Dmucha gorącym, ciężko odpala.
Dmucha gorącym, ciężko odpala.
Cześć, witam w kolejnej odsłonie niekończących się problemów.
1.Przyszła jesień w aucie trzeba grzać. Czy to normalne, że gdy nastawię sobie temperaturę na 18 stopni to po paru minutach w samochodzie jest tak gorąco, że wytrzymać się nie da.. Muszę wtedy ustawić na LO, robi się zimno i znowu na 18 i tak w kółko trochę to męczące.. Czy winna może coś być ta ,,usterka"? >> viewtopic.php?f=42&t=9428
2. W aucie świecie mają 4 miesiące, nie przerywa jak jeżdzę. Moja skodzina zaczęła mi ciężko odpalać nie ma różnicy czy na benzynie czy gazie jeżdzę, zmieniało się tylko to, że czasami ciężko odpalała po krótkim postoju, potem zmieniało się na odwrót - po długim. Ostatnie dwa dni przeszła samą siebie bo trzeba kręcić ją ok 3-4 sekundy. W dodatku coś jakby buczy, huczy mi z tyły, usłyszałem to na wolnych obrotach, nie zawsze, ale huczy. Tak samo nie zawsze ciężko odpala, teraz jest na przykład dobrze ale dalej buczy. Pewnie pompka paliwa? Czy to już oznaka, że się kończy ? Jeśli tak to czy od razu wymianka czy jeszcze warto na przykład wyjąć ją i wyczyścić czy coś .
1.Przyszła jesień w aucie trzeba grzać. Czy to normalne, że gdy nastawię sobie temperaturę na 18 stopni to po paru minutach w samochodzie jest tak gorąco, że wytrzymać się nie da.. Muszę wtedy ustawić na LO, robi się zimno i znowu na 18 i tak w kółko trochę to męczące.. Czy winna może coś być ta ,,usterka"? >> viewtopic.php?f=42&t=9428
2. W aucie świecie mają 4 miesiące, nie przerywa jak jeżdzę. Moja skodzina zaczęła mi ciężko odpalać nie ma różnicy czy na benzynie czy gazie jeżdzę, zmieniało się tylko to, że czasami ciężko odpalała po krótkim postoju, potem zmieniało się na odwrót - po długim. Ostatnie dwa dni przeszła samą siebie bo trzeba kręcić ją ok 3-4 sekundy. W dodatku coś jakby buczy, huczy mi z tyły, usłyszałem to na wolnych obrotach, nie zawsze, ale huczy. Tak samo nie zawsze ciężko odpala, teraz jest na przykład dobrze ale dalej buczy. Pewnie pompka paliwa? Czy to już oznaka, że się kończy ? Jeśli tak to czy od razu wymianka czy jeszcze warto na przykład wyjąć ją i wyczyścić czy coś .
-
- Posty: 110
- Rejestracja: 17 lis 2011, o 15:06
- Samochód: Superb II
- Silnik: 2.0TDI CBBB (170KM)
- Lokalizacja: Pomorskie
Re: Dmucha gorącym, ciężko odpala.
Ad 1Avari pisze:Cześć, witam w kolejnej odsłonie niekończących się problemów.
1.Przyszła jesień w aucie trzeba grzać. Czy to normalne, że gdy nastawię sobie temperaturę na 18 stopni to po paru minutach w samochodzie jest tak gorąco, że wytrzymać się nie da.. Muszę wtedy ustawić na LO, robi się zimno i znowu na 18 i tak w kółko trochę to męczące.. Czy winna może coś być ta ,,usterka"? >> viewtopic.php?f=42&t=9428
2. W aucie świecie mają 4 miesiące, nie przerywa jak jeżdzę. Moja skodzina zaczęła mi ciężko odpalać nie ma różnicy czy na benzynie czy gazie jeżdzę, zmieniało się tylko to, że czasami ciężko odpalała po krótkim postoju, potem zmieniało się na odwrót - po długim. Ostatnie dwa dni przeszła samą siebie bo trzeba kręcić ją ok 3-4 sekundy. W dodatku coś jakby buczy, huczy mi z tyły, usłyszałem to na wolnych obrotach, nie zawsze, ale huczy. Tak samo nie zawsze ciężko odpala, teraz jest na przykład dobrze ale dalej buczy. Pewnie pompka paliwa? Czy to już oznaka, że się kończy ? Jeśli tak to czy od razu wymianka czy jeszcze warto na przykład wyjąć ją i wyczyścić czy coś .
W S1 przycinala sie jedna z klapek w ukladzie klimatyzacji. Dawala wtedy na max grzanie. Dojscie do niej bylo dosyc trudne, pod schowkiem przed pasazerem. Najlepiej to bylo opisane na forum passata.
