Demontaż haka
-
- Posty: 49
- Rejestracja: 2 sie 2018, o 11:08
- Samochód: Superb I
- Silnik: 1.8 AWT (150KM)
- Aktualnie: 190 KM
- Imię: Piotr
- Lokalizacja: Świętokrzyskie
Demontaż haka
Witam. Mój superb ma jedną bolączkę, a mianowicie haka który jest mi zbędny. Niestety gdy chciałem go wykręcić to zostało mocowanie, które od tyłu bardzo szpeci auto. Niestety, demontaż całego mocowania nie jest prosty. Czy ktoś robił już coś takiego w swoim aucie?
-
- Posty: 797
- Rejestracja: 16 lis 2017, o 21:28
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 195KM / 420Nm
- Lokalizacja: LDZ
Re: Demontaż haka
E tam nie proste
Wyjmujesz lampy - 6 śrubek
Zdejmujesz zderzak - chyba 8 wkrętów
Zdejmujesz belkę haka - 4 śruby
Całość ok 1,5 h roboty
Tylko musisz sobie zorganizować tylne wzmocnienie, które montujesz w miejsce belki haka (jak coś mam do sprzedania , bo montowałem hak).
Wyjmujesz lampy - 6 śrubek
Zdejmujesz zderzak - chyba 8 wkrętów
Zdejmujesz belkę haka - 4 śruby
Całość ok 1,5 h roboty
Tylko musisz sobie zorganizować tylne wzmocnienie, które montujesz w miejsce belki haka (jak coś mam do sprzedania , bo montowałem hak).
Jeśli kupiłeś grafitowego Superba, to się odezwij na PW, powiem Ci wszystko o tym aucie (charakterystycznym znakiem jest, to że grill na masce jest przedliftowy a auto poliftowe).
-
- Posty: 49
- Rejestracja: 2 sie 2018, o 11:08
- Samochód: Superb I
- Silnik: 1.8 AWT (150KM)
- Aktualnie: 190 KM
- Imię: Piotr
- Lokalizacja: Świętokrzyskie
Re: Demontaż haka
Możesz powiedzieć coś więcej o tym tylnym wzmocnieniu? O co dokładniej chodzi?piotraskbw pisze:E tam nie proste
Wyjmujesz lampy - 6 śrubek
Zdejmujesz zderzak - chyba 8 wkrętów
Zdejmujesz belkę haka - 4 śruby
Całość ok 1,5 h roboty
Tylko musisz sobie zorganizować tylne wzmocnienie, które montujesz w miejsce belki haka (jak coś mam do sprzedania , bo montowałem hak).
-
- Posty: 797
- Rejestracja: 16 lis 2017, o 21:28
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 195KM / 420Nm
- Lokalizacja: LDZ
Re: Demontaż haka
Podczas montażu haka demontuje się wzmocnienie tylne, które ma za zadanie w razie wypadku chronić tył samochodu.
tak wygląda to wzmocnienie
tak wygląda to wzmocnienie
Jeśli kupiłeś grafitowego Superba, to się odezwij na PW, powiem Ci wszystko o tym aucie (charakterystycznym znakiem jest, to że grill na masce jest przedliftowy a auto poliftowe).
-
- Posty: 49
- Rejestracja: 2 sie 2018, o 11:08
- Samochód: Superb I
- Silnik: 1.8 AWT (150KM)
- Aktualnie: 190 KM
- Imię: Piotr
- Lokalizacja: Świętokrzyskie
Re: Demontaż haka
Ile za to chcesz? Lub gdzie takie coś dostane?piotraskbw pisze:Podczas montażu haka demontuje się wzmocnienie tylne, które ma za zadanie w razie wypadku chronić tył samochodu.
tak wygląda to wzmocnienie
- Enriquez
- Administrator
- Posty: 13611
- Rejestracja: 2 cze 2012, o 09:20
- Samochód: Inny
- Rocznik: 2022
- Silnik: Inny
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Łódź - Wieś ELW
Re: Demontaż haka
Poszukaj kogoś, kto chce założyć hak, to się wymienicie.
Pozdrawiam
Marcin
---
Nie udzielam porad technicznych na PW. Nie podejmuję się wykonywania żadnych modyfikacji w cudzych samochodach. Proszę mnie o to nie pytać.
Marcin
---
Nie udzielam porad technicznych na PW. Nie podejmuję się wykonywania żadnych modyfikacji w cudzych samochodach. Proszę mnie o to nie pytać.
Re: Demontaż haka
hmm...
a hak fabryczny z modułem?
Tylko nie mam pewności jak wygląda moje wzmocnienie bo one raz: trochę rdzewieją dwa: miałem obcierke z tyłu po zderzaku i błotniku. Zderzak podobno spokojnie był do poszlifowania i malowania, ale że kupiłem inny kompletny w cenie bliskiej listwie i z innego zdarzenia miał dziurke do spawania to został "w zapasie".
Nie powiem hak mnie kusi nie wiadomo kiedy może sie przydać....
a hak fabryczny z modułem?
Tylko nie mam pewności jak wygląda moje wzmocnienie bo one raz: trochę rdzewieją dwa: miałem obcierke z tyłu po zderzaku i błotniku. Zderzak podobno spokojnie był do poszlifowania i malowania, ale że kupiłem inny kompletny w cenie bliskiej listwie i z innego zdarzenia miał dziurke do spawania to został "w zapasie".
Nie powiem hak mnie kusi nie wiadomo kiedy może sie przydać....
-
- Posty: 797
- Rejestracja: 16 lis 2017, o 21:28
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 195KM / 420Nm
- Lokalizacja: LDZ
Re: Demontaż haka
Jak wystaje mocowanie i mu szpeci auto to na 1000% nie fabryczny.
Może z modułem, ale ja obstawiam że bez, bo w naszym pięknym kraju jak ktoś słyszy 1500 za hak fabryczny (lub dedykowaną westfalie) albo 250 za rodzimą produkcję bez modułu to wybiera bramkę nr 2.
Ja mam założony fabryczny i z zewnątrz go zupełnie nie widać, dopiero jak zanurkujesz pod zderzak to widać miejsce mocowania główki haka.
ETKA twierdzi że był tylko jeden rodzaj haka EEA 500 001, jego odpowiednikiem jest Westfalia 321 505 600 001 z wiązką 317 050 300 113. Hak ten ma odpinaną główkę.
Tak wygląda fabryczny hak
Może z modułem, ale ja obstawiam że bez, bo w naszym pięknym kraju jak ktoś słyszy 1500 za hak fabryczny (lub dedykowaną westfalie) albo 250 za rodzimą produkcję bez modułu to wybiera bramkę nr 2.
Ja mam założony fabryczny i z zewnątrz go zupełnie nie widać, dopiero jak zanurkujesz pod zderzak to widać miejsce mocowania główki haka.
ETKA twierdzi że był tylko jeden rodzaj haka EEA 500 001, jego odpowiednikiem jest Westfalia 321 505 600 001 z wiązką 317 050 300 113. Hak ten ma odpinaną główkę.
Tak wygląda fabryczny hak
Jeśli kupiłeś grafitowego Superba, to się odezwij na PW, powiem Ci wszystko o tym aucie (charakterystycznym znakiem jest, to że grill na masce jest przedliftowy a auto poliftowe).