Zawieszenie
-
- Posty: 12
- Rejestracja: 16 lut 2016, o 00:16
- Samochód: Superb II combi 4x4
- Silnik: 3.6 V6 FSI CDVA (260KM)
Re: Zawieszenie
Niestety potwierdzam -mój też po założeniu B6 delikatnie stoi wyżej niż stał, ale już zamówione H&R i za tydzień będzie niżej.
- remmy
- Posty: 17
- Rejestracja: 18 sie 2017, o 17:28
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Imię: Remigiusz
- Lokalizacja: Kalisz.
Re: Zawieszenie
Siemanko...ma ktoś gwint w S II? Jeśli tak to proszę napiszcie jakiej fmy? do tej pory jezdziłem w passacie na ta-technixie.
- Lukii
- Posty: 756
- Rejestracja: 28 cze 2017, o 16:25
- Samochód: Inny
- Rocznik: 2020
- Silnik: 2.0TSI (272KM)
- Imię: Łuki
- Lokalizacja: Wa-wa
Re: Zawieszenie
Polecam gwint AP --> https://apshop.pl/
Najlepiej u nich pogadaj --> http://best-performance.pl/
Chłopaki dobrze ogarniają i możesz zamówić AP u nich wraz z montażem. Konkurencyjne ceny.
Masz 150 km z Kalisza więc nie tak daleko.
Najlepiej u nich pogadaj --> http://best-performance.pl/
Chłopaki dobrze ogarniają i możesz zamówić AP u nich wraz z montażem. Konkurencyjne ceny.
Masz 150 km z Kalisza więc nie tak daleko.
-
- Posty: 417
- Rejestracja: 28 sie 2016, o 20:58
- Samochód: Superb III combi
- Silnik: 2.0TDI (190KM)
Re: Zawieszenie
Ja jezdze na ap. Ja kupiłem za 2100 a kumple mógł mi załatwić za 2000 tylko musisz zmierzyć amora z przodu w zwrotnicy bo występują dwa rodzaje do superba albo 50mm lub 55mm ja mam ten mniej popularny 55mm. Teraz ceny moga byc inne bo euro do gory idzie
- remmy
- Posty: 17
- Rejestracja: 18 sie 2017, o 17:28
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Imię: Remigiusz
- Lokalizacja: Kalisz.
Re: Zawieszenie
Fajnie chłopacy...dziękuję za porady. Rozważam jeszcze LOWTECa http://www.ebay.de/itm/Lowtec-HiLOW-H9- ... SwoQ1TmvAg
- remmy
- Posty: 17
- Rejestracja: 18 sie 2017, o 17:28
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Imię: Remigiusz
- Lokalizacja: Kalisz.
Re: Zawieszenie
AP na niemieckim ebay kosztuje 466eur to też fjna cena.remmy pisze:Fajnie chłopacy...dziękuję za porady. Rozważam jeszcze LOWTECa http://www.ebay.de/itm/Lowtec-HiLOW-H9- ... SwoQ1TmvAg
- Lukii
- Posty: 756
- Rejestracja: 28 cze 2017, o 16:25
- Samochód: Inny
- Rocznik: 2020
- Silnik: 2.0TSI (272KM)
- Imię: Łuki
- Lokalizacja: Wa-wa
Re: Zawieszenie
AP jest sprawdzony.
Nie idź bardzo budżetowo bo w końcu zawias ma duży wpływ na bezpieczeństwo.
Ja bym już dołożył te pare Euro do AP.
Nie idź bardzo budżetowo bo w końcu zawias ma duży wpływ na bezpieczeństwo.
Ja bym już dołożył te pare Euro do AP.
-
- Posty: 4
- Rejestracja: 26 sie 2017, o 07:57
- Samochód: Superb II
- Silnik: 2.0TDI CBBB (170KM)
Re: Zawieszenie
Witam serdecznie wszystkich forumowiczów.
Przeglądałem bieżący wątek przez pierwszych 15 stron ale żeby przejrzeć wszystkie 70 stron ze zrozumieniem trzeba poświęcić spory kawałek popołudnia, którego po prostu nie mam.
Stąd mam do bardziej doświadczonych użytkowników gorącą prośbę o podpowiedź w kwestii zawieszenia gdyż na stronach które już zdążyłem przejrzeć nie znalazłem jednoznacznej odpowiedzi na nurtujące mnie pytanie.
Posiadam Skodę Superb II Combi 2.0 TDI 170 DSG 2011 z oryginalnymi felgami 18 cali z Superba FL model Luxon.
Chciałbym obniżyć zawieszenie tak żeby szpara pomiędzy oponą a nadkolem miała taki sam wymiar na całym obwodzie tak żeby to wyglądało naturalnie. Obecnie wygląda to tak że od góry jest większa szpara niż po bokach koła. Samochód jest bardzo ładny, felgi również a wysokie zawieszenie psuje ten efekt.
Od razu zaznaczam że zależy mi tylko i wyłącznie na stronie wizualnej tego rozwiązania tak więc chciałbym aby komfort ucierpiał na tym możliwie jak najmniej. Domyślam się że przy obniżeniu zawieszenia należy je nieznacznie utwardzić co koniec końców poprawi również prowadzenie.
W nowszych modelach Audi wygląda to w oryginale bardzo dobrze a mimo to komfort stoi na wysokim poziomie.
