PowerBox/tunning do Superb SIII

Awatar użytkownika
baarttbaartt
Posty: 422
Rejestracja: 16 cze 2019, o 07:44
Samochód: Superb III combi 4x4
Rocznik: 2019
Silnik: 2.0TSI (272KM)

PowerBox/tunning do Superb SIII

Post autor: baarttbaartt »

Hej dostałem ofertę na box od compsport Lodz za 3k z hamowaniem i strojeniem jednak nie na JB4 ale na jakims ichniejszym autorskim boxie.
Ma ktoś może już ten box do 2.0 272 od nich?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Awatar użytkownika
kmink
Posty: 245
Rejestracja: 14 mar 2018, o 14:10
Samochód: Superb III combi 4x4
Silnik: 2.0TSI (280KM)
Imię: Grzesiek
Lokalizacja: Poznań

Re: PowerBox/tunning do Superb SIII

Post autor: kmink »

Tom-Tdi pisze:Forge i HG-Motorsport pasują bez cięcia plastików.
Rozumiem, że pasa przedniego tym bardziej nie trzeba ruszać?
Awatar użytkownika
piramida
Doradca
Posty: 4011
Rejestracja: 12 sie 2012, o 12:21
Samochód: Superb III combi 4x4
Rocznik: 2016
Silnik: 2.0TSI (280KM)
Aktualnie: 480bhp/570Nm
Imię: Piotr
Lokalizacja: Kraków

Re: PowerBox/tunning do Superb SIII

Post autor: piramida »

orlik pisze:Bierz pod uwagę Piotr, że GPF i nowe normy zabierają dużo w porównaniu do poprzedniej 280PS, trzeba by to wszystko usunąć i wtedy wyjdzie jak ma być. Ja od Compotów czekam już prawie miesiąc na wycenę i termin oraz czas roboty stage2(z możliwościa płynnego przejścia na stage3) albo od razu stage3.

Ps. Kmink, co proponujesz do jb4, aby maksymalnie z niego wyciągnąć ile trzeba, ale, żeby było w miarę bezpiecznie w sprawie gwarancji? Wolałbym jednak IC wsadzić z Wagnera i coś z wydechem zrobić, żeby autu lepiej się oddychało.
Co masz na myśli płynnego przejścia na stage 3? Stage 3 to inne turbo, inny dp i cały układ wydechowy, wkład pompy paliwa.
Awatar użytkownika
piramida
Doradca
Posty: 4011
Rejestracja: 12 sie 2012, o 12:21
Samochód: Superb III combi 4x4
Rocznik: 2016
Silnik: 2.0TSI (280KM)
Aktualnie: 480bhp/570Nm
Imię: Piotr
Lokalizacja: Kraków

Re: PowerBox/tunning do Superb SIII

Post autor: piramida »

kmink, przy forge nie trzeba ruszać pasa przedniego i praktycznie pasuje p&p
Awatar użytkownika
orlik
Doradca
Posty: 2978
Rejestracja: 16 lis 2016, o 22:04
Samochód: Superb III 4x4
Silnik: 2.0TSI (272KM)
Aktualnie: 450/550
Lokalizacja: RZ

Re: PowerBox/tunning do Superb SIII

Post autor: orlik »

piramida pisze: Co masz na myśli płynnego przejścia na stage 3? Stage 3 to inne turbo, inny dp i cały układ wydechowy, wkład pompy paliwa.
Chodzi mi o nie wchodzenie w stage 2+, tylko zrobienie tak stage 2, zeby w przyszłości właśnie wsadzić garreta, wkład pompy, korektę softu itp., czyli nie wymieniać rzeczy już raz wsadzanych. Dlatego pytam o te IC, bo jak one nie dźwigną 500+ to trzeba będzie wymieniać i jest to mniej opłacalne.

