[S3] Kupno wersji L&K 1,8 kombi.
Regulamin forum
1. Temat musi zaczynać się od [S1] lub [S2], a treść powinna być taka sama jak ta występująca w cenniku lub konfiguratorze, np. "[S2] Przygotowanie pod telefon GSM I"
2. Jeden wątek powinien dotyczyć jednej opcji wyposażenia dostępnej w cenniku lub konfiguratorze.
1. Temat musi zaczynać się od [S1] lub [S2], a treść powinna być taka sama jak ta występująca w cenniku lub konfiguratorze, np. "[S2] Przygotowanie pod telefon GSM I"
2. Jeden wątek powinien dotyczyć jednej opcji wyposażenia dostępnej w cenniku lub konfiguratorze.
-
- Posty: 214
- Rejestracja: 8 cze 2017, o 12:42
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 286KM 620Nm
- Imię: Włodek
- Lokalizacja: Radonie
Re: [S3] Kupno wersji L&K 1,8 kombi.
Audi bardzo szybko zwiększa cenę przy każdej dupereli np. lakier metaliczny prawie 5tys a perła prawie 14tys
- kamracik
- Zasłużony
- Posty: 7444
- Rejestracja: 10 paź 2014, o 10:52
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 1.8TSI CDAA (160KM)
- Lokalizacja: Łódź
Re: [S3] Kupno wersji L&K 1,8 kombi.
Osobiście uważam, że podejście Mazdy jest spoko. Pomimo tego, że udało mi się w Skodzie coś tam ugrać, to strasznie nie lubię takiego przepychania się pomiędzy salonami. Po to jest cennik, abym zobaczył i zdecydował, a nie zastanawiał się czy salon w Dupczykach Małych nie da mi 1% mniej. Targować to się można jak się bierze 10 aut, a nie jedno.Big pisze:Emtek, przy zakupie Arteona dostaniesz ok. 5-6 tys. zł rabatu. Dodatkowo, przynajmniej w lubelskim salonie VW brak jakichkolwiek katalogów, próbek, lakierów czy tapicerek. Jednym słowem kicha.
Co do Mazdy, to potwierdzam. Zero elastyczności w salonie. Sprzedawcy zachowują się tak jak gdyby sprzedawali Poloneza w latach 80-tych. A ten trójwarstwowy lakier Mazdy 6, pomimo że piękny, to jest jakościową pomyłką. Mierzyłem takie fabrycznie nowe auto i jego grubość to ok ... 80-85 Szkoda kasy i nerwów na ten lakier.
- Łuki_ssuperb
- Posty: 5377
- Rejestracja: 9 gru 2015, o 13:56
- Samochód: Superb III
- Silnik: 2.0TDI (190KM)
- Aktualnie: Co by tu pomodzić...
- Lokalizacja: Warszawa
- kamracik
- Zasłużony
- Posty: 7444
- Rejestracja: 10 paź 2014, o 10:52
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 1.8TSI CDAA (160KM)
- Lokalizacja: Łódź
Re: [S3] Kupno wersji L&K 1,8 kombi.
Nie bogacz, tylko nie lubię się targować i nie lubię przepłacać. Idąc do sklepu po bułkę z ceną 25gr nie chce mi się gadać z babką przy kasie czy dostanę ją za 23gr.
Re: [S3] Kupno wersji L&K 1,8 kombi.
masz bledne zalozenie..skoro zakup bułki i auta stawiasz na tym samym poziomie to milo.
Re: [S3] Kupno wersji L&K 1,8 kombi.
Gdyby wszystkie marki miały tak, jak w Maździe to byłoby w porządku. Ale jeżeli inni dają rabaty, to wolę poszukać najbardziej atrakcyjnej oferty. Ten 1 % to całkiem sporo pieniędzy przecież. Np. na paliwo.
- Lukii
- Posty: 756
- Rejestracja: 28 cze 2017, o 16:25
- Samochód: Inny
- Rocznik: 2020
- Silnik: 2.0TSI (272KM)
- Imię: Łuki
- Lokalizacja: Wa-wa
Re: [S3] Kupno wersji L&K 1,8 kombi.
kamracik co innego jest chodzenie z ofertą od Dealera A do Dealera B i znów od B do A itd żeby zbić cenę.
A co innego pertraktacje w jednym salonie. Żeby jednak je przeprowadzić musisz poznać ofertę konkurencji niestety.
Znam przypadki kupowania samochodów w Kielcach przez mieszkańców Warszawy celem zaoszczędzenia 500 PLN.
I nie jest to odosobniony przypadek a całkiem częsta okoliczność.
Kwota jaka jest każdy widzi ale jaza po samochód 200 km od miejsca zamieszkania żeby zaoszczędziś 500 PLN jest dla mnie mało logiczna.
A co innego pertraktacje w jednym salonie. Żeby jednak je przeprowadzić musisz poznać ofertę konkurencji niestety.
