Wymiana wydechu końcowego na inny
- romanienko
- Posty: 13
- Rejestracja: 3 gru 2017, o 09:30
- Samochód: Superb I
- Silnik: 2.0 AZM (115KM)
- Imię: Tomek
- Lokalizacja: Żnin
Wymiana wydechu końcowego na inny
Witam. Chciałbym wymienić w skodzie wydech końcowy na wydech marki ULTER i prosiłbym o informacje czy opinie na temat takiego montażu. Zaznaczę że nie interesuje mnie podniesienie "MOCY" silnika tylko o wygląd oraz brzmienie. Najbardziej ciekawi mnie czy montując wydech dedykowany tej marki trzeba coś przerabiać w uchwytach czy w tylnym zderzaku oraz czy nie będzie za głośny. Posiadam Skodę w silniku benzynowym z gazem 2.0 AZM z seryjnym układem wydechem od kolektora po sam koniec. Z góry dziękuje za informację oraz swoje przygody z tego typu przeróbką.
Poniżej link do w/w tłumika dedykowanego.
https://ulter.com.pl/pl/offer/dedicated ... m/334/1479
Poniżej link do w/w tłumika dedykowanego.
https://ulter.com.pl/pl/offer/dedicated ... m/334/1479
-
- Posty: 20
- Rejestracja: 18 wrz 2018, o 18:32
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 2.0TDI CFFB (140KM)
- Imię: Tomasz
- Lokalizacja: WWE
Re: Wymiana wydechu końcowego na inny
Jeżeli jest dedykowany do tego modelu powinien pasować bez przeróbek, znając życie nie do końca tak bywa. Generalnie aby końcówki zmieściły się w zderzaku nie będzie większych problemów z montażem.
- romanienko
- Posty: 13
- Rejestracja: 3 gru 2017, o 09:30
- Samochód: Superb I
- Silnik: 2.0 AZM (115KM)
- Imię: Tomek
- Lokalizacja: Żnin
Re: Wymiana wydechu końcowego na inny
Ale końcówki żeby wystawały to muszą być zaraz pod zderzakiem. Oryginalne końcówki są też podwójne ale schowane pod zderzakiem i skierowane ku dołowi.
-
- Posty: 20
- Rejestracja: 18 wrz 2018, o 18:32
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 2.0TDI CFFB (140KM)
- Imię: Tomasz
- Lokalizacja: WWE
Re: Wymiana wydechu końcowego na inny
Właśnie o tym myślałem,żeby ładnie to wyglądało musi być otwór w zderzaku,wycinania dziury nie polecam słabo to wygląda.Pozostaje wymiana zderzaka a to dodatkowe koszta...
- romanienko
- Posty: 13
- Rejestracja: 3 gru 2017, o 09:30
- Samochód: Superb I
- Silnik: 2.0 AZM (115KM)
- Imię: Tomek
- Lokalizacja: Żnin
Re: Wymiana wydechu końcowego na inny
Ale skoro jest dedykowany to powinno wejść bez przeróbek.
Opis ze strony ulter.
"Jaka jest różnica między tłumikiem dedykowanym a uniwersalnym-montażowym ?
Główną zaletą tłumika dedykowanego jest jego przygotowanie pod konkretny model samochodu. Przygotowanie to polega na opracowaniu konstrukcji poprzez szereg obliczeń określających pojemność puszki tłumika, przekrój rur wkładu tłumika oraz formę wkładu co ma kluczowy wpływ na głośność oraz stosunek przeciwciśnień w taki sposób aby późniejsze użytkowanie było najbardziej komfortowe, dzięki szczegółowym opracowaniu jego konstrukcji zewnętrznej (pasownej rurze dolotowej oraz hakom mocującym) montuje się go w miejsce tłumika standardowego, na oryginalne mocowania. Tłumik montażowy jest oferowany najczęściej w przypadkach, gdzie nie możemy zaproponować tłumika dedykowanego, odpowiednio dobierając do danych potrzeb i specyfikacji samochodu, niemniej jednak tłumiki montażowe naszej produkcji posiadają optymalne konstrukcje pozwalające na najlepszy dobór do wielu modelów samochodów. Należy jednak pamiętać, iż tłumik montażowy nigdy nie osiągnie sprawności tłumika dedykowanego oraz sprawi wiele kłopotów z zabudową na samochodzie czego unikniemy przy zastosowaniu produktu dedykowanego. Istotną różnicą jest również dokument homologacyjny oraz spełnienie wymogów dyrektyw homologacyjnych dla tłumika dedykowanego pozwalające na bezpieczne i bez stresowe podróżowanie samochodem w całej Europie, czego tłumik montażowy nie zapewnia. "
oraz
" Zakup tłumika dedykowanego firmy Ulter-Sport
Tłumiki dedykowane produkowane są z myślą montażu Plug&Play. Cała procedura ogranicza się do demontażu oryginalnego tłumika i założeniu produktu naszej firmy.
