ABS, ESP, Ciśnienie wszystkie na raz
-
- Posty: 11
- Rejestracja: 6 kwie 2018, o 15:31
- Samochód: Superb II
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Imię: Tomasz
ABS, ESP, Ciśnienie wszystkie na raz
Witam.
Podczas jazdy moim superbem 2009 nagle zaświeciły się pomarańczowe kontrolki ABS, ESP i ciśnienia w oponach. Po zgaszeniu i ponownym odpaleniu przejadę kilka metrów i od nowa. Co może być przyczyną?
Pozdawiam
Podczas jazdy moim superbem 2009 nagle zaświeciły się pomarańczowe kontrolki ABS, ESP i ciśnienia w oponach. Po zgaszeniu i ponownym odpaleniu przejadę kilka metrów i od nowa. Co może być przyczyną?
Pozdawiam
-
- Posty: 154
- Rejestracja: 22 kwie 2016, o 13:33
- Samochód: Superb III combi
- Rocznik: 2018
- Silnik: 2.0TDI (150KM)
- Imię: Michał
- Lokalizacja: wlkp
Re: ABS, ESP, Ciśnienie wszystkie na raz
jedną z wielu przyczyn może być uszkodzenie czujnika ABS
--
marszał
marszał
-
- Posty: 110
- Rejestracja: 17 lis 2011, o 15:06
- Samochód: Superb II
- Silnik: 2.0TDI CBBB (170KM)
- Lokalizacja: Pomorskie
Re: ABS, ESP, Ciśnienie wszystkie na raz
Akurat u mnie padl pierscien abs przy tylnym kole. Niestety jest on razem z lozyskiem kola wiec jest to troche droższa sprawa.tomik167gk pisze:Witam.
Podczas jazdy moim superbem 2009 nagle zaświeciły się pomarańczowe kontrolki ABS, ESP i ciśnienia w oponach. Po zgaszeniu i ponownym odpaleniu przejadę kilka metrów i od nowa. Co może być przyczyną?
Pozdawiam
Podlacz sie pod komputer, zobacz dokladnie co go boli. Jezeli beda to uszkodzone czujniki przy tylnych kolach, to najpierw zobacz czy nie jest uszkodzony ten pierscien magnetyczny (jestes w stanie zobaczyc go po zdjeciu kola, jest od wewnatrz za tarcza hamulcowa widac go przez szpare, pamietam, ze bylo widac tez sam koniec czujnika wiec powinnes zlokalizowac o co mi chodzi. Krecisz powoli tarcza hamulcowa i patrzysz czy jest caly, nie uszkodzony ani nie spuchniety.
Sam czujnik jest tak wykonany i zamontowany, ze w zasadzie nie wyjmiesz go bez zniszczenia, szkoda wiec kasy na nowy, a potem okaze sie ze to jednak ten pierscien uszkodzil sie przez rdze.
Przy okazji u mnie padl jeden a za 2 miesiace drugi
Wysłane z mojego SGP771 przy użyciu Tapatalka
Superb II Platinum 2.0 TDI CR
-
- Posty: 11
- Rejestracja: 6 kwie 2018, o 15:31
- Samochód: Superb II
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Imię: Tomasz
Re: ABS, ESP, Ciśnienie wszystkie na raz
Wymieniona Piasta (padł pierścień)
Koszt: 200 zł Piasta i 40 robocizna.
Koszt: 200 zł Piasta i 40 robocizna.
-
- Posty: 80
- Rejestracja: 20 kwie 2015, o 21:12
- Samochód: Superb II
- Silnik: 2.0TDI CBBB (170KM)
- Imię: Grzegorz
- Lokalizacja: Olsztyn
Re: ABS, ESP, Ciśnienie wszystkie na raz
miałem identyczne objawy, dodatkowo dochodziły problemy z dsg (przeciąganie biegów , nieoczekiwane redukowanie itp). Problemem okazała się piasta (pierścień magnetyczny współpraujący z czujnikiem abs)
-
- Posty: 13
- Rejestracja: 3 maja 2018, o 21:07
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: Inny
- Imię: Arkadiusz
Re: ABS, ESP, Ciśnienie wszystkie na raz
Witam
Nie chce zakładać nowego tematu a mam podobny problem, podczas pierwszej przejażdżki dwa dni po kupnie pojawił się problem. Podczas dojeżdżania do skrzyżowania naciskając lekko hamulec wyświetlił mi się komunikat "Awaria hamulcy " i "awaria systemu start-stop", spotkał się ktoś może z takim problemem w superbie II ? Błąd nie znika, nie da się go usunąć a po podłączeniu komputera wyskakuje błąd/uszkodzenie pompy ABS ale mechanik nie chce się podjąć naprawy na tą chwilę i zostaje mi tylko ASO ale wolał bym się zorientować wcześniej bo może ktoś tak miał i da się usunąć taka usterkę we własnym zakresie. Na zegarach pali się ABS, ESP i czerwony wykrzyknik.
Nie chce zakładać nowego tematu a mam podobny problem, podczas pierwszej przejażdżki dwa dni po kupnie pojawił się problem. Podczas dojeżdżania do skrzyżowania naciskając lekko hamulec wyświetlił mi się komunikat "Awaria hamulcy " i "awaria systemu start-stop", spotkał się ktoś może z takim problemem w superbie II ? Błąd nie znika, nie da się go usunąć a po podłączeniu komputera wyskakuje błąd/uszkodzenie pompy ABS ale mechanik nie chce się podjąć naprawy na tą chwilę i zostaje mi tylko ASO ale wolał bym się zorientować wcześniej bo może ktoś tak miał i da się usunąć taka usterkę we własnym zakresie. Na zegarach pali się ABS, ESP i czerwony wykrzyknik.
- Angel1
- Posty: 81
- Rejestracja: 9 kwie 2017, o 12:22
- Samochód: Inny
- Silnik: 2.0TDI (150KM)
- Aktualnie: 150KM/320Nm
- Imię: Seba
- Lokalizacja: Brzeg
Re: ABS, ESP, Ciśnienie wszystkie na raz
A jakiś numer błędu masz spisany czy tak tylko mechanik powiedział?
- Angel1
- Posty: 81
- Rejestracja: 9 kwie 2017, o 12:22
- Samochód: Inny
- Silnik: 2.0TDI (150KM)
- Aktualnie: 150KM/320Nm
- Imię: Seba
- Lokalizacja: Brzeg
Re: ABS, ESP, Ciśnienie wszystkie na raz
Może być pompa ABS, czujnik ABS, koronka na piaście koła, bezpiecznik. Przyczyn ogólnie bardzo dużo. Ale potrzebny jest odczyt VCDS-em i numer błędu. Bez niego to jak wróżenie z fusów i szklanej kuli.