SII 1.8 TSI Wreszcie na LPG
-
- Posty: 3475
- Rejestracja: 10 lip 2012, o 10:17
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 220KM 440Nm
- Imię: Krzysiek
- Lokalizacja: Rzeszów
Re: SII 1.8 TSI Wreszcie na LPG
i innych drobnych czasami dolegliwościach - typu regulacja. Dla mnie klucz to blisko dobry gazownik. Nie mam, nie zakładam. Miałem już kilka autek z LPG
-
- Posty: 19
- Rejestracja: 31 lip 2016, o 23:34
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 2.0TSI (200KM)
- Imię: Rafał
- Lokalizacja: Rzeszów
Re: SII 1.8 TSI Wreszcie na LPG
Jeśli dobrze się zorientowałem 6 generacja jest dostępna tylko do 1.8? Czy inne motory to kwestia czasu, czy raczej nie ma na to szans w niedalekiej przyszłości?
-
- Posty: 70
- Rejestracja: 2 sty 2017, o 14:09
- Samochód: Superb II DSG 4x4
- Silnik: 2.0TDI CFFB (140KM)
- Aktualnie: ~170
- Imię: Łukasz
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: SII 1.8 TSI Wreszcie na LPG
Sorry, że odgrzewam kotleta. Ale nie bardzo mogę zrozumieć, jak zajmując sie montażem LPG możesz pisać coś takiego.croma1 pisze:Gaz fazie ciekłej ma lepszą kaloryczność niż w lotnej i dlatego spalanie powinno być bardzo zbliżone do PB , ale sprawdzimy zobaczymy . Wczoraj mierzyłem moc silnika i w całym zakresie był o 2 ps i o 5 nm większy niż na PB .
1. Faza wtryskiwanego gazu nie ma wpływu na jego kaloryczność. Jeżeli jest to określony skład propanu od butanu to nie jego kaloryczność jest stała i wynika z łańcucha węglowodorów.
2. Spalanie może być podobne, przy czym "podobne" wynika nie z podobnej wartości kalorycznej, bo w przeliczeniu na 1 litr benzyny: 36-38 MJ/litr, LPG ~25 MJ/litr.
3. Na korzyść spalania LPG wpływa:
-wyższa liczba oktanowa a tym samym możliwość przyspieszenia KWZ, poprawiając efektywność procesu spalania (bez obecności zjawiska spalania stukowego)
-wyższa stała stechiometryczna (15,5) powodująca że dla lambdy równej 1 potrzeba mniej paliwa.
-temperatura LPG, zwłaszcza w przypadku wtrysku do kolektora fazy ciekłej, obniża temperaturę powietrza zasysanego tym samym zwiększając współczynnik napełniania.
Nie miałem zamiaru się wymądrzać, ale nie bardzo rozumiem, jak można zajmować się tym zawodowo i mieć takie braki w tym czym się zajmujesz.
Elektronika, Chiptuning, Diagnostyka, Dezaktywacja EGR, DPF, SWIRL
VCDS, VagCanPro, ODIS ---> https://www.facebook.com/mechsolgroup
VCDS, VagCanPro, ODIS ---> https://www.facebook.com/mechsolgroup
Re: SII 1.8 TSI Wreszcie na LPG
Witam podepne się pod temat lpg .
Mam od pół roku zagazowanego sII na BRC SDI 2.0.
Silnik 1.4 caxc . Bezawaryjnie jak na razie 20 tkm na lpg.
Instalacja z dotryskiem.
Mam od pół roku zagazowanego sII na BRC SDI 2.0.
Silnik 1.4 caxc . Bezawaryjnie jak na razie 20 tkm na lpg.
Instalacja z dotryskiem.
S II 1.4 TSI CAXC
-
- Posty: 125
- Rejestracja: 3 wrz 2018, o 21:26
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 1.8TSI CDAA (160KM)
- Imię: Tomasz
- Lokalizacja: Gdańsk (Południe)
Re: SII 1.8 TSI Wreszcie na LPG
Witam Serdecznie
Jestem posiadaczem superb 1.8tsi CDAA. Mieszkam w Gdańsku. Jak w profilu.
Chciałbym założyć gaz, drugi w mojej historii - wcześniej miałem A4 1.8TQ z brc 32. Chodził Idealnie.
Auto zmieniłem i pojawiły się schody..
* EGP- zakład w Warszawie od ręki - czytaj 10.12.2018 (sic!) chce mi założyć BRC SDI 2.0 - mówią przez tel i chwalą się w filmach na YT, że mnóstwo już tego założyli i ZERO PROBLEMU, żadnych stagów czy droższych Landi.
