Po wymianie tarcz i klockow slabo hamuje pomocy
-
- Posty: 5
- Rejestracja: 8 lut 2018, o 12:24
- Samochód: Superb I
- Silnik: 2.8 V6 AMX (193KM)
- Imię: Tomasz
Po wymianie tarcz i klockow slabo hamuje pomocy
Witam serdecznie
Problem mam nastepujacy wymienilem tarcze i klocki tyl+przod TRW
Jedyny plus wymiany to brak bicia na kierownicy. Podczas hamowania pedal mieciutki jak przed wymiana nie wspominajac ze auto zatrzymuje sie jak na starych heblach.
Klocki czasem zapiszcza ale szum podczas hamowania doprowadza do szalu
Problem mam nastepujacy wymienilem tarcze i klocki tyl+przod TRW
Jedyny plus wymiany to brak bicia na kierownicy. Podczas hamowania pedal mieciutki jak przed wymiana nie wspominajac ze auto zatrzymuje sie jak na starych heblach.
Klocki czasem zapiszcza ale szum podczas hamowania doprowadza do szalu
- CLO27
- Posty: 9857
- Rejestracja: 23 lis 2015, o 23:51
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: +-500 KM/600NM
- Lokalizacja: Nowy Sacz
Re: Po wymianie tarcz i klockow slabo hamuje pomocy
Albo nie dotarte albo od razu dostaly w pizde i sie "zeszkliły"
CZARNUCH SII 1,8 TSI mn moc seryjna x 2,5
viewtopic.php?f=18&t=7516
Kura SIII + Kuń GT + Dzik ZJ grand + Miś KQ
viewtopic.php?f=18&t=7516
Kura SIII + Kuń GT + Dzik ZJ grand + Miś KQ
-
- Posty: 797
- Rejestracja: 16 lis 2017, o 21:28
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 195KM / 420Nm
- Lokalizacja: LDZ
Re: Po wymianie tarcz i klockow slabo hamuje pomocy
Gerardus pisze:Witam serdecznie
Problem mam nastepujacy wymienilem tarcze i klocki tyl+przod TRW
Jedyny plus wymiany to brak bicia na kierownicy. Podczas hamowania pedal mieciutki jak przed wymiana nie wspominajac ze auto zatrzymuje sie jak na starych heblach.
Klocki czasem zapiszcza ale szum podczas hamowania doprowadza do szalu
Przecież nie modyfikowałeś układu hamulcowego wiec nie spodziewaj się dużo lepszego hamowania niż było.
Ja u siebie w zeszłym miesiącu zmieniałem przód i tył na ATE PD + klocki TRW i głośność układu trochę wyższa ze względu na tarcze, ale skuteczność hamowania rozgrzanego układu jest trochę większa.
Jeśli kupiłeś grafitowego Superba, to się odezwij na PW, powiem Ci wszystko o tym aucie (charakterystycznym znakiem jest, to że grill na masce jest przedliftowy a auto poliftowe).
-
- Posty: 5
- Rejestracja: 8 lut 2018, o 12:24
- Samochód: Superb I
- Silnik: 2.8 V6 AMX (193KM)
- Imię: Tomasz
Re: Po wymianie tarcz i klockow slabo hamuje pomocy
Pobralem probke plynu hamulcowego.. tragedia! jutro wymiana
-
- Posty: 797
- Rejestracja: 16 lis 2017, o 21:28
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 195KM / 420Nm
- Lokalizacja: LDZ
Re: Po wymianie tarcz i klockow slabo hamuje pomocy
No to nie ma się co dziwić, myślałem że wymieniasz co 2 lata lub 40 000 km.
Od siebie mogę polecić organika dot 4-lv.
I pamiętaj o przelaniu ok 100ml przez wysprzęglik (tam też jest płyn hamulcowy i wszyscy o nim zapominają).
Od siebie mogę polecić organika dot 4-lv.
I pamiętaj o przelaniu ok 100ml przez wysprzęglik (tam też jest płyn hamulcowy i wszyscy o nim zapominają).
Jeśli kupiłeś grafitowego Superba, to się odezwij na PW, powiem Ci wszystko o tym aucie (charakterystycznym znakiem jest, to że grill na masce jest przedliftowy a auto poliftowe).
-
- Posty: 5
- Rejestracja: 8 lut 2018, o 12:24
- Samochód: Superb I
- Silnik: 2.8 V6 AMX (193KM)
- Imię: Tomasz
Re: Po wymianie tarcz i klockow slabo hamuje pomocy
Jestem posiadaczem s1 od 2 tyg pewne niespodzianki wychodza w praniu. Zamowione 5l i paleczke przekazuje mechanikowi. Jesli sie okaze ze zeszklilo nowe klocki da rade je odratowac ?
-
- Posty: 797
- Rejestracja: 16 lis 2017, o 21:28
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 195KM / 420Nm
- Lokalizacja: LDZ
Re: Po wymianie tarcz i klockow slabo hamuje pomocy
Jak przejeździłeś ~200 km po wymianie delikatnie tj. bez gwałtownego lub długotrwałego hamowania to powinny być ok.
Teoretycznie zeszklenie powinno się samoczynnie zetrzeć, w praktyce bywa różnie.
Teoretycznie zeszklenie powinno się samoczynnie zetrzeć, w praktyce bywa różnie.
Jeśli kupiłeś grafitowego Superba, to się odezwij na PW, powiem Ci wszystko o tym aucie (charakterystycznym znakiem jest, to że grill na masce jest przedliftowy a auto poliftowe).