Zestaw paska rozrządu i pompa wody w 2.0TDi CR - omówienie.
- Łuki_ssuperb
- Posty: 5377
- Rejestracja: 9 gru 2015, o 13:56
- Samochód: Superb III
- Silnik: 2.0TDI (190KM)
- Aktualnie: Co by tu pomodzić...
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Zestaw paska rozrządu i pompa wody w 2.0TDi CR - omówien
Dobry kumpel tutaj pracuje i dlatego opłacało mi się z Wawy tutaj przyjechać
Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
Wilki nie przejmują się tym co sądzą o nich barany...
- Łuki_ssuperb
- Posty: 5377
- Rejestracja: 9 gru 2015, o 13:56
- Samochód: Superb III
- Silnik: 2.0TDI (190KM)
- Aktualnie: Co by tu pomodzić...
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Zestaw paska rozrządu i pompa wody w 2.0TDi CR - omówien
Calkiem calkiem ale i tak im na ręce patrzyłem
Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
Wilki nie przejmują się tym co sądzą o nich barany...
- Łuki_ssuperb
- Posty: 5377
- Rejestracja: 9 gru 2015, o 13:56
- Samochód: Superb III
- Silnik: 2.0TDI (190KM)
- Aktualnie: Co by tu pomodzić...
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Zestaw paska rozrządu i pompa wody w 2.0TDi CR - omówien
On tego nie robił wiec wolałem się przyjrzeć
Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
Wilki nie przejmują się tym co sądzą o nich barany...
-
- Posty: 36
- Rejestracja: 16 wrz 2017, o 17:27
- Samochód: Superb III 4x4
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
- Aktualnie: 360KM 460Nm
Re: Zestaw paska rozrządu i pompa wody w 2.0TDi CR - omówien
Odgrzewam kotleta,chciałbym zrobić rozrząd z racji przebiegu 180000km silnik 2.0 TDI CFGB,zapytałem w POLMOT w Białymstoku 2000zł z robocizną,trochę ich poniosło,ostatnio robiłem rozrząd nie w serwisie,ale na lepszych częściach w golfie VI 1.6 CR i wyszło ok 1000zł,mój mechanik powiedział że do CFGB idzie ten sam rozrząd co w golfie,jedynie w 1 firmie napisane jest że specjalnie do CFGB o 100zł więcej czyli 1100zł za całość,nie wiem czy na siłę pchać się do serwisu,chociaż wolałbym mieć kontynuację sewisowania.
Wiem że kolega pracuje w tym serwisie ale nie mam do niego telefonu,pytanie brzmi ,jakie można uzyskać max rabaty w serwisie?
Wtedy będę wiedział czy jest sens uruchamiać znajomości:)
Wiem że kolega pracuje w tym serwisie ale nie mam do niego telefonu,pytanie brzmi ,jakie można uzyskać max rabaty w serwisie?
Wtedy będę wiedział czy jest sens uruchamiać znajomości:)
Re: Zestaw paska rozrządu i pompa wody w 2.0TDi CR - omówien
Panowie czy ktoś pomoże w kwestiach momentów dokręcenia poszczególnych śrub przy wspomnianej i opisanej przez Mej - a wymianie rozrządu? Niestety Mej nie odzywa się na PW ;/
Re: Zestaw paska rozrządu i pompa wody w 2.0TDi CR - omówien
@jarkow to taki sam silnik ?:D Można bez obaw kopiować?
-
- Posty: 469
- Rejestracja: 3 maja 2013, o 20:51
- Samochód: Superb II
- Silnik: 2.0TDI CBBB (170KM)
- Imię: Jarek
- Lokalizacja: Ostrowiec Św
Re: Zestaw paska rozrządu i pompa wody w 2.0TDi CR - omówien
Tak, taki sam. Nawet jeżeli same kpl. rozrządu do silników o kodach CB i CF się różnią, to wymiana i momenty dokręcania są identyczne.
Re: Zestaw paska rozrządu i pompa wody w 2.0TDi CR - omówien
Cześć,
Mam Octavie z silnikiem CKFC i postanowilem wziac udzial w dyskusji ponieważ to jeden z senowniejszych wątków w intetnecie na temat rozrzadu w nowych CR.
Jestem po wymianie rozrządu przez warsztat. Nie wykonano mi synchronizacji wałka. Postanowilem wiec zrobiic to sam. Problemem jest to ze jakbym nie krecil kółkiem moj Vag 17.3 z chin pokazuje okolice 0.4'. Nie jest to wartosc stała ale uwazam ze na tyle regulacji którą dokonuję powinienem osiagac wartosci poniedzy + a -.
Rozwiewajac watpliwosci - blokuję wałek trzpieniem i kręcę kółkiem za pomocą narzędzia wiec na pewno osiagam zmianę polozenia walka w stosunku do wału.
