Kupno superba MK1 V6 2.8
Regulamin forum
1. Temat musi zaczynać się od [S1] lub [S2], a treść powinna być taka sama jak ta występująca w cenniku lub konfiguratorze, np. "[S2] Przygotowanie pod telefon GSM I"
2. Jeden wątek powinien dotyczyć jednej opcji wyposażenia dostępnej w cenniku lub konfiguratorze.
1. Temat musi zaczynać się od [S1] lub [S2], a treść powinna być taka sama jak ta występująca w cenniku lub konfiguratorze, np. "[S2] Przygotowanie pod telefon GSM I"
2. Jeden wątek powinien dotyczyć jednej opcji wyposażenia dostępnej w cenniku lub konfiguratorze.
Kupno superba MK1 V6 2.8
Hej,
Dołączyłem chwile temu do społeczności z zamiarem zdobycia informacji na temat silnika 2.8 V6. Rozglądam się za kupnem takiej skody w automacie na internecie od dobrych kilkunastu dni szukam informacji na temat awaryjności, spalania i typowych usterek. Trochę się już dowiedziałem ale nie ma tego dużo. Wybierając się na oględziny skody na co mam zwrócić uwagę w tym silniku? Na pewno będę chciał podjechać na jakąś stacje diagnostyczną w celu zweryfikowania stanu pojazdu. Elementy zawieszenia jestem w stanie sam mniej więcej ocenić robiąc jazdę testową wiem również, że lubi się pocić uszczelką pokrywy zaworów ale uszczelka kosztuje nie dużo, więc nie mam obaw. Najbardziej interesuje mnie to, co mam sprawdzić przed zakupem. Budżet to ok. 20-25 tysięcy. Po zakupie oczywiście doliczam duży przegląd filtry + olej nawet jeżeli będzie na to faktura i rozrząd bo to podstawa. Jeździ ktoś 2.8? Jak tam wam się sprawuję? Pozdrawiam.
Dołączyłem chwile temu do społeczności z zamiarem zdobycia informacji na temat silnika 2.8 V6. Rozglądam się za kupnem takiej skody w automacie na internecie od dobrych kilkunastu dni szukam informacji na temat awaryjności, spalania i typowych usterek. Trochę się już dowiedziałem ale nie ma tego dużo. Wybierając się na oględziny skody na co mam zwrócić uwagę w tym silniku? Na pewno będę chciał podjechać na jakąś stacje diagnostyczną w celu zweryfikowania stanu pojazdu. Elementy zawieszenia jestem w stanie sam mniej więcej ocenić robiąc jazdę testową wiem również, że lubi się pocić uszczelką pokrywy zaworów ale uszczelka kosztuje nie dużo, więc nie mam obaw. Najbardziej interesuje mnie to, co mam sprawdzić przed zakupem. Budżet to ok. 20-25 tysięcy. Po zakupie oczywiście doliczam duży przegląd filtry + olej nawet jeżeli będzie na to faktura i rozrząd bo to podstawa. Jeździ ktoś 2.8? Jak tam wam się sprawuję? Pozdrawiam.
- Daniel303
- Posty: 29
- Rejestracja: 21 lut 2018, o 11:10
- Samochód: Superb I
- Silnik: 2.8 V6 AMX (193KM)
- Aktualnie: 193KM
- Imię: Daniel
- Lokalizacja: Gdańsk
Re: Kupno superba MK1 V6 2.8
Cześć! Jestem w podobnej sytuacji co Ty! Mam na oku fajny egzemplarz S1 2.8 V6. Zastanawiam się nad nim, bo mam ku temu trochę powodów. Z racji tego że nie mam żadnych zniżek, OC oscyluje w granicach ~1450 PLN, zaś gdybym dodał swojego ojca do współwłasności to by ona spadła do ~950. Wybór oczywisty.
