zakup spuerba kontra problemy o których piszecie
Re: zakup spuerba kontra problemy o których piszecie
a insignie wlasnie mieli bardzo poprawic jesli chodzi o miejsce w szczegolnosci z tylu...
- Lukii
- Posty: 756
- Rejestracja: 28 cze 2017, o 16:25
- Samochód: Inny
- Rocznik: 2020
- Silnik: 2.0TSI (272KM)
- Imię: Łuki
- Lokalizacja: Wa-wa
Re: zakup spuerba kontra problemy o których piszecie
Tak - nie Fluence - wróćććććć Masz rację - Talisman.jdef90 pisze:Czyli Talismana? No widać jeszcze większe jakościowe kompromisy i te małe silniki 1,6 skreślają temat, choć ciekawym jest aktywny system tłumienia hałasu silnika w dieslu od Bose
Insignia jest brzydka i mała w środku
Na Francuzach się nie znam ale chyba dobrze to o mnie świadczy
Na zewnątrz jeszcze jakoś wygląda - nawet mi się podoba - ale środek...
Materiały, plastiki...
Skóra na kierownicy tak cieńka że Durex powinien się zainteresować skąd Ranault ją bierze.
Teraz nie dziwie się dlaczego ALD tak usilnie namawiało mnie na Ranault - to się przecież samo sprzedawać nie może.
-
- Posty: 213
- Rejestracja: 8 cze 2017, o 12:42
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 286KM 620Nm
- Imię: Włodek
- Lokalizacja: Radonie
Re: zakup spuerba kontra problemy o których piszecie
Porównywałem nową insignię z superbem i bez namysłu wybrałem superba. Więcej miejsca w środku oraz dużo lepsze wrażenie jeśli chodzi o wygląd i funkcjonalność wnętrza. Insignia jest strasznie plastikowa w środku.Big pisze:jdef90, jeśli uważasz że najnowsza Insygnia jest mała w środku, to oznacza, że ... nie siedziałeś w najnowszej Insygni
Czy jest brzydka czy nie, na ten temat nie rozmawiam, bo każdemu co innego się podoba - dla jednego brzydka, dla innego piękna
-
- Posty: 5
- Rejestracja: 12 maja 2017, o 20:14
- Samochód: Superb III combi
- Silnik: 2.0TSI (272KM)
- Aktualnie: O3
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Wyględy
Re: zakup spuerba kontra problemy o których piszecie
Sprawdź tez konfigurator za 135 tys masz lepiej wyposażony samochód do superb w tej cenie.
Opel na konferencjach wspominał ze chce odebrać Markom premium klientów pozycjonujac auto bogato wyposażone za mniejsze pieniądze.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Opel na konferencjach wspominał ze chce odebrać Markom premium klientów pozycjonujac auto bogato wyposażone za mniejsze pieniądze.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
-
- Posty: 1592
- Rejestracja: 7 kwie 2012, o 17:20
- Samochód: Superb III 4x4 Facelift
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
- Lokalizacja: Lublin
Re: zakup spuerba kontra problemy o których piszecie
WG, "więcej miejsca w środku" w SIII nie oznacza że w Insygni II jest go mało
Ja też wybrałem SIII, ale absolutnie o Insygni II nie da się powiedzieć, że ma mało miejsca w kabinie, lub że jest ciasna, bo było by to niezgodne z prawdą.
No i ceny Opla Insygni II, po rabatach (na rynkową nowość!!) są naprawdę bardzo atrakcyjne.
Ja też wybrałem SIII, ale absolutnie o Insygni II nie da się powiedzieć, że ma mało miejsca w kabinie, lub że jest ciasna, bo było by to niezgodne z prawdą.
No i ceny Opla Insygni II, po rabatach (na rynkową nowość!!) są naprawdę bardzo atrakcyjne.
Re: zakup spuerba kontra problemy o których piszecie
Nowa Insignia niczym mnie nie urzekła oferując zestaw wad i zalet, których nie zaakceptowałem. Z tyłu, jak w Passacie walę głową w sufit.
