[S2] KESSY

Regulamin forum
Szczegółowy regulamin działu znajduje się tutaj: link
Awatar użytkownika
whity
Posty: 14835
Rejestracja: 23 sty 2015, o 16:53
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Aktualnie: 333km / 703nm
Lokalizacja: MS

Re: [S2] KESSY

Post autor: whity »

Ostatnio widziałem na TVN turbo takie cos, co sie wkłada pod baterie kluczyka... tylko drogawo to wychodziło... cos koło 500-600zl
Nie bójcie się być premium.

#stayPremium :)
Awatar użytkownika
Igan
Posty: 126
Rejestracja: 22 kwie 2018, o 21:04
Samochód: Superb II
Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
Lokalizacja: Zielona Góra

Re: [S2] KESSY

Post autor: Igan »

Przewinęło się w moich poszukiwaniach, nazywa się "keylessprotector", jednak skoro jeden z kolegów napisał, że można "wyłączyć" to zakładam, że można to zrobić "bezkosztowo".
Awatar użytkownika
kamracik
Zasłużony
Posty: 7444
Rejestracja: 10 paź 2014, o 10:52
Samochód: Superb II combi
Silnik: 1.8TSI CDAA (160KM)
Lokalizacja: Łódź

Re: [S2] KESSY

Post autor: kamracik »

Fajnie działa ten protector, niby wsystko działa, a na walizkę nie ukradną.
piecu
Posty: 432
Rejestracja: 17 wrz 2015, o 21:17
Samochód: Superb III combi
Silnik: 1.8TSI CJSA (180KM)
Lokalizacja: Warszawa

Re: [S2] KESSY

Post autor: piecu »

Nadal niektórzy wypruwają antenę z kart...
spacewalker
Posty: 231
Rejestracja: 29 lip 2014, o 18:09
Samochód: Inny
Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
Aktualnie: 184KM 420Nm
Imię: Marcin
Lokalizacja: LDZ

Re: [S2] KESSY

Post autor: spacewalker »

Zapp pisze:Jest jak widać.
Auto nie bite, nie wymieniane, nie od/dokręcane, z przebiegiem aktualnie 75tkm, z wiadomą historią.
Izolacja jest sztywna (można to organoleptycznie), i pęka. A gdy pęknie, to w tym miejscu żyła się załamuje.
Jak spojrzysz na allegro, to najwięcej wiązek jest z drzwi tylnych, potem prawych przednich, a od kierowcy to chyba w tej chwili żadnej. To coś mówi o trwałości w odniesieniu do częstotliwości używania danych drzwi.

Pękające wiązki w klapach nie dotyczą chyba wyłącznie uderzonych, albo giętych > mln razy. Na forum.
ankietę zrób komu pękła wiązka :lol:
to ze na allegro ich nie ma - nic nie oznacza
używanych filtrów paliwa czy powietrza tez nie ma , co nie znaczy ze się rozpadają i ulegają destrukcji
....
Awatar użytkownika
Zapp
Posty: 942
Rejestracja: 14 lut 2012, o 08:45
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Aktualnie: więcej
Lokalizacja: ze wsi (OPO)

Re: [S2] KESSY

Post autor: Zapp »

Dobra, rozumiem, niech będzie - wiesz lepiej jaki mam pojazd, skąd go mam, znasz jego historię i sposób w jaki go użytkuję. Umiesz też wyciągać logiczne wnioski. Gratuluję. Już wiem wszystko w tym pobocznym wątku.

Za poprzednią użyteczną informację dziękuję. Jak masz jeszcze coś do dodania, pomocnego do sprawy naprawy przełamanych przewodów - to chętnie przeczytam, i już z góry podziękuję (chociaż pewnie nie ma już co dodać, oprócz odpowiedzi, czy FLY będą trwalsze niż FLRY).
Był: Benzinový 3,6litrový vidlicový šestiválec
Jest: Das V6-Aggregat - Vorsprung durch Technik
spacewalker
Posty: 231
Rejestracja: 29 lip 2014, o 18:09
Samochód: Inny
Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
Aktualnie: 184KM 420Nm
Imię: Marcin
Lokalizacja: LDZ

Re: [S2] KESSY

Post autor: spacewalker »

Zapp pisze:Dobra, rozumiem, niech będzie - wiesz lepiej jaki mam pojazd, skąd go mam, znasz jego historię i sposób w jaki go użytkuję. Umiesz też wyciągać logiczne wnioski. Gratuluję. Już wiem wszystko w tym pobocznym wątku.

