Wymiana paska rozrządu.
Regulamin forum
Szczegółowy regulamin działu znajduje się tutaj: link
Szczegółowy regulamin działu znajduje się tutaj: link
- CLO27
- Posty: 9857
- Rejestracja: 23 lis 2015, o 23:51
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: +-500 KM/600NM
- Lokalizacja: Nowy Sacz
Re: Wymiana paska rozrządu.
tyle pytań dawno nie widziałem...
CZARNUCH SII 1,8 TSI mn moc seryjna x 2,5
viewtopic.php?f=18&t=7516
Kura SIII + Kuń GT + Dzik ZJ grand + Miś KQ
viewtopic.php?f=18&t=7516
Kura SIII + Kuń GT + Dzik ZJ grand + Miś KQ
-
- Posty: 154
- Rejestracja: 22 kwie 2016, o 13:33
- Samochód: Superb III combi
- Rocznik: 2018
- Silnik: 2.0TDI (150KM)
- Imię: Michał
- Lokalizacja: wlkp
Re: Wymiana paska rozrządu.
za 1500PLN wymienili mi w ASO komplet + pompa wody
tak więc 1600PLN u pana Mietka to żadna promocja
W ASO masz gwarancję na 2 lata i kolejną wymianę zgodnie z interwałem z książki a nie Mietkowe 90 tysięcy km
tak więc 1600PLN u pana Mietka to żadna promocja
W ASO masz gwarancję na 2 lata i kolejną wymianę zgodnie z interwałem z książki a nie Mietkowe 90 tysięcy km
--
marszał
marszał
-
- Posty: 1707
- Rejestracja: 26 lut 2010, o 18:58
- Samochód: Superb II
- Silnik: 1.8TSI BZB (160KM)
- Aktualnie: seria 188KM/270Nm
- Lokalizacja: Katowice
Re: Wymiana paska rozrządu.
Które aso da gwarancje na 180kkm, pozatym zakup na fakture to 12 mcy gwarancji.
PANIE WŁADZO, MA PAN RACJĘ, NIESTETY ZDARZYŁO MI SIĘ PRZEKROCZYĆ PRĘDKOŚĆ, ZDAJĘ SOBIE SPRAWĘ Z TEGO, ŻE BYŁO TO BARDZO NIEODPOWIEDZIALNE, ŻE NARAZIŁEM INNYCH UCZESTNIKÓW RUCHU NA NIEBEZPIECZEŃSTWO ALE ... JECHAŁEM SZYBKO, GDYŻ LUBIĘ ZAPIERDALAĆ...
- Tom-Tdi
- Sponsor
- Posty: 3353
- Rejestracja: 26 kwie 2016, o 00:09
- Samochód: Superb III combi 4x4
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
- Aktualnie: 395KM / 515Nm
- Lokalizacja: Augsburg
Re: Wymiana paska rozrządu.
Jak yebnie, to zobaczycie jak wygląda gwarancja
W firmowej astrze po wymianie kompletu rozrządu (auto na gwarancji) w niemieckim ASO, po przejechaniu 5km stanął silnik. Auto stoi już ponad 3 miechy w ASO bo niby dobrze złożyli rozrząd i to nie ich wina, że rolka napinajaca była luźna
W firmowej astrze po wymianie kompletu rozrządu (auto na gwarancji) w niemieckim ASO, po przejechaniu 5km stanął silnik. Auto stoi już ponad 3 miechy w ASO bo niby dobrze złożyli rozrząd i to nie ich wina, że rolka napinajaca była luźna
-
- Posty: 8
- Rejestracja: 14 lut 2016, o 09:35
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 2.0TDI CBBB (170KM)
- Imię: Paweł
- Lokalizacja: Wrocław
Re: Wymiana paska rozrządu.
Co do:
Moją całą listę pytań można streścić tak:
Czy 90 tys. km gwarancji na nowy pasek za wydane 1600 pln to brzmi rozsądnie , czy raczej uciekać.
Jeśli uciekać, to jaka jest inna opcja, na co zwrócić uwagę przy rozmowie z "fachowcami" ?
Warsztat w którym usłyszałem powyższe to nie Pan Mietek niestety ale jeden z tzw. specjalizujących się w autach VAG większych warsztatów we WRO z dość dużym "przerobem" tych aut.
W jednym autoryzowanym rzucili mi kwotą "około" 1900 PLN , w drugim 2200 PLN.
Jeśliby dawali na włożone przez nich paski 180 tys.km gwarancji to mógłbym się skusić.
A pytam , bo nie jestem ekspertem - na różnych auto- i moto- stronach znawcy popisują się swoją wiedzą teoretyczną ale to niewiele wnosi praktycznie w temacie, który mnie interesuje.
edit: potwierdzone dziś telefonicznie w ASO - gwarancja dla konsumenta to 2 lata, żadnych limitów km.
nie wiem czy to podziw czy przygana..CLO27 pisze: tyle pytań dawno nie widziałem...
Moją całą listę pytań można streścić tak:
Czy 90 tys. km gwarancji na nowy pasek za wydane 1600 pln to brzmi rozsądnie , czy raczej uciekać.
Jeśli uciekać, to jaka jest inna opcja, na co zwrócić uwagę przy rozmowie z "fachowcami" ?