Co ciekawe w fazie ciekłej wstrzymany dla tego silnika..
* Mój gazownik z GD, który założył mi BRC w A4B7
- BRC SDI 2.0 nie ma oficjalnie do CDAA, może założyć, ale będzie musiał wzywać technika z czakramu.. mogą być problemy ze strojeniem..
- Poleca Staga ale uprzedza, że ostatnio zakładał staga i oprócz LPG może wciągnąć do 30% PB..
(spala mi 8-10pb - załóżmy 10L (52zł)- to spali LPG 12L(25zł) + 30% tj ok 4L pb (21zł)???)
* trzeci warsztat - 3km za obwodnicą przy auchan - dużo pozytywnych opinii, BRC j/w czyli nie ma do tego silnika.
Ogólnie polecał konkurencje..
Czy jest ktoś kto ma CDAA + LPG założone niedawno? Może z 3city ?:)
Czy aż tak źle trafiłem z tym silnikiem ?
Jestem posiadaczem superb 1.8tsi CDAA. Mieszkam w Gdańsku. Jak w profilu.
Chciałbym założyć gaz, drugi w mojej historii - wcześniej miałem A4 1.8TQ z brc 32. Chodził Idealnie.
Auto zmieniłem i pojawiły się schody..
* EGP- zakład w Warszawie od ręki - czytaj 10.12.2018 (sic!) chce mi założyć BRC SDI 2.0 - mówią przez tel i chwalą się w filmach na YT, że mnóstwo już tego założyli i ZERO PROBLEMU, żadnych stagów czy droższych Landi.
Co ciekawe w fazie ciekłej wstrzymany dla tego silnika..
* Mój gazownik z GD, który założył mi BRC w A4B7
- BRC SDI 2.0 nie ma oficjalnie do CDAA, może założyć, ale będzie musiał wzywać technika z czakramu.. mogą być problemy ze strojeniem..
- Poleca Staga ale uprzedza, że ostatnio zakładał staga i oprócz LPG może wciągnąć do 30% PB..
(spala mi 8-10pb - załóżmy 10L (52zł)- to spali LPG 12L(25zł) + 30% tj ok 4L pb (21zł)???)
* trzeci warsztat - 3km za obwodnicą przy auchan - dużo pozytywnych opinii, BRC j/w czyli nie ma do tego silnika.
Ogólnie polecał konkurencje..
Czy jest ktoś kto ma CDAA + LPG założone niedawno? Może z 3city ?:)
Czy aż tak źle trafiłem z tym silnikiem ?
-
- Posty: 125
- Rejestracja: 3 wrz 2018, o 21:26
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 1.8TSI CDAA (160KM)
- Imię: Tomasz
- Lokalizacja: Gdańsk (Południe)
Re: SII 1.8 TSI Wreszcie na LPG
Foton pisze:Po co zmieniales auto?
Mieliśmy z żoną długie rozmowy na temat większego (wyższego/pojemniejszego) i nowszego auta.
Audi z racji wyposażenia znalazło nabywce za kwotę, która nas usatysfakcjonowała.
Między nami, miał być sportage/crv/sorento, ale znalazłem tego superba, całkiem przypadkiem
A tak się składa, że kolega z pracy ma aktualnie SII to obejrzałem i do boju!
Dziś kontaktowałem się z kolejnym warsztatem z mojej listy i zaproponowali lavato easy fast za około 5tys.
Potwierdzili również, że BRC nie ma do CDAA..
-
- Posty: 215
- Rejestracja: 19 wrz 2013, o 11:33
- Samochód: Superb II
- Silnik: 1.4TSI CAXC (125KM)
- Lokalizacja: Małopolska
Re: SII 1.8 TSI Wreszcie na LPG
Potwierdzili również, że BRC nie ma do CDAA..
A nie prościej zadzwonić do Tarnowa BRC http://www.czakram.pl/
A nie prościej zadzwonić do Tarnowa BRC http://www.czakram.pl/
-
- Posty: 125
- Rejestracja: 3 wrz 2018, o 21:26
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 1.8TSI CDAA (160KM)
- Imię: Tomasz
- Lokalizacja: Gdańsk (Południe)
Re: SII 1.8 TSI Wreszcie na LPG
Dzwoniłem.ik26 pisze:Potwierdzili również, że BRC nie ma do CDAA..
A nie prościej zadzwonić do Tarnowa BRC http://www.czakram.pl/
Jest do innego oznaczenia ale pasuje do cdaa.
Na pytanie o brak takiej wiedzy w warsztatach zaprosili mnie właśnie do wawy do epg.. oni wiedzą że można..
Wysłane z mojego SM-G955F przy użyciu Tapatalka