S3 2.0TDI 4x4 swap hamulców z wersji 2.0TSI 280KM

johnson
Posty: 40
Rejestracja: 1 sie 2018, o 11:02
Samochód: Inny
Silnik: Inny

Re: S3 2.0TDI 4x4 swap hamulców z wersji 2.0TSI 280KM

Post autor: johnson »

A zacisk z rs3? Wtedy mozna zalozyc tarcze 365mm.
Liczac zaciski przod 2500, tarcze zimmermana za 1700 i klocki ds2500 w okolicach 1000. Mamy okolice 5 tys za calkiem niezly setup.
W cuprach siada to ladnie. Nie wiem czy superb ma taka opcje.
Awatar użytkownika
JacekRS
Posty: 1420
Rejestracja: 18 gru 2016, o 16:24
Samochód: Superb III 4x4
Silnik: 2.0TSI (280KM)
Aktualnie: 430PS/535Nm
Imię: Jacek
Lokalizacja: Jaworzno

Re: S3 2.0TDI 4x4 swap hamulców z wersji 2.0TSI 280KM

Post autor: JacekRS »

Z RS3 8V podejdzie p&p ale tylko z Limo.
Awatar użytkownika
broniek
Posty: 280
Rejestracja: 29 lut 2016, o 20:51
Samochód: Superb III combi 4x4
Silnik: 2.0TSI (280KM)
Imię: Tomek
Lokalizacja: Kraków

Re: S3 2.0TDI 4x4 swap hamulców z wersji 2.0TSI 280KM

Post autor: broniek »

Mi 280KM słabo hamuje i buczy tył. Nie wiem czy cokolwiek daje wymiana samych klocków na yellow stuff czy ds2500 czy nie kombinować i pójść w lepszy setup na przód? Compsport czy bagcorp wychodza w okolicy 5k.

Wysłane z mojego SM-N950F przy użyciu Tapatalka
S3 Kogut à la SportLine 280 viewtopic.php?f=18&t=11178
johnson
Posty: 40
Rejestracja: 1 sie 2018, o 11:02
Samochód: Inny
Silnik: Inny

Re: S3 2.0TDI 4x4 swap hamulców z wersji 2.0TSI 280KM

Post autor: johnson »

Ds2500 robi mega roznice. Do tego lepszy plyn przewody hel i jest sporo lepiej niz na serii. Przynajmniej w lekkim seacie.
Ja mam zwyklego gladkiego zimmermana.
Ale to ma sens tylko jak zacisk zostaje stary.
Jezeli trzeba wymienic zacisk to kosztowo zakladanie zestawy z 280 nie na zadnego sensu. Lepiej rs3 albo jakies ap.
Awatar użytkownika
gachul
Posty: 3888
Rejestracja: 16 paź 2010, o 11:35
Samochód: Superb III 4x4
Silnik: 2.0TSI (280KM)
Aktualnie: CS rullez :P
Imię: Grzesiek
Lokalizacja: Limanowa/Łódź
Kontakt:

Re: S3 2.0TDI 4x4 swap hamulców z wersji 2.0TSI 280KM

Post autor: gachul »

johnson pisze:Ds2500 robi mega roznice. Do tego lepszy plyn przewody hel i jest sporo lepiej niz na serii. Przynajmniej w lekkim seacie.
Ja mam zwyklego gladkiego zimmermana.
Ale to ma sens tylko jak zacisk zostaje stary.
Jezeli trzeba wymienic zacisk to kosztowo zakladanie zestawy z 280 nie na zadnego sensu. Lepiej rs3 albo jakies ap.
ale co to zmieni jak 2 razy dochmujesz z 200+ i masz ugotowane tarcze... klocek wtedy już nic nie poradzi
...prawdziwy mężczyzna nie je miodu...prawdziwy mężczyzna żuje pszczoły...
Awatar użytkownika
broniek
Posty: 280
Rejestracja: 29 lut 2016, o 20:51
Samochód: Superb III combi 4x4
Silnik: 2.0TSI (280KM)
Imię: Tomek
Lokalizacja: Kraków

Re: S3 2.0TDI 4x4 swap hamulców z wersji 2.0TSI 280KM

Post autor: broniek »

Jak w takim razie wasze setupy z bagcorp? Jaka cena i czy trzeba tył ruszać?