- Tom-Tdi
- Sponsor
- Posty: 3353
- Rejestracja: 26 kwie 2016, o 00:09
- Samochód: Superb III combi 4x4
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
- Aktualnie: 395KM / 515Nm
- Lokalizacja: Augsburg
Re: zakup spuerba kontra problemy o których piszecie
Skoro insygnia ma konkurować z klasą premium, to nie ma sensu brać jej pod uwagę, Superb to klasa średnia.
Opel to opel, z gówna bata nie ukrecisz, w nowej Astrze też masę pierdół utopili za niewielkie pieniądze ( masaże i inne badziewia) co z tego jak to wszystko jest tandetne i się na okrągło psuje, w insygni wiele lepiej nie będzie, bo na czymś trzeba zaoszczędzić, żeby wypuścić tańsze auto.
Opel to opel, z gówna bata nie ukrecisz, w nowej Astrze też masę pierdół utopili za niewielkie pieniądze ( masaże i inne badziewia) co z tego jak to wszystko jest tandetne i się na okrągło psuje, w insygni wiele lepiej nie będzie, bo na czymś trzeba zaoszczędzić, żeby wypuścić tańsze auto.
- JacekRS
- Posty: 1420
- Rejestracja: 18 gru 2016, o 16:24
- Samochód: Superb III 4x4
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
- Aktualnie: 430PS/535Nm
- Imię: Jacek
- Lokalizacja: Jaworzno
Re: zakup spuerba kontra problemy o których piszecie
Tomasz... za to w Superb się nie psuje, nie ?Tom-Tdi pisze:Skoro insygnia ma konkurować z klasą premium, to nie ma sensu brać jej pod uwagę, Superb to klasa średnia.
Opel to opel, z gówna bata nie ukrecisz, w nowej Astrze też masę pierdół utopili za niewielkie pieniądze ( masaże i inne badziewia) co z tego jak to wszystko jest tandetne i się na okrągło psuje, w insygni wiele lepiej nie będzie, bo na czymś trzeba zaoszczędzić, żeby wypuścić tańsze auto.
To jest takie pierdolenie o Szopenie. Ja powiem od siebie tylko tyle: w OIII RS mniej rzeczy zgrzypiało niż w SIII. OIII lepiej trzymała się drogi niż SIII. OIII była w środku mniejsza niż SIII i mi to nie przeszkadzało... minus OIII - brak silnika turbobenzyny z 4x4 DSG i mocą ~300PS teraz kupiłbym chujowszego i brzydszego w środku Leona kombi 4x4, DSG, 300PS także gust jest jak chuj, każdy ma swój:) a o Oplu złego słowa nie powiem, bo jak jeździłem egzemplarzami nie wyklepanymi z kosza na śmieci, albo przystanka to sprawowały się bez zarzutu
Skodilac - viewtopic.php?f=18&t=8398
Re: zakup spuerba kontra problemy o których piszecie
ja brałem pod uwagę auta z wyższej półki, z tej samej i z niższej. Priorytetem były:
1. przestronność przestrzeni dla pasażerów przód / tył
2. wykonanie (zastosowane materiały, spasowanie)
3. silnik o pasującej mi charakterystyce (w miarę ekonomiczny, pozwalający jechać w trasie 200 km/h)
4. cena zakupu
5. wygląd zewnętrzny
Punktem odniesienia był SIII, który mi się podoba z wyglądu i silnika 2.0TDi 150KM.
zakup w zasadzie planowałem od 2015 roku
jednym z większych zaskoczeń był POPRZEDNI Kia Optima, który w zasadzie przegrywał z tylko silnikiem (w dieslu) i brakiem dużej klapy bagażnika. Niestety po liftingu wygląda z zewnątrz jeszcze ok, ale w środku lipa.
nie uśmiechało mi się też płacić 2x więcej za auto o podobnych cechach użytkowych, a w rzeczywistości nie dające nic więcej oprócz "prestiżu". Chcąc nie chcąc kupiłem SIII, ale obecnie myślę, że OIII RS byłaby lepszym wyborem z racjonalnych przesłanek, choć też trochę skreśla ją fakt przynależności do kompaktów. Jak ktoś nie musi jeździć segmentem D to warto naprawdę pomyśleć 2 razy...
