Co za ku*wa gnój! Kable w harmonijce poprzecierane, pozrywane, ze spękaną izolacją (nawet jedną linię już ktoś wcześniej robił). I temat dotyczy bardzo wielu wielu egzemplarzy SII, wystarczy wpisać w google "skoda superb door wire harness", od razu masa wyników z for na całym świecie. Idzie to zgłosić pod jakąś akcję serwisową? Dzwoniłem do ASO w Łodzi, powiedzieli, że nic nie mają. Sama wiązka około 600 PLN, wymiana nawet nie pytałem, bo trzeba się z tym dobrze pobarować (boczek, wypruć przynitowaną obudowę głośnika, odpiąć wszystko z klamką i kessy włącznie)... Zerwany "+", więc odcięło wszystko włącznie ze sterownikiem. W ten sposób nie mogłem zamknąć auta, bo o ile drzwi kierowcy ogarnąłem mechanicznie grotem kluczyka o tyle tylne drzwi nie mają tej opcji. Jakoś poprzednie auta VAGa, którymi jeździłem nie miały tego problemu, choć kable w harmonijce były rozwiązane w ten sam sposób.
centralny zamek
-
- Posty: 214
- Rejestracja: 22 kwie 2014, o 10:51
- Samochód: Superb II
- Silnik: 3.6 V6 FSI CDVA (260KM)
- Lokalizacja: Katowice
Re: centralny zamek
Panowie z 4-5 miechów temu zmieniłem zamek, tylne lewe drzwi, używka.
Działał od razu bez problemu, teraz znowu mam problem z tymi samymi drzwiami, sprawdziłem wiązkę jest ok.
Nie chce mi się wierzyć że jeszcze raz padł zamek, co steruje zamkiem?
Działał od razu bez problemu, teraz znowu mam problem z tymi samymi drzwiami, sprawdziłem wiązkę jest ok.
Nie chce mi się wierzyć że jeszcze raz padł zamek, co steruje zamkiem?