Warsztat w którym usłyszałem powyższe to nie Pan Mietek niestety ale jeden z tzw. specjalizujących się w autach VAG większych warsztatów we WRO z dość dużym "przerobem" tych aut.
W jednym autoryzowanym rzucili mi kwotą "około" 1900 PLN , w drugim 2200 PLN.
Jeśliby dawali na włożone przez nich paski 180 tys.km gwarancji to mógłbym się skusić.
A pytam , bo nie jestem ekspertem - na różnych auto- i moto- stronach znawcy popisują się swoją wiedzą teoretyczną ale to niewiele wnosi praktycznie w temacie, który mnie interesuje.
edit: potwierdzone dziś telefonicznie w ASO - gwarancja dla konsumenta to 2 lata, żadnych limitów km.
-
- Posty: 42
- Rejestracja: 17 lut 2021, o 22:51
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 2.0TDI CFFB (140KM)
- Imię: Paweł
Re: Wymiana paska rozrządu.
Podepnę się pod temat i wtrącę swoje 3 grosze.
Otóż dla silników CFFB i CFGB wg ASO interwał wymiany wygląda tak: 210 tysięcy lub 7 lat.
Czy warto to robić w ASO - kiedyś byłem takiego zdania do momentu gdy mi w ASO nie sknocili takiej wymiany - było to co prawda w Octavii 1,6 bfq ale pokazuje praktyke która jest stosowana do dzisiaj. Z całą stanowczością stwierdzam, żę w ASO nie ma dobrych mechaników - wszyscy dobrzy podszkolą się i odchodzą na swoje.
Mój rozrząd wymieniał jakis młody glut i coś tam źle zrobił albo ten oryginalny rozrząd miał jakąś wadę bo gdy silnik był zimny coś piszczało jakby cykliczne popiskiwania w danym momencie - 3 miesiące reklamowałem- jeździłem zostawiałem auto oni rano odpalali, słuchali i twierdzili, że nic nie słyszą a ja sobie coś wymyślam. Dopiero gdy przyjechałem do nich na plac i kazałem rano odpailć auto w mojej obecności nagle usłyszeli. Jak się okazało był problem z rolka napinającą bo ponoć w tym silniku trzeba ją 5 razy na maksa napiąć i dopiero za 6 razem ustawić na znak napinający - czego zapewne ten młody glut nie wiedział i przez to może cos się uszkodziło w niej.
Także jak na razie omijam ASO. Mam zaprzyjaźnionego mechanika który mi ogarnia samochody a ja na to wszystko patrzę, bo staram sie umawiać tak by robił mi to od ręki.
Co do części zamiennych jestem jednak zwolennikiem oryginałów kupionych w ASO bo na aledrogo kolega zamówił niby oryginalny rozrząd i wszystko takie było ale jedna z rolek przyszła zardzewiała także nie wiadomo jaką historię za sobą mają te cześci.
Z ciekawostek rozrząd w ASO do CFFB z pompą wody można kupić za 1100 zł. a odpowiednik Continentala 650 zł. także wydaje mi się, żę 450 raz na 7 lat to nie jakiś kosmos cenowy
Otóż dla silników CFFB i CFGB wg ASO interwał wymiany wygląda tak: 210 tysięcy lub 7 lat.
Czy warto to robić w ASO - kiedyś byłem takiego zdania do momentu gdy mi w ASO nie sknocili takiej wymiany - było to co prawda w Octavii 1,6 bfq ale pokazuje praktyke która jest stosowana do dzisiaj. Z całą stanowczością stwierdzam, żę w ASO nie ma dobrych mechaników - wszyscy dobrzy podszkolą się i odchodzą na swoje.
Mój rozrząd wymieniał jakis młody glut i coś tam źle zrobił albo ten oryginalny rozrząd miał jakąś wadę bo gdy silnik był zimny coś piszczało jakby cykliczne popiskiwania w danym momencie - 3 miesiące reklamowałem- jeździłem zostawiałem auto oni rano odpalali, słuchali i twierdzili, że nic nie słyszą a ja sobie coś wymyślam. Dopiero gdy przyjechałem do nich na plac i kazałem rano odpailć auto w mojej obecności nagle usłyszeli. Jak się okazało był problem z rolka napinającą bo ponoć w tym silniku trzeba ją 5 razy na maksa napiąć i dopiero za 6 razem ustawić na znak napinający - czego zapewne ten młody glut nie wiedział i przez to może cos się uszkodziło w niej.
Także jak na razie omijam ASO. Mam zaprzyjaźnionego mechanika który mi ogarnia samochody a ja na to wszystko patrzę, bo staram sie umawiać tak by robił mi to od ręki.
Co do części zamiennych jestem jednak zwolennikiem oryginałów kupionych w ASO bo na aledrogo kolega zamówił niby oryginalny rozrząd i wszystko takie było ale jedna z rolek przyszła zardzewiała także nie wiadomo jaką historię za sobą mają te cześci.
Z ciekawostek rozrząd w ASO do CFFB z pompą wody można kupić za 1100 zł. a odpowiednik Continentala 650 zł. także wydaje mi się, żę 450 raz na 7 lat to nie jakiś kosmos cenowy
Re: Wymiana paska rozrządu.
Continetal to moim zdaniem najlepszy zamiennik na rynku. Ostatnio miałem w rękach kilka zestawów rozrzadu różnych firm. Tylko Conti miał metalową pompe.