Trochę o tym autku:
Sprawdziłem go na autodna (wziąłem nawet raport), oraz na historiapojazdu.gov - wszystko jest OK. Przebieg około 260tys. Wyposażenie mega, ale nie wiem jaka jest to wersja wyposażenia. Automat, grzane fotele P/T, bezwypadkowy. Jedyne mankamenty to: rysa na drzwiach od prawej strony przednie i tylne, wiadomo - rdza na tylnej klapie nad tablicą, coś silnik trzęsie się na biegu jałowym - obecny właściciel twierdzi że to jakaś cewka przed jedną ze świec (cały układ nowej cewki zapłonowej firmy NGK 48037 to koszt 320pln, pewnie plus nowe przewody ten NGK 0518 za 230pln), nie działają lampki sufitowe - ale to albo się one przepaliły albo coś nie styka bo działa podświetlenie skrzyni biegów, w komplecie alu i komplet opon zim/lato
Powiem szczerze, że trochę się obawiam tego silnika z uwagi na ewentualne późniejsze większe koszty remontu/napraw silnika. Bo wiadomo że to V6 a nie R4. Wtrysków jest o 2 więcej, więcej jest również przewodów zapłonowych, pasek rozrządu o około 50-80pln droższy niż w wersji 1.8T (sprawdzałem po firmie, np GATES'a ).. Odchodzi również naprawy związane z turbiną (na allegro, regenerowana około 750-800pln).. Nie wiem jak z resztą bo... Po prostu nie wiem co i jak dalej liczyć, czy jest sens , nie wiem co więcej może się psuć. Tylko czy jest sens od razu martwienia się o takie rzeczy jeżeli auto jest sprawne, jeździ, ma dobrą historie, naprawy były robione na bieżąco?
Jeżeli chodzi o koszty paliwa to te 2litry różnicy (około 10zł), przy moim planie 10-12tys rocznie, gdzie chce robić 60%-trasy/40%-miasto, wydaje mi się że dam radę. A może rok później założę gaz? Tylko zbiornik ~35litrowy da mi zasięg około 200-250KM..
Dovv - Ty już kupiłeś (bo minął miesiąc od Twojego wpisu) S1?
Trochę o tym autku:
Sprawdziłem go na autodna (wziąłem nawet raport), oraz na historiapojazdu.gov - wszystko jest OK. Przebieg około 260tys. Wyposażenie mega, ale nie wiem jaka jest to wersja wyposażenia. Automat, grzane fotele P/T, bezwypadkowy. Jedyne mankamenty to: rysa na drzwiach od prawej strony przednie i tylne, wiadomo - rdza na tylnej klapie nad tablicą, coś silnik trzęsie się na biegu jałowym - obecny właściciel twierdzi że to jakaś cewka przed jedną ze świec (cały układ nowej cewki zapłonowej firmy NGK 48037 to koszt 320pln, pewnie plus nowe przewody ten NGK 0518 za 230pln), nie działają lampki sufitowe - ale to albo się one przepaliły albo coś nie styka bo działa podświetlenie skrzyni biegów, w komplecie alu i komplet opon zim/lato
Powiem szczerze, że trochę się obawiam tego silnika z uwagi na ewentualne późniejsze większe koszty remontu/napraw silnika. Bo wiadomo że to V6 a nie R4. Wtrysków jest o 2 więcej, więcej jest również przewodów zapłonowych, pasek rozrządu o około 50-80pln droższy niż w wersji 1.8T (sprawdzałem po firmie, np GATES'a ).. Odchodzi również naprawy związane z turbiną (na allegro, regenerowana około 750-800pln).. Nie wiem jak z resztą bo... Po prostu nie wiem co i jak dalej liczyć, czy jest sens , nie wiem co więcej może się psuć. Tylko czy jest sens od razu martwienia się o takie rzeczy jeżeli auto jest sprawne, jeździ, ma dobrą historie, naprawy były robione na bieżąco?
Jeżeli chodzi o koszty paliwa to te 2litry różnicy (około 10zł), przy moim planie 10-12tys rocznie, gdzie chce robić 60%-trasy/40%-miasto, wydaje mi się że dam radę. A może rok później założę gaz? Tylko zbiornik ~35litrowy da mi zasięg około 200-250KM..
Dovv - Ty już kupiłeś (bo minął miesiąc od Twojego wpisu) S1?
- sane
- Posty: 1820
- Rejestracja: 7 lut 2017, o 09:59
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 335/450
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Kupno superba MK1 V6 2.8
PRzecież te VR6 to pancerne silniki... co tam remontować?