A druga sprawa nie wiem ile im schodzi ze zrobieniem stage2 i stage3 ani na ile wycenią, więc w związku z tym, że miałbym małe problemy logistyczne z brakiem auta i to 200km od domu, to możliwe że musiałbym podzielić to na dwa etapy.
Awatar użytkownika
piramida
Doradca
Posty: 4011
Rejestracja: 12 sie 2012, o 12:21
Samochód: Superb III combi 4x4
Rocznik: 2016
Silnik: 2.0TSI (280KM)
Aktualnie: 480bhp/570Nm
Imię: Piotr
Lokalizacja: Kraków

Re: PowerBox/tunning do Superb SIII

Post autor: piramida »

Jak masz budżet to nie baw się w pół środki tylko od razu rób stage 3, problem jest tylko jeden, jak ci przyjdzie sprzedać wóz to więcej jest roboty z powrotem do serii niż po stage 2 gdzie nawet wydechu nie ruszasz oprócz dp i środkowego tłumika. Na hybrydę szkoda kasy natomiast najtańszy i optymalny set to stage 2
Awatar użytkownika
piramida
Doradca
Posty: 4011
Rejestracja: 12 sie 2012, o 12:21
Samochód: Superb III combi 4x4
Rocznik: 2016
Silnik: 2.0TSI (280KM)
Aktualnie: 480bhp/570Nm
Imię: Piotr
Lokalizacja: Kraków

Re: PowerBox/tunning do Superb SIII

Post autor: piramida »

Po za tym stage 3 będzie w chuj droższy bo musisz zrobić cały wydech a oprócz tego wsadzić z 15k na garretta więc może się okazać że różnica w cenie pomiedzy stage 2 a stage 3 to okolice 23k uwzględniając robotę całego wydechu. Cooller ze stage 2 ogarnia 500+
Awatar użytkownika
Tom-Tdi
Sponsor
Sponsor
Posty: 3353
Rejestracja: 26 kwie 2016, o 00:09
Samochód: Superb III combi 4x4
Silnik: 2.0TSI (280KM)
Aktualnie: 395KM / 515Nm
Lokalizacja: Augsburg

Re: PowerBox/tunning do Superb SIII

Post autor: Tom-Tdi »

kmink pisze:
Tom-Tdi pisze:Forge i HG-Motorsport pasują bez cięcia plastików.
Rozumiem, że pasa przedniego tym bardziej nie trzeba ruszać?

Dokładnie, piramida to potwierdził (on ma forge u siebie), ja natomiast HG (zależało mi na tym aby było bez jakiegokolwiek cięcia ze względu na TÜV-y itd.).
Awatar użytkownika
Enriquez
Administrator
Posty: 13584
Rejestracja: 2 cze 2012, o 09:20
Samochód: Inny
Rocznik: 2022
Silnik: Inny
Imię: Marcin
Lokalizacja: Łódź - Wieś ELW

Re: PowerBox/tunning do Superb SIII

Post autor: Enriquez »

Te Wasze Tuvy uwzględniają to, że auto może zardzewieć? Współczuję tych regulacji. To jest po prostu chore.
Pozdrawiam
Marcin
---
Nie udzielam porad technicznych na PW. Nie podejmuję się wykonywania żadnych modyfikacji w cudzych samochodach. Proszę mnie o to nie pytać.
Awatar użytkownika
kmink
Posty: 245
Rejestracja: 14 mar 2018, o 14:10
Samochód: Superb III combi 4x4
Silnik: 2.0TSI (280KM)
Imię: Grzesiek
Lokalizacja: Poznań

Re: PowerBox/tunning do Superb SIII

Post autor: kmink »

Tom-Tdi pisze:
kmink pisze:
Tom-Tdi pisze:Forge i HG-Motorsport pasują bez cięcia plastików.
Rozumiem, że pasa przedniego tym bardziej nie trzeba ruszać?

