Regulamin forum
1. Temat musi zaczynać się od [S1] lub [S2], a treść powinna być taka sama jak ta występująca w cenniku lub konfiguratorze, np. "[S2] Przygotowanie pod telefon GSM I"
2. Jeden wątek powinien dotyczyć jednej opcji wyposażenia dostępnej w cenniku lub konfiguratorze.
Enriquez pisze:Jeździłem rok na V-Power 100, ale z racji tego, że stację mam nie po drodze i mimo wszystko 50gr jest droższa od 98 Utlimate to Shell poszedł w odstawkę.
Specjalnych różnic nie stwierdzam.
V-power 100 to tylko 98 oktanów. V-power 100 to tylko nazwa handlowa.
Ale jest Shell V-Power Racing, który ma minimum 100 oktanów, przynajmniej tak stanowi marketing.
Tak jak nowa benzyna Shell V-Power 95, Shell V-Power Racing pomaga usuwać nagromadzone w silniku osady i zapobiegać utracie mocy.
Shell V-Power Racing posiada również wyższą liczbę oktanową – co najmniej 100 oktanów, co pomaga zwiększyć moc i wydajność silnika dzięki bardziej kontrolowanemu procesowi spalania paliwa.
No bo tak jest, to jest paliwo ponad 100 oktanowe, tak samo Aral ma paliwo Ultimate 102 (podobno jakieś różnice czuć, ale póki co nie jeździłem na tym)
Zależy od dostępności i trochę od ceny. Z jednej strony trakcja i atrakcja, z drugiej choć trochę rozsądku.. Przecież program zrobi z 220 już ponad 300.. Jutro jadę obejrzeć egzemplarz w Chorzowie: https://www.otomoto.pl/oferta/skoda-sup ... z89A6.html
Nawet nie wiesz jak się Dominika uparła na biały kolor... A mi się właśnie bardziej podoba dragon skin, szczególnie w kombiu. Jakoś tak pasuje do tej budy. Ten biały liftback z DG - nieaktualne. (całe szczęście, hehehe)
Jak nie będzie nic na stocku tylko trzeba będzie zamawiać to będzie jeszcze większy dylemat niż Dragon vs. biały, bo kurde podoba mi się liftback w tym kolorze co teraz mamy octavię - https://www.drive2.ru/l/9547963/
Jak masz możliwość to nie bierz protezy, tylko 280 ...
Pozdrawiam
Marcin
---
Nie udzielam porad technicznych na PW. Nie podejmuję się wykonywania żadnych modyfikacji w cudzych samochodach. Proszę mnie o to nie pytać.