[S3] Pomoc przy wyborze napędu: M6 vs. DSG7 + FWD vs. 4x4

Opinie, pytania i porady dotyczące zakupu Superba
Regulamin forum
1. Temat musi zaczynać się od [S1] lub [S2], a treść powinna być taka sama jak ta występująca w cenniku lub konfiguratorze, np. "[S2] Przygotowanie pod telefon GSM I"
2. Jeden wątek powinien dotyczyć jednej opcji wyposażenia dostępnej w cenniku lub konfiguratorze.
Awatar użytkownika
CLO27
Posty: 9857
Rejestracja: 23 lis 2015, o 23:51
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Aktualnie: +-500 KM/600NM
Lokalizacja: Nowy Sacz

Re: [S3] Pomoc przy wyborze napędu: M6 vs. DSG7 + FWD vs. 4x

Post autor: CLO27 »

Tylko że mod to mod a box to zlo ( choc teraz juz mniejsze), jeżeli odpadają kwestie gwarancj bo bez roznicy czy soft czy box i tak jej nie ma to po co wydawac prawie tyle samo na boxa????
CZARNUCH SII 1,8 TSI mn moc seryjna x 2,5 ;)
viewtopic.php?f=18&t=7516
Kura SIII + Kuń GT + Dzik ZJ grand + Miś KQ :)
Awatar użytkownika
kmink
Posty: 245
Rejestracja: 14 mar 2018, o 14:10
Samochód: Superb III combi 4x4
Silnik: 2.0TSI (280KM)
Imię: Grzesiek
Lokalizacja: Poznań

Re: [S3] Pomoc przy wyborze napędu: M6 vs. DSG7 + FWD vs. 4x

Post autor: kmink »

Nie mówimy o BOXie do diesla tylko dosyć zaawansowanym urządzeniu do TSI...które dostrajasz indywidualnie ;) Logujesz, dostrajasz a potem objezdzasz stg1 ;)
W aucie po gwarancji można grzebać w ECU, więc taniej i lepiej będzie zrobić moda.
Awatar użytkownika
Tom-Tdi
Sponsor
Sponsor
Posty: 3353
Rejestracja: 26 kwie 2016, o 00:09
Samochód: Superb III combi 4x4
Silnik: 2.0TSI (280KM)
Aktualnie: 395KM / 515Nm
Lokalizacja: Augsburg

Re: [S3] Pomoc przy wyborze napędu: M6 vs. DSG7 + FWD vs. 4x

Post autor: Tom-Tdi »

Też miałem dylemat box czy utrata gwarancji, ale na boxie skrzynia nadal idzie na seryjnym programie i tutaj było by to niestety "kulą u nogi" (nie wyobrażam sobie takiego zamulania przy 360KM).

Ale dla leasingowych aut czy firmowych jest to dobra opcja przy zwrocie auta.

Ps. Przypomnę tylko, że na tym ujowym środkowym tłumiku w SIII, turbina robi większą robotę niż mając motor podkręcony na 400KM z odelżonym wydechem.
Awatar użytkownika
CLO27
Posty: 9857
Rejestracja: 23 lis 2015, o 23:51
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Aktualnie: +-500 KM/600NM
Lokalizacja: Nowy Sacz

Re: [S3] Pomoc przy wyborze napędu: M6 vs. DSG7 + FWD vs. 4x

Post autor: CLO27 »

Panie ale co ci daje odpięcie boxa...nic, nie opowiadajcie bajek że salon przy odbiorze auta nie robi logów bo robi i tam box wychodzi, że był....tak samo jak program więc ...bez różnicy gwarancji na silnik nie będzie!
CZARNUCH SII 1,8 TSI mn moc seryjna x 2,5 ;)
viewtopic.php?f=18&t=7516
Kura SIII + Kuń GT + Dzik ZJ grand + Miś KQ :)
Awatar użytkownika
kmink
Posty: 245
Rejestracja: 14 mar 2018, o 14:10
Samochód: Superb III combi 4x4
Silnik: 2.0TSI (280KM)
Imię: Grzesiek
Lokalizacja: Poznań

Re: [S3] Pomoc przy wyborze napędu: M6 vs. DSG7 + FWD vs. 4x

Post autor: kmink »