Po odpaleniu samochodu wartosc leci do 0.4' bez wzgledu na to jak ustawie wałek. Czy ten silnik ma zmienną fazę ktora ustala kąt synchronizacji?
W tygodniu spróbuje podpiac się do oryginalnego VAGa ale moze sie do tego czasu cos tutaj wyjasni.
Mam Octavie z silnikiem CKFC i postanowilem wziac udzial w dyskusji ponieważ to jeden z senowniejszych wątków w intetnecie na temat rozrzadu w nowych CR.
Jestem po wymianie rozrządu przez warsztat. Nie wykonano mi synchronizacji wałka. Postanowilem wiec zrobiic to sam. Problemem jest to ze jakbym nie krecil kółkiem moj Vag 17.3 z chin pokazuje okolice 0.4'. Nie jest to wartosc stała ale uwazam ze na tyle regulacji którą dokonuję powinienem osiagac wartosci poniedzy + a -.
Rozwiewajac watpliwosci - blokuję wałek trzpieniem i kręcę kółkiem za pomocą narzędzia wiec na pewno osiagam zmianę polozenia walka w stosunku do wału.
Po odpaleniu samochodu wartosc leci do 0.4' bez wzgledu na to jak ustawie wałek. Czy ten silnik ma zmienną fazę ktora ustala kąt synchronizacji?
W tygodniu spróbuje podpiac się do oryginalnego VAGa ale moze sie do tego czasu cos tutaj wyjasni.
- Kris83
- Posty: 18
- Rejestracja: 3 paź 2018, o 19:24
- Samochód: Superb II
- Silnik: 1.6TDI CAYC (105KM)
- Imię: Krzysztof
- Lokalizacja: Sieradz/Grudziądz
Re: Zestaw paska rozrządu i pompa wody w 2.0TDi CR - omówien
Witam wszystkich.
Może zadam głupie pytanie ale proszę nie śmiejcie się ze mnie.
Szukając po necie zestawu kompletnego do mojej Superby 1.6 tdi 105KM trafiłem tutaj. Moje pytanie czy 1.6 i 2.0 tdi CR mają te same części żeby cały rozrząd wymienić?
Proszę o odpowiedz Pozdrwiam
Może zadam głupie pytanie ale proszę nie śmiejcie się ze mnie.
Szukając po necie zestawu kompletnego do mojej Superby 1.6 tdi 105KM trafiłem tutaj. Moje pytanie czy 1.6 i 2.0 tdi CR mają te same części żeby cały rozrząd wymienić?
Proszę o odpowiedz Pozdrwiam
- leszekmw
- Posty: 3078
- Rejestracja: 18 wrz 2013, o 14:13
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 213KM
- Imię: leszek
- Lokalizacja: lublin
Re: Zestaw paska rozrządu i pompa wody w 2.0TDi CR - omówien
nie.
i jak się nie znasz kompletnie to lepiej zleć to mechanikowi . nie powinieneś przepłacić.
a jak będziesz chciał numery zestawu to daj znać , powinienem pomóc.
i jak się nie znasz kompletnie to lepiej zleć to mechanikowi . nie powinieneś przepłacić.
a jak będziesz chciał numery zestawu to daj znać , powinienem pomóc.
- Kris83
- Posty: 18
- Rejestracja: 3 paź 2018, o 19:24
- Samochód: Superb II
- Silnik: 1.6TDI CAYC (105KM)
- Imię: Krzysztof
- Lokalizacja: Sieradz/Grudziądz
Re: Zestaw paska rozrządu i pompa wody w 2.0TDi CR - omówien
Dzieki Przed chwila dzwonilem do BS Skoda w Grudziadzu i krzyknal mi gosc 1800 lub 2700 zalezy jaka pompa do mojego pojazdu bedzie. Tak czy siak nie zmienialbym sam bo totalnie sie nie znam na mechanice ale chcialem isc do serwisu ASO Skoda. Chyba znajde mechanika w Grudziadzu i jemu to zlece bo raczej w ASO mnie skasuja.
- Kris83
- Posty: 18
- Rejestracja: 3 paź 2018, o 19:24
- Samochód: Superb II
- Silnik: 1.6TDI CAYC (105KM)
- Imię: Krzysztof
- Lokalizacja: Sieradz/Grudziądz
Re: Zestaw paska rozrządu i pompa wody w 2.0TDi CR - omówien
A moze ktos z Was ma jakis kontakt tu w okolicach Grudziadza i moglby mi podac namiar na jakiegos fachowca ktory to zrobi?
Wysłane z mojego LG-H815 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego LG-H815 przy użyciu Tapatalka
- leszekmw
- Posty: 3078
- Rejestracja: 18 wrz 2013, o 14:13
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 213KM
- Imię: leszek
- Lokalizacja: lublin
Re: Zestaw paska rozrządu i pompa wody w 2.0TDi CR - omówien
który rok ? daj vin to Ci sprawdzę co i jak .