CO ZA PECH
-
- Posty: 5
- Rejestracja: 5 lip 2018, o 15:57
- Samochód: Superb II combi 4x4
- Silnik: 1.8TSI BZB (160KM)
- Imię: Krzysztof
CO ZA PECH
Na wstępie chciałbym się przywitać z forumowiczami.Pozdrawiam
Zostałem dniu dzisiejszym właścicielem samochodu (mojego pierwszego w życiu m-ki Skoda) Super B II rocznik 2011 silnik 1,8 TSI 4x4 Kombi Ww wersji Platinum.
Pojazd został gruntownie sprawdzony wczoraj w serwisie Skody bez jakikolwiek uwag oprócz ubytku płynu chłodzącego poniżej min oraz za dużej ilości oleju , co sprzedający skwitował tym ,ze dolewał bo był ubytek.
W dniu dzisiejszym po dokonaniu formalności nabyłem samochód.Zatankowałem na stacji Lotos paliwem PB 95 na full .Przejechałem ok 20 km po czym auto zostało zaparkowane na parkingu podziemnym.Po upływie ok godziny gdy próbowałem samochód uruchomić ponownie wymagało to dłuższego kręcenia rozrusznikiem i gdy samochód już odpalił pracował nierówno.Po wyłączeniu silnika i ponownie próbowałem go uruchomić z takim samym skutkiem. Dodatkowo zapaliły się kontrolki check engine oraz EPC .
Odłączenie napięcia nie zmieniło sytuacji. Silnik odpalał i był coraz głośniejszy jak diesel Nadmieniam że przy którejś próbie uruchomienia słychać było lekki zgrzyt.Co może być przyczyną w/w stanu rzeczy.szkoda ,ze tak zaczęła sie moa przygoda ze Skodą.
Pozdrawiam Krzysztof
Zostałem dniu dzisiejszym właścicielem samochodu (mojego pierwszego w życiu m-ki Skoda) Super B II rocznik 2011 silnik 1,8 TSI 4x4 Kombi Ww wersji Platinum.
Pojazd został gruntownie sprawdzony wczoraj w serwisie Skody bez jakikolwiek uwag oprócz ubytku płynu chłodzącego poniżej min oraz za dużej ilości oleju , co sprzedający skwitował tym ,ze dolewał bo był ubytek.
W dniu dzisiejszym po dokonaniu formalności nabyłem samochód.Zatankowałem na stacji Lotos paliwem PB 95 na full .Przejechałem ok 20 km po czym auto zostało zaparkowane na parkingu podziemnym.Po upływie ok godziny gdy próbowałem samochód uruchomić ponownie wymagało to dłuższego kręcenia rozrusznikiem i gdy samochód już odpalił pracował nierówno.Po wyłączeniu silnika i ponownie próbowałem go uruchomić z takim samym skutkiem. Dodatkowo zapaliły się kontrolki check engine oraz EPC .
Odłączenie napięcia nie zmieniło sytuacji. Silnik odpalał i był coraz głośniejszy jak diesel Nadmieniam że przy którejś próbie uruchomienia słychać było lekki zgrzyt.Co może być przyczyną w/w stanu rzeczy.szkoda ,ze tak zaczęła sie moa przygoda ze Skodą.
Pozdrawiam Krzysztof
Ostatnio zmieniony 5 lip 2018, o 16:27 przez berg73, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Posty: 5
- Rejestracja: 5 lip 2018, o 15:57
- Samochód: Superb II combi 4x4
- Silnik: 1.8TSI BZB (160KM)
- Imię: Krzysztof
Re: CO ZA PECH
Racja Skoda z 2011.Zdenerwowanie jest wielkie.Tak serwis jedynie to wpisał w dokument i tyle.
-
- Posty: 231
- Rejestracja: 29 lip 2014, o 18:09
- Samochód: Inny
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Aktualnie: 184KM 420Nm
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: LDZ
Re: CO ZA PECH
odłączaniem klemy nic nie zwojujesz , nawet bym nie kombinował ,tylko po tel do nich , chyba jakas gw masz ,
....
- jqr
- Posty: 206
- Rejestracja: 23 sie 2014, o 14:45
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 1.8TSI CDAA (160KM)
- Aktualnie: 211KM & 321Nm
- Imię: Janusz
- Lokalizacja: far far away
Re: CO ZA PECH
a dokument pewnie dali Ci do podpisu, którym potwierdzasz, że się z tym zapoznałeśberg73 pisze:Tak serwis jedynie to wpisał w dokument i tyle.
miałem taką sytuację w serwisie, że miły konsultant poinformował mnie "jeszcze o krzywej feldze" i podsunął papier, w którym małym drukiem zgadzam się na własną odpowiedzialność na odbiór niesprawnego auta
oparło się o kierownika, bo podpisać nie chciałem, oni auta nie chcieli wydać, ani dać zastępczego na czas naprawy.
