Wygłuszenie S3.
-
- Posty: 233
- Rejestracja: 17 sty 2016, o 06:41
- Samochód: Superb III Facelift
- Silnik: 2.0TSI (190KM)
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Wygłuszenie S3.
No więc jestem na wakacjach. Wypożyczyłem samochód i niestety dostałem Qashqaia. Diesel, automat. Taczka niemożliwa. Nie wiem jak takie coś mozna kupić / wygrać samemu. Jedna uwaga - przy 140 / 150 (szybciej się boje zeby mnie carabinieri nie rozstrzelali i tutor nie nauczył) jest znacznie cichszy od Superba L&K (diesel). Nie chodzi o silnik tylko całą resztę.
Kolego, który skarżyłeś się na tunel i uchwyt na napoje, Krotoski i Cichy w Wawie wiedza jak i potrafią to usprawnić. 3 podejścia u mnie robili, smochód został finalnie na 2 dni ale od roku nic nie trzeszczy. Pewnie z powodu nazwiska właściciela
Kolego, który skarżyłeś się na tunel i uchwyt na napoje, Krotoski i Cichy w Wawie wiedza jak i potrafią to usprawnić. 3 podejścia u mnie robili, smochód został finalnie na 2 dni ale od roku nic nie trzeszczy. Pewnie z powodu nazwiska właściciela
- Enriquez
- Administrator
- Posty: 13611
- Rejestracja: 2 cze 2012, o 09:20
- Samochód: Inny
- Rocznik: 2022
- Silnik: Inny
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Łódź - Wieś ELW
Re: Wygłuszenie S3.
Kaczyński 8-O
Pozdrawiam
Marcin
---
Nie udzielam porad technicznych na PW. Nie podejmuję się wykonywania żadnych modyfikacji w cudzych samochodach. Proszę mnie o to nie pytać.
Marcin
---
Nie udzielam porad technicznych na PW. Nie podejmuję się wykonywania żadnych modyfikacji w cudzych samochodach. Proszę mnie o to nie pytać.
-
- Posty: 7
- Rejestracja: 24 kwie 2018, o 15:18
- Samochód: Superb III combi 4x4
- Silnik: 1.6TDI (120KM)
Re: Wygłuszenie S3.
Witam,
Mam kilka pytań odnośnie szczegółów tego wyciszania...
Zabieram się za mojego SIII w kombi i na pierwszy rzut chcę zrobić maskę i podszybie.
Otworzyłem maskę i jest na niej taka oryginalna pseudomata przypięta na jakieś dziwne klipsy.
I tu pytanie nr1 - czy to wyrzucić zupełnie, czy wykleić pod tym matą, a potem z powrotem ją przyczepić?
No i pytanie nr2 - powiązane z poprzednim - czy całą powierzchnię maski wyklejać i matą i pianką, czy tyko część?
Ma ktoś może zdjęcie maski po wykonanej robocie?
Oprócz maski i podszybia będę chciał zrobić jeszcze słupki, nadkola, podłogę bagażnika, może kiedyś boczki...
Czytałem posta, w którym ktoś fajnie opisał punkt po punkcie ile na co potrzeba materiału. Dzisiaj przewaliłem cały wątek 2 razy i nie mogę tego posta znaleźć. Może ktoś wie o co chodzi i mi podpowie gdzie tego szukać. Może to w jakimś innym wątku było...?
Z góry dzięki za pomoc.
Mam kilka pytań odnośnie szczegółów tego wyciszania...
Zabieram się za mojego SIII w kombi i na pierwszy rzut chcę zrobić maskę i podszybie.
Otworzyłem maskę i jest na niej taka oryginalna pseudomata przypięta na jakieś dziwne klipsy.
I tu pytanie nr1 - czy to wyrzucić zupełnie, czy wykleić pod tym matą, a potem z powrotem ją przyczepić?
No i pytanie nr2 - powiązane z poprzednim - czy całą powierzchnię maski wyklejać i matą i pianką, czy tyko część?
Ma ktoś może zdjęcie maski po wykonanej robocie?
Oprócz maski i podszybia będę chciał zrobić jeszcze słupki, nadkola, podłogę bagażnika, może kiedyś boczki...
Czytałem posta, w którym ktoś fajnie opisał punkt po punkcie ile na co potrzeba materiału. Dzisiaj przewaliłem cały wątek 2 razy i nie mogę tego posta znaleźć. Może ktoś wie o co chodzi i mi podpowie gdzie tego szukać. Może to w jakimś innym wątku było...?
Z góry dzięki za pomoc.
- jaro321
- Posty: 325
- Rejestracja: 9 lis 2015, o 17:36
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 534/660
- Imię: Jarek
- Lokalizacja: W-wa
Re: Wygłuszenie S3.