CLO27 pisze:Panie ale co ci daje odpięcie boxa...nic, nie opowiadajcie bajek że salon przy odbiorze auta nie robi logów bo robi i tam box wychodzi, że był....tak samo jak program więc ...bez różnicy gwarancji na silnik nie będzie!
No i tutaj się mylisz po BOXie nic nie wyjdzie ;-) Bo w logach będą parametry jak w seryjnym samochodzie ;)
Znam osoby, które straciły gwarancje po powrocie do serii, gdy wcześniej był mod w ECU i nie znam ani jednej osoby z BOXem, której zabrali gwarancje ;)

Co do skrzyni...do 500Nm nic nie trzeba grzebać, zwłaszcza jak ktoś nie chce personalizować sobie ustawień.
Za pomocą JB4 ograniczasz moment na 1,2,3 biegu i nie ma żadnego problemu.
Krąży gdzieś w necie filmik jak nasz klient z JB4 FRka opierdziela inne auto po modzie w jednej z warszawskich firm mod w ECU, mod w TCM i każdy wyścig w plecy :lol:
Ostatnio po update softu wskoczył opcja której włączenie powoduje jakby podtrzymanie doładowania po zmianie biegu...wtedy już w ogóle auto jest mega szybkie...

Wiecie, dla mnie lepiej robić moda bo cała kasa leci do kieszeni, jak zakładam BOXa to zostaje mi duuużo mniej...no ale co zrobić...w samochodach na gwarancji nie ma innej, bezpieczniejszej opcji
feels3
Posty: 217
Rejestracja: 15 wrz 2014, o 14:11
Samochód: Superb III
Silnik: 1.4TSI CAXC (125KM)

Re: [S3] Pomoc przy wyborze napędu: M6 vs. DSG7 + FWD vs. 4x

Post autor: feels3 »

kmink pisze:Krąży gdzieś w necie filmik jak nasz klient z JB4 FRka opierdziela inne auto po modzie w jednej z warszawskich firm mod w ECU, mod w TCM i każdy wyścig w plecy
Pewnie mu ego rośnie co wyścig, biore 3 boxy, też tak chcę.
Awatar użytkownika
CLO27
Posty: 9857
Rejestracja: 23 lis 2015, o 23:51
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Aktualnie: +-500 KM/600NM
Lokalizacja: Nowy Sacz

Re: [S3] Pomoc przy wyborze napędu: M6 vs. DSG7 + FWD vs. 4x

Post autor: CLO27 »

kmink pisze:
CLO27 pisze:Panie ale co ci daje odpięcie boxa...nic, nie opowiadajcie bajek że salon przy odbiorze auta nie robi logów bo robi i tam box wychodzi, że był....tak samo jak program więc ...bez różnicy gwarancji na silnik nie będzie!
No i tutaj się mylisz po BOXie nic nie wyjdzie ;-) Bo w logach będą parametry jak w seryjnym samochodzie ;)
Znam osoby, które straciły gwarancje po powrocie do serii, gdy wcześniej był mod w ECU i nie znam ani jednej osoby z BOXem, której zabrali gwarancje ;)

Co do skrzyni...do 500Nm nic nie trzeba grzebać, zwłaszcza jak ktoś nie chce personalizować sobie ustawień.
Za pomocą JB4 ograniczasz moment na 1,2,3 biegu i nie ma żadnego problemu.
Krąży gdzieś w necie filmik jak nasz klient z JB4 FRka opierdziela inne auto po modzie w jednej z warszawskich firm mod w ECU, mod w TCM i każdy wyścig w plecy :lol:
Ostatnio po update softu wskoczył opcja której włączenie powoduje jakby podtrzymanie doładowania po zmianie biegu...wtedy już w ogóle auto jest mega szybkie...