Wysłane z mojego SM-N950F przy użyciu Tapatalka
S3 Kogut à la SportLine 280 viewtopic.php?f=18&t=11178
johnson
Posty: 40
Rejestracja: 1 sie 2018, o 11:02
Samochód: Inny
Silnik: Inny

Re: S3 2.0TDI 4x4 swap hamulców z wersji 2.0TSI 280KM

Post autor: johnson »

gachul pisze:
johnson pisze:Ds2500 robi mega roznice. Do tego lepszy plyn przewody hel i jest sporo lepiej niz na serii. Przynajmniej w lekkim seacie.
Ja mam zwyklego gladkiego zimmermana.
Ale to ma sens tylko jak zacisk zostaje stary.
Jezeli trzeba wymienic zacisk to kosztowo zakladanie zestawy z 280 nie na zadnego sensu. Lepiej rs3 albo jakies ap.
ale co to zmieni jak 2 razy dochmujesz z 200+ i masz ugotowane tarcze... klocek wtedy już nic nie poradzi
Ja sie nie zgodze
Moje klocki z aso przy ostatniej wymianie rozsypaly sie na kawalki. Tak zeby dac obraz ze hamulce u mnie maja co robic.
Na ds2500 non stop chlosta i specjalnie nie puchna. W miare rozgrzewania hamuja tylko lepiej.
Wiadomo ze na torze poleca szybko ale szybka jazda w miescie i na trasie nie daje mi poczucia ze jest zle. Seria to dno.
Teraz laduje 470km i bede montowal albo ap albo zestaw z rs3.

Jezeli nie chcesz wydac 8 klocko to upgrade ds 2500 + plyn + przewody ma sens i roznice czuc.
bierny
Posty: 144
Rejestracja: 20 lut 2018, o 08:10
Samochód: Superb II combi 4x4
Silnik: 2.0TDI CFFB (140KM)

Re: S3 2.0TDI 4x4 swap hamulców z wersji 2.0TSI 280KM

Post autor: bierny »

bierny pisze:
jacekgti pisze:Mam jeszcze prośbę do posiadaczy s3 2.0tsi 280km o przesłanie na ów vinu, chciałbym domówić odpowiednie osłony tarcz oraz sprawdzić czy przewody są takie same. Z góry dzięki
bierz zestaw z 2.0TSI 280km
tarcze ATE gładkie
klocki Ferodo DS2500
przewody w oplocie HEL
płyn DOT 4.0

i będzie Pan zadowolony 8-)
U mnie to lata i jest Ok! zapewne na torze długo nie wytrzymałoby ale to nie auto na tor 8-)
Awatar użytkownika
piramida
Doradca
Posty: 4011
Rejestracja: 12 sie 2012, o 12:21
Samochód: Superb III combi 4x4
Rocznik: 2016
Silnik: 2.0TSI (280KM)
Aktualnie: 480bhp/570Nm
Imię: Piotr
Lokalizacja: Kraków

Re: S3 2.0TDI 4x4 swap hamulców z wersji 2.0TSI 280KM

Post autor: piramida »

Panowie tylko lepszy wielotlokowy zacisk na przód spowoduje komfortowe i bezpieczne hamowanie z dużych prędkości, upychanie sportowych klocków czy stalowych przewodów do seryjnych zacisków to tylko półśrodek. Zrobić raz a porządnie i problem z głowy
marasmus007
Posty: 946
Rejestracja: 30 kwie 2011, o 01:34
Samochód: Superb III combi 4x4
Silnik: 2.0TSI (280KM)
Aktualnie: 371 KM/482 Nm
Imię: Mariusz
Lokalizacja: Poznań

Re: S3 2.0TDI 4x4 swap hamulców z wersji 2.0TSI 280KM

Post autor: marasmus007 »