1. przestronność przestrzeni dla pasażerów przód / tył
2. wykonanie (zastosowane materiały, spasowanie)
3. silnik o pasującej mi charakterystyce (w miarę ekonomiczny, pozwalający jechać w trasie 200 km/h)
4. cena zakupu
5. wygląd zewnętrzny
Punktem odniesienia był SIII, który mi się podoba z wyglądu i silnika 2.0TDi 150KM.
zakup w zasadzie planowałem od 2015 roku
jednym z większych zaskoczeń był POPRZEDNI Kia Optima, który w zasadzie przegrywał z tylko silnikiem (w dieslu) i brakiem dużej klapy bagażnika. Niestety po liftingu wygląda z zewnątrz jeszcze ok, ale w środku lipa.
nie uśmiechało mi się też płacić 2x więcej za auto o podobnych cechach użytkowych, a w rzeczywistości nie dające nic więcej oprócz "prestiżu". Chcąc nie chcąc kupiłem SIII, ale obecnie myślę, że OIII RS byłaby lepszym wyborem z racjonalnych przesłanek, choć też trochę skreśla ją fakt przynależności do kompaktów. Jak ktoś nie musi jeździć segmentem D to warto naprawdę pomyśleć 2 razy...
- Tom-Tdi
- Sponsor
- Posty: 3353
- Rejestracja: 26 kwie 2016, o 00:09
- Samochód: Superb III combi 4x4
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
- Aktualnie: 395KM / 515Nm
- Lokalizacja: Augsburg
Re: zakup spuerba kontra problemy o których piszecie
Jacek, z chujem się mogę zgodzić, ale z oplem - musiałeś mieć dużo szczęścia
Mieliśmy w firmie 20 insygni ( przelot to 60-100tkm w roku) i na bieżąco kilka sztuk stało na serwisie) w 10 autach wypowiedzielismy leasing z racji awaryjności i przesiadka na OIII ( póki co nic się nie dzieje, a auta nie mają lekko)
Dostaliśmy już kilka poliftowych OIII RS, zobaczymy ile te są warte.
Opel, nie dość, że nie jedzie ( między innymi wersje OPC) to w dodatku jest bardziej plastikowy niż seat z końca stawki, który potrafi osiągami i sztywno zestrojonym
zawieszeniem nadrobić to.
Gdybym kulał się wokół komina, nigdy nie spojrzałbym na Superba bo to bujajacy się gabaryt, ale z racji dalszych tras i dwójki dzieci, byłem skazany na kombi z dużym bagaznikiem...
Mieliśmy w firmie 20 insygni ( przelot to 60-100tkm w roku) i na bieżąco kilka sztuk stało na serwisie) w 10 autach wypowiedzielismy leasing z racji awaryjności i przesiadka na OIII ( póki co nic się nie dzieje, a auta nie mają lekko)
Dostaliśmy już kilka poliftowych OIII RS, zobaczymy ile te są warte.
Opel, nie dość, że nie jedzie ( między innymi wersje OPC) to w dodatku jest bardziej plastikowy niż seat z końca stawki, który potrafi osiągami i sztywno zestrojonym
zawieszeniem nadrobić to.
Gdybym kulał się wokół komina, nigdy nie spojrzałbym na Superba bo to bujajacy się gabaryt, ale z racji dalszych tras i dwójki dzieci, byłem skazany na kombi z dużym bagaznikiem...