Honda Civic VI iSR ¦ 2008-2013
Honda Accord VII Sport GT ¦ 2008 - 2017
Skoda Superb III Sportline ¦ 2017 - 2023
BMW 5 Series G30 LCi M Sport ¦ 2022 -
Honda Accord VII Sport GT ¦ 2008 - 2017
Skoda Superb III Sportline ¦ 2017 - 2023
BMW 5 Series G30 LCi M Sport ¦ 2022 -
- Daniel303
- Posty: 29
- Rejestracja: 21 lut 2018, o 11:10
- Samochód: Superb I
- Silnik: 2.8 V6 AMX (193KM)
- Aktualnie: 193KM
- Imię: Daniel
- Lokalizacja: Gdańsk
Re: Kupno superba MK1 V6 2.8
Może nie remontować, bo to trochę za mocne słowo i się trochę zagalopowałem z tym. Lecz chodzi mi bardziej o takie zwykłe rzeczy, typu świece, kable.. Przecież to też ma swoje najechanesane pisze:PRzecież te VR6 to pancerne silniki... co tam remontować?
- leszekmw
- Posty: 3078
- Rejestracja: 18 wrz 2013, o 14:13
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 213KM
- Imię: leszek
- Lokalizacja: lublin
Re: Kupno superba MK1 V6 2.8
2,8 w takim "wieku" i przelocie też mogą Cię wydoić z kasy nieźle..
jak tak bardzo chcesz benzynę a v6 nie jest priorytetem to poszukaj siebie jakiegoś 1,8t i śmigaj . silnik dobrze chodzi po programie na ok175KM , w sumie mało awaryjny itd , a przejmować się ewentualną regeneracja turbiny za 800zł / choć sądzę że w porządnej firmie kosztuje to drożej trochę/ niema co..po regeneracji masz 100tyś km spokój a tyle to pewnie ten wóz już nie wytrzyma..
no i musisz sobie z tego zdawać sprawę że te auta to zazwyczaj już mocno wysłużone egzemplarze więc wszystko się może powoli lasować..
jak tak bardzo chcesz benzynę a v6 nie jest priorytetem to poszukaj siebie jakiegoś 1,8t i śmigaj . silnik dobrze chodzi po programie na ok175KM , w sumie mało awaryjny itd , a przejmować się ewentualną regeneracja turbiny za 800zł / choć sądzę że w porządnej firmie kosztuje to drożej trochę/ niema co..po regeneracji masz 100tyś km spokój a tyle to pewnie ten wóz już nie wytrzyma..
no i musisz sobie z tego zdawać sprawę że te auta to zazwyczaj już mocno wysłużone egzemplarze więc wszystko się może powoli lasować..
- Daniel303
- Posty: 29
- Rejestracja: 21 lut 2018, o 11:10
- Samochód: Superb I
- Silnik: 2.8 V6 AMX (193KM)
- Aktualnie: 193KM
- Imię: Daniel
- Lokalizacja: Gdańsk
Re: Kupno superba MK1 V6 2.8
leszekmw pisze:2,8 w takim "wieku" i przelocie też mogą Cię wydoić z kasy nieźle..
jak tak bardzo chcesz benzynę a v6 nie jest priorytetem to poszukaj siebie jakiegoś 1,8t i śmigaj . silnik dobrze chodzi po programie na ok175KM , w sumie mało awaryjny itd , a przejmować się ewentualną regeneracja turbiny za 800zł / choć sądzę że w porządnej firmie kosztuje to drożej trochę/ niema co..po regeneracji masz 100tyś km spokój a tyle to pewnie ten wóz już nie wytrzyma..
no i musisz sobie z tego zdawać sprawę że te auta to zazwyczaj już mocno wysłużone egzemplarze więc wszystko się może powoli lasować..
W sumie wszystko będzie takie jak piszesz. Mam jedynie pewność że to auto jest z polskiego salonu i nie miało żadnych wypadków. Myślałem o 1.8T, lecz nie ma nic w okolicy co by było warte zachodu. Tzn. był, ale gościu miał swój egzemplarz meeega zajechany i ponad 500tys przejechane i chciał 20tys za niego. Po wstępnych oględzinach - 15min - już wiedziałem że auto było bite... Dlatego wpadł mi po drodze pomysł właśnie nad tym 2.8.
Ale przecież dużo osób pisze że to "nieśmiertelne" jednostki. Przecież też nie chce kupować auta do generalnego remontu silnika? To są przecież koszta 4-5-6 tys złotych przy regeneracji silnika ( to już lepiej chyba "nowy" silnik kupić i przełożyć ).
