Tarcze, wibracje przy hamowaniu
- Tom-Tdi
- Sponsor
- Posty: 3353
- Rejestracja: 26 kwie 2016, o 00:09
- Samochód: Superb III combi 4x4
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
- Aktualnie: 395KM / 515Nm
- Lokalizacja: Augsburg
Re: Tarcze, wibracje przy hamowaniu
To będę musiał się rozejrzeć za jakimś lepszym zaciskiem
Przy takiej opcji 18-stka wchodzi bez problemu chyba??
Przy takiej opcji 18-stka wchodzi bez problemu chyba??
- Enriquez
- Administrator
- Posty: 13611
- Rejestracja: 2 cze 2012, o 09:20
- Samochód: Inny
- Rocznik: 2022
- Silnik: Inny
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Łódź - Wieś ELW
Re: Tarcze, wibracje przy hamowaniu
Bez problemu. Tu masz moje, na razie na przymiarkę:
Pozdrawiam
Marcin
---
Nie udzielam porad technicznych na PW. Nie podejmuję się wykonywania żadnych modyfikacji w cudzych samochodach. Proszę mnie o to nie pytać.
Marcin
---
Nie udzielam porad technicznych na PW. Nie podejmuję się wykonywania żadnych modyfikacji w cudzych samochodach. Proszę mnie o to nie pytać.
- Tom-Tdi
- Sponsor
- Posty: 3353
- Rejestracja: 26 kwie 2016, o 00:09
- Samochód: Superb III combi 4x4
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
- Aktualnie: 395KM / 515Nm
- Lokalizacja: Augsburg
Re: Tarcze, wibracje przy hamowaniu
Wygląda mega dobrze, patrząc na te zdjęcie to pewnie i 17-stka weszła by na styk.
Enri, gdzie brałeś/mierzyłeś zaciski??
Enri, gdzie brałeś/mierzyłeś zaciski??
- Enriquez
- Administrator
- Posty: 13611
- Rejestracja: 2 cze 2012, o 09:20
- Samochód: Inny
- Rocznik: 2022
- Silnik: Inny
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Łódź - Wieś ELW
Re: Tarcze, wibracje przy hamowaniu
Tom-Tdi pisze:Wygląda mega dobrze, patrząc na te zdjęcie to pewnie i 17-stka weszła by na styk.
Enri, gdzie brałeś/mierzyłeś zaciski??
BagCorp, ale bardzo długo się czeka - 8 do 10 tygodni. Cena ok. 4000 komplet.
Pozdrawiam
Marcin
---
Nie udzielam porad technicznych na PW. Nie podejmuję się wykonywania żadnych modyfikacji w cudzych samochodach. Proszę mnie o to nie pytać.
Marcin
---
Nie udzielam porad technicznych na PW. Nie podejmuję się wykonywania żadnych modyfikacji w cudzych samochodach. Proszę mnie o to nie pytać.
- piramida
- Doradca
- Posty: 4039
- Rejestracja: 12 sie 2012, o 12:21
- Samochód: Superb III combi 4x4
- Rocznik: 2016
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
- Aktualnie: 480bhp/570Nm
- Imię: Piotr
- Lokalizacja: Kraków
Re: Tarcze, wibracje przy hamowaniu
Co masz w tej cenie? Zaciski, tarcze, klocki, przewody stalowe? Kiedy montujesz?
- Enriquez
- Administrator
- Posty: 13611
- Rejestracja: 2 cze 2012, o 09:20
- Samochód: Inny
- Rocznik: 2022
- Silnik: Inny
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Łódź - Wieś ELW
Re: Tarcze, wibracje przy hamowaniu
Wszystko. Okazało się, że jest jakiś przeciek i komplet wrócił do sprawdzenia. Poza tym pomyłka z przewodem w oplocie. Stąd na razie relax.
Pozdrawiam
Marcin
---
Nie udzielam porad technicznych na PW. Nie podejmuję się wykonywania żadnych modyfikacji w cudzych samochodach. Proszę mnie o to nie pytać.
Marcin
---
Nie udzielam porad technicznych na PW. Nie podejmuję się wykonywania żadnych modyfikacji w cudzych samochodach. Proszę mnie o to nie pytać.
