Regulamin forum
1. Temat musi zaczynać się od [S1] lub [S2], a treść powinna być taka sama jak ta występująca w cenniku lub konfiguratorze, np. "[S2] Przygotowanie pod telefon GSM I"
2. Jeden wątek powinien dotyczyć jednej opcji wyposażenia dostępnej w cenniku lub konfiguratorze.
Titus_Fox pisze:A widzisz, ja zaś w ograniczeniu ACC do 160 widzę kaganiec dla siebie przed ufaniem tej technologii przy takich prędkościach Jak już mam popierdzielać ponad 160, to niech to będzie świadomie
Zwykły tempomat nie ma chyba możliwości ingerowania w układ hamulcowy, więc zbyt wiele nie narozrabia
Titus_Fox pisze:A widzisz, ja zaś w ograniczeniu ACC do 160 widzę kaganiec dla siebie przed ufaniem tej technologii przy takich prędkościach Jak już mam popierdzielać ponad 160, to niech to będzie świadomie
Zwykły tempomat nie ma chyba możliwości ingerowania w układ hamulcowy, więc zbyt wiele nie narozrabia
No, zwykły tempomat to nie ACC, a od 0 do 160 wolę właśnie ACC. Fakt zaś, że tracę tempomat jako taki powyżej 160 poczytuje za zaletę, nie wadę Ot, ile ludzi tyle opinii
Titus_Fox pisze:A widzisz, ja zaś w ograniczeniu ACC do 160 widzę kaganiec dla siebie przed ufaniem tej technologii przy takich prędkościach Jak już mam popierdzielać ponad 160, to niech to będzie świadomie
Zwykły tempomat nie ma chyba możliwości ingerowania w układ hamulcowy, więc zbyt wiele nie narozrabia
No, zwykły tempomat to nie ACC, a od 0 do 160 wolę właśnie ACC. Fakt zaś, że tracę tempomat jako taki powyżej 160 poczytuje za zaletę, nie wadę Ot, ile ludzi tyle opinii
No tak, ale moim zdaniem jeśli ktoś już dopłaca do ACC, to powyżej 160 km/h powinien mieć przynajmniej zwykły tempomat, który bez ACC miałby w standardzie.
AdamB pisze:No tak, ale moim zdaniem jeśli ktoś już dopłaca do ACC, to powyżej 160 km/h powinien mieć przynajmniej zwykły tempomat, który bez ACC miałby w standardzie.
Byc moze, nie wypowiem sie tu. Dla mnie to predkosci i tak osiagalne moze przez 0.001% sumarycznego czasu jazdy, wiec nie poswiecam temu uwagi
Ostatnio zmieniony 25 paź 2017, o 14:38 przez Titus_Fox, łącznie zmieniany 1 raz.
AdamB pisze:No tak, ale moim zdaniem jeśli ktoś już dopłaca do ACC, to powyżej 160 km/h powinien mieć przynajmniej zwykły tempomat, który bez ACC miałby w standardzie.
jak dopłacisz do felg 18-tek, to 17-tki tez dostajesz gratis ?:)
AdamB pisze:No tak, ale moim zdaniem jeśli ktoś już dopłaca do ACC, to powyżej 160 km/h powinien mieć przynajmniej zwykły tempomat, który bez ACC miałby w standardzie.
jak dopłacisz do felg 18-tek, to 17-tki tez dostajesz gratis ?:)
Chodzi o prędkość powyżej 160 km/h, więc porównanie trochę niezrozumiałe
Camillinhio pisze:Ford to rozwiązał. Do 160 ACC, powyżej zwykły.