Wiecie, dla mnie lepiej robić moda bo cała kasa leci do kieszeni, jak zakładam BOXa to zostaje mi duuużo mniej...no ale co zrobić...w samochodach na gwarancji nie ma innej, bezpieczniejszej opcji
No to się mylisz kolego ale do pierwszego pierd silnika :)
2 kolegow oddawalo 1 golfa r drugi siroco ....dziwnie aso obcielo im znaczne kwoty za boxsika ( nie bylo go jiz i mialo nie byc problemów) pożyjemy zobaczymy...dla mnie to pierdolenie handlarzy jest nic nie warte...sorrki jak uraziłem kogoś kto tym handluje :lol:
CZARNUCH SII 1,8 TSI mn moc seryjna x 2,5 ;)
viewtopic.php?f=18&t=7516
Kura SIII + Kuń GT + Dzik ZJ grand + Miś KQ :)
Awatar użytkownika
kmink
Posty: 245
Rejestracja: 14 mar 2018, o 14:10
Samochód: Superb III combi 4x4
Silnik: 2.0TSI (280KM)
Imię: Grzesiek
Lokalizacja: Poznań

Re: [S3] Pomoc przy wyborze napędu: M6 vs. DSG7 + FWD vs. 4x

Post autor: kmink »

Lepiej sobie najpierw poczytać na jakiś temat, dowiedzieć się więcej, a potem wyrażać w sposób merytoryczny swoją opinię, a nie bez potrzeby obrażać ludzi.... ;)
I edytuj swój post, bo jest napisany po polskiemu, a nie po polsku i ciężko zrozumieć, co dokładnie autor miał na myśli
Awatar użytkownika
Łuki_ssuperb
Posty: 5377
Rejestracja: 9 gru 2015, o 13:56
Samochód: Superb III
Silnik: 2.0TDI (190KM)
Aktualnie: Co by tu pomodzić...
Lokalizacja: Warszawa

[S3] Pomoc przy wyborze napędu: M6 vs. DSG7 + FWD vs. 4x4

Post autor: Łuki_ssuperb »

Kmink pitolisz jak potłuczony box jest wykrywalny i koniec kropka. A co do skrzyni to najpierw poczytaj forum zobacz co chłopaki modyfikują w skrzyniach a potem merytorycznie się wypowiedz...
Wilki nie przejmują się tym co sądzą o nich barany...
Awatar użytkownika
CLO27
Posty: 9857
Rejestracja: 23 lis 2015, o 23:51
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Aktualnie: +-500 KM/600NM
Lokalizacja: Nowy Sacz

Re: [S3] Pomoc przy wyborze napędu: M6 vs. DSG7 + FWD vs. 4x

Post autor: CLO27 »

kmink pisze:Lepiej sobie najpierw poczytać na jakiś temat, dowiedzieć się więcej, a potem wyrażać w sposób merytoryczny swoją opinię, a nie bez potrzeby obrażać ludzi.... ;)
I edytuj swój post, bo jest napisany po polskiemu, a nie po polsku i ciężko zrozumieć, co dokładnie autor miał na myśli
O kufa dzięki dzisiaj się zabiorę za lekturę.... :lol: :lol: jechałem autem i pisałem, nie chce mi się edytować teraz...nie zrozumiałeś to trudno...łuki ci po nie polskiemu wyjaśnił powinno dotrzeć, ale jak tym handlujesz to hhhhmmmm chyba jednak nie :lol:
Do pierwszego poważnego problemu z silnikiem...
CZARNUCH SII 1,8 TSI mn moc seryjna x 2,5 ;)
viewtopic.php?f=18&t=7516
Kura SIII + Kuń GT + Dzik ZJ grand + Miś KQ :)
Awatar użytkownika
whity
Posty: 14835
Rejestracja: 23 sty 2015, o 16:53
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Aktualnie: 333km / 703nm
Lokalizacja: MS

Re: [S3] Pomoc przy wyborze napędu: M6 vs. DSG7 + FWD vs. 4x

Post autor: whity »

Handlarzyna Janusz boxow sie znalazł na forum :lol:
Nie bójcie się być premium.

