STUKI W TYLNYM ZAWIESZENIU
- skipper
- Posty: 854
- Rejestracja: 3 sty 2015, o 14:34
- Samochód: Superb III
- Silnik: 2.0TSI (220KM)
- Lokalizacja: Kraków
Re: STUKI W TYLNYM ZAWIESZENIU
wiem, że były kłótnie o płatności i składki
od paru dni już nie działa
od paru dni już nie działa
SIII L&K 2.0 TSI 220KM viewtopic.php?f=18&t=8480
- whity
- Posty: 14835
- Rejestracja: 23 sty 2015, o 16:53
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 333km / 703nm
- Lokalizacja: MS
Re: STUKI W TYLNYM ZAWIESZENIU
O shit, to bedą sie tu pojawiały
Nie bójcie się być premium.
#stayPremium
#stayPremium
- Łuki_ssuperb
- Posty: 5377
- Rejestracja: 9 gru 2015, o 13:56
- Samochód: Superb III
- Silnik: 2.0TDI (190KM)
- Aktualnie: Co by tu pomodzić...
- Lokalizacja: Warszawa
Re: STUKI W TYLNYM ZAWIESZENIU
Pezociarz a Ty już na forum francuzow zalogowany
Wilki nie przejmują się tym co sądzą o nich barany...
- whity
- Posty: 14835
- Rejestracja: 23 sty 2015, o 16:53
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 333km / 703nm
- Lokalizacja: MS
Re: STUKI W TYLNYM ZAWIESZENIU
Jeszcze nie , chyba żebym im uświadomić ze to wielkie gowno
Nie bójcie się być premium.
#stayPremium
#stayPremium
- Łuki_ssuperb
- Posty: 5377
- Rejestracja: 9 gru 2015, o 13:56
- Samochód: Superb III
- Silnik: 2.0TDI (190KM)
- Aktualnie: Co by tu pomodzić...
- Lokalizacja: Warszawa
Re: STUKI W TYLNYM ZAWIESZENIU
myśle ze czeka Cię walka z nimiwhity pisze:Jeszcze nie , chyba żebym im uświadomić ze to wielkie gowno
Wilki nie przejmują się tym co sądzą o nich barany...
- piramida
- Doradca
- Posty: 4042
- Rejestracja: 12 sie 2012, o 12:21
- Samochód: Superb III combi 4x4
- Rocznik: 2016
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
- Aktualnie: 480bhp/570Nm
- Imię: Piotr
- Lokalizacja: Kraków
Re: STUKI W TYLNYM ZAWIESZENIU
hehe, w sumie to by pasowało jeszcze dołożyć te 70-80 konigachul pisze:u ciebie tylko soft zmienią i bedzie okpiramida pisze:U mnie też się tłucze, szczególnie jak zimno na zewnątrz, czekam na potwierdzone info co do wymiany tulei co by nie jeździć co chwile do ASO
- gachul
- Posty: 3888
- Rejestracja: 16 paź 2010, o 11:35
- Samochód: Superb III 4x4
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
- Aktualnie: CS rullez :P
- Imię: Grzesiek
- Lokalizacja: Limanowa/Łódź
- Kontakt:
Re: STUKI W TYLNYM ZAWIESZENIU
...prawdziwy mężczyzna nie je miodu...prawdziwy mężczyzna żuje pszczoły...
- flash
- Posty: 337
- Rejestracja: 8 sty 2016, o 16:09
- Samochód: Superb III combi
- Silnik: 2.0TSI (190KM)
- Imię: Sebastian
- Lokalizacja: Gdynia
Re: STUKI W TYLNYM ZAWIESZENIU
Tak, umawiali się ze mną, że zadzwonią jak dostaną te właściwe, ponieważ wtedy jeszcze istniała możliwość, że producent wyśle im tuleje starego typu. Według mnie problem rozwiązany.zureq pisze:Założyli Ci te po zmianach konstrukcyjnych? Jest ok do tej pory czy wrócił problem?flash pisze:Tuleje wymienione (swoją drogą kosztują jakieś 30 zeta..), wibracji nie udało się odtworzyć, ale na zapas powiększyli odstęp między jakimiś przewodami i okleili je taśmą wygłuszającą.
