Grupowy chiptuning w Masters TUNING w Piasecznie
- Bartic
- Posty: 48
- Rejestracja: 20 lip 2010, o 20:16
- Samochód: Superb II
- Silnik: 1.9TDI BLS (105KM)
- Aktualnie: 147KM 319Nm
- Lokalizacja: Sosnowiec
Re: Grupowy chiptuning w Masters TUNING w Piasecznie
Jak poszły modyfikacje, jakie wrażenia?
Rozmyślam właśnie nad tematem "zawirusowania" mojego skromnego silniczka, w związku z tym pytanie: czy będzie się zbierać kolejna grupa?
Rozmyślam właśnie nad tematem "zawirusowania" mojego skromnego silniczka, w związku z tym pytanie: czy będzie się zbierać kolejna grupa?
-
- Posty: 541
- Rejestracja: 4 cze 2010, o 13:48
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 1.8TSI CDAA (160KM)
- Imię: Artur
- Lokalizacja: WND
- Kontakt:
Re: Grupowy chiptuning w Masters TUNING w Piasecznie
Pisałem do Blighta ale mi nie odpowiedział, w sobote kiedy odbywała sie modyfikacja nie było na początku chętnych.Nie wiem czy Masters nie krył rozczarowania z powodu małej ilości osób,trzeba sie dowiedzieć czy grupowe nadal aktualne.
Ja tez nie miałem ostatnio czasu, teraz bym się wybrał, musze tylko zmienić olej i filtry - dodatkowo przez chwile jaki błąd mi sie pojawił coś "oil pressure..max 4000RPM" i jeszcze bym to chciał sprawdzić.
Ja tez nie miałem ostatnio czasu, teraz bym się wybrał, musze tylko zmienić olej i filtry - dodatkowo przez chwile jaki błąd mi sie pojawił coś "oil pressure..max 4000RPM" i jeszcze bym to chciał sprawdzić.
-
- Posty: 541
- Rejestracja: 4 cze 2010, o 13:48
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 1.8TSI CDAA (160KM)
- Imię: Artur
- Lokalizacja: WND
- Kontakt:
Re: Grupowy chiptuning w Masters TUNING w Piasecznie
Tomek, zapaliło się to coś i od razu odruchowo wlałem odrobinkę, bo w instrukcji nic nie było na temat takiej kontrolki.
A od prawie 500km na razie jest ok
A od prawie 500km na razie jest ok
- FunGous
- Posty: 64
- Rejestracja: 17 cze 2010, o 06:55
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 1.8TSI CDAA (160KM)
- Imię: marcin
- Lokalizacja: szczecin
- Kontakt:
Re: Grupowy chiptuning w Masters TUNING w Piasecznie
bylem wczoraj u mastersa
oto rezultat
http://sites.google.com/site/superb2combi/" onclick="window.open(this.href);return false;
niestety pogoda nie pozwala na jakiekolwiek testy
oto rezultat
http://sites.google.com/site/superb2combi/" onclick="window.open(this.href);return false;
niestety pogoda nie pozwala na jakiekolwiek testy
-
- Zasłużony
- Posty: 396
- Rejestracja: 18 lut 2010, o 22:43
- Samochód: Superb III combi 4x4 Facelift
- Rocznik: 2022
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
- Imię: Tomek
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Grupowy chiptuning w Masters TUNING w Piasecznie
wydawało mi się, że turbina powinna konkretnie ładować poniżej 2000 obrotów, a na tym wykresie, to wygląda jakby do 3000 obrotów ten samochód ledwo się toczył.
Jakiś koślawy dla mnie ten wykres, tzn źle rozciągnięty w poziomie pomiar notowany od obrotów 2100
Jakiś koślawy dla mnie ten wykres, tzn źle rozciągnięty w poziomie pomiar notowany od obrotów 2100
S3 L&K
- POWERCHIP
- Posty: 20
- Rejestracja: 2 lis 2010, o 16:17
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 2.0TDI CBBB (170KM)
- Lokalizacja: Kościerzyna
- Kontakt:
Re: Grupowy chiptuning w Masters TUNING w Piasecznie
Coś MT się nie postarał, nawet nie chciało się zmienić typu silnika (DIESEL/TURBOLOADER).
Gdyby nie opis 1.8 TSI to w pierwszym momencie można pomyśleć, że to pierwszy diesel który się kręci powyżej 6 tyś.
No i zastanawiające jest to tak jak Tomek zwrócił uwagę, dlaczego początek pomiaru jest
od 2100, wyskalowanie powinno zaczynać się od 1100 , czyżby kolejne przeoczenie ...
Generalnie dziwny ten wykres, porównując z innymi wykresami ogólnie dostępnymi w necie, innych firm tuningowych ...
Pozdrawiam
Paweł
Gdyby nie opis 1.8 TSI to w pierwszym momencie można pomyśleć, że to pierwszy diesel który się kręci powyżej 6 tyś.
No i zastanawiające jest to tak jak Tomek zwrócił uwagę, dlaczego początek pomiaru jest
od 2100, wyskalowanie powinno zaczynać się od 1100 , czyżby kolejne przeoczenie ...
Generalnie dziwny ten wykres, porównując z innymi wykresami ogólnie dostępnymi w necie, innych firm tuningowych ...