#stayPremium :)
Awatar użytkownika
kmink
Posty: 245
Rejestracja: 14 mar 2018, o 14:10
Samochód: Superb III combi 4x4
Silnik: 2.0TSI (280KM)
Imię: Grzesiek
Lokalizacja: Poznań

Re: [S3] Pomoc przy wyborze napędu: M6 vs. DSG7 + FWD vs. 4x

Post autor: kmink »

Łuki_ssuperb pisze:Kmink pitolisz jak potłuczony box jest wykrywalny i koniec kropka. A co do skrzyni to najpierw poczytaj forum zobacz co chłopaki modyfikują w skrzyniach a potem merytorycznie się wypowiedz...
Ja wiem co się modyfikuje w skrzyniach, bo robię to na co dzień, więc najpierw czytaj ze zrozumieniem, a potem mi imputuj, że pitole ;)
JB4 jest wykrywalny tak jak ingerencja w sofcie, czy powrót do serii po sofcie? A w jaki sposób? Powiedz mi gdzie dokładnie i co się zapisuje?
Pewnie tego nie powiesz, bo Twoja wiedza opiera się tylko na tym co gdzieś tam usłyszałeś...nie wiesz co i jak się zapisuje...
Oczywiście w pewnym przedziale czasu można odczytać ze wszystkich sterowników dane, które nawet po analizie wskażę kiedy grzebałeś w nosie...nie zapominając o tym, że można określić kiedy była przeprowadzana procedura programowania ECU, czy mntażu BOXa ale informacje na tym poziomie są wyciągane z sterowników tylko w ekstremalnych sytuacjach, jak np. śmiertelny wypadek samochodowy, który się zdarzył w jakiś niejasnych okolicznościach. Więc powtórzę raz jeszcze - na BOXie ryzyko utraty gwarancji jest duuuużo mniejsze jak na modzie i powrocie do serii.

Więc powtórzę raz jeszcze: Lepiej sobie najpierw poczytać na jakiś temat, dowiedzieć się więcej, a potem wyrażać w sposób merytoryczny swoją opinię, a nie bez potrzeby obrażać ludzi....

Ja wiem, że jestem tutaj od niedawna i tak to jest na forum, że koledzy bronią się na wzajem mimo tego, że nie do końca mają rację....na forum Octavii jestem od 2007r i tam jest podobnie jak przychodzą nowi i się mądrzą... ;)
Trudno...muszę swoje przecierpieć :lol: :lol: :lol:
whity pisze:Handlarzyna Janusz boxow sie znalazł na forum :lol:
Poziom dyskusji poniżej zera...
Awatar użytkownika
whity
Posty: 14835
Rejestracja: 23 sty 2015, o 16:53
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Aktualnie: 333km / 703nm
Lokalizacja: MS

Re: [S3] Pomoc przy wyborze napędu: M6 vs. DSG7 + FWD vs. 4x

Post autor: whity »

kmink pisze:ale informacje na tym poziomie są wyciągane z sterowników tylko w ekstremalnych sytuacjach, jak np. śmiertelny wypadek samochodowy, który się zdarzył w jakiś niejasnych okolicznościach...
chyba jasne... bo nie jesteś w stanie tego boxa wyciągnąć ...
Nie bójcie się być premium.

#stayPremium :)
Awatar użytkownika
Łuki_ssuperb
Posty: 5377
Rejestracja: 9 gru 2015, o 13:56
Samochód: Superb III
Silnik: 2.0TDI (190KM)
Aktualnie: Co by tu pomodzić...
Lokalizacja: Warszawa

Re: [S3] Pomoc przy wyborze napędu: M6 vs. DSG7 + FWD vs. 4x

Post autor: Łuki_ssuperb »

Ale przecież CLO ci napisał ze 2 jego znajomych miało takie przypadki przy oddawaniu aut do dealera czego jeszcze nie rozumiesz??? Skoro wiesz co się w skrzyniach modyfikuje to po uja piszesz ze przy Twoim boxie nic nie trzeba ???
Wilki nie przejmują się tym co sądzą o nich barany...
Awatar użytkownika
whity
Posty: 14835
Rejestracja: 23 sty 2015, o 16:53
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Aktualnie: 333km / 703nm
Lokalizacja: MS

Re: [S3] Pomoc przy wyborze napędu: M6 vs. DSG7 + FWD vs. 4x

Post autor: whity »

kmink pisze:
Poziom dyskusji poniżej zera...
znizam sie do twojego poziomu żebyś zrozumiał (pisze posiadacz auta z założonym boxem)
Nie bójcie się być premium.

#stayPremium :)
ODPOWIEDZ