Bebok pisze:Mimo wszystko trochę to żenujące. Producent pierwszy raz klocki klepie czy jak?
W superbach do roku 2018 klocki były ok, w superbach z 2018 zmodyfikowali na gówniany i masowo auta wracają. Znajomy jeździ superbem chyba z 2016 i tam żadnych problemów z tym nie ma.
Nie do końca się zgodzę bo mam z 16 tego i problem jest duży nie mają problemu tylko ludzie co jeżdżą tak że hamulce nie dostaną wyższej temperatury
Bebok pisze:Mimo wszystko trochę to żenujące. Producent pierwszy raz klocki klepie czy jak?
W superbach do roku 2018 klocki były ok, w superbach z 2018 zmodyfikowali na gówniany i masowo auta wracają. Znajomy jeździ superbem chyba z 2016 i tam żadnych problemów z tym nie ma.
Nie do końca się zgodzę bo mam z 16 tego i problem jest duży nie mają problemu tylko ludzie co jeżdżą tak że hamulce nie dostaną wyższej temperatury
Myślę że problem jest ogólny,za słabe heble do tego auta ale życzę aby było dobrze ja już fabrycznych zestawów nie założę bo są nędzne teraz będę EBC testował
Tak czytam i czytam... Za słabe do tego auta... A co to za auto? Mój superb waży 1430kg... Waga piorkowa. Średnica hebli jest duża... Wydaje mi się że raz to jakośc tego co montuja w fabryce jest słaba w huuu* a dwa coś mi tu śmierdzi złym rozdzieleniem siły hamowania przód /tył. W pt zakładam ceramiczne klocki i tarcze ate na tył. Zobaczymy co z tego wyjdzie.
Kacza pisze:Tak czytam i czytam... Za słabe do tego auta... A co to za auto? Mój superb waży 1430kg... Waga piorkowa. Średnica hebli jest duża... Wydaje mi się że raz to jakośc tego co montuja w fabryce jest słaba w huuu* a dwa coś mi tu śmierdzi złym rozdzieleniem siły hamowania przód /tył. W pt zakładam ceramiczne klocki i tarcze ate na tył. Zobaczymy co z tego wyjdzie.
Piszesz że 1430 mój 1600 około jedno hamowanie 200-0 i tylne tarcze na śmietnik a co do rozłożenia siły hamowania to jest zależne od prędkości i w tym problem oraz to co napisałeś materiały są ......brak słów
Marco0 pisze:Założyli mi klocki po modyfikacji które mają rozwiązać problem. Pojeździmy zobaczymy, narazie jest ok...a trasę zrobiłem jak narazie jedną
Chciałbym nieśmiało zauważyć, że na dzień 9 maja, żadnej modyfikacji klocków jeszcze nie wprowadzono. Jeżeli możesz zrób zdjęcie klocka, gdzie jest nadruk.
Pozdrawiam
Marcin
---
Nie udzielam porad technicznych na PW. Nie podejmuję się wykonywania żadnych modyfikacji w cudzych samochodach. Proszę mnie o to nie pytać.
Marco0 pisze:]Nie do końca się zgodzę bo mam z 16 tego i problem jest duży nie mają problemu tylko ludzie co jeżdżą tak że hamulce nie dostaną wyższej temperatury
Nie da się tak jeździć aby nie dostały.
da się. jestem tego najlepszym przykładem. często z trasy +500 km mam średnią powyżej 130 km/h ale mocniej niż hamulców używam jednak głowy.
posiadający automat lub używający autohold często też na własne życzenie fundują sobie problemy, gdy po mocnym hamowaniu (np przed światłami z wyższych prędkości) stają w miejscu i dochodzi do punktowego transferu materiału z klocków na tarczę (wtedy pojawiają się wibracje). Inne błędy to z gorącymi tarczami ludzie jadą na myjnię lub wjeżdżają w kałuże...
jednak najczęściej faktycznie dochodzi do przegrzania hamulców, czasem także do awarii (jak nieodbijanie tłoczka)
Ludziki nie popadajmy w skrajności i nie szukajmy blachych tłumaczeń... To jest samochód do codziennego użytku normalnych ludzi... Z tym nie trzeba się obchodzić jak z jajkiem... Przynajmniej nie powinno...
Nie jedno auto przeszlo przez moje ręce od Passatow po S4 i inne wynalazki... Nigdzie nie było tak skrajnej przypadłości... Jestem w szoku ze koncern nie wziął na klate wady fabrycznej danych elementów i nie ma ogólnej akcji serwisowej dla tych aut... Cóż.. W piątek wrzucam ate + ceramika na tył.. Zobaczymy ile pjeżdża.
mój traktor też w końcu musi zawitać do serwisu, niby tarcze z tyłu gładkie ale zrobił się rant dość szeroki z wyraźną rdzą i jak hamuję to odgłosy takie jak bym starym pociągiem jechał, przebieg 26,5 kkm. ciekawe czy podejdzie jeszcze pod gwarancję?
Kacza pisze:Tak czytam i czytam... Za słabe do tego auta... A co to za auto? Mój superb waży 1430kg... Waga piorkowa. Średnica hebli jest duża... Wydaje mi się że raz to jakośc tego co montuja w fabryce jest słaba w huuu* a dwa coś mi tu śmierdzi złym rozdzieleniem siły hamowania przód /tył. W pt zakładam ceramiczne klocki i tarcze ate na tył. Zobaczymy co z tego wyjdzie.
Byłeś nim na profi wadze, a nie takiej, na której ważą węgiel?
Kacza pisze:Tak czytam i czytam... Za słabe do tego auta... A co to za auto? Mój superb waży 1430kg... Waga piorkowa. Średnica hebli jest duża... Wydaje mi się że raz to jakośc tego co montuja w fabryce jest słaba w huuu* a dwa coś mi tu śmierdzi złym rozdzieleniem siły hamowania przód /tył. W pt zakładam ceramiczne klocki i tarcze ate na tył. Zobaczymy co z tego wyjdzie.
Byłeś nim na profi wadze, a nie takiej, na której ważą węgiel?
Kolego, posilkuje się waga z dowodu a tam raczej powinna być właściwa.