Pozdrawiam
Paweł
PLATINUM 2.0TDI CBBB, CR170KM, DSG 6
_______________________________
Elektronika samochodowa
CHIPTUNING - HAMOWNIA PODWOZIOWA
http://www.powerchip.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
_______________________________
Elektronika samochodowa
CHIPTUNING - HAMOWNIA PODWOZIOWA
http://www.powerchip.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
- FunGous
- Posty: 64
- Rejestracja: 17 cze 2010, o 06:55
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 1.8TSI CDAA (160KM)
- Imię: marcin
- Lokalizacja: szczecin
- Kontakt:
Re: Grupowy chiptuning w Masters TUNING w Piasecznie
pewnie wygladaloby to inaczej w manualu ale to jest DSG
czy ktos moglby mi wskazac jakies inne wykresy dla DSG do porownania ?
czy ktos moglby mi wskazac jakies inne wykresy dla DSG do porownania ?
-
- Posty: 541
- Rejestracja: 4 cze 2010, o 13:48
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 1.8TSI CDAA (160KM)
- Imię: Artur
- Lokalizacja: WND
- Kontakt:
Re: Grupowy chiptuning w Masters TUNING w Piasecznie
FunGous, ile w serii było?
Rozumiem,że można cały czas na grupowe się załapać?
Rozumiem,że można cały czas na grupowe się załapać?
- POWERCHIP
- Posty: 20
- Rejestracja: 2 lis 2010, o 16:17
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 2.0TDI CBBB (170KM)
- Lokalizacja: Kościerzyna
- Kontakt:
Re: Grupowy chiptuning w Masters TUNING w Piasecznie
Czyli wszystko potwierdza moją pierwszą myśl, że to jest DSG.FunGous pisze:pewnie wygladaloby to inaczej w manualu ale to jest DSG
czy ktos moglby mi wskazac jakies inne wykresy dla DSG do porownania ?
Niestety opis na wydruku wszystkich wprowadza w błąd.
Teraz wszystko jasne dla czego pomiar jest od 2100 ...
Pozdrawiam
Paweł
PLATINUM 2.0TDI CBBB, CR170KM, DSG 6
_______________________________
Elektronika samochodowa
CHIPTUNING - HAMOWNIA PODWOZIOWA
http://www.powerchip.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
_______________________________
Elektronika samochodowa
CHIPTUNING - HAMOWNIA PODWOZIOWA
http://www.powerchip.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Posty: 541
- Rejestracja: 4 cze 2010, o 13:48
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 1.8TSI CDAA (160KM)
- Imię: Artur
- Lokalizacja: WND
- Kontakt:
Re: Grupowy chiptuning w Masters TUNING w Piasecznie
FunGous, napisz czy wiesz coś o aktualności chipowania.Powinienem mieć grudzień spokojnieszy i znaleźć czas na virusowanie
I jak wygląda od strony technicznej, czy długo trwa i trzeba kompa rozbierać?
I jak wygląda od strony technicznej, czy długo trwa i trzeba kompa rozbierać?
-
- Posty: 71
- Rejestracja: 20 wrz 2010, o 17:14
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 1.8TSI CDAA (160KM)
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Grupowy chiptuning w Masters TUNING w Piasecznie
FunGous, kiedy odebrałeś samochód z salonu i przy jakim przebiegu robiłś virusa? No i oczywiście ile Cię skasowali za taką przyjemność?
Też mam DSG 7 i trochę się obawiam tego chipowania.
Też mam DSG 7 i trochę się obawiam tego chipowania.
- FunGous
- Posty: 64
- Rejestracja: 17 cze 2010, o 06:55
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 1.8TSI CDAA (160KM)
- Imię: marcin
- Lokalizacja: szczecin
- Kontakt:
Re: Grupowy chiptuning w Masters TUNING w Piasecznie
calosc moze z 2h lacznie z koreka.
przyjezdzasz
hamowanie serii
wyjecie kompa
programowanie
wlozenie kompa
hamowanie
wyjecie kompa
korekta
wlozenie kompa
hamowanie
wyjezdasz
mozna tez przez gniazdo diagnostyczne ale w moim przypadku sie nie dalo. zalezy od wersji softu.
na manualu mozna podciagnac pod 320 - 330 Nm ale w przypadku DSG nie ma co szalec
ogolnie polecam i naprawde nie ma sie czego obawiac
to juz moje 3 auto sczipowane zaraz po kupnie
superba odebralem pod koniec sierpnia i zrobilem 14 tys do tej pory
przyjezdzasz
hamowanie serii
wyjecie kompa
programowanie
wlozenie kompa
hamowanie
wyjecie kompa
korekta
wlozenie kompa
hamowanie
wyjezdasz
mozna tez przez gniazdo diagnostyczne ale w moim przypadku sie nie dalo. zalezy od wersji softu.
na manualu mozna podciagnac pod 320 - 330 Nm ale w przypadku DSG nie ma co szalec
ogolnie polecam i naprawde nie ma sie czego obawiac
to juz moje 3 auto sczipowane zaraz po kupnie
superba odebralem pod koniec sierpnia i zrobilem 14 tys do tej pory
- Nematode
- Posty: 381
- Rejestracja: 5 sie 2010, o 19:46
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 1.8TSI CDAA (160KM)
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Grupowy chiptuning w Masters TUNING w Piasecznie
No perspektywa 1.8 z 200KM kusi jednak z racji posiadanego DSG nie zaryzykuję modyfikacji