A właśnie, czy w tym silniku jest łańcuch rozrządu (nie mówię o pasku rozrządu)?
-
- Posty: 797
- Rejestracja: 16 lis 2017, o 21:28
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 195KM / 420Nm
- Lokalizacja: LDZ
Re: Kupno superba MK1 V6 2.8
Bo generalnie są bardzo trwałe (znam egzemplarz który ma 400 tyś. nalotu i chodzi bez problemu, ale był regularnie serwisowany), ale nie kupujesz auta nowego i nie wiesz czy ktoś o nie dbał czy olewał. Remont generalnie średnio się opłaca, przy pomyśle wymiany 2.8 na 2.8 zastanowiłbym się poważnie nad wymianą 2.8 na 2.7 BT.Daniel303 pisze: Ale przecież dużo osób pisze że to "nieśmiertelne" jednostki. Przecież też nie chce kupować auta do generalnego remontu silnika? To są przecież koszta 4-5-6 tys złotych przy regeneracji silnika ( to już lepiej chyba "nowy" silnik kupić i przełożyć ).
Oba, pomiędzy wałem, stronami silnika, pompą wody jest pasek. W każdej z głowic dodatkowo po 1 łańcuchu (który należy skontrolować i ewentualnie wymienić)Daniel303 pisze: A właśnie, czy w tym silniku jest łańcuch rozrządu (nie mówię o pasku rozrządu)?
Jeśli kupiłeś grafitowego Superba, to się odezwij na PW, powiem Ci wszystko o tym aucie (charakterystycznym znakiem jest, to że grill na masce jest przedliftowy a auto poliftowe).
- leszekmw
- Posty: 3078
- Rejestracja: 18 wrz 2013, o 14:13
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 213KM
- Imię: leszek
- Lokalizacja: lublin
Re: Kupno superba MK1 V6 2.8
o to chodzi właśnie .piotraskbw pisze:Bo generalnie są bardzo trwałe (znam egzemplarz który ma 400 tyś. nalotu i chodzi bez problemu, ale był regularnie serwisowany), ale nie kupujesz auta nowego i nie wiesz czy ktoś o nie dbał czy olewał.
taa..i wyjdzie to wszystko niewiele mniej od wartości auta..piotraskbw pisze:zastanowiłbym się poważnie nad wymianą 2.8 na 2.7 BT.
-
- Posty: 797
- Rejestracja: 16 lis 2017, o 21:28
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 195KM / 420Nm
- Lokalizacja: LDZ
Re: Kupno superba MK1 V6 2.8
Wszystko zależy od ceny, rozrzuty cenowe w obu przypadkach są dość duże 2.8 od 1300 do 4000, a są to ceny "wystawione", różnica między ceną wystawiona a rzeczywistego zakupu też może być znaczna. W przypadku 2.7 też jest podobnie (no powiedzmy +1000 wzgędem 2.8).leszekmw pisze: taa..i wyjdzie to wszystko niewiele mniej od wartości auta..
@Daniel303
Odnośnie zakupu 2.8 to przede wszystkim trzeba go dokładnie obejrzeć czy nigdzie nie cieknie (ma bydlak tendencję), posłuchać czy nie terkocze przy odpalaniu (na zimnym), i zmierzyć kompresję. Jak powyższe nie występuje to jest to raczej nadający się egzemplarz. Dobrze jest też zrobić LOG grup 90 i 93 aby sprawdzić czy fazatory działają prawidłowo oracz czy rozrząd ustawiony jest dobrze.
Na pewno ma przewagę nad 1.8 w postaci elastyczności, w końcu to wolnossak.
Spalanie jest znośne (porównywalne do 1.8 po chipie), przy normalnej (ale bez dziadkowania) jeździe po mieście to jakieś 14 lpg/100, chociaż w pierwszym tygodniu posiadania jak traktowałem pedał gazu 0-1 to wciągnął 27 lpg/100, w trasie na DK spalanie ok 10lpg/100, jazda po autostradzie to ok 12lpg/100.
Przyznam też że potrafi zaskoczyć, trasa łódź-kraków po gierkówce z prędkościami powiedzmy +10 +20 ponad limit, od tankowania do tankowania 9,7 lpg/100 (a przy wyprzedzaniu redukcja i gaz w podłodze)
Jeśli kupiłeś grafitowego Superba, to się odezwij na PW, powiem Ci wszystko o tym aucie (charakterystycznym znakiem jest, to że grill na masce jest przedliftowy a auto poliftowe).