- JacekRS
- Posty: 1420
- Rejestracja: 18 gru 2016, o 16:24
- Samochód: Superb III 4x4
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
- Aktualnie: 430PS/535Nm
- Imię: Jacek
- Lokalizacja: Jaworzno
Re: Tarcze, wibracje przy hamowaniu
Jak ja ich pytałem o taki zestaw w lutym to wyskoczyli z ceną 6500PLN (tarcza 355mm i zacisk 6 tłoków) i jeszcze gość wtedy pytał się mnie, czy nie mam drugiej zwrotnicy, żeby mu podesłać, to wtedy będzie miał jak dorobić adaptery... stwierdziłem, że taką "profesjonalność" to ja pierdolęEnriquez pisze:Tom-Tdi pisze:Wygląda mega dobrze, patrząc na te zdjęcie to pewnie i 17-stka weszła by na styk.
Enri, gdzie brałeś/mierzyłeś zaciski??
BagCorp, ale bardzo długo się czeka - 8 do 10 tygodni. Cena ok. 4000 komplet.
Skodilac - viewtopic.php?f=18&t=8398
- Tom-Tdi
- Sponsor
- Posty: 3353
- Rejestracja: 26 kwie 2016, o 00:09
- Samochód: Superb III combi 4x4
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
- Aktualnie: 395KM / 515Nm
- Lokalizacja: Augsburg
Re: Tarcze, wibracje przy hamowaniu
Teoretycznie powinni to mieć rozpracowane, bo i Golf 7R i Cupra 5F i Superb III, jeżdżą na tym samym zacisku/zwrotnicy/ukl. hamulcowym, więc mieli już z tym do czynienia, patrzac na ich "fanpejdz"
- JacekRS
- Posty: 1420
- Rejestracja: 18 gru 2016, o 16:24
- Samochód: Superb III 4x4
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
- Aktualnie: 430PS/535Nm
- Imię: Jacek
- Lokalizacja: Jaworzno
Re: Tarcze, wibracje przy hamowaniu
Otoz nie maja tej samej zwrotnicy. Tak samo jak rs3 poliftowe w wersji hatchback i limo maja inne zwrotnice, przez to tarcze maja rozne. W limo tarcza jest o 1cm niższa. W sumie moze piasty maja ciut inne, a zwrotnice te same...Tom-Tdi pisze:Teoretycznie powinni to mieć rozpracowane, bo i Golf 7R i Cupra 5F i Superb III, jeżdżą na tym samym zacisku/zwrotnicy/ukl. hamulcowym, więc mieli już z tym do czynienia, patrzac na ich "fanpejdz"
Skodilac - viewtopic.php?f=18&t=8398
- Enriquez
- Administrator
- Posty: 13611
- Rejestracja: 2 cze 2012, o 09:20
- Samochód: Inny
- Rocznik: 2022
- Silnik: Inny
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Łódź - Wieś ELW
Re: Tarcze, wibracje przy hamowaniu
Powiem tak - ja póki co zadowolony nie jestem, oto dlaczego:
1. Termin realizacji - po miesiącu dowiedziałem się, że termin to 6 tygodni. W 6 tygodniu okazało się, że się nie wyrobi bo coś tam. Ludzie, którzy również czekali wkurw brał na samą myśl o tym. Gość po prostu nie informuje rzetelnie co się dzieje z tematem.
2. Zaciski 4 tłoczkowe jakie mam zamówione ciekną. Odesłałem je z powrotem do sprawdzenia. Niby uszczelki wymienione, ale jak się naciśnie na pedał pojawia się mała kałuża płynu. Tak nie może być. Kontaktowałem się z pewnym człowiekiem, co robi zaciski WRK (pewnie kojarzycie z facebuka) - z racji tego, że zaciski nie są jednym odlewem, tylko składają się z 3 części uszkodzeniu mogły ulec uszczelki między tymi częściami. Mogło to się stać podczas wygrzewania po malowaniu proszkowym. Zaciski odesłałem i czekam na wynik sprawdzenia.
3. Tarcze pochodzą z jakiegoś Mercedesa - otwór na śrubkę do przykręcenia tarczy do piasty zrobiony jest na innej średnicy. Więc nie pasuje i trzeba wykonać nowy otwór.
4. Przewody w oplocie to jakaś radosna twórczość. Nie pasuje mocowanie po stronie ABS - jest inny kształt niż ma uchwyt na przewód w nadwoziu. Ponadto, po stronie zacisku przelotka z kawałka rurki miedzianej (nie jest to banjo, tylko zwykłe wkręcane).