Znam przypadki kupowania samochodów w Kielcach przez mieszkańców Warszawy celem zaoszczędzenia 500 PLN.
I nie jest to odosobniony przypadek a całkiem częsta okoliczność.
Kwota jaka jest każdy widzi ale jaza po samochód 200 km od miejsca zamieszkania żeby zaoszczędziś 500 PLN jest dla mnie mało logiczna.
-
- Posty: 1592
- Rejestracja: 7 kwie 2012, o 17:20
- Samochód: Superb III 4x4 Facelift
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
- Lokalizacja: Lublin
Re: [S3] Kupno wersji L&K 1,8 kombi.
Ja bym się nawet zgodził z polityką cenową Mazdy (bo faktycznie nie wszyscy chcą/potrafią się targować i negocjować ofertę dla siebie) gdyby ceny Mazdy były atrakcyjne w stosunku do cen konkurencji. Jednak ceny Mazdy są mocno wybujałe i dodatkowo nie sposób ich negocjować. To nie jest dobra polityka.
Gdyby Mazda miała ceny konkurencyjne i mówiła - ok. u nas nie dostaniesz żadnych rabatów, ale i bez nich masz o te parę tys zł taniej (lub tyle samo) niż u konkurencji z rabatami to ok.
Dodatkowo denerwuje mnie jeszcze totalny brak możliwości konfiguracji auta (ale to u wszystkich Japończyków i Koreańczyków. Nie tylko u Mazdy) - chcesz dynamiczne LED-y ok. ale musisz brać najbogatszą wersję. Nie szkodzi że część wyposażenia w tej najbogatszej wersji nie jest ci potrzebna. Musisz ja kupić bo inaczej nie dostaniesz tych aktywnych LED-ów na których ci zależy.
Gdyby Mazda miała ceny konkurencyjne i mówiła - ok. u nas nie dostaniesz żadnych rabatów, ale i bez nich masz o te parę tys zł taniej (lub tyle samo) niż u konkurencji z rabatami to ok.
Dodatkowo denerwuje mnie jeszcze totalny brak możliwości konfiguracji auta (ale to u wszystkich Japończyków i Koreańczyków. Nie tylko u Mazdy) - chcesz dynamiczne LED-y ok. ale musisz brać najbogatszą wersję. Nie szkodzi że część wyposażenia w tej najbogatszej wersji nie jest ci potrzebna. Musisz ja kupić bo inaczej nie dostaniesz tych aktywnych LED-ów na których ci zależy.
- sane
- Posty: 1820
- Rejestracja: 7 lut 2017, o 09:59
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 335/450
- Lokalizacja: Warszawa
Re: [S3] Kupno wersji L&K 1,8 kombi.
Big pisze:Emtek, przy zakupie Arteona dostaniesz ok. 5-6 tys. zł rabatu.
Da się znacznie więcej...
Honda Civic VI iSR ¦ 2008-2013
Honda Accord VII Sport GT ¦ 2008 - 2017
Skoda Superb III Sportline ¦ 2017 - 2023
BMW 5 Series G30 LCi M Sport ¦ 2022 -
Honda Accord VII Sport GT ¦ 2008 - 2017
Skoda Superb III Sportline ¦ 2017 - 2023
BMW 5 Series G30 LCi M Sport ¦ 2022 -
- kamracik
- Zasłużony
- Posty: 7444
- Rejestracja: 10 paź 2014, o 10:52
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 1.8TSI CDAA (160KM)
- Lokalizacja: Łódź
Re: [S3] Kupno wersji L&K 1,8 kombi.
To, że ceny Mazdy są przesadzone to jasne, z tym nie polemizuję. I tak gdyby wszyscy tak robili byłoby spoko, bo tymczasem jest tak, że te cenniki to nie wiadomo po co są, skoro każdy ustala cenę indywidualnie. To już lepiej niech nie podają cen, a każdy sobie ustali.
- CLO27
- Posty: 9857
- Rejestracja: 23 lis 2015, o 23:51
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: +-500 KM/600NM
- Lokalizacja: Nowy Sacz
Re: [S3] Kupno wersji L&K 1,8 kombi.
Możliwość dobrania dodatków ktore tobie są potrzebne niszczy mazde, durne poziomy wyposażenia bez możliwości dokonania jakichkolwiek zmian jest dla mnie poprostu nielogiczne....
CZARNUCH SII 1,8 TSI mn moc seryjna x 2,5
viewtopic.php?f=18&t=7516
Kura SIII + Kuń GT + Dzik ZJ grand + Miś KQ
viewtopic.php?f=18&t=7516
Kura SIII + Kuń GT + Dzik ZJ grand + Miś KQ
-
- Posty: 100
- Rejestracja: 16 mar 2017, o 10:43
- Samochód: Superb III
- Silnik: 2.0TDI (150KM)
- Imię: Paweł
Re: [S3] Kupno wersji L&K 1,8 kombi.