- HarriettTah
- Posty: 1
- Rejestracja: 7 gru 2016, o 10:44
- Samochód: Superb III 4x4
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
- Imię: HarriettTah
- Lokalizacja: Poland
- Kontakt:
STUKI W TYLNYM ZAWIESZENIU
temat przsesunelem do Twojego regionu, i tutaj mozna dalej dyskutowac GDZIE to naprawic, CO moze stukac jest temacie o tylnym zawieszeniu
witaj na forum
pozdr
witaj na forum
pozdr
- Łuki_ssuperb
- Posty: 5377
- Rejestracja: 9 gru 2015, o 13:56
- Samochód: Superb III
- Silnik: 2.0TDI (190KM)
- Aktualnie: Co by tu pomodzić...
- Lokalizacja: Warszawa
Re: STUKI W TYLNYM ZAWIESZENIU
dobrze że nie "posunąłeś"
Wilki nie przejmują się tym co sądzą o nich barany...
-
- Posty: 86
- Rejestracja: 5 gru 2015, o 16:30
- Samochód: Superb III
- Silnik: 2.0TDI (150KM)
- Imię: Karol
- Lokalizacja: Jędrzejów
Re: STUKI W TYLNYM ZAWIESZENIU
Opiszę po krótko moją sytuację.
Oczywiście sprawa dotyczy tylnego zwieszenia zwykłego bez DDC.
Zawieszenie wydaje niepokojące stuki/dudnienie.
Pierwsze zgłoszenie w ASO w KRK na Kocmyrzowskiej przy wymianie oleum przy 10kkm,Panowie oczywiście nic nie znaleźli.
Przy wizycie na kolejnej zmianie oleum przy 20kkm odgłosy z tyłu były już dość wyczuwalne nie tylko dźwięk ale i stuk przenoszony na budę,Pan z ASO nawet wybrał się z nami na tkzw jazdę demonstracyjną.
Po czym stwierdził że nic nie słyszy,jak mu mówiliśmy że przecież słychać to on uparcie że nie,na koniec dodał że to normalna praca zawieszenia i Ten typ Tak MA.
Odpuściłem sprawę.
Przy przeglądzie 30kkm wali już niemiłosiernie tak że nie da się tego nie słyszeć i czuć po prostu porażka totalna,Panowie nie stwierdzają żadnych uszkodzeń w zawieszeniu i ponownie mówią TTTM.
Przy 33kkm szlag mnie trafia bo czuję się jak by to było auto z nalotem 200kkm od nowości i nie ruszanym zawieszeniem w stanie agonalny,stuki przenoszone są już w postaci wibracji na fotele.
Umawiam się na wizytę w ASO w Kielcach,ponownie nie stwierdzają żadnych uszkodzeń i mówią że każdy Superb tak się tłucze i tak uroda tych aut,Pasztety też się tłuką podobno.
Najlepsze jest to że Amortyzatory przód przy 33kkm nalotu mają wyniki na poziomie 51% przód lewy i 60% przód prawy,tył 67 L/70P.
Panowie stwierdzają że to nic dziwnego że przednie amortyzatory na urządzeniu wykazują 51% i nie ma czym się martwić.
(tak wiem to nie jest test sprawności amortyzatorów tylko procentowość przylegania koła do podłoża w trakcie pomiaru a nie faktycznego stanu amortyzatorów,nie mam dużych kół "niski profil", klasyczne 215/60/16).
Zgłaszałem że auto coś dziwnie ostatnio się prowadzi traci przyczepność i myszkuje na drodze przy gwałtowniejszym przyspieszaniu aż strach wyprzedzać przy "pełnym bucie w podłodze".
Pan Powiedział że to normalne że auto z taką mocą 180KM tak się zachowuje,jest za mocne i tego typu,na koniec Powiedziałem Panu że mój o ponad 70KM mocniejszy Saab tak się nie zachowuje więc kiepską linię obrony sobie wybrał.
Autem nie da się jeździć odgłosy które dochodzą z tyłu wymuszają jazdę z radiem włączonym aby dźwięki zawieszenia z tyłu były zagłuszone.
Jest tu ktoś kto mógł by mi pomóc i podać adres ASO w którym podejdą do sprawy w normalny sposób?
Z góry dziękuję i pozdrawiam.
Oczywiście sprawa dotyczy tylnego zwieszenia zwykłego bez DDC.
Zawieszenie wydaje niepokojące stuki/dudnienie.
Pierwsze zgłoszenie w ASO w KRK na Kocmyrzowskiej przy wymianie oleum przy 10kkm,Panowie oczywiście nic nie znaleźli.
Przy wizycie na kolejnej zmianie oleum przy 20kkm odgłosy z tyłu były już dość wyczuwalne nie tylko dźwięk ale i stuk przenoszony na budę,Pan z ASO nawet wybrał się z nami na tkzw jazdę demonstracyjną.
