silniczek próbuje ruszyć, wtedy będziesz wiedział czy to silnik czy mechanizm.
- into
- Posty: 566
- Rejestracja: 30 cze 2018, o 18:37
- Samochód: Superb II combi
- Rocznik: 2010
- Silnik: 2.0TDI CFFB (140KM)
- Imię: Michał
- Lokalizacja: Leżajsk
Re: Mechanizm wycieraczek
Auto stoi u mechanika. Po podlaczeniu do komputera jest blad silniczka. Wlasnie odbylem mila rozmowe z aso, koszt samego silniczka 1060zl. Az strach pomyslec ile by takie cudo kosztowalo do Audi a8
I'm the man on the silver mountain
- into
- Posty: 566
- Rejestracja: 30 cze 2018, o 18:37
- Samochód: Superb II combi
- Rocznik: 2010
- Silnik: 2.0TDI CFFB (140KM)
- Imię: Michał
- Lokalizacja: Leżajsk
Re: Mechanizm wycieraczek
Mechanik wyciagnal mechanizm i silniczek, powiedzial, ze sa jak nowe. Zamontowal spowrotem i dziala. Stwierdzil ze szczoki sie musialy zablokowac/zawiesic.
I'm the man on the silver mountain
-
- Posty: 25
- Rejestracja: 17 maja 2017, o 23:17
- Samochód: Superb II
- Silnik: 2.0TDI CBBB (170KM)
- Aktualnie: 204
- Lokalizacja: Kraków
Re: Awaria Mechanizm wycieraczek Skoda Superb2
Witam serdecznie ! W czym jest jest problem mianowicie od roku czasu mam problem z wycieraczkami przód .Żeby nie zabrzmiało dziwnie staram się nie jeździć w dni deszczowe tym autem dlatego tak długo to trwa. Problem tkwi ,że wycieraczki pracują elegancko na płynie ze spryskiwaczy ale jeśli pada jest tragedia( chodzi o twardość wody) wycieraczki strasznie przeskakują nawet o 3-4 cm i do tego są głośnie ,że nie da się jeździć Co już zrobiłem wymieniłem każdego rodzaju wycieraczki ( nowe)chyba ze 4 kpl , 2 razy były wyciągane pióra z całym mechanizmem czyszczone robione wszystko a efekt jaki jest taki jest . Najgorsze to ,że wszyscy rozkładają ręce . Jeśli miałeś taki lub podobny problem podziel się proszę. Dziękuję
Re: Mechanizm wycieraczek
Skoro przeskakują (pewnie tylko w jedną stronę) to chodzą pod złym kątem względem szyby. Ja bym spróbował wymienić ramiona albo najpierw może je wygiąć w odpowiednią stronę. Ewentualnie krzywy mechanizm i dlatego ramiona są źle osadzone. Oczywiście pióra nie mogą być jakieś twarde, ale mówisz, że wymieniłeś .
- marioti
- Doradca
- Posty: 1821
- Rejestracja: 30 gru 2017, o 10:56
- Samochód: Superb II combi
- Rocznik: 2012
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Aktualnie: 198KM
Re: Mechanizm wycieraczek
no to dodam jeszcze jedną rzecz.
W starym seacie, miałem zamiennik Bosch-a Aero Twin czy jakoś tak. Wodę zbierały super, ale max przez 2-3 miesiące okresu jesiennego. Poza tym ich jakość wykonania pozostawia trochę do życzenia. Np. osłona zaczepu trzyma się dosłownie na 4-ech malutkich wypustkach z plastiku, które pierwszym razem urwałem przy montażu.
Potem wymieniłem pióra na Motgum i zaczęło się skrobanie po szybie. Niestety spasowanie adaptera było kiepskie i cała wycieraczka nie trzymała kąta do szyby. Podgiąłem ramiona jak na filmie, i spokój.
W starym seacie, miałem zamiennik Bosch-a Aero Twin czy jakoś tak. Wodę zbierały super, ale max przez 2-3 miesiące okresu jesiennego. Poza tym ich jakość wykonania pozostawia trochę do życzenia. Np. osłona zaczepu trzyma się dosłownie na 4-ech malutkich wypustkach z plastiku, które pierwszym razem urwałem przy montażu.
Potem wymieniłem pióra na Motgum i zaczęło się skrobanie po szybie. Niestety spasowanie adaptera było kiepskie i cała wycieraczka nie trzymała kąta do szyby. Podgiąłem ramiona jak na filmie, i spokój.