Masakra... Nie dość, że sam zawór coś powyżej 2k PLN to wymiana też droga, bo zwór jest z tyłu silnika i trzeba dolny wózek zdejmować a potem robić zbieżność.Wojtek3884 pisze:Jaki jest koszt wymiany egr w cfgb podobno cfgb maja inny egr i jest on droższy.
[S2 2.0 CFFB DSG] Kopci na siwo-niebiesko po chwili luzu
- rufffus
- Posty: 47
- Rejestracja: 26 sty 2015, o 07:57
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 2.0TDI CFFB (140KM)
- Lokalizacja: Łódź
Re: [S2 2.0 CFFB DSG] Kopci na siwo-niebiesko po chwili luzu
Tyś widział "kurę"...
- Wojtek3884
- Posty: 39
- Rejestracja: 7 maja 2017, o 20:02
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Imię: Wojtek
Re: [S2 2.0 CFFB DSG] Kopci na siwo-niebiesko po chwili luzu
2000 km temu migała mi kontrolka świec żarowych. Po zgaszeniu i odpaleniu zgasła. Poki co auto śmiga bezproblemowo.rufffus pisze:Masakra... Nie dość, że sam zawór coś powyżej 2k PLN to wymiana też droga, bo zwór jest z tyłu silnika i trzeba dolny wózek zdejmować a potem robić zbieżność.Wojtek3884 pisze:Jaki jest koszt wymiany egr w cfgb podobno cfgb maja inny egr i jest on droższy.
Na kompie mi sprawdzili, ze to był błąd recyrkulacji.
Według historii serwisowej podobny błąd był kasowany w Niemczech ponad tok temu. Obecnie auto ma 210.000 km. Czyli niedługo EGR mnie zaskoczy ubytkiem mocy...i kasy. Masakra!!!!!
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
- JanuszSz
- Posty: 1025
- Rejestracja: 21 sty 2014, o 22:17
- Samochód: Inny
- Silnik: 2.0TDI (150KM)
- Aktualnie: 150
- Lokalizacja: Lublin
Re: [S2 2.0 CFFB DSG] Kopci na siwo-niebiesko po chwili luzu
No przecież to samo wyżej napisałem.Tylko wg.mnie obroty powinny utrzymywać się w przedziale 1800-2500.
Tylko CLO próbuje przekazać swoje doświadczenia z wypalania DPF-a w swoim 1,8 TSI.
Tylko CLO próbuje przekazać swoje doświadczenia z wypalania DPF-a w swoim 1,8 TSI.
- JanuszSz
- Posty: 1025
- Rejestracja: 21 sty 2014, o 22:17
- Samochód: Inny
- Silnik: 2.0TDI (150KM)
- Aktualnie: 150
- Lokalizacja: Lublin
Re: [S2 2.0 CFFB DSG] Kopci na siwo-niebiesko po chwili luzu
0000066507162UCamillinhio pisze:Chłopy, jak Wy czytacie?
Przerwane wypalanie i tyle. Rundka po mieście, czy czekanie na postoju nic nie da. Wystarczy kilka kilometrów ze stałą prędkością i obrotami w okolicach 1800-2200. I jużMaG pisze: Dziś jadąc w trasie około 30 km na tempomacie z prędkością 120km\h zauważyłem, że przy podjeździe pod górę dymi na szaro-niebiesko.
Po zatrzymaniu się na światłach, obroty utrzymywały się w granicach 1000 i przy ruszaniu dymił.
Po dojechaniu do celu poczekałem jakieś 30 minut, gdyż utrzymywały się te podwyższone obroty.
Ponieważ nic się nie uspokajało, postanowiłem zrobić rundkę po mieście.
No przecież to samo wyżej napisałem.Tylko wg.mnie obroty powinny utrzymywać się w przedziale 1800-2500.
Tylko CLO próbuje przekazać swoje doświadczenia z wypalania DPF-a w swoim 1,8 TSI.
- CLO27
- Posty: 9857
- Rejestracja: 23 lis 2015, o 23:51
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: +-500 KM/600NM
- Lokalizacja: Nowy Sacz
Re: [S2 2.0 CFFB DSG] Kopci na siwo-niebiesko po chwili luzu
Panie Januszu kiedyś takżę posiadałem takie badziewo jak wóz gnojówkę pijący, dla posiadających takie coś z tym wspaniałym urządzeniemy dpf myślałem iż oczywistym jest, że wypalanie jest w określonym przedziale obrotów, najlepiej w okolicy 2200 obrotów...ale teraz zmądrzałem i prawdziwy wóz na benzin kupiłem nie sądziłem że ktoś może dopalać dpf na postoju hehe Zrobiłem takim wozem coś 200k km i zrypało mi się w nim wszystko co możliwe więc hehehe coś tam doświadczenia mam...
CZARNUCH SII 1,8 TSI mn moc seryjna x 2,5
viewtopic.php?f=18&t=7516
Kura SIII + Kuń GT + Dzik ZJ grand + Miś KQ
viewtopic.php?f=18&t=7516
Kura SIII + Kuń GT + Dzik ZJ grand + Miś KQ
-
- Posty: 40
- Rejestracja: 28 lut 2014, o 11:09
- Samochód: Superb II
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Lokalizacja: Trójmiasto
Re: [S2 2.0 CFFB DSG] Kopci na siwo-niebiesko po chwili luzu
Jeżeli jest po akcji serwisowej to już nie trzeba utrzymywać obrotów 1800-2500. Jak zacznie wypalać to robi to do końca co by się nie działo. No i może to być nawet 30 min. Ostatnio na parkingu wypalał z 20 min a potem przez 10 min wentylatory chłodziły jeszcze komorę silnika.