- Daniel303
- Posty: 29
- Rejestracja: 21 lut 2018, o 11:10
- Samochód: Superb I
- Silnik: 2.8 V6 AMX (193KM)
- Aktualnie: 193KM
- Imię: Daniel
- Lokalizacja: Gdańsk
Re: Kupno superba MK1 V6 2.8
@piotraskbw oraz @leszekmw
Dziękuję za miłe słowa, widzę że bardzo się znacie na temat swapu silnika. Jak kupie to auto i będę zmieniał silnik, dam Wam znać
Ostatnio byłem w salonie ASO w Gdańsku na Grunwaldzkiej. Z pytaniem czy chcieli by mi pomóc i sprawdzić auto. Odpowiedzieli twierdząco. Za 350PLN oferowali sprawdzenie zawieszenia, podpięcie pod komputer i sprawdzenie blacharki profesjonalnym sprzętem do mierzenia. Szkoda że nie spytałem się ich czy również nie sprawdzili by silnika, by sprawdzić właśnie stopień kompresji (między 9-14 barów ma być tak?). Zadzwonię do nich w pon i spytam się czy coś robią z silnikiem czy nie..
Co to jest:
i tutaj link na forum vw o silniku 2.8 AMX: https://forum.vw-passat.pl/topic/60000- ... 28-v6-amx/
I teraz wiem co dalej piszesz... Aż jestem zdziwiony że to "da" się zobaczyć czy rozrząd jest ok czy nie. Aż... kurcze, kolejny "kloc" informacji które muszę przyswoić by być pewnym że kupione auto będzie git malina [...]
@piotraskbw
A ile mieści twój zbiornik na LPG? Masz toroidalny? Strzelam że ~35litrów
No mówię - chce max 12-14tys robić w rok i dlatego nie planuje zakładać gaz. Poza tym muszę mieć pewność że z silnikiem jest ok, czyż nie?
Dziękuję za miłe słowa, widzę że bardzo się znacie na temat swapu silnika. Jak kupie to auto i będę zmieniał silnik, dam Wam znać
Ostatnio byłem w salonie ASO w Gdańsku na Grunwaldzkiej. Z pytaniem czy chcieli by mi pomóc i sprawdzić auto. Odpowiedzieli twierdząco. Za 350PLN oferowali sprawdzenie zawieszenia, podpięcie pod komputer i sprawdzenie blacharki profesjonalnym sprzętem do mierzenia. Szkoda że nie spytałem się ich czy również nie sprawdzili by silnika, by sprawdzić właśnie stopień kompresji (między 9-14 barów ma być tak?). Zadzwonię do nich w pon i spytam się czy coś robią z silnikiem czy nie..
Co to jest:
(na szybko w necie znalazłem) To pomiar dynamiczny silnika?piotraskbw pisze:. Dobrze jest też zrobić LOG grup 90 i 93 aby sprawdzić czy fazatory działają prawidłowo oracz czy rozrząd ustawiony jest dobrze.
i tutaj link na forum vw o silniku 2.8 AMX: https://forum.vw-passat.pl/topic/60000- ... 28-v6-amx/
I teraz wiem co dalej piszesz... Aż jestem zdziwiony że to "da" się zobaczyć czy rozrząd jest ok czy nie. Aż... kurcze, kolejny "kloc" informacji które muszę przyswoić by być pewnym że kupione auto będzie git malina [...]
@piotraskbw
A ile mieści twój zbiornik na LPG? Masz toroidalny? Strzelam że ~35litrów
No mówię - chce max 12-14tys robić w rok i dlatego nie planuje zakładać gaz. Poza tym muszę mieć pewność że z silnikiem jest ok, czyż nie?
Ford Mondeo Mk3 2007 TDCI 115KM - ok. 3 lat
Daewoo Tico - ok 1 rok
Skoda Superb 1, 2.8, Benzyna + Gaz, 193KM
Daewoo Tico - ok 1 rok
Skoda Superb 1, 2.8, Benzyna + Gaz, 193KM
- CLO27
- Posty: 9857
- Rejestracja: 23 lis 2015, o 23:51
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: +-500 KM/600NM
- Lokalizacja: Nowy Sacz
Re: Kupno superba MK1 V6 2.8
Na cg się pchasz w superba jak się boisz kosztów...kup se octavie za połowe budżetu resztę bedziesz miał na ewentualne naprawy...