Po czym stwierdził że nic nie słyszy,jak mu mówiliśmy że przecież słychać to on uparcie że nie,na koniec dodał że to normalna praca zawieszenia i Ten typ Tak MA.
Odpuściłem sprawę.
Przy przeglądzie 30kkm wali już niemiłosiernie tak że nie da się tego nie słyszeć i czuć po prostu porażka totalna,Panowie nie stwierdzają żadnych uszkodzeń w zawieszeniu i ponownie mówią TTTM.
Przy 33kkm szlag mnie trafia bo czuję się jak by to było auto z nalotem 200kkm od nowości i nie ruszanym zawieszeniem w stanie agonalny,stuki przenoszone są już w postaci wibracji na fotele.
Umawiam się na wizytę w ASO w Kielcach,ponownie nie stwierdzają żadnych uszkodzeń i mówią że każdy Superb tak się tłucze i tak uroda tych aut,Pasztety też się tłuką podobno.
Najlepsze jest to że Amortyzatory przód przy 33kkm nalotu mają wyniki na poziomie 51% przód lewy i 60% przód prawy,tył 67 L/70P.
Panowie stwierdzają że to nic dziwnego że przednie amortyzatory na urządzeniu wykazują 51% i nie ma czym się martwić.
(tak wiem to nie jest test sprawności amortyzatorów tylko procentowość przylegania koła do podłoża w trakcie pomiaru a nie faktycznego stanu amortyzatorów,nie mam dużych kół "niski profil", klasyczne 215/60/16).
Zgłaszałem że auto coś dziwnie ostatnio się prowadzi traci przyczepność i myszkuje na drodze przy gwałtowniejszym przyspieszaniu aż strach wyprzedzać przy "pełnym bucie w podłodze".
Pan Powiedział że to normalne że auto z taką mocą 180KM tak się zachowuje,jest za mocne i tego typu,na koniec Powiedziałem Panu że mój o ponad 70KM mocniejszy Saab tak się nie zachowuje więc kiepską linię obrony sobie wybrał.
Autem nie da się jeździć odgłosy które dochodzą z tyłu wymuszają jazdę z radiem włączonym aby dźwięki zawieszenia z tyłu były zagłuszone.
Jest tu ktoś kto mógł by mi pomóc i podać adres ASO w którym podejdą do sprawy w normalny sposób?
Z góry dziękuję i pozdrawiam.
No turbo no fun
-
- Posty: 27
- Rejestracja: 28 lis 2011, o 20:37
- Samochód: Superb II
- Silnik: 2.0TDI CBBB (170KM)
- Aktualnie: SuperbIII 2.0TSI 4x4
- Imię: Krzysztof
- Lokalizacja: Warszawa
Re: STUKI W TYLNYM ZAWIESZENIU
Ja w pod koniec grudnia 2016 zostałem wezwany przez ASO na gwarancyjną wymianę / regulację list chromowanych drzwi przednich i tylnych.czarls pisze: [ ... ]
Przy przeglądzie 30kkm wali już niemiłosiernie tak że nie da się tego nie słyszeć i czuć po prostu porażka totalna,Panowie nie stwierdzają żadnych uszkodzeń w zawieszeniu i ponownie mówią TTTM.
Przy 33kkm szlag mnie trafia bo czuję się jak by to było auto z nalotem 200kkm od nowości i nie ruszanym zawieszeniem w stanie agonalny,stuki przenoszone są już w postaci wibracji na fotele.
[ ... ]
Jest tu ktoś kto mógł by mi pomóc i podać adres ASO w którym podejdą do sprawy w normalny sposób?
Z góry dziękuję i pozdrawiam.
W momencie przyjęcia auta do serwisu wspomniałem o odgłosach w tylnym zawieszeniu, szczególnie przy pokonywaniu progów zwalniających.
Pracownik przyjmujący pojazd wiedział o takich problemach w Superb III (sprawa dotyczy 2.0TSI 280KM) i umówił mnie na 5 stycznia 2017.
Sprawa zajęła serwisowi około 3,5 godziny. Od momentu wymiany przejechałem około 6000 km i na ten moment jest ok.
ASO to Auto Wimar Centrum Al.Jerozolimskie 249 Michałowice pod Warszawą, Serwis tel. 22 738 46 20 ,
strona http://www.auto-wimar.pl/pl/kontakt/kontakt-ogolny