Wysłane z mojego SGP771 przy użyciu Tapatalka
Superb II Platinum 2.0 TDI CR
Re: Dmucha gorącym, ciężko odpala.
Czyli wynika to z tego, że jakby już nawet nie patrzeć na te odgłosy, to jest coś nie tak z tą klapką najpewniej. Szczerze gdyby nie to, to raczej olałbym problem i pomyślał że tak ma być, może jestem przesadny nie wiem. Wydaje mi się że przy temperaturze 10 stopni na dworze jak dam na 18 to nie może tak być, że ja nie mogę wysiedzieć w bluzie.
-
- Posty: 71
- Rejestracja: 6 gru 2016, o 20:12
- Samochód: Superb I
- Silnik: 1.9TDI AWX (130KM, 5b)
- Imię: Michał
- Lokalizacja: kielce
Re: Dmucha gorącym, ciężko odpala.
Wymień silniczek klap koszt okolo 60zl tylko nowy nie uzywany. Jest tez opis czyszczenie, tez bym odpuścił u mnie pomogło na tydzień.
Huczenie obstawiam któreś łożysko.
Ciężkie odpalanie, moze byc pompa paliwa, filtr paliwa, wtryski, sprężanie.
Ja kupił bym kabel vag i szukał
Huczenie obstawiam któreś łożysko.
Ciężkie odpalanie, moze byc pompa paliwa, filtr paliwa, wtryski, sprężanie.
Ja kupił bym kabel vag i szukał
Re: Dmucha gorącym, ciężko odpala.
Silniczek w sumie nie drogi ale dostanie się tam do jego wymienienia to jest chyba masakra.
Łożysko w kole? To mi huczy na wolnych obrotach podczas postoju.
A z tym odpalaniem to widzę, że bez diagnostyki się nie obędzie, sam nie lubię grzebać
Łożysko w kole? To mi huczy na wolnych obrotach podczas postoju.
A z tym odpalaniem to widzę, że bez diagnostyki się nie obędzie, sam nie lubię grzebać
-
- Posty: 110
- Rejestracja: 17 lis 2011, o 15:06
- Samochód: Superb II
- Silnik: 2.0TDI CBBB (170KM)
- Lokalizacja: Pomorskie
Re: Dmucha gorącym, ciężko odpala.
Poszukaj takiej elastycznej przedluzki na bity, duzo pomaga bo mozesz krecic srubokretem pod kątem.Avari pisze:Silniczek w sumie nie drogi ale dostanie się tam do jego wymienienia to jest chyba masakra.
Łożysko w kole? To mi huczy na wolnych obrotach podczas postoju.
A z tym odpalaniem to widzę, że bez diagnostyki się nie obędzie, sam nie lubię grzebać
Cos w ten deseń:
http://allegro.pl/ShowItem2.php?item=5382269815
Wysłane z mojego SGP771 przy użyciu Tapatalka
Superb II Platinum 2.0 TDI CR
Re: Dmucha gorącym, ciężko odpala.
Będę działać tylko pokombinuje jeszcze, może tak ma być?.. Ale wątpię, po 10minutach wysiedzieć się nie da, no może przesadzam bo wali mniej gorącym niż tym na maxa.
W lato pamiętam że ustawiałem przy upale z kolei klimę, nie sam nawiew w upalny dzień na 23-4 stopnie i bardzo słabo chłodziło, musiałem schodzić do 18-20. I to tak jakby trochę na przemian ciepłym i zimnym waliło.
W lato pamiętam że ustawiałem przy upale z kolei klimę, nie sam nawiew w upalny dzień na 23-4 stopnie i bardzo słabo chłodziło, musiałem schodzić do 18-20. I to tak jakby trochę na przemian ciepłym i zimnym waliło.
Re: Dmucha gorącym, ciężko odpala.
Byłem o speca i potwierdziły się wasze przypuszczenia, to silniczek, ale dojście jest tak marne, że typ nie chce się w to bawić, więc ja też sobie dam, oddam komu innemu.
A co do drugiego problemu to zawazyłem że jednak cięzko odpala tylko po jeździe na gazie..
A co do drugiego problemu to zawazyłem że jednak cięzko odpala tylko po jeździe na gazie..
Re: Dmucha gorącym, ciężko odpala.
Jaką masz instalację ? Niech Ci gazownik obejrzy mapy czy się nie rozjechały
Re: Dmucha gorącym, ciężko odpala.
Instalacja KME na sterownikach LS'a.
Czyli to bardziej do gazownika nie mechanika?
Czyli to bardziej do gazownika nie mechanika?
Re: Dmucha gorącym, ciężko odpala.
Gdybać sobie można ale może to być wina parownika który trzeba przeczyścic?
Re: Dmucha gorącym, ciężko odpala.
Silniczek został wymieniony koszt 150zł
Parownik również został wymieniony i jest git.
Parownik również został wymieniony i jest git.