Ale WRK Brakes można też zamówić 4 tłokowy zestaw.
Całość z montażem 7500, tarcza pływająca 343x32, zaciski, przewody w stalowym oplocie. Co ciekawe taki zestaw na przód waży o 14 kg mniej od fabrycznego z 280km.
Ten zestaw wchodzi pod felgę 17cali. Oczywiście trzeba mostkować kabel od czujnika klocków.
Awatar użytkownika
Wojtekk
Posty: 34
Rejestracja: 1 lip 2017, o 14:00
Samochód: Superb III 4x4
Silnik: 2.0TSI (220KM)
Aktualnie: 449/572 stage3
Imię: Wojtek
Lokalizacja: Warszawa

Re: S3 2.0TDI 4x4 swap hamulców z wersji 2.0TSI 280KM

Post autor: Wojtekk »

Polecam WRK Brakes, najlepiej pojechać i pogadać czego dokładnie się potrzebuje.
U mnie właśnie w trakcie robienia jest zestaw na przód - 6 tłok do tarczy pływającej 380x34. Pierścień tarczy od DBA, dzwon od WRK, przewody stalowe.
Na tą chwilę założoną już mam poprawkę na tył tzn. tarcza nacinana do Phaetona (335mm) EBC, seryjny zacisk tylko adapterem odsunięty.
Awatar użytkownika
CLO27
Posty: 9857
Rejestracja: 23 lis 2015, o 23:51
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Aktualnie: +-500 KM/600NM
Lokalizacja: Nowy Sacz

Re: S3 2.0TDI 4x4 swap hamulców z wersji 2.0TSI 280KM

Post autor: CLO27 »

Ile te hamulce????
CZARNUCH SII 1,8 TSI mn moc seryjna x 2,5 ;)
viewtopic.php?f=18&t=7516
Kura SIII + Kuń GT + Dzik ZJ grand + Miś KQ :)
Awatar użytkownika
Enriquez
Administrator
Posty: 13584
Rejestracja: 2 cze 2012, o 09:20
Samochód: Inny
Rocznik: 2022
Silnik: Inny
Imię: Marcin
Lokalizacja: Łódź - Wieś ELW

Re: S3 2.0TDI 4x4 swap hamulców z wersji 2.0TSI 280KM

Post autor: Enriquez »

Ile liczą za tył?
W sensie adaptery i tarcze.
Pozdrawiam
Marcin
---
Nie udzielam porad technicznych na PW. Nie podejmuję się wykonywania żadnych modyfikacji w cudzych samochodach. Proszę mnie o to nie pytać.
Awatar użytkownika
piramida
Doradca
Posty: 4011
Rejestracja: 12 sie 2012, o 12:21
Samochód: Superb III combi 4x4
Rocznik: 2016
Silnik: 2.0TSI (280KM)
Aktualnie: 480bhp/570Nm
Imię: Piotr
Lokalizacja: Kraków

Re: S3 2.0TDI 4x4 swap hamulców z wersji 2.0TSI 280KM

Post autor: piramida »

chyba koło 2k za podtoczone tarcze i adaptery
Awatar użytkownika
Wojtekk
Posty: 34
Rejestracja: 1 lip 2017, o 14:00
Samochód: Superb III 4x4
Silnik: 2.0TSI (220KM)
Aktualnie: 449/572 stage3
Imię: Wojtek
Lokalizacja: Warszawa

Re: S3 2.0TDI 4x4 swap hamulców z wersji 2.0TSI 280KM

Post autor: Wojtekk »

Enriquez pisze:Ile liczą za tył?
W sensie adaptery i tarcze.
Zależy od wybranych tarcz. U mnie wpadły nacinane EBC, żeby wyglądem do przodu pasowały. Tarcze + adaptery + klocki, 1.5-2k. Nie pamiętam ile dokładnie u mnie, gdzieś z tego przedziału. I tak jak piramida pisze, trzeba lekko podfrezować tarcze, bo phaeton ma mniejszy otwór.
ODPOWIEDZ