5. Klocki nie mają czujnika zużycia. Muszę wymyślić jakiś system oszukujący wskaźnik, albo to wykodować ze sterownika.
6. Przy odbiorze osobistym, gość stwierdza, że założył "lepsze klocki" i muszę dopłacić 400 zł. Okazały się to być klocki firmy Mintex. Poprosiłem o wymianę na zwykłe.
Wszystkie powyższe rzeczy wyszły przy montażu. Straciłem masę czasu na zamontowanie i zdemontowanie. Straciłem 2 litry płynu hamulcowego i jak mam jeszcze raz do tego podchodzić, to szczerze mówiąc za bardzo mi się nie chce. Jeżeli okaże się, że zestaw ten nie spełnia oczekiwań, to coś czuję że pozostanie mu dymiąca dziura z posesji...
1. Termin realizacji - po miesiącu dowiedziałem się, że termin to 6 tygodni. W 6 tygodniu okazało się, że się nie wyrobi bo coś tam. Ludzie, którzy również czekali wkurw brał na samą myśl o tym. Gość po prostu nie informuje rzetelnie co się dzieje z tematem.
2. Zaciski 4 tłoczkowe jakie mam zamówione ciekną. Odesłałem je z powrotem do sprawdzenia. Niby uszczelki wymienione, ale jak się naciśnie na pedał pojawia się mała kałuża płynu. Tak nie może być. Kontaktowałem się z pewnym człowiekiem, co robi zaciski WRK (pewnie kojarzycie z facebuka) - z racji tego, że zaciski nie są jednym odlewem, tylko składają się z 3 części uszkodzeniu mogły ulec uszczelki między tymi częściami. Mogło to się stać podczas wygrzewania po malowaniu proszkowym. Zaciski odesłałem i czekam na wynik sprawdzenia.
3. Tarcze pochodzą z jakiegoś Mercedesa - otwór na śrubkę do przykręcenia tarczy do piasty zrobiony jest na innej średnicy. Więc nie pasuje i trzeba wykonać nowy otwór.
4. Przewody w oplocie to jakaś radosna twórczość. Nie pasuje mocowanie po stronie ABS - jest inny kształt niż ma uchwyt na przewód w nadwoziu. Ponadto, po stronie zacisku przelotka z kawałka rurki miedzianej (nie jest to banjo, tylko zwykłe wkręcane).
5. Klocki nie mają czujnika zużycia. Muszę wymyślić jakiś system oszukujący wskaźnik, albo to wykodować ze sterownika.
6. Przy odbiorze osobistym, gość stwierdza, że założył "lepsze klocki" i muszę dopłacić 400 zł. Okazały się to być klocki firmy Mintex. Poprosiłem o wymianę na zwykłe.
Wszystkie powyższe rzeczy wyszły przy montażu. Straciłem masę czasu na zamontowanie i zdemontowanie. Straciłem 2 litry płynu hamulcowego i jak mam jeszcze raz do tego podchodzić, to szczerze mówiąc za bardzo mi się nie chce. Jeżeli okaże się, że zestaw ten nie spełnia oczekiwań, to coś czuję że pozostanie mu dymiąca dziura z posesji...
Pozdrawiam
Marcin
---
Nie udzielam porad technicznych na PW. Nie podejmuję się wykonywania żadnych modyfikacji w cudzych samochodach. Proszę mnie o to nie pytać.
Marcin
---
Nie udzielam porad technicznych na PW. Nie podejmuję się wykonywania żadnych modyfikacji w cudzych samochodach. Proszę mnie o to nie pytać.
- Enriquez
- Administrator
- Posty: 13611
- Rejestracja: 2 cze 2012, o 09:20
- Samochód: Inny
- Rocznik: 2022
- Silnik: Inny
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Łódź - Wieś ELW
Re: Tarcze, wibracje przy hamowaniu
Prawda jest taka, że są dwa rodzaje zwrotnicy - alu i żeliwna. W Superbie jest tylko i wyłącznie alu, stąd konieczność robienia adapterów i brak możliwości instalacji Brembo 17ZR/ZL... Dlatego konieczne są adaptery, albo wymiana zwrotnicy na żeliwną. Jednakże żeliwna posiada mniejsze łożysko i sprawa się zamyka.JacekRS pisze: Otoz nie maja tej samej zwrotnicy. Tak samo jak rs3 poliftowe w wersji hatchback i limo maja inne zwrotnice, przez to tarcze maja rozne. W limo tarcza jest o 1cm niższa. W sumie moze piasty maja ciut inne, a zwrotnice te same...