Ja tak tylko wrzucę swoje kilka słów po równych 3 miesiącach użytkowania SIII 1.8 TSI- w manualu.
Akurat mam liftbacka i choć w trakcie oczekiwania na samochód dowiedziałem się, że będzie powiększenie rodziny to na prawdę wiem, że bagażnik to pomieści bo względem kombiaka nie ma duuużo większej przestrzeni, a linia ładniejsza- ale co kto potrzebuje. Ja byłem w szoku przewożąc ostatnio niektóre rzeczy.
Co do samego samochodu- mam Laurina, doposażonego o kilka dodatków typu hak, wentylacja foteli, kamera. Wyszło mnie to około 133 tys zł. Podchodziłem do tematu obecnej A4, ale za małe auto dla mnie ( przesiadałem się z Alfy 159 - to dopiero ciasnota...ale wspominam rewelacyjnie ), schodzącego q5 ( do wyrwania znacznie poniżej ceny Superba było ), rocznej a6 ... no i wielu innych aut. Superb wyszedł najlepiej.
Mam zrobione 8 tys km. Jak na tą chwilę w zasadzie bezproblemowo- był mały zgrzyt z przyciskiem do przesuwania fotela i blind spotem, ale ogarnięte sprawnie w ASO.
Obecnie wkurzają mnie 2 rzeczy- skrzypiący podłokietnik i... kierownica, która ewidentnie się wytarła na godzinie 8 i świeci co będę reklamował przy tak niskim przebiegu.
1.8 tsi świetnie jeździ, ale tylko w manualu. W DSG to był dramat dla mnie. Nie chciałem DSG, więc 2.0 nawet nie podchodziłem. Jestem na prawdę zadowolony- dynamika na poziomie moich starych ar 156 v6 i bmw 325 e46.
Kwestia głośności - PIRELLI... pierwsze 2 tys km było ok... teraz mnie tak wkurzają, że szok. Trzymają bardzo dobrze, ale są ultra głośne na naszych asfaltach. O dziwo- jechałem ostatnio autostradą za granicą i było znacznie ciszej- kilka razy ciszej. Kupić furę i wywalić te gumy- będzie dużo lepiej na naszych drogach lub jeździć za granicą na innych asfaltach.
Mazda 6 jest piękna... ale na wielu polach niestety poległa przy S3, choć po przesiadce ze ślicznej Alfy była dla mnie naturalnym wyborem estetycznym...a tak to skończyłem w czołgu- choć go bardzo polubiłem.
Akurat mam liftbacka i choć w trakcie oczekiwania na samochód dowiedziałem się, że będzie powiększenie rodziny to na prawdę wiem, że bagażnik to pomieści bo względem kombiaka nie ma duuużo większej przestrzeni, a linia ładniejsza- ale co kto potrzebuje. Ja byłem w szoku przewożąc ostatnio niektóre rzeczy.
Co do samego samochodu- mam Laurina, doposażonego o kilka dodatków typu hak, wentylacja foteli, kamera. Wyszło mnie to około 133 tys zł. Podchodziłem do tematu obecnej A4, ale za małe auto dla mnie ( przesiadałem się z Alfy 159 - to dopiero ciasnota...ale wspominam rewelacyjnie ), schodzącego q5 ( do wyrwania znacznie poniżej ceny Superba było ), rocznej a6 ... no i wielu innych aut. Superb wyszedł najlepiej.
Mam zrobione 8 tys km. Jak na tą chwilę w zasadzie bezproblemowo- był mały zgrzyt z przyciskiem do przesuwania fotela i blind spotem, ale ogarnięte sprawnie w ASO.
Obecnie wkurzają mnie 2 rzeczy- skrzypiący podłokietnik i... kierownica, która ewidentnie się wytarła na godzinie 8 i świeci co będę reklamował przy tak niskim przebiegu.
1.8 tsi świetnie jeździ, ale tylko w manualu. W DSG to był dramat dla mnie. Nie chciałem DSG, więc 2.0 nawet nie podchodziłem. Jestem na prawdę zadowolony- dynamika na poziomie moich starych ar 156 v6 i bmw 325 e46.
Kwestia głośności - PIRELLI... pierwsze 2 tys km było ok... teraz mnie tak wkurzają, że szok. Trzymają bardzo dobrze, ale są ultra głośne na naszych asfaltach. O dziwo- jechałem ostatnio autostradą za granicą i było znacznie ciszej- kilka razy ciszej. Kupić furę i wywalić te gumy- będzie dużo lepiej na naszych drogach lub jeździć za granicą na innych asfaltach.
Mazda 6 jest piękna... ale na wielu polach niestety poległa przy S3, choć po przesiadce ze ślicznej Alfy była dla mnie naturalnym wyborem estetycznym...a tak to skończyłem w czołgu- choć go bardzo polubiłem.