Po wygłuszeniu maski fabryczne wyciszenie zamontuj z powrotem. Wyklejasz tylko to co pod spodem bez żeber.
Jeśli mam coś doradzić to na maskę kup matę w wersji lekkiej typu STP Aero lub Dynamat Superlite, na to pianka np LT dostępna w bitmat
Nie wykluczone, że o ilości mat czytałeś w moim wątku bo wygłuszałem cały samochód z zamieszczeniem obszernej relacji.
Tu masz zdjęcia maski po wygłuszeniu link, a w późniejszych postach drzwi, relację z wyciszania dachu, podłogi, podszybia, a opis ile poszło czego jest tu: link na końcu relacji z wygłuszania podłogi.
Jeśli mam coś doradzić to na maskę kup matę w wersji lekkiej typu STP Aero lub Dynamat Superlite, na to pianka np LT dostępna w bitmat
Nie wykluczone, że o ilości mat czytałeś w moim wątku bo wygłuszałem cały samochód z zamieszczeniem obszernej relacji.
Tu masz zdjęcia maski po wygłuszeniu link, a w późniejszych postach drzwi, relację z wyciszania dachu, podłogi, podszybia, a opis ile poszło czego jest tu: link na końcu relacji z wygłuszania podłogi.
Moja skodzina: viewtopic.php?f=18&t=7439
-
- Posty: 7
- Rejestracja: 24 kwie 2018, o 15:18
- Samochód: Superb III combi 4x4
- Silnik: 1.6TDI (120KM)
Re: Wygłuszenie S3.
Oooo...tototoo...
Dokładnie o to chodzilo.
Dzięki piękne za pomoc.
Zaraz składam zamówienie.
Dokładnie o to chodzilo.
Dzięki piękne za pomoc.
Zaraz składam zamówienie.
- Enriquez
- Administrator
- Posty: 13611
- Rejestracja: 2 cze 2012, o 09:20
- Samochód: Inny
- Rocznik: 2022
- Silnik: Inny
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Łódź - Wieś ELW
Re: Wygłuszenie S3.
patrząc na otwartą są jakby dwie sklejone
Pozdrawiam
Marcin
---
Nie udzielam porad technicznych na PW. Nie podejmuję się wykonywania żadnych modyfikacji w cudzych samochodach. Proszę mnie o to nie pytać.
Marcin
---
Nie udzielam porad technicznych na PW. Nie podejmuję się wykonywania żadnych modyfikacji w cudzych samochodach. Proszę mnie o to nie pytać.
- jaro321
- Posty: 325
- Rejestracja: 9 lis 2015, o 17:36
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 534/660
- Imię: Jarek
- Lokalizacja: W-wa
Re: Wygłuszenie S3.
Jest inne oznaczenie z zewnątrz na szybie tj. litery XI A, zresztą masz niżej fotę
Jak by ktoś szukał to mają takie oto numery:
3V0.845.021 - szyba lewa
3V0.845.022 - szyba prawa,
Jak by ktoś szukał to mają takie oto numery:
3V0.845.021 - szyba lewa
3V0.845.022 - szyba prawa,
Moja skodzina: viewtopic.php?f=18&t=7439
- jaro321
- Posty: 325
- Rejestracja: 9 lis 2015, o 17:36
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 534/660
- Imię: Jarek
- Lokalizacja: W-wa
Re: Wygłuszenie S3.
Cena nowych zabija - 1200 zł szt. Kupiłem używki po 300zł za szt.
Moja skodzina: viewtopic.php?f=18&t=7439
-
- Posty: 233
- Rejestracja: 17 sty 2016, o 06:41
- Samochód: Superb III Facelift
- Silnik: 2.0TSI (190KM)
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Wygłuszenie S3.
usłyszałęś różnicę?
Ja wyciszyłem drzwi i teraz szum słyszę głównie z okolic lusterek więc mam nadzieję że to moze pomóc. Szkoda mi trochę 1200 bo samochód służbowy i będe nim jeździł jeszcze 2-3 lata. 600 bym jeszcze ogarnął.
Sam zmieniałeś? Ja sam wyciszyłem drzwi więc już chyba blisko byłem do wymiany szyb.
Ja wyciszyłem drzwi i teraz szum słyszę głównie z okolic lusterek więc mam nadzieję że to moze pomóc. Szkoda mi trochę 1200 bo samochód służbowy i będe nim jeździł jeszcze 2-3 lata. 600 bym jeszcze ogarnął.
Sam zmieniałeś? Ja sam wyciszyłem drzwi więc już chyba blisko byłem do wymiany szyb.
- jaro321
- Posty: 325
- Rejestracja: 9 lis 2015, o 17:36
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 534/660
- Imię: Jarek
- Lokalizacja: W-wa
Re: Wygłuszenie S3.
No jak gdzie na alledrogo, tylko wyszukać po numerach to mission impossible bo ich zazwyczaj nie podają. Przeglądałem wszystkie jak leci do S3 i trafiłem po opisie w aukcji
Tak różnica jest. Na początku miałem wrażenie że niewielka, ale po dłuższym użytkowaniu stwierdzam że było jednak warto. Wymieniało mi ASO za bodajże 300 zł
Tak różnica jest. Na początku miałem wrażenie że niewielka, ale po dłuższym użytkowaniu stwierdzam że było jednak warto. Wymieniało mi ASO za bodajże 300 zł
Moja skodzina: viewtopic.php?f=18&t=7439
-
- Posty: 9
- Rejestracja: 11 lip 2018, o 10:38
- Samochód: Superb III combi 4x4
- Silnik: 1.6TDI (120KM)
- Imię: Paweł
Re: Wygłuszenie S3.
Witam, jestem świeżo po wygłuszeniu S3 KOMBI Z 2018 ROKU. Kupiłem firmowego następcę s3 170 KM spodziewając się zapowiedzianych rewelacji. Wyciszenie/prowadzenie. Wziąłem samochód na testy na jeden dzień. Nie potrafię powiedzieć jak to się stało, ale dopiero po odebraniu nowego zauważyłem, że jest głośniejszy od s2.
Największe rozczarowanie przeżyłem na autostradzie. Huk przy 140-150 był męczący.
Próbowałem dojść dlaczego tak jest i myślę, że nie jest to kwestia znaczących różnic w użyciu materiałów, tylko konstrukcja auta jest inna. Po dwóch tygodniach pracy wykonałem:
1) wyciszenie bagażnika: butyl + pianka
2) wyciszenie nadkoli. Butyl + pianka
3) wygłuszenie błotników. Butyl
4) wygłuszenie drzwi. Tutaj myślę jest cały pies pogrzebany. S3 nie ma wyciszenia drzwi wcale! Jest blacha+ wiązki+ boczek składający sie z plastiku, wytłaczanki z której jest zrobiony boczek i odrobiny skórki. Taki drzwi nie moga izolować od hałasu. Drzwi otrzymały matę butylową na blachę w taki sposób aby nie oklejać przewodów ( gwarancja). TO trochę puzle ale myślę, że spełnia funkcję. Boczek dostał cienki butyl na plastik pod tapicerką + po całości piankę. Efekt jest widoczny od ręki. Mniej hałasu ulicznego przedostaje sie do wnętrza.
5) klapa. Jest zupełnie pusta a wygłuszenie jest proste.
Ostatnia czynnością było wklejenie mat pod tapicerke podłogi. TYlko tyle ile zdołałem odgiąć.
GEneralnie S3 jest wdzięczny do wyciszania. Wszystko łatwo odchodzi i przy odrobinie dobrej woli i wprawy moznfa to wykonać samodzielnie.
Jeżeli ktoś jest zainteresowany to chętnie się podzielę doświadczeniami
pozdro
Największe rozczarowanie przeżyłem na autostradzie. Huk przy 140-150 był męczący.
Próbowałem dojść dlaczego tak jest i myślę, że nie jest to kwestia znaczących różnic w użyciu materiałów, tylko konstrukcja auta jest inna. Po dwóch tygodniach pracy wykonałem:
1) wyciszenie bagażnika: butyl + pianka
2) wyciszenie nadkoli. Butyl + pianka
3) wygłuszenie błotników. Butyl
4) wygłuszenie drzwi. Tutaj myślę jest cały pies pogrzebany. S3 nie ma wyciszenia drzwi wcale! Jest blacha+ wiązki+ boczek składający sie z plastiku, wytłaczanki z której jest zrobiony boczek i odrobiny skórki. Taki drzwi nie moga izolować od hałasu. Drzwi otrzymały matę butylową na blachę w taki sposób aby nie oklejać przewodów ( gwarancja). TO trochę puzle ale myślę, że spełnia funkcję. Boczek dostał cienki butyl na plastik pod tapicerką + po całości piankę. Efekt jest widoczny od ręki. Mniej hałasu ulicznego przedostaje sie do wnętrza.
5) klapa. Jest zupełnie pusta a wygłuszenie jest proste.
Ostatnia czynnością było wklejenie mat pod tapicerke podłogi. TYlko tyle ile zdołałem odgiąć.
GEneralnie S3 jest wdzięczny do wyciszania. Wszystko łatwo odchodzi i przy odrobinie dobrej woli i wprawy moznfa to wykonać samodzielnie.
Jeżeli ktoś jest zainteresowany to chętnie się podzielę doświadczeniami
pozdro