- kamracik
- Zasłużony
- Posty: 7444
- Rejestracja: 10 paź 2014, o 10:52
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 1.8TSI CDAA (160KM)
- Lokalizacja: Łódź
Re: [S2 2.0 CFFB DSG] Kopci na siwo-niebiesko po chwili luzu
A jakieś potwierdzone info odnośnie tego? Bo z tego co kojarzę obroty na silniku utrzymuje się po to, aby była odpowiednia temperatura do wypalenia, a więc jeśli nie tędy dostarczana jest temperatura do wypalenia to którędy?
- JanuszSz
- Posty: 1025
- Rejestracja: 21 sty 2014, o 22:17
- Samochód: Inny
- Silnik: 2.0TDI (150KM)
- Aktualnie: 150
- Lokalizacja: Lublin
Re: [S2 2.0 CFFB DSG] Kopci na siwo-niebiesko po chwili luzu
A co Pan tak oficjalnie?CLO27 pisze:Panie Januszu kiedyś .
- Łuki_ssuperb
- Posty: 5377
- Rejestracja: 9 gru 2015, o 13:56
- Samochód: Superb III
- Silnik: 2.0TDI (190KM)
- Aktualnie: Co by tu pomodzić...
- Lokalizacja: Warszawa
Re: [S2 2.0 CFFB DSG] Kopci na siwo-niebiesko po chwili luzu
Bierze udział w programie Projekt Dzentelmen
Wilki nie przejmują się tym co sądzą o nich barany...
- Wojtek3884
- Posty: 39
- Rejestracja: 7 maja 2017, o 20:02
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Imię: Wojtek
Re: [S2 2.0 CFFB DSG] Kopci na siwo-niebiesko po chwili luzu
To całkiem nowa informacja. Pierwszy raz o tym słyszę. Jeśli tak można robic to byłaby wielka ulga ślą mojego stylu jazdy przy wypalaniu filtra.diuun pisze:Jeżeli jest po akcji serwisowej to już nie trzeba utrzymywać obrotów 1800-2500. Jak zacznie wypalać to robi to do końca co by się nie działo. No i może to być nawet 30 min. Ostatnio na parkingu wypalał z 20 min a potem przez 10 min wentylatory chłodziły jeszcze komorę silnika.
Czy moja skoda jest juz po tej akcji ? 2,0 cfgb grudzień 2012.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
- Łuki_ssuperb
- Posty: 5377
- Rejestracja: 9 gru 2015, o 13:56
- Samochód: Superb III
- Silnik: 2.0TDI (190KM)
- Aktualnie: Co by tu pomodzić...
- Lokalizacja: Warszawa
Re: [S2 2.0 CFFB DSG] Kopci na siwo-niebiesko po chwili luzu
A byłeś na akcji?
Wilki nie przejmują się tym co sądzą o nich barany...
- Wojtek3884
- Posty: 39
- Rejestracja: 7 maja 2017, o 20:02
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Imię: Wojtek
Re: [S2 2.0 CFFB DSG] Kopci na siwo-niebiesko po chwili luzu
Możliwe, ze Niemiec przede mną był. Ale skąd mógłbym się dowiedzieć. Jak to poznać ?Łuki_ssuperb pisze:A byłeś na akcji?
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
-
- Posty: 110
- Rejestracja: 17 lis 2011, o 15:06
- Samochód: Superb II
- Silnik: 2.0TDI CBBB (170KM)
- Lokalizacja: Pomorskie
Re: [S2 2.0 CFFB DSG] Kopci na siwo-niebiesko po chwili luzu
Dodatkowa naklejka przy wlepce w bagazniku z numerem akcji serwisowej, bo rozumiem, ze kwitu potwierdzajacego z ASO nie dostales od poprzednikaWojtek3884 pisze:Możliwe, ze Niemiec przede mną był. Ale skąd mógłbym się dowiedzieć. Jak to poznać ?Łuki_ssuperb pisze:A byłeś na akcji?
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Wysłane z mojego SGP771 przy użyciu Tapatalka
Superb II Platinum 2.0 TDI CR
- Wojtek3884
- Posty: 39
- Rejestracja: 7 maja 2017, o 20:02
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Imię: Wojtek
Re: [S2 2.0 CFFB DSG] Kopci na siwo-niebiesko po chwili luzu
Idę na parking sprawdzić !matik pisze:Dodatkowa naklejka przy wlepce w bagazniku z numerem akcji serwisowej, bo rozumiem, ze kwitu potwierdzajacego z ASO nie dostales od poprzednikaWojtek3884 pisze:Możliwe, ze Niemiec przede mną był. Ale skąd mógłbym się dowiedzieć. Jak to poznać ?Łuki_ssuperb pisze:A byłeś na akcji?
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Wysłane z mojego SGP771 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
- Wojtek3884
- Posty: 39
- Rejestracja: 7 maja 2017, o 20:02
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Imię: Wojtek
Re: [S2 2.0 CFFB DSG] Kopci na siwo-niebiesko po chwili luzu
Jednak nie mam żadnej dodatkowej naklejki. Szkoda.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk