Sprawdzanie kondycji wtrysku CR

Regulamin forum
Szczegółowy regulamin działu znajduje się tutaj: link
Awatar użytkownika
Enriquez
Administrator
Posty: 13584
Rejestracja: 2 cze 2012, o 09:20
Samochód: Inny
Rocznik: 2022
Silnik: Inny
Imię: Marcin
Lokalizacja: Łódź - Wieś ELW

Sprawdzanie kondycji wtrysku CR

Post autor: Enriquez »

Byłem tam dziś.

Obrazek
Pozdrawiam
Marcin
---
Nie udzielam porad technicznych na PW. Nie podejmuję się wykonywania żadnych modyfikacji w cudzych samochodach. Proszę mnie o to nie pytać.
Awatar użytkownika
jedrek1980
Posty: 460
Rejestracja: 17 sie 2017, o 19:28
Samochód: Superb II combi
Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
Aktualnie: 217/430 Compsport
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski

Re: Sprawdzanie kondycji wtrysku CR

Post autor: jedrek1980 »

Po jeszcze więcej kucy ?
Awatar użytkownika
kamracik
Zasłużony
Posty: 7444
Rejestracja: 10 paź 2014, o 10:52
Samochód: Superb II combi
Silnik: 1.8TSI CDAA (160KM)
Lokalizacja: Łódź

Re: Sprawdzanie kondycji wtrysku CR

Post autor: kamracik »

Nie, tym razem oddawał centymetry :mrgreen:
Awatar użytkownika
jedrek1980
Posty: 460
Rejestracja: 17 sie 2017, o 19:28
Samochód: Superb II combi
Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
Aktualnie: 217/430 Compsport
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski

Re: Sprawdzanie kondycji wtrysku CR

Post autor: jedrek1980 »

I jak wrażenia po zejściu w dół?Spora jest różnica
Awatar użytkownika
Enriquez
Administrator
Posty: 13584
Rejestracja: 2 cze 2012, o 09:20
Samochód: Inny
Rocznik: 2022
Silnik: Inny
Imię: Marcin
Lokalizacja: Łódź - Wieś ELW

Re: Sprawdzanie kondycji wtrysku CR

Post autor: Enriquez »

Spora. Na plus.
Pozdrawiam
Marcin
---
Nie udzielam porad technicznych na PW. Nie podejmuję się wykonywania żadnych modyfikacji w cudzych samochodach. Proszę mnie o to nie pytać.
Deo
Posty: 18
Rejestracja: 22 sie 2017, o 13:20
Samochód: Inny
Silnik: 2.0TDI CFFB (140KM)
Imię: Grzegorz

Sprawdzanie kondycji wtrysku CR

Post autor: Deo »

Obrazek
Pobawię się w archeologa i odgrzeje kotleta ;)
Tak wyglądają parametry wtrysków po 115kkm (silnik cffb)


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
gregoris
Posty: 1
Rejestracja: 26 sty 2018, o 10:28
Samochód: Inny
Silnik: 2.0TDI CFFB (140KM)
Aktualnie: 110 km 280nm
Imię: Grzegorz

Re: Sprawdzanie kondycji wtrysku CR

Post autor: gregoris »

Witam forumowiczów. Czy może ktoś z was znalazł już przyczynę szarpania połączonego z klekotaniem zimnego silnika?
Awatar użytkownika
JanuszSz
Posty: 1021
Rejestracja: 21 sty 2014, o 22:17
Samochód: Inny
Silnik: 2.0TDI (150KM)
Aktualnie: 150
Lokalizacja: Lublin

Re: Sprawdzanie kondycji wtrysku CR

Post autor: JanuszSz »

Imię: Grzegorz
Dołączył(a): wczoraj, o 11:28
Posty: 1
Samochód: Inny
Silnik: 2.0TDI CFFB (140KM)
Aktualnie: 110 km 280nm

Silnik kwalifikuje się do naprawy głównej.Spadek mocy > 20%.
Grzebanie we wtryskiwaczach nie pomoże. :mrgreen:
Obrazek
arturwiczlino
Posty: 2
Rejestracja: 8 lip 2019, o 22:45
Samochód: Superb II
Silnik: 1.6TDI CAYC (105KM)
Aktualnie: 145km
Imię: Artur

