Regulamin forum
1. Temat musi zaczynać się od [S1] lub [S2], a treść powinna być taka sama jak ta występująca w cenniku lub konfiguratorze, np. "[S2] Przygotowanie pod telefon GSM I"
2. Jeden wątek powinien dotyczyć jednej opcji wyposażenia dostępnej w cenniku lub konfiguratorze.
Forest pisze:Rabat kwotowy na A6 - 21 tys, rabat flotowy 20% co daje ok.28-30% rabatu. Przy wartości auta ok. 233 tys kwota do zapłaty ok. 167 tys. Czyli rabatu ok. 29%. Auto do produkcji.
167 dobrze policzone, ale z rabatem wprowadzasz w błąd. najpierw odejmujemy rabat %, a potem rabat kwotowy... czyli de facto korzystniej dla kupującego
tak czy tak taki rabat na a6 to dają już od ponad pół roku ... i niestety się "zablokowali" na tym i nic więcej od tego czasu, pomimo zbliżania się końca generacji.
Jak ktoś nei potrzebuje konfigu za 300k+ tylko włąśnie coś poniżej 250k to przyzwoicie wychodzi.
jak wspomniane pow. zasady wyłącznie za cash lub leasing operacyjny.
Production stops 1.8 TSI 132 kW (KW26)
Production stops 1.4 TSI 110 kW (KW26)
Production stops 2.0 TSI 162 kW (KW26)
Production stops 2.0 TSI 206 kW (KW26)
New motor 1.5 TSI 110 kW (KW36)
New motor 2.0 TSI 140 kW (KW48)
New motor 2.0 TSI 200 kW (KW36)
All new petrols will have a particle filter.
PS. KW is a build week.
Czyli zgodnie z przypuszczeniami... Superb dostanie te same silniki co Arteon.
DQ381 na 99% też...
1.8 180KM i 2.0 220KM zostają wycofane z produkcji i zastąpione 2.0 190KM, EA888 Gen. 3b
Zniknie też pewnie manual z tej wersji, ale zostanie w 1.5 (tak jak w Arteonie).
To tylko oznacza mniej rosterek dla kupujących - 1.8 czy 2.0
Założę się, że Active Info Display też będzie dodane, tak jak w Octavii...
Honda Civic VI iSR ¦ 2008-2013
Honda Accord VII Sport GT ¦ 2008 - 2017 Skoda Superb III Sportline ¦ 2017 - 2023
BMW 5 Series G30 LCi M Sport ¦ 2022 -
Production stops 1.8 TSI 132 kW (KW26)
Production stops 1.4 TSI 110 kW (KW26)
Production stops 2.0 TSI 162 kW (KW26)
Production stops 2.0 TSI 206 kW (KW26)
New motor 1.5 TSI 110 kW (KW36)
New motor 2.0 TSI 140 kW (KW48)
New motor 2.0 TSI 200 kW (KW36)
All new petrols will have a particle filter.
PS. KW is a build week.
Czyli zgodnie z przypuszczeniami... Superb dostanie te same silniki co Arteon.
DQ381 na 99% też...
1.8 180KM i 2.0 220KM zostają wycofane z produkcji i zastąpione 2.0 190KM, EA888 Gen. 3b
Zniknie też pewnie manual z tej wersji, ale zostanie w 1.5 (tak jak w Arteonie).
To tylko oznacza mniej rosterek dla kupujących - 1.8 czy 2.0
Założę się, że Active Info Display też będzie dodane, tak jak w Octavii...
faktycznie takie upusty na A6 ? Przymierzałem się w tym roku do SIII Sportline kombi , ale może starczyłoby na jakie średnio doposażone A6 avant nowe, lub lepsze 1-2 letnie. Czyli warto się przejść pogadać w Łodzi (tu mieszkam) do Krotoskiego ?
Production stops 1.8 TSI 132 kW (KW26)
Production stops 1.4 TSI 110 kW (KW26)
Production stops 2.0 TSI 162 kW (KW26)
Production stops 2.0 TSI 206 kW (KW26)
New motor 1.5 TSI 110 kW (KW36)
New motor 2.0 TSI 140 kW (KW48)
New motor 2.0 TSI 200 kW (KW36)
All new petrols will have a particle filter.
PS. KW is a build week.
Czyli zgodnie z przypuszczeniami... Superb dostanie te same silniki co Arteon.
DQ381 na 99% też...
1.8 180KM i 2.0 220KM zostają wycofane z produkcji i zastąpione 2.0 190KM, EA888 Gen. 3b
Zniknie też pewnie manual z tej wersji, ale zostanie w 1.5 (tak jak w Arteonie).
To tylko oznacza mniej rosterek dla kupujących - 1.8 czy 2.0
Założę się, że Active Info Display też będzie dodane, tak jak w Octavii...
A jak mówiłem, że 1.8 jest bez sensu w Superbie to wielka afera od razu:). Jednak koncern też zrozumiał swój błąd i w końcu wycofuje tego nic nie wnoszącego w stosunku do 1.4/1.5 kastrata.
orlik pisze:Można w Polsce leasingować takie auto kupując bezpośrednio w salonie w Niemczech?
Kurna 70 coś tysięcy to giga różnica.
W DE nie masz akcyzy, która skutecznie podbija cenę auta.
A nawet nie wiedziałem, że w UE jest akcyza na nowe samochody.
Kurde, ale przy takich różnicach to już się opłaci firmę w DE założyć i jeździć po Polsce na niemieckich blachach.