2.0 Tdi CFGB Stuki oraz szarpanie na zimnym silniku.

Awatar użytkownika
jedrek1980
Posty: 460
Rejestracja: 17 sie 2017, o 19:28
Samochód: Superb II combi
Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
Aktualnie: 217/430 Compsport
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski

Re: 2.0 Tdi CFGB Stuki oraz szarpanie na zimnym silniku.

Post autor: jedrek1980 »

Po podpięciu dziś kompa akurat trafiło na to dziwne szarpanie okazało się że jest problem z ciśnieniem paliwa .Padło na początek na wymiane ponowna filtra(w obudowie nie było widać opiłków nawet magnesem sprawdzane) jak narazie jest ok.Ale pytanie który z trzech czujników odpowiedzialny za ciśnienie pada najczęściej albo jak zdiagnozować który padł?
mahomet4
Posty: 2
Rejestracja: 18 paź 2022, o 18:29
Samochód: Superb II DSG 4x4
Rocznik: 2014
Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB

Re: 2.0 Tdi CFGB Stuki oraz szarpanie na zimnym silniku.

Post autor: mahomet4 »

Kolego i jak rozwiazales problem?
Piotr87
Posty: 56
Rejestracja: 16 gru 2019, o 21:30
Samochód: Superb II
Silnik: 2.0TDI CBBB (170KM)
Imię: Piotr

Re: 2.0 Tdi CFGB Stuki oraz szarpanie na zimnym silniku.

Post autor: Piotr87 »

Co do czujnika, to musisz sprawdzić VCDSem ciśnienie na listwie CR. Mi padający zawor pokazywał skoki cisnienia od 190 do 325 mbar na listwie. Po wymianie na nowy ciśnienie utrzymuje się w granicach 250, silnik nie drży już tak bardzo i spaliny już tak nie "gryzą" w nos, gdy parkuje w podziemnym garażu.
ODPOWIEDZ