Paliwo, bi-xsenony
-
- Posty: 11
- Rejestracja: 6 kwie 2018, o 15:31
- Samochód: Superb II
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Imię: Tomasz
Paliwo, bi-xsenony
Witam.
Skoda superb. 2009r.
Silnik: 2.0 TDI 170 KM common rail
Mam następujące pytania:
1. Na wlewie Paliwa mam znaczek (Nie lać diesla z BIO dodatkami)
Na jakiej stacji i jakie paliwo najbardziej polecacie? W okolicy mam Shell, Orlen, circle K.
2. Bi-xsenony na krótkich świecą jakoś krótko. Długie są ok.
Jadąc wieczorem bi-xsenony na krótkich świecą gorzej niż w moim polo classic rocznik 1998.
Wiecie co może być przyczyną?
Z góry dziękuję za odpowiedzi.
Skoda superb. 2009r.
Silnik: 2.0 TDI 170 KM common rail
Mam następujące pytania:
1. Na wlewie Paliwa mam znaczek (Nie lać diesla z BIO dodatkami)
Na jakiej stacji i jakie paliwo najbardziej polecacie? W okolicy mam Shell, Orlen, circle K.
2. Bi-xsenony na krótkich świecą jakoś krótko. Długie są ok.
Jadąc wieczorem bi-xsenony na krótkich świecą gorzej niż w moim polo classic rocznik 1998.
Wiecie co może być przyczyną?
Z góry dziękuję za odpowiedzi.
- whity
- Posty: 14835
- Rejestracja: 23 sty 2015, o 16:53
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 333km / 703nm
- Lokalizacja: MS
Paliwo, bi-xsenony
1) tylko i wyłącznie JET (samolotowe paliwo)- sama nazwa w sobie już przedstawia zajebistosc nad innymi
2) to pewnie przez te „xsenony”.
Są 4 rodzaje:
-xsenon
-zenon
-xenon
-bi xenon
Te dwie ostatnio są dobre... ty masz tr najgorsze
2) to pewnie przez te „xsenony”.
Są 4 rodzaje:
-xsenon
-zenon
-xenon
-bi xenon
Te dwie ostatnio są dobre... ty masz tr najgorsze
Nie bójcie się być premium.
#stayPremium
#stayPremium
- CLO27
- Posty: 9857
- Rejestracja: 23 lis 2015, o 23:51
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: +-500 KM/600NM
- Lokalizacja: Nowy Sacz
Re: Paliwo, bi-xsenony
Prawie merytoryczne info...dziś wyjatkowa aktywność...czyżby ci degradacja grozi i kure chca ci dać, to się z forum "przepraszasz" ?
CZARNUCH SII 1,8 TSI mn moc seryjna x 2,5
viewtopic.php?f=18&t=7516
Kura SIII + Kuń GT + Dzik ZJ grand + Miś KQ
viewtopic.php?f=18&t=7516
Kura SIII + Kuń GT + Dzik ZJ grand + Miś KQ
- CLO27
- Posty: 9857
- Rejestracja: 23 lis 2015, o 23:51
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: +-500 KM/600NM
- Lokalizacja: Nowy Sacz
Re: Paliwo, bi-xsenony
nooo tyż prawda
CZARNUCH SII 1,8 TSI mn moc seryjna x 2,5
viewtopic.php?f=18&t=7516
Kura SIII + Kuń GT + Dzik ZJ grand + Miś KQ
viewtopic.php?f=18&t=7516
Kura SIII + Kuń GT + Dzik ZJ grand + Miś KQ
- marioti
- Doradca
- Posty: 1821
- Rejestracja: 30 gru 2017, o 10:56
- Samochód: Superb II combi
- Rocznik: 2012
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Aktualnie: 198KM
Re: Paliwo, bi-xsenony
1. przykład testu "zimowego": link ale poczytaj też komentarze.
Z tego co wiem, BP i Statoil, to tylko ich paliwa premium, są sprowadzane, choć to też zależy niestety od stacji. Natomiast te zwykłe kupują od Orlenu i niekiedy mieszają z własnymi dodatkami.