Wyjątki stanowią tłumiki typu DUET, gdzie mogą być wymagane lekkie modyfikacje, jak np. podcięcie zderzaka (aby zrobić miejsce na końcówkę, której w oryginale nie było). Jeśli dodatkowa modyfikacja jest wymagana - stosowna informacja podana jest w opisie produktu.
Aby zapewnić bezproblemowy montaż tłumika dedykowanego zwracamy uwagę, aby wszystkie podane przez nas parametry zgadzały się z Państwa wersją samochodu, tj.
Marka/Model/Typ Nadwozia/Rocznik/Typ;Pojemność;Moc Silnika muszą być zgodne.
Tłumiki produkujemy z przeznaczeniem na rynek europejski - nie możemy zagwarantować, że nasze produkty będą kompatybilne z wersjami zza oceanu (USA) czy importowanymi z Japonii.
W razie wątpliwość prosimy o kontakt z naszym działem sprzedaży. "
Opis ze strony ulter.
"Jaka jest różnica między tłumikiem dedykowanym a uniwersalnym-montażowym ?
Główną zaletą tłumika dedykowanego jest jego przygotowanie pod konkretny model samochodu. Przygotowanie to polega na opracowaniu konstrukcji poprzez szereg obliczeń określających pojemność puszki tłumika, przekrój rur wkładu tłumika oraz formę wkładu co ma kluczowy wpływ na głośność oraz stosunek przeciwciśnień w taki sposób aby późniejsze użytkowanie było najbardziej komfortowe, dzięki szczegółowym opracowaniu jego konstrukcji zewnętrznej (pasownej rurze dolotowej oraz hakom mocującym) montuje się go w miejsce tłumika standardowego, na oryginalne mocowania. Tłumik montażowy jest oferowany najczęściej w przypadkach, gdzie nie możemy zaproponować tłumika dedykowanego, odpowiednio dobierając do danych potrzeb i specyfikacji samochodu, niemniej jednak tłumiki montażowe naszej produkcji posiadają optymalne konstrukcje pozwalające na najlepszy dobór do wielu modelów samochodów. Należy jednak pamiętać, iż tłumik montażowy nigdy nie osiągnie sprawności tłumika dedykowanego oraz sprawi wiele kłopotów z zabudową na samochodzie czego unikniemy przy zastosowaniu produktu dedykowanego. Istotną różnicą jest również dokument homologacyjny oraz spełnienie wymogów dyrektyw homologacyjnych dla tłumika dedykowanego pozwalające na bezpieczne i bez stresowe podróżowanie samochodem w całej Europie, czego tłumik montażowy nie zapewnia. "
oraz
" Zakup tłumika dedykowanego firmy Ulter-Sport
Tłumiki dedykowane produkowane są z myślą montażu Plug&Play. Cała procedura ogranicza się do demontażu oryginalnego tłumika i założeniu produktu naszej firmy.
Wyjątki stanowią tłumiki typu DUET, gdzie mogą być wymagane lekkie modyfikacje, jak np. podcięcie zderzaka (aby zrobić miejsce na końcówkę, której w oryginale nie było). Jeśli dodatkowa modyfikacja jest wymagana - stosowna informacja podana jest w opisie produktu.
Aby zapewnić bezproblemowy montaż tłumika dedykowanego zwracamy uwagę, aby wszystkie podane przez nas parametry zgadzały się z Państwa wersją samochodu, tj.
Marka/Model/Typ Nadwozia/Rocznik/Typ;Pojemność;Moc Silnika muszą być zgodne.