CZARNUCH SII 1,8 TSI mn moc seryjna x 2,5
viewtopic.php?f=18&t=7516
Kura SIII + Kuń GT + Dzik ZJ grand + Miś KQ
viewtopic.php?f=18&t=7516
Kura SIII + Kuń GT + Dzik ZJ grand + Miś KQ
-
- Posty: 797
- Rejestracja: 16 lis 2017, o 21:28
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 195KM / 420Nm
- Lokalizacja: LDZ
Re: Kupno superba MK1 V6 2.8
Takie sprawdzenie mechaniczne (razem z pomiarem sprężania i próbą olejową) zrobi Ci za mniejsze pieniądze każdy porządny warsztat albo bez sprawdzenia silnika stacja diagnostycznaDaniel303 pisze: Ostatnio byłem w salonie ASO w Gdańsku na Grunwaldzkiej. Z pytaniem czy chcieli by mi pomóc i sprawdzić auto. Odpowiedzieli twierdząco. Za 350PLN oferowali sprawdzenie zawieszenia, podpięcie pod komputer i sprawdzenie blacharki profesjonalnym sprzętem do mierzenia.
Podpięcie pod komputer w rozumieniu ASO to w 99% przypadków sprawdzenie czy nie ma błędów bez żadnej poważniejszej diagnostyki, sam możesz to ogarnąć kabelkiem za 15 PLN.
Ten profesjonalny sprzęt można już kupić od 400 zł - co lepsze warsztaty mają na wyposażeniu, ja kiedyś kupiłem P-11-S-AL i już kilka razy uratował mnie przed kupnem ulepa. Przy pomiarze nie ważne są elementy typu maska, drzwi, błotniki bo te elementy można wymienić na używane w dokładnie tym samym kolorze. Należy się skupić na elementach konstrukcyjnych pojazdu których takich jak słupki, podłużnice, dach itd.
Tak dokładnie o to chodzi, grupa 93 pokazuje czy dobrze ustawiony rozrząd ma wskazywać wartość 0 dla obu banków, dopuszczalna odchyłka to +/- 4 pomiędzy stronami.Daniel303 pisze: (na szybko w necie znalazłem) To pomiar dynamiczny silnika?
Grupa 90 pokazuje czy fazatory pracują właściwie. W podanym przez Ciebie linku jest log gdzie działają prawidłowo.
55L brutto, wchodzi 44 LPGDaniel303 pisze: A ile mieści twój zbiornik na LPG? Masz toroidalny? Strzelam że ~35litrów
Jak celujesz w 2.8, przebieg roczny ok 15 tyś i chcesz samochodem jeździć dłużej niż rok, to się opłaca - zwrot instalacji po 11-12 miesiącach. Generalnie w benzyniaku na pośrednim wtrysku rzadko kiedy nie opłaca się zakładać LPG, chyba że lubisz wyrzucać pieniądze.Daniel303 pisze: No mówię - chce max 12-14tys robić w rok i dlatego nie planuje zakładać gaz.
Jak weźmie superba innego niż 2.8 to koszty napraw będą na tym samym poziomie co w octavii. Fakt 2.8 jest trochę droższe w eksploatacji ale nie jakoś strasznie.CLO27 pisze:Na cg się pchasz w superba jak się boisz kosztów...kup se octavie za połowe budżetu resztę bedziesz miał na ewentualne naprawy...
Jeśli kupiłeś grafitowego Superba, to się odezwij na PW, powiem Ci wszystko o tym aucie (charakterystycznym znakiem jest, to że grill na masce jest przedliftowy a auto poliftowe).
-
- Posty: 797
- Rejestracja: 16 lis 2017, o 21:28
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 195KM / 420Nm
- Lokalizacja: LDZ
Re: Kupno superba MK1 V6 2.8
Skończyły się na 2004 a superba trzaskali do 2008, no i superb z tyłu ma więcej miejscaleszekmw pisze:popatrz jeszcze a6c5 z tymi silnikami
Jeśli kupiłeś grafitowego Superba, to się odezwij na PW, powiem Ci wszystko o tym aucie (charakterystycznym znakiem jest, to że grill na masce jest przedliftowy a auto poliftowe).