Zmiany/Lifting MY2019
Regulamin forum
1. Temat musi zaczynać się od [S1] lub [S2], a treść powinna być taka sama jak ta występująca w cenniku lub konfiguratorze, np. "[S2] Przygotowanie pod telefon GSM I"
2. Jeden wątek powinien dotyczyć jednej opcji wyposażenia dostępnej w cenniku lub konfiguratorze.
1. Temat musi zaczynać się od [S1] lub [S2], a treść powinna być taka sama jak ta występująca w cenniku lub konfiguratorze, np. "[S2] Przygotowanie pod telefon GSM I"
2. Jeden wątek powinien dotyczyć jednej opcji wyposażenia dostępnej w cenniku lub konfiguratorze.
-
- Posty: 280
- Rejestracja: 6 lis 2011, o 11:32
- Samochód: Superb III Facelift
- Silnik: 2.0TSI (190KM)
- Imię: Krzysiek
Re: Zmiany/Lifting MY2019
Panowie, Octavia III ma silnik 2.0 TSI 140kW ze skrzynią dsg7. Kombinuję, że jest to skrzynia mokra, bo silnik ma więcej niż 200Nm. Czy ktoś słyszał może o tym silniku w superbie? Liczę na to, że pojawi się w wersji FL...
Obecny 2.0 tsi w superbie występuje z 4x4. Pewnie, że silnik świetny ale dużo pali i w do jazdy głównie po mieście raczej niepotrzebny, a cena za style z dodatkami to ponad 180tyś...
Obecny 2.0 tsi w superbie występuje z 4x4. Pewnie, że silnik świetny ale dużo pali i w do jazdy głównie po mieście raczej niepotrzebny, a cena za style z dodatkami to ponad 180tyś...
- twrdxy
- Posty: 227
- Rejestracja: 21 sty 2018, o 20:38
- Samochód: Inny
- Rocznik: 2017
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 305/600
- Imię: Mateusz
- Lokalizacja: WAW
Re: Zmiany/Lifting MY2019
A ja sobie myślę, że taką octavię można by porobić tak żeby RS stracił sens bo nie ma w ofercie 4x4 w beniekrzysn pisze:Panowie, Octavia III ma silnik 2.0 TSI 140kW ze skrzynią dsg7. Kombinuję, że jest to skrzynia mokra, bo silnik ma więcej niż 200Nm. Czy ktoś słyszał może o tym silniku w superbie? Liczę na to, że pojawi się w wersji FL...
Obecny 2.0 tsi w superbie występuje z 4x4. Pewnie, że silnik świetny ale dużo pali i w do jazdy głównie po mieście raczej niepotrzebny, a cena za style z dodatkami to ponad 180tyś...
Może popyt na 2.0 220 KM był tak niewielki, że nie spieszą się z homologowaniem 190 KM?
BTW, coś tam nawrzucał w konfig, że Ci wyszło 180k za Style? Mój dość doposażony Sportline wyszedł rok temu 184k katalogowo, 163k po rabatach...
- sane
- Posty: 1820
- Rejestracja: 7 lut 2017, o 09:59
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 335/450
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Zmiany/Lifting MY2019
Na tę chwilę nic nie porobisz z tym silnikiem, bo ECU jest zablokowane...
Honda Civic VI iSR ¦ 2008-2013
Honda Accord VII Sport GT ¦ 2008 - 2017
Skoda Superb III Sportline ¦ 2017 - 2023
BMW 5 Series G30 LCi M Sport ¦ 2022 -
Honda Accord VII Sport GT ¦ 2008 - 2017
Skoda Superb III Sportline ¦ 2017 - 2023
BMW 5 Series G30 LCi M Sport ¦ 2022 -
-
- Posty: 1592
- Rejestracja: 7 kwie 2012, o 17:20
- Samochód: Superb III 4x4 Facelift
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
- Lokalizacja: Lublin
Re: Zmiany/Lifting MY2019
Podobno ma wejść od połowy roku, czyli faktycznie w SIII po lifcie, ale w przypadku tego silnika było już kilka terminów i za każdym razem były one przesuwane, więc .... .
Trochę to dla mnie dziwne bo w Seacie 2.0 TSI 190 KM jest już dostępny, a w VW i Skodzie, nie.
Trochę to dla mnie dziwne bo w Seacie 2.0 TSI 190 KM jest już dostępny, a w VW i Skodzie, nie.
-
- Posty: 280
- Rejestracja: 6 lis 2011, o 11:32
- Samochód: Superb III Facelift
- Silnik: 2.0TSI (190KM)
- Imię: Krzysiek
Re: Zmiany/Lifting MY2019
Nic specjalnego - style+DCC, klima 3 strefowa, grzane fotele, szyba+kierownica, roletki, progresywny układ kierowniczy, paru asystentów, alarm i zrobiło się 180twrdxy pisze:BTW, coś tam nawrzucał w konfig, że Ci wyszło 180k za Style? Mój dość doposażony Sportline wyszedł rok temu 184k katalogowo, 163k po rabatach...