Za poprzednią użyteczną informację dziękuję. Jak masz jeszcze coś do dodania, pomocnego do sprawy naprawy przełamanych przewodów - to chętnie przeczytam, i już z góry podziękuję (chociaż pewnie nie ma już co dodać, oprócz odpowiedzi, czy FLY będą trwalsze niż FLRY).
no to juz Ci powiedzieli jak wiązkę naprawić i jakim kablem
teraz idz na Elektrode i zapytaj jaką lutownice kupić i cynę ....a .... i o kabel zapytaj tez, bo elektrodowcy pojęcie większe mają niz kierowcy

:ugeek:
....
Awatar użytkownika
Zapp
Posty: 942
Rejestracja: 14 lut 2012, o 08:45
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Aktualnie: więcej
Lokalizacja: ze wsi (OPO)

Re: [S2] KESSY

Post autor: Zapp »

Edit: nie warto.
Był: Benzinový 3,6litrový vidlicový šestiválec
Jest: Das V6-Aggregat - Vorsprung durch Technik
apm16
Posty: 333
Rejestracja: 18 gru 2011, o 15:45
Samochód: Superb III combi
Silnik: 1.4TSI (150KM)
Aktualnie: 175/310
Imię: Andrzej
Lokalizacja: WWL

Re: [S2] KESSY

Post autor: apm16 »

Witajcie
nasze forum to przekrój całej populacji jest i Enri i ja a nawet młodzież która prace reczne kojarzy z wiadomo ....
więc spokojnie Panowie w końcu po to jest to forum - aby pomagać sobie nawzajem.
A teraz w temacie - kupiłem pokrowiec na kluczyk za 39,90 i tylko przekładam go z kieszonki bez do przegródki z siatka i jest okey.
I jeszcze jedno z tym łamaniem kabelków to w sumie jest skandal w II klapa tu drzwi w samochodzie za 100-200 tyś nie powiem to być problemem.
Pozdrawiam Andrzej
Awatar użytkownika
Tom-Tdi
Sponsor
Sponsor
Posty: 3353
Rejestracja: 26 kwie 2016, o 00:09
Samochód: Superb III combi 4x4
Silnik: 2.0TSI (280KM)
Aktualnie: 395KM / 515Nm
Lokalizacja: Augsburg

Re: [S2] KESSY

Post autor: Tom-Tdi »

Igan pisze:
Tom-Tdi pisze:Można kessy wyłączyć.
Z kontekstu kolejnych odpowiedzi wnioskuję, że odnosi się to do Superba II.

Czy mógłbyś napisać dokładniej jak to zrobić?



p.s. na częste pytanie zadawane przez innych użytkowników "to po co ci Kessy?" odpowiadam - "Nie potrzebuję, ale kupuję auto z drugiej ręki i nie mam wyboru opcji wyposażenia :-)"
Nie wiem jak jest w SII, ale w SIII można to vcds/obd wyłączyć, a w nowszych rocznikach jest już opcja do wył/wł w menu auta.
Awatar użytkownika
untaztood
Posty: 517
Rejestracja: 24 cze 2017, o 06:45
Samochód: Superb II
Silnik: 1.8TSI CDAA (160KM)
Imię: Lukasz

[S2] KESSY

Post autor: untaztood »

Enriquez pisze:Zdejmujesz boczek i wszystko masz na wierchu.
A co z wtyczkami do klamki i zamka? One są pod blachą przecież.

Co do wyłączenia Kessy można łatwo zrobić VCDSem - po prostu odznaczamy instalacje klamek z czujnikami i po sprawie.
Awatar użytkownika
Enriquez
Administrator
Posty: 13584
Rejestracja: 2 cze 2012, o 09:20
Samochód: Inny
Rocznik: 2022
Silnik: Inny
Imię: Marcin
Lokalizacja: Łódź - Wieś ELW

Re: [S2] KESSY

Post autor: Enriquez »

Do klamki jest osobna kostka. O ile pamiętam.
Pozdrawiam
Marcin
---
Nie udzielam porad technicznych na PW. Nie podejmuję się wykonywania żadnych modyfikacji w cudzych samochodach. Proszę mnie o to nie pytać.
Awatar użytkownika
untaztood
Posty: 517
Rejestracja: 24 cze 2017, o 06:45
Samochód: Superb II
Silnik: 1.8TSI CDAA (160KM)
Imię: Lukasz

[S2] KESSY

Post autor: untaztood »

Enriquez pisze:Do klamki jest osobna kostka. O ile pamiętam.
Rozbieralem na szybko, by zaizolować dwa przewody, ale nie zwróciłem uwagi. Jeśli rzeczywiście kable, które idą do zamka i klamki są na osobnej instalacji, to wymiana wiązki jest dość prosta
Awatar użytkownika
Igan
Posty: 126
Rejestracja: 22 kwie 2018, o 21:04
Samochód: Superb II
Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
Lokalizacja: Zielona Góra

Re: [S2] KESSY

Post autor: Igan »

untaztood pisze:Co do wyłączenia Kessy można łatwo zrobić VCDSem - po prostu odznaczamy instalacje klamek z czujnikami i po sprawie.
Czy przy użyciu OBD11 także można to wykonać?
Awatar użytkownika
Enriquez
Administrator
Posty: 13584
Rejestracja: 2 cze 2012, o 09:20
Samochód: Inny
Rocznik: 2022
Silnik: Inny
Imię: Marcin
Lokalizacja: Łódź - Wieś ELW

Re: [S2] KESSY

Post autor: Enriquez »

można, musisz tylko wiedzieć które bajty, o ile obd nie ma podpowiedzi
Pozdrawiam
Marcin
---
Nie udzielam porad technicznych na PW. Nie podejmuję się wykonywania żadnych modyfikacji w cudzych samochodach. Proszę mnie o to nie pytać.
ODPOWIEDZ