2. Jeżeli nisko świecą, to przydałaby się adaptacja i regulacja.
Z tego co wiem, BP i Statoil, to tylko ich paliwa premium, są sprowadzane, choć to też zależy niestety od stacji. Natomiast te zwykłe kupują od Orlenu i niekiedy mieszają z własnymi dodatkami.
2. Jeżeli nisko świecą, to przydałaby się adaptacja i regulacja.
-
- Posty: 125
- Rejestracja: 3 wrz 2018, o 21:26
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 1.8TSI CDAA (160KM)
- Imię: Tomasz
- Lokalizacja: Gdańsk (Południe)
Re: Paliwo, bi-xsenony
marioti pisze:1. przykład testu "zimowego": link ale poczytaj też komentarze.
Z tego co wiem, BP i Statoil, to tylko ich paliwa premium, są sprowadzane, choć to też zależy niestety od stacji. Natomiast te zwykłe kupują od Orlenu i niekiedy mieszają z własnymi dodatkami.
2. Jeżeli nisko świecą, to przydałaby się adaptacja i regulacja.
Masakra jakaś z tą parafiną :O
A czy przypadkiem nie jest tak, że pompa paliwa w baku nie zagrzewa paliwa ?
zachara test
https://www.youtube.com/watch?v=5Ztd64iw7wo
-
- Posty: 469
- Rejestracja: 3 maja 2013, o 20:51
- Samochód: Superb II
- Silnik: 2.0TDI CBBB (170KM)
- Imię: Jarek
- Lokalizacja: Ostrowiec Św
Re: Paliwo, bi-xsenony
Nie pompa paliwa w baku, ale pompa wysokiego ciśnienia CR. Paliwo powracające do filtra jest dość ciepłe i dlatego nie potrzeba stosować podgrzewaczy.
-
- Posty: 11
- Rejestracja: 6 kwie 2018, o 15:31
- Samochód: Superb II
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Imię: Tomasz
Re: Paliwo, bi-xsenony
Po przeanalizowaniu filmików wybrałem Circle K...czas pokaże czy to dobry wybór.
Pytanie odnośnie bi-ksenonów. Macie jakieś sprawdzone żarniki które można zakupić. Wiem że takie rzeczy nie są tanie ale akurat na światłach wole nie oszczędzać żebym jednak widział co mam przed sobą nocą.
Pozdrawiam
Pytanie odnośnie bi-ksenonów. Macie jakieś sprawdzone żarniki które można zakupić. Wiem że takie rzeczy nie są tanie ale akurat na światłach wole nie oszczędzać żebym jednak widział co mam przed sobą nocą.
Pozdrawiam
- into
- Posty: 566
- Rejestracja: 30 cze 2018, o 18:37
- Samochód: Superb II combi
- Rocznik: 2010
- Silnik: 2.0TDI CFFB (140KM)
- Imię: Michał
- Lokalizacja: Leżajsk
Re: Paliwo, bi-xsenony
Philips lub Osram.
Obie firmy maja swoje oficjalne sklepy na allegro, tam bedzie mial pewnosc, ze kupisz oryginalny produkt.
Do Twojego modelu auta musi byc zarnik d1s.
Obie firmy maja swoje oficjalne sklepy na allegro, tam bedzie mial pewnosc, ze kupisz oryginalny produkt.
Do Twojego modelu auta musi byc zarnik d1s.
I'm the man on the silver mountain
- Abraham
- Posty: 18
- Rejestracja: 26 lip 2013, o 07:24
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 1.9TDI BLS (105KM)
- Kontakt:
Re: Paliwo, bi-xsenony
Ja tankuje przeważnie na Circle K lub Orlenie i nie mam żadnych problemów z układem paliwowym. Wszystko wydaje się być w najlepszym porządku. A co do świateł to ja też byłem na początku rozczarowany ilością światła, ale okazało się, że żarniki w xenonie były na wylocie i zmieniłem na takie https://www.iparts.pl/czesc/zarnik-d1s- ... 16238.html, teraz jest o niebo lepiej. Możesz spróbować takiego zabiegu u siebie. Inna możliwość jest taka, że masz już wypalone odbłyśniki w soczewkach i potrzebna będzie regeneracja.