- Lukii
- Posty: 756
- Rejestracja: 28 cze 2017, o 16:25
- Samochód: Inny
- Rocznik: 2020
- Silnik: 2.0TSI (272KM)
- Imię: Łuki
- Lokalizacja: Wa-wa
Re: zakup spuerba kontra problemy o których piszecie
+ 1JacekRS pisze:Tom-Tdi pisze: w OIII RS mniej rzeczy zgrzypiało niż w SIII. OIII lepiej trzymała się drogi niż SIII. OIII była w środku mniejsza niż SIII i mi to nie przeszkadzało... minus OIII - brak silnika turbobenzyny z 4x4 DSG i mocą ~300PS
Też takie mam wrażenie po przesiadce z RSa do Superba.
WG mnie jeszcze fun z jazdy OIII RS większy niż w SIII...
-
- Posty: 367
- Rejestracja: 26 kwie 2017, o 12:18
- Samochód: Superb III
- Silnik: 2.0TSI (190KM)
- Imię: Alexyn
- Lokalizacja: Trójmiasto
Re: zakup spuerba kontra problemy o których piszecie
Wg mnie najabrdziej pasuje stwierdzenie "wyższa klasa średnia"Tom-Tdi pisze:Superb to klasa średnia.
-
- Posty: 1592
- Rejestracja: 7 kwie 2012, o 17:20
- Samochód: Superb III 4x4 Facelift
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
- Lokalizacja: Lublin
Re: zakup spuerba kontra problemy o których piszecie
Tom-tdi, obecnie, po sprzedaży mojego SII do chwili odbioru SIII, jeżdżę 12 letnią Vectrą C Elegance po lifcie z 1.8 16V pod maską. Jest to auto moich rodziców, które kupili od mojego brata, który kupił je jako fabrycznie nowe w salonie i było to jego auto służbowe. Nie wiem dlaczego jest tyle krytycznych opinii o Oplu ale ani mój ojciec ani ja złego słowa o tej Vectrze powiedzieć nie możemy. OK. jak na obecne standardy jest mułowata bo 125 KM i 150 Nm to naprawdę niewiele w aucie klasy średniej, Ale mając 190 tys km nie ma z tym autem żadnych problemów. Wszystko działa nic się nie psuje. Owszem plastiki - szczególnie centralny przedni podłokietnik trochę skrzypią, ale to auto ma przejechane 190 tys km!
Wracając zaś do tematu wątku, o usterkach SIII i kupnie lub rezygnacji z kupna z tego powodu. Po pierwsze nie istnieje na rynku model auta który nie ma usterek i się nie psuje. Po drugie, jest takie powiedzenie "jak dbasz, tak masz" i jest ono bardzo mądre. Ani z OII ani z SII nie miałem absolutnie żadnych problemów. Ojciec z Vectrą też ich nie ma. Po prostu jeśli nie grzebie się w kółko przy aucie, trzyma okresów przeglądów i serwisuje na porządnych częściach, to kupując nowe auto raczej nie będzie się mieć z nim poważnych problemów.
Wracając zaś do tematu wątku, o usterkach SIII i kupnie lub rezygnacji z kupna z tego powodu. Po pierwsze nie istnieje na rynku model auta który nie ma usterek i się nie psuje. Po drugie, jest takie powiedzenie "jak dbasz, tak masz" i jest ono bardzo mądre. Ani z OII ani z SII nie miałem absolutnie żadnych problemów. Ojciec z Vectrą też ich nie ma. Po prostu jeśli nie grzebie się w kółko przy aucie, trzyma okresów przeglądów i serwisuje na porządnych częściach, to kupując nowe auto raczej nie będzie się mieć z nim poważnych problemów.
- Łuki_ssuperb
- Posty: 5377
- Rejestracja: 9 gru 2015, o 13:56
- Samochód: Superb III
- Silnik: 2.0TDI (190KM)
- Aktualnie: Co by tu pomodzić...
- Lokalizacja: Warszawa
Re: zakup spuerba kontra problemy o których piszecie
dobre słowo "raczej" ja przy przebiegu 30 tyś mam coś ze sprzęgłem/skrzynią. Jutro auto idzie do serwisu bo nie wiedza co i jak
Wilki nie przejmują się tym co sądzą o nich barany...