Czy jest szansa na zachowanie równowagi pomiędzy obniżeniem zawieszenia a komfortem oraz oczywiście ważna kwestia - trwałość takiego zestawu. Prosiłbym forumowiczów o zaproponowanie mi najlepszego rozwiązania (amortyzatory + sprężyny)
Ile w takim razie docelowo powinno być obniżone zawieszenie??
Gdzie najlepiej zakupić taki zestaw oraz czy jest w rejonie Szczecina warty polecenia zakład zajmujący się takimi tematami?
Z góry dziękuję i liczę na rzeczowe informacje.
Przeglądałem bieżący wątek przez pierwszych 15 stron ale żeby przejrzeć wszystkie 70 stron ze zrozumieniem trzeba poświęcić spory kawałek popołudnia, którego po prostu nie mam.
Stąd mam do bardziej doświadczonych użytkowników gorącą prośbę o podpowiedź w kwestii zawieszenia gdyż na stronach które już zdążyłem przejrzeć nie znalazłem jednoznacznej odpowiedzi na nurtujące mnie pytanie.
Posiadam Skodę Superb II Combi 2.0 TDI 170 DSG 2011 z oryginalnymi felgami 18 cali z Superba FL model Luxon.
Chciałbym obniżyć zawieszenie tak żeby szpara pomiędzy oponą a nadkolem miała taki sam wymiar na całym obwodzie tak żeby to wyglądało naturalnie. Obecnie wygląda to tak że od góry jest większa szpara niż po bokach koła. Samochód jest bardzo ładny, felgi również a wysokie zawieszenie psuje ten efekt.
Od razu zaznaczam że zależy mi tylko i wyłącznie na stronie wizualnej tego rozwiązania tak więc chciałbym aby komfort ucierpiał na tym możliwie jak najmniej. Domyślam się że przy obniżeniu zawieszenia należy je nieznacznie utwardzić co koniec końców poprawi również prowadzenie.
W nowszych modelach Audi wygląda to w oryginale bardzo dobrze a mimo to komfort stoi na wysokim poziomie.
Czy jest szansa na zachowanie równowagi pomiędzy obniżeniem zawieszenia a komfortem oraz oczywiście ważna kwestia - trwałość takiego zestawu. Prosiłbym forumowiczów o zaproponowanie mi najlepszego rozwiązania (amortyzatory + sprężyny)
Ile w takim razie docelowo powinno być obniżone zawieszenie??
Gdzie najlepiej zakupić taki zestaw oraz czy jest w rejonie Szczecina warty polecenia zakład zajmujący się takimi tematami?
Z góry dziękuję i liczę na rzeczowe informacje.
- CLO27
- Posty: 9857
- Rejestracja: 23 lis 2015, o 23:51
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: +-500 KM/600NM
- Lokalizacja: Nowy Sacz
Re: Zawieszenie
Napisanie tego nie zajeło czasu hehe
CZARNUCH SII 1,8 TSI mn moc seryjna x 2,5
viewtopic.php?f=18&t=7516
Kura SIII + Kuń GT + Dzik ZJ grand + Miś KQ
viewtopic.php?f=18&t=7516
Kura SIII + Kuń GT + Dzik ZJ grand + Miś KQ
- grzesiu26
- Posty: 2705
- Rejestracja: 30 sty 2011, o 19:15
- Samochód: Superb II combi 4x4
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Imię: Grzesiek
- Lokalizacja: Szczecin
Re: Zawieszenie
W Szczecinie ja o nikim dobrym w tym temacie nie słyszałem. Lepiej tu sie dowiedz co kupić i u jakiegoś znajomka to zamontuj.
- remmy
- Posty: 17
- Rejestracja: 18 sie 2017, o 17:28
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Imię: Remigiusz
- Lokalizacja: Kalisz.
Re: Zawieszenie
Siemka....możecie wstawić jakieś fotki swoich poobniżanych aut...i opisać kto jakie sprężyny czy też kit-y czy gwinty zakładał??
- Łuki_ssuperb
- Posty: 5377
- Rejestracja: 9 gru 2015, o 13:56
- Samochód: Superb III
- Silnik: 2.0TDI (190KM)
- Aktualnie: Co by tu pomodzić...
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Zawieszenie
Poczytaj a się dowiesz i zobaczysz zdjęcia
Wilki nie przejmują się tym co sądzą o nich barany...
- CLO27
- Posty: 9857
- Rejestracja: 23 lis 2015, o 23:51
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: +-500 KM/600NM
- Lokalizacja: Nowy Sacz
Re: Zawieszenie
Dobry jest, 71 stron i nikt nic nie opisał...
CZARNUCH SII 1,8 TSI mn moc seryjna x 2,5
viewtopic.php?f=18&t=7516
Kura SIII + Kuń GT + Dzik ZJ grand + Miś KQ
viewtopic.php?f=18&t=7516
Kura SIII + Kuń GT + Dzik ZJ grand + Miś KQ
- whity
- Posty: 14835
- Rejestracja: 23 sty 2015, o 16:53
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 333km / 703nm
- Lokalizacja: MS
Re: Zawieszenie
W regulaminie jest napisane:
Jezeli nie chce ci sie czytać to zadaj pytanie a kamrat podlinkuje
Jezeli nie chce ci sie czytać to zadaj pytanie a kamrat podlinkuje
Nie bójcie się być premium.
#stayPremium
#stayPremium