Dokładnie, piramida to potwierdził (on ma forge u siebie), ja natomiast HG (zależało mi na tym aby było bez jakiegokolwiek cięcia ze względu na TÜV-y itd.).
Jakie masz temperatury w dolocie w upalne dni vs seryjny icek?
Awatar użytkownika
orlik
Doradca
Posty: 2978
Rejestracja: 16 lis 2016, o 22:04
Samochód: Superb III 4x4
Silnik: 2.0TSI (272KM)
Aktualnie: 450/550
Lokalizacja: RZ

Re: PowerBox/tunning do Superb SIII

Post autor: orlik »

piramida pisze:wsadzić z 15k na garretta
:shock: :shock: :shock:
Awatar użytkownika
piramida
Doradca
Posty: 4011
Rejestracja: 12 sie 2012, o 12:21
Samochód: Superb III combi 4x4
Rocznik: 2016
Silnik: 2.0TSI (280KM)
Aktualnie: 480bhp/570Nm
Imię: Piotr
Lokalizacja: Kraków

Re: PowerBox/tunning do Superb SIII

Post autor: piramida »

orlik pisze:
piramida pisze:wsadzić z 15k na garretta
:shock: :shock: :shock:
Przejście z 2+ na 3 w CS kosztuje 17k w przypadku superba więc nie są to już małe kwoty
Awatar użytkownika
orlik
Doradca
Posty: 2978
Rejestracja: 16 lis 2016, o 22:04
Samochód: Superb III 4x4
Silnik: 2.0TSI (272KM)
Aktualnie: 450/550
Lokalizacja: RZ

Re: PowerBox/tunning do Superb SIII

Post autor: orlik »

No tak, ale masz w tym też kolejne strojenie, montaż, więc za cholerę garret nie wyjdzie 15tysięcy, obstawiam kilka tysiecy więcej od peruna. Stage 3 powinien zamknąć się w okolicach 25-27tys, a stage 2 w okolicach 10-12tys, ale to moje gdybanie.
Piotr i podstawowe pytanie, ile to trwało u Ciebie zamontowaniem wszystkiego, czyli od podstawienia auta do odbioru.
Awatar użytkownika
Tom-Tdi
Sponsor
Sponsor
Posty: 3353
Rejestracja: 26 kwie 2016, o 00:09
Samochód: Superb III combi 4x4
Silnik: 2.0TSI (280KM)
Aktualnie: 395KM / 515Nm
Lokalizacja: Augsburg

Re: PowerBox/tunning do Superb SIII

Post autor: Tom-Tdi »

Enriquez pisze:Te Wasze Tuvy uwzględniają to, że auto może zardzewieć? Współczuję tych regulacji. To jest po prostu chore.
Niestety. Wtedy już nie podbijają.
Awatar użytkownika
Tom-Tdi
Sponsor
Sponsor
Posty: 3353
Rejestracja: 26 kwie 2016, o 00:09
Samochód: Superb III combi 4x4
Silnik: 2.0TSI (280KM)
Aktualnie: 395KM / 515Nm
Lokalizacja: Augsburg

Re: PowerBox/tunning do Superb SIII

Post autor: Tom-Tdi »

kmink pisze:

Jakie masz temperatury w dolocie w upalne dni vs seryjny icek?
Tom-Tdi pisze:

Dzisiaj była okazja poganiac porządnie po autostradzie z predkosciami dobrze ponad 200km/h.
Auto ciągnie bez żadnej zadyszki do samego końca licznika i nie puchnie po kilku mocnych przyspieszeniach przy wysokich prędkościach.
Po takiej 40-kilometrowej trasie, w 22-stopniowej temperaturze:
-temp oleju to max 108-110 stopni
-temp oleju DSG 94stopnie
-temp w dolocie 28-30stopni (co mnie pozytywnie zaskoczylo), cooler robi robotę i przy normalnej jeździe autostradowej (150-180) jest tylko 2-4stopnie więcej niż na zewnątrz.

Jeśli chodzi o serię to nie wypowiem się bo nie sprawdziłem tego wtedy.
ODPOWIEDZ