Szukałem i szukałem ale nie znalazłem, więc zapytam.
Jak to jest z dołożeniem ACC - znalazłem różne informacje na forach Octavii, że da się, że nie da się itd. W moim przypadku sprawa wygląda tak, że fabrycznie mam Front Assist, czyli radar jest, tempomat mam zwykły. Teraz auto jest na serwisie, bo mam naprawę po kolizji, w tym wymianę radaru i specjaliści z ASO powiedzieli, że da się bo flaki te same, ale oni nie, bo to są systemy bezpieczeństwa i gdyby nie zadziałały to potem mógłbym ich po sądach włóczyć itd. Manetki to pryszcz i będę to mieć. Pytanie więc co należy odblokować w radarze żeby to zakodować? CP?? czy jeszcze coś? I czy jest to wykonalne poza ASO/opłacalne kosztowo itd.
Ze stron Octavii wyczytałem że kodowanie we własnym zakresie + zdjęcie CP - ale to w przypadku gdy ktoś nie miał radaru wcale w aucie i kupował używany z opcją ACC (bo chyba też są różne, choć wg etki wszystkie obsługują zarówno auta z ACC 160, ACC210 jak i bez ACC - kody wyposażenia 6k2, 6k3 i 6k4)
No i już wymiękam....
Ktoś, coś???
ACC Retrofit
- Enriquez
- Administrator
- Posty: 13606
- Rejestracja: 2 cze 2012, o 09:20
- Samochód: Inny
- Rocznik: 2022
- Silnik: Inny
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Łódź - Wieś ELW
Re: ACC Retrofit
W Octavii się da. A w Superbie chyba tylko ruscy potrafią to zrobić. Możesz zapytać u nas Eldara, tego od OBD11, Wagena na forum Passata, albo Szuli88 na forum Octavia.team.
Osobiście nie spotkałem nikogo w Polsce z dołożonym z sukcesem ACC do Superba ani Passata. Na pewno potrzebny jest kod SWAP i dostęp online do serwer VW - koszt powyżej 1200 PLN.
Osobiście nie spotkałem nikogo w Polsce z dołożonym z sukcesem ACC do Superba ani Passata. Na pewno potrzebny jest kod SWAP i dostęp online do serwer VW - koszt powyżej 1200 PLN.
Pozdrawiam
Marcin
---
Nie udzielam porad technicznych na PW. Nie podejmuję się wykonywania żadnych modyfikacji w cudzych samochodach. Proszę mnie o to nie pytać.
Marcin
---
Nie udzielam porad technicznych na PW. Nie podejmuję się wykonywania żadnych modyfikacji w cudzych samochodach. Proszę mnie o to nie pytać.
-
- Posty: 231
- Rejestracja: 29 lip 2014, o 18:09
- Samochód: Inny
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Aktualnie: 184KM 420Nm
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: LDZ
Re: ACC Retrofit
dlaczego ?wisior pisze:największy problem to wymiany pompy ABS
wg mnie to najmniejszy problem
....
-
- Posty: 111
- Rejestracja: 24 paź 2017, o 20:28
- Samochód: Superb III
- Silnik: 1.8TSI CJSC (180KM)
- Lokalizacja: Bytom
Re: ACC Retrofit
Kurde, a myślałem, że jak w OIII pójdzie to u nas też...
Czyli dooopa zbita....
Dzięki za info...
Czyli dooopa zbita....
Dzięki za info...
-
- Posty: 231
- Rejestracja: 29 lip 2014, o 18:09
- Samochód: Inny
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Aktualnie: 184KM 420Nm
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: LDZ
Re: ACC Retrofit
ponad 4 lata mi zajeło by zrobić ACC w touranie 2005 ...jarkubiak pisze:Kurde, a myślałem, że jak w OIII pójdzie to u nas też...
Czyli dooopa zbita....
Dzięki za info...
https://www.youtube.com/watch?v=ue7BobM9-8Y
jak bym miał takie podejscie jak Ty ........ pewnie bym miał więcej włosów ......i mniej siwych
....
-
- Posty: 111
- Rejestracja: 24 paź 2017, o 20:28
- Samochód: Superb III
- Silnik: 1.8TSI CJSC (180KM)
- Lokalizacja: Bytom
Re: ACC Retrofit
Zrobić możesz wszystko, pytanie za jaką cenę. Aż tak tego nie potrzebuję żeby wywalać ponad 1k. Wolę za tę kasę gdzieś pojechać mając zwykły tempomat. W modelu z 2007 roku w ramach doposażeń zrobiłem wszystko sam. W 2018 nie jest to juz takie proste, choć i tak udało mi się już podnieść wartość o jakieś 10 tysi cennikowo. A włosów siwych mi nie brakuje...