Re: Sprawdzanie kondycji wtrysku CR

Post autor: arturwiczlino »

Witam,

proszę o podpowiedź,

padł mi 1 wtrysk(cewka), po wymianie wartości paliwa to odpowiednio:

1 wtrysk(nowy) -1,5mg
2 wtrysk 0,2mg
3 wtrysk 0,3mg
4 wtrysk +1,5mg

Czy nowy wtrysk(nie regwnerowany nie używany), może miec wartośc -1,5mg??, został przypisany numer wtrysku.

Pozdrawiam,
Artur
vsbot
Posty: 9
Rejestracja: 8 wrz 2018, o 18:27
Samochód: Superb II combi
Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB

Re: Sprawdzanie kondycji wtrysku CR

Post autor: vsbot »

Panowie, wymieniłem wtrysk który lał, niestety stuki na początku jazdy nie zniknęły, co może być przyczyną??
gabi300
Posty: 37
Rejestracja: 2 mar 2018, o 20:21
Samochód: Superb II DSG 4x4
Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
Lokalizacja: Janikowo

Re: Sprawdzanie kondycji wtrysku CR

Post autor: gabi300 »

arturwiczlino pisze:Witam,

proszę o podpowiedź,

padł mi 1 wtrysk(cewka), po wymianie wartości paliwa to odpowiednio:

1 wtrysk(nowy) -1,5mg
2 wtrysk 0,2mg
3 wtrysk 0,3mg
4 wtrysk +1,5mg

Czy nowy wtrysk(nie regwnerowany nie używany), może miec wartośc -1,5mg??, został przypisany numer wtrysku.

Pozdrawiam,
Artur
Witam
Proszę o analizę logów.z góry dziękuję.
Obrazek

Wysłane z mojego ELE-L29 przy użyciu Tapatalka
bodex6
Posty: 6
Rejestracja: 15 cze 2019, o 10:25
Samochód: Superb II combi
Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
Aktualnie: 170
Imię: Artur

Re: Sprawdzanie kondycji wtrysku CR

Post autor: bodex6 »

Też chciałbym skorzystać z podpowiedzi. Otrzymałem informację, że wtryski sprawdza się podczas jazdy, obciążając silnik na wysokim biegu przy małej prędkości (dławiąc go). Takie pomiary według mechanika kwalifikuja wtrysk do wymiany. Początkowo chciano wymienic mi wszystkie 4 wtryski - w chwili obecnej po miesięcznej walce - kończy się na jednym - ale czy na pewno? Poniżej moje pomiary. No i pytanie podstawowe - JAK PRAWODŁOWO WYKONUJE SIĘ TE POMIARY? nA ZIMNYM, CIEPŁYM, CZY PODCZAS JAZDY?
Zimny
6 C deg. oil temp.
1 - -0,07
2 - -0,3
3 - +0,12
4 - +0,25
Ciepły
90 C deg. oil temp.
1 - +0,3
2 - -0,6
3 - +0,31
4 - -0,02
Jazda - tutaj się niepokoję. Wygląda jakby 3 lał, a drugi starał się to wyrównać.
1 - -0,5
2 - -2,27
3 - +2,31
4 - +0,44

Proszę o pomoc i informację - jak się w końcu wykonuje te pomiary. W weekend wymienię 3 wtrysk - bo mam w zapasie. Ale chyba skończy się na wymianie na nowy.
bodex6
Posty: 6
Rejestracja: 15 cze 2019, o 10:25
Samochód: Superb II combi
Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
Aktualnie: 170
Imię: Artur

Re: Sprawdzanie kondycji wtrysku CR

Post autor: bodex6 »

wydaje mi się, czy nikt nie wie jak to powinno byc.
Jeżeli nie wiemy w jakim stanie mierzyć, to po co to w ogóle robić. Poczekamy, może znajdzie się ktoś z wiedzą i doświadczeniem, chcący wyprostować cały ten wątek.
ODPOWIEDZ