Pozdrawiam
Marcin
---
Nie udzielam porad technicznych na PW. Nie podejmuję się wykonywania żadnych modyfikacji w cudzych samochodach. Proszę mnie o to nie pytać.
Marcin
---
Nie udzielam porad technicznych na PW. Nie podejmuję się wykonywania żadnych modyfikacji w cudzych samochodach. Proszę mnie o to nie pytać.
-
- Posty: 1707
- Rejestracja: 26 lut 2010, o 18:58
- Samochód: Superb II
- Silnik: 1.8TSI BZB (160KM)
- Aktualnie: seria 188KM/270Nm
- Lokalizacja: Katowice
Re: Tarcze, wibracje przy hamowaniu
Zaciski są uszczelnione oringami, cieknie z obudowy czy tłoczków? I podstawowe pytanie czy te oringi występują jako część zamienna czy cały zacisk trzeba kupić. Pomijając już głupote wrzucania całości do pieca.
PANIE WŁADZO, MA PAN RACJĘ, NIESTETY ZDARZYŁO MI SIĘ PRZEKROCZYĆ PRĘDKOŚĆ, ZDAJĘ SOBIE SPRAWĘ Z TEGO, ŻE BYŁO TO BARDZO NIEODPOWIEDZIALNE, ŻE NARAZIŁEM INNYCH UCZESTNIKÓW RUCHU NA NIEBEZPIECZEŃSTWO ALE ... JECHAŁEM SZYBKO, GDYŻ LUBIĘ ZAPIERDALAĆ...
- JacekRS
- Posty: 1420
- Rejestracja: 18 gru 2016, o 16:24
- Samochód: Superb III 4x4
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
- Aktualnie: 430PS/535Nm
- Imię: Jacek
- Lokalizacja: Jaworzno
Re: Tarcze, wibracje przy hamowaniu
Pffff.... może i mój wybór nie był tani... a wahałem się między STOPTECH`em a w/w BagCorp`em i mnie utwierdziłeś w tym, że "święty spokój" jest najcenniejszy.Enriquez pisze:Powiem tak - ja póki co zadowolony nie jestem, oto dlaczego:
1.
2.
3.
4.
5.
6.
Wszystkie powyższe rzeczy wyszły przy montażu. Straciłem masę czasu na zamontowanie i zdemontowanie. Straciłem 2 litry płynu hamulcowego i jak mam jeszcze raz do tego podchodzić, to szczerze mówiąc za bardzo mi się nie chce. Jeżeli okaże się, że zestaw ten nie spełnia oczekiwań, to coś czuję że pozostanie mu dymiąca dziura z posesji...
Aha, StopTech też nie ma czujnika, o ile kojarzę to ucięliśmy wtyczkę i zlutowaliśmy kable.
Skodilac - viewtopic.php?f=18&t=8398
- Enriquez
- Administrator
- Posty: 13611
- Rejestracja: 2 cze 2012, o 09:20
- Samochód: Inny
- Rocznik: 2022
- Silnik: Inny
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Łódź - Wieś ELW
Re: Tarcze, wibracje przy hamowaniu
Moim zdaniem cieknie z obudowy. Czy są zamienne - WRK twierdzi, że tak. Wrzucenie do pieca jako całość - to tylko moje przypuszczenia. Ale nie widać na śrubach żadnych śladów montażu po malowaniu.Sebastian_M26 pisze:Zaciski są uszczelnione oringami, cieknie z obudowy czy tłoczków? I podstawowe pytanie czy te oringi występują jako część zamienna czy cały zacisk trzeba kupić. Pomijając już głupote wrzucania całości do pieca.
Pozdrawiam
Marcin
---
Nie udzielam porad technicznych na PW. Nie podejmuję się wykonywania żadnych modyfikacji w cudzych samochodach. Proszę mnie o to nie pytać.
Marcin
---
Nie udzielam porad technicznych na PW. Nie podejmuję się wykonywania żadnych modyfikacji w cudzych samochodach. Proszę mnie o to nie pytać.