planuję kupić Superb II 1.8 po lifcie. Po kilku godzinach czytania na temat silnika 1.8 TSI zauważyłem, że opinie spotkane w internecie wzajemnie się wykluczają. Mam wrażenie, że im więcej szukam i czytam tym mniej wiem. Kto mógłby mi pomóc jak nie userzy Superbclub?
Proszę forumowiczów o weryfikację poniższych danych:
opinia I z internetu -
Superb II po lifcie ma inny model silnika, nie jest to ea888. Stajnia VW po 2013 wprowadziła nowe 1.8 TSI, które nie palą oleju. Roczniki po 2013 nie są wadliwe.
opinia II -
opinia III -Do końca produkcji Superb II był wyposażony w ea888, VW co jakiś czas wprowadzał modernizację. Łatał dziury. Trzecia generacja 1.8 TSI jest dostępna tylko w Superb III.
opinia IV -którykolwiek rocznik CDAA nadmiernie pali olej, bez remontu silnika się nie obejdzie
"wersja BZB nie pali oleju, ten typ silnika nie jest wadliwy
Czy naprawdę w wersji poliftowej nie występuje nadmierne spalanie oleju?
Naprawa wadliwego silnika
W internecie można spotkać różne sposoby walki z nadmiernym spalaniem. Koszty oscylują od 3 do 10 tysięcy złotych. Który wariant wybraliście? Kiedy naprawić część, a kiedy remontować cały silnik? Jak poradziliście sobie z utratą oleju?
Na forum znalazłem polecane warsztaty. Macie z nimi doświadczenie?
- http://naprawsilnik.pl/
- https://www.facebook.com/corlingpl/
Pozdrawiam