Rozważam zakup S2 krajowy, 1 właściciel, serwisowany ASO, silnik raczej 2.0 ze wskazaniem na TSI (na razie bez konkretnego egzemplarza).
Pytanie czy przy przebiegach ~150 kkm jest sens brać skrzynię DSG (6), ile w razie problemów można na tym popłynąć?
Może lepiej postawić na manuala przy takich parametrach?
[S2] krajowy ~150 kkm a skrzynia DSG
Regulamin forum
1. Temat musi zaczynać się od [S1] lub [S2], a treść powinna być taka sama jak ta występująca w cenniku lub konfiguratorze, np. "[S2] Przygotowanie pod telefon GSM I"
2. Jeden wątek powinien dotyczyć jednej opcji wyposażenia dostępnej w cenniku lub konfiguratorze.
1. Temat musi zaczynać się od [S1] lub [S2], a treść powinna być taka sama jak ta występująca w cenniku lub konfiguratorze, np. "[S2] Przygotowanie pod telefon GSM I"
2. Jeden wątek powinien dotyczyć jednej opcji wyposażenia dostępnej w cenniku lub konfiguratorze.
- Doniec
- Posty: 212
- Rejestracja: 12 sie 2015, o 20:00
- Samochód: Superb II
- Silnik: 2.0TSI (200KM)
- Lokalizacja: Olsztyn
Re: [S2] krajowy ~150 kkm a skrzynia DSG
Mam teraz prawie 160k, olej wymieniany regularnie, zero problemów. A w C5 II naprawa manualnej kosztowala mnie prawie 4tys więc manual nie oznacza braku kosztów i problemów
Wysłane z mojego BLA-L29 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego BLA-L29 przy użyciu Tapatalka
-
- Posty: 57
- Rejestracja: 28 lip 2018, o 15:27
- Samochód: Superb II DSG 4x4
- Silnik: 3.6 V6 FSI CDVA (260KM)
- Imię: Adam
- Lokalizacja: Śląsk
Re: [S2] krajowy ~150 kkm a skrzynia DSG
Wszystko zależy od stylu użytkowania jeden zajedzie DSG po 100kkm a inny zrobi bez ruszania 400kkm, 6 biegowe DSG (dq250) dobrze użytkowane i regularnie serwisowanie bedzie jezdziło bezawaryjnie, u mnie właśnie stuknęło ćwierć banki bezproblemowo