-
- Posty: 231
- Rejestracja: 29 lip 2014, o 18:09
- Samochód: Inny
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Aktualnie: 184KM 420Nm
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: LDZ
Re: CO ZA PECH
moze byc cos z zapłonem, dlatego tłuczeJacekRS pisze:A może cewka padla?
no bez diagnozy to nikt nic nie powie
....
-
- Posty: 5
- Rejestracja: 5 lip 2018, o 15:57
- Samochód: Superb II combi 4x4
- Silnik: 1.8TSI BZB (160KM)
- Imię: Krzysztof
Re: CO ZA PECH
po podłączeniu kompa i czytaniu błędów wyszło u mechaników dwóch ze rozrząd przeskoczył Kotś wie ile mniej wiedzej naprawa moze kosztować .Choćby widełki cen.
- Łuki_ssuperb
- Posty: 5377
- Rejestracja: 9 gru 2015, o 13:56
- Samochód: Superb III
- Silnik: 2.0TDI (190KM)
- Aktualnie: Co by tu pomodzić...
- Lokalizacja: Warszawa
- _tm_
- Posty: 151
- Rejestracja: 4 lis 2011, o 11:57
- Samochód: Superb III combi 4x4
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
- Lokalizacja: Warszawa
Re: CO ZA PECH
To chyba rekord szybkości fuckupu. Tego samego dnia co zakup
Superb 3 Sportline 2.0 TSI DSG 4x4 [355KM@461Nm]
Alfa Romeo Stelvio 2.0 AT8 Q4 [280KM@470Nm]
Alfa Romeo Stelvio 2.0 AT8 Q4 [280KM@470Nm]
- Enriquez
- Administrator
- Posty: 13611
- Rejestracja: 2 cze 2012, o 09:20
- Samochód: Inny
- Rocznik: 2022
- Silnik: Inny
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Łódź - Wieś ELW
Re: CO ZA PECH
Rozrząd 1200-1500
Pozdrawiam
Marcin
---
Nie udzielam porad technicznych na PW. Nie podejmuję się wykonywania żadnych modyfikacji w cudzych samochodach. Proszę mnie o to nie pytać.
Marcin
---
Nie udzielam porad technicznych na PW. Nie podejmuję się wykonywania żadnych modyfikacji w cudzych samochodach. Proszę mnie o to nie pytać.
-
- Posty: 5
- Rejestracja: 5 lip 2018, o 15:57
- Samochód: Superb II combi 4x4
- Silnik: 1.8TSI BZB (160KM)
- Imię: Krzysztof
Re: CO ZA PECH
Wiadomo już. Przeskoczył łańcuch .Auto na lawecie pojechało na warsztat.W tygodniu przyszłym otworzą silnik i zobaczymy jak zaboli po kieszeni .
-
- Posty: 5
- Rejestracja: 5 lip 2018, o 15:57
- Samochód: Superb II combi 4x4
- Silnik: 1.8TSI BZB (160KM)
- Imię: Krzysztof
Re: CO ZA PECH
Ktoś może się orientuje czy jest jakaś procedura serwisowa skody , która nakazuje kontrole łańcucha rozrządu . Może przy jakimś przebiegu?
-
- Posty: 1707
- Rejestracja: 26 lut 2010, o 18:58
- Samochód: Superb II
- Silnik: 1.8TSI BZB (160KM)
- Aktualnie: seria 188KM/270Nm
- Lokalizacja: Katowice
Re: CO ZA PECH
Rozrząd to nic, wymień tłoki bo tam po prostu się leje olej z rury, tego nie dało się kupić...
PANIE WŁADZO, MA PAN RACJĘ, NIESTETY ZDARZYŁO MI SIĘ PRZEKROCZYĆ PRĘDKOŚĆ, ZDAJĘ SOBIE SPRAWĘ Z TEGO, ŻE BYŁO TO BARDZO NIEODPOWIEDZIALNE, ŻE NARAZIŁEM INNYCH UCZESTNIKÓW RUCHU NA NIEBEZPIECZEŃSTWO ALE ... JECHAŁEM SZYBKO, GDYŻ LUBIĘ ZAPIERDALAĆ...
- leszekmw
- Posty: 3078
- Rejestracja: 18 wrz 2013, o 14:13
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 213KM
- Imię: leszek
- Lokalizacja: lublin
Re: CO ZA PECH
rekord to miał mój kolega.. , skasował golfa po niecałych 2 km od komisu._tm_ pisze:To chyba rekord szybkości fuckupu. Tego samego dnia co zakup
kiedyś o tym pisałem..