Alternatywa to 1,5 tsi, ale mam suchą dsg w octavii 2 (auto od nowości) i trochę mnie wnerwiają wibracje sprzęgła przy zmianie 1-2 (raz już było wymieniane). Znając życie mimo upływu kilku lat problem z suchą dsg pewnie pozostał...
- twrdxy
- Posty: 227
- Rejestracja: 21 sty 2018, o 20:38
- Samochód: Inny
- Rocznik: 2017
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 305/600
- Imię: Mateusz
- Lokalizacja: WAW
Re: Zmiany/Lifting MY2019
Olej DCC, ja mam i żałuję, że w tej cenie nie wziąłem np. webasto albo aktywnego tempomatu i paru pierdół.
Jest głośne i nie tak fajne jakby się można było spodziewać. Ale to temat rzeka, który był opisywany w wielu wątkach
Jest głośne i nie tak fajne jakby się można było spodziewać. Ale to temat rzeka, który był opisywany w wielu wątkach
-
- Posty: 1592
- Rejestracja: 7 kwie 2012, o 17:20
- Samochód: Superb III 4x4 Facelift
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
- Lokalizacja: Lublin
Re: Zmiany/Lifting MY2019
Twardxy, co kto woli. Ja np. bardzo sobie DCC chwalę. Natomiast nie mam i nie potrzebuję mieć aktywnego tempomatu (jeździłem z tym urządzeniem w niejednym testowym aucie i tylko mnie to wnerwiało). Także co kto woli i nie można powiedzieć bierz to nie bierz tego, bo każdy ma inne potrzeby i przyzwyczajenia.
Co do DSG z suchymi sprzęgłami są poniżej 250 Nm (a nie 200 Nm). Czyli wszystkie silniki o max. momencie obrotowym powyżej 250 Nm maja DSG z mokrymi sprzęgłami.
Co do DSG z suchymi sprzęgłami są poniżej 250 Nm (a nie 200 Nm). Czyli wszystkie silniki o max. momencie obrotowym powyżej 250 Nm maja DSG z mokrymi sprzęgłami.
Re: Zmiany/Lifting MY2019
Wracamy do tematu.......kilka informacji..czyżby premiera superb bedzie 22 sierpnia..link poniżej z tłumaczeniem googla
https://translate.googleusercontent.com ... yHQpombCqA
https://translate.googleusercontent.com ... yHQpombCqA
Ostatnio zmieniony 28 mar 2019, o 19:13 przez glemo, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: Zmiany/Lifting MY2019
Importer SkodaPolska nowy superb rok modelowy 2020 koniec sierpnia czekamy.......
- JacekRS
- Posty: 1420
- Rejestracja: 18 gru 2016, o 16:24
- Samochód: Superb III 4x4
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
- Aktualnie: 430PS/535Nm
- Imię: Jacek
- Lokalizacja: Jaworzno
Re: Zmiany/Lifting MY2019
Tylne lampy do polifta w Polsce już są produkowane, ciekawe czy wejdą do przedlifta od strzała
Skodilac - viewtopic.php?f=18&t=8398
-
- Posty: 49
- Rejestracja: 20 mar 2015, o 10:47
- Samochód: Superb II
- Silnik: 1.8TSI CDAA (160KM)
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Zmiany/Lifting MY2019
Zastanawiam się jak wyglądać będzie sprawa z gpf i adblue w nowych silnikach benzynowych.
- orlik
- Doradca
- Posty: 2991
- Rejestracja: 16 lis 2016, o 22:04
- Samochód: Superb III 4x4
- Silnik: 2.0TSI (272KM)
- Aktualnie: 450/550
- Lokalizacja: RZ
Re: Zmiany/Lifting MY2019
Ale, co Cię konkretnie zastanawia? Adblue to benzynowego? Mam już filtr w benzynowym i nie ma żadnego adblue, adblue jest do ropy.
I po za tym, że wydech nawet delikatnie nie strzela, to nawet bym nie wiedział, że jest.
I po za tym, że wydech nawet delikatnie nie strzela, to nawet bym nie wiedział, że jest.
-
- Posty: 49
- Rejestracja: 20 mar 2015, o 10:47
- Samochód: Superb II
- Silnik: 1.8TSI CDAA (160KM)
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Zmiany/Lifting MY2019
Czyli do nowych benzyn będą wrzucać gpf, natomiast adblue nie będzie na szczęście?orlik pisze:Ale, co Cię konkretnie zastanawia? Adblue to benzynowego? Mam już filtr w benzynowym i nie ma żadnego adblue, adblue jest do ropy.
I po za tym, że wydech nawet delikatnie nie strzela, to nawet bym nie wiedział, że jest.
Obecnie mam benzynę bez gpf i adblue i nie znam „trendów”
- Camillinhio
- Posty: 5897
- Rejestracja: 8 wrz 2013, o 09:56
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Lokalizacja: Wrocław