Tłumiki produkujemy z przeznaczeniem na rynek europejski - nie możemy zagwarantować, że nasze produkty będą kompatybilne z wersjami zza oceanu (USA) czy importowanymi z Japonii.
W razie wątpliwość prosimy o kontakt z naszym działem sprzedaży. "
-
- Posty: 20
- Rejestracja: 18 wrz 2018, o 18:32
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 2.0TDI CFFB (140KM)
- Imię: Tomasz
- Lokalizacja: WWE
Re: Wymiana wydechu końcowego na inny
Nie bardzo wyobrażam sobie jak by końcówki wyglądały pod zderzakiem... Jak napisali wyjątkiem są tłumiki duet - lekka modyfikacja jest potrzebna polegająca na podcięciu zderzaka... Zadzwoń do nich będziesz miał pewność.
- CLO27
- Posty: 9857
- Rejestracja: 23 lis 2015, o 23:51
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: +-500 KM/600NM
- Lokalizacja: Nowy Sacz
Re: Wymiana wydechu końcowego na inny
jest na forum chyba 2 gości co maja tylko na forum fb….
CZARNUCH SII 1,8 TSI mn moc seryjna x 2,5
viewtopic.php?f=18&t=7516
Kura SIII + Kuń GT + Dzik ZJ grand + Miś KQ
viewtopic.php?f=18&t=7516
Kura SIII + Kuń GT + Dzik ZJ grand + Miś KQ
-
- Posty: 797
- Rejestracja: 16 lis 2017, o 21:28
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 195KM / 420Nm
- Lokalizacja: LDZ
Re: Wymiana wydechu końcowego na inny
Żeby to wyglądało jak "pan bóg przykazał" to powinno się wstawić zderzak od edition 100, chociaż jak patrzę na zdjęcia to idzie zwykły podciąć jak się do tego przyłożyć.
Tu masz cały zderzak, ale trzeba w niego włożyć trochę pracy.
https://allegro.pl/skoda-superb-i-hb-01 ... 17716.html
Tu masz cały zderzak, ale trzeba w niego włożyć trochę pracy.
https://allegro.pl/skoda-superb-i-hb-01 ... 17716.html
Jeśli kupiłeś grafitowego Superba, to się odezwij na PW, powiem Ci wszystko o tym aucie (charakterystycznym znakiem jest, to że grill na masce jest przedliftowy a auto poliftowe).
-
- Posty: 5
- Rejestracja: 17 wrz 2018, o 16:41
- Samochód: Superb III combi
- Silnik: 2.5TDI V6 BDG (163KM)
Re: Wymiana wydechu końcowego na inny
Złożyłem swój wydech z silikonów. Wyszło znacznie taniej a efekt końcowy był identyczny jak przy dedykowanym https://fmic.pl/7-laczniki-silikonowe
- jedrek1980
- Posty: 460
- Rejestracja: 17 sie 2017, o 19:28
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Aktualnie: 217/430 Compsport
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Re: Wymiana wydechu końcowego na inny
Szczerze jak miałbym wydać na sam końcowy wydech z ultera którego i tak rdza zje wolałbym dołożyć 200-300 stówki i zrobić z kwasówki i będziesz miał dzwięk jaki chcesz(w ramach rozsądku)oczywiście nie mówimy o wydechu MG
-
- Posty: 797
- Rejestracja: 16 lis 2017, o 21:28
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 195KM / 420Nm
- Lokalizacja: LDZ
Re: Wymiana wydechu końcowego na inny
Jak masz jakąś fotkę to się podzielskodasport pisze:Złożyłem swój wydech z silikonów. Wyszło znacznie taniej a efekt końcowy był identyczny jak przy dedykowanym https://fmic.pl/7-laczniki-silikonowe
Jeśli kupiłeś grafitowego Superba, to się odezwij na PW, powiem Ci wszystko o tym aucie (charakterystycznym znakiem jest, to że grill na masce jest przedliftowy a auto poliftowe).
- romanienko
- Posty: 13
- Rejestracja: 3 gru 2017, o 09:30
- Samochód: Superb I
- Silnik: 2.0 AZM (115KM)
- Imię: Tomek
- Lokalizacja: Żnin
Re: Wymiana wydechu końcowego na inny
Witam. Ponawiam temat. Jakieś propozycje info na temat wydechu innego niż ten oryginalny ???