Chiptuning
- CLO27
- Posty: 9857
- Rejestracja: 23 lis 2015, o 23:51
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: +-500 KM/600NM
- Lokalizacja: Nowy Sacz
Re: Chiptuning
Przeczytaj bylo nie raz w tym watku...
CZARNUCH SII 1,8 TSI mn moc seryjna x 2,5
viewtopic.php?f=18&t=7516
Kura SIII + Kuń GT + Dzik ZJ grand + Miś KQ
viewtopic.php?f=18&t=7516
Kura SIII + Kuń GT + Dzik ZJ grand + Miś KQ
- leszekmw
- Posty: 3078
- Rejestracja: 18 wrz 2013, o 14:13
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 213KM
- Imię: leszek
- Lokalizacja: lublin
Re: Chiptuning
to tylko 136 stron... , w większości o dupie marynie..
osobiście nie robił bm więcej jak 190/380 ale jeżdżą tez o mocniejsze..
osobiście nie robił bm więcej jak 190/380 ale jeżdżą tez o mocniejsze..
-
- Posty: 70
- Rejestracja: 2 sty 2017, o 14:09
- Samochód: Superb II DSG 4x4
- Silnik: 2.0TDI CFFB (140KM)
- Aktualnie: ~170
- Imię: Łukasz
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: Chiptuning
dem pisze:To moj pierwszy post na forum, wiec dzien dobry wszystkim.
Tydzien temu stalem sie posiadaczem S2 2.0 TDI 170 DSG, rocznik 2010. Po przesiadce z Focusa 1.6 benzyna, to oczywiscie rakieta, ale wczesniej mialem Ibize Cupre 1.9TDI z programem na ponad 200 koni, wiec sami rozumiecie, ze po paru dniach chcialbym wiecej.
Pytanie mam glownie do ludzi ze skrzyniami DSG, ktorzy chipowali auto. Na jakie wartosci momentu mozna sobie pozwolic majac automat i jak sprawa wyglada w dlugotrwalym uzywaniu takiego chipnietego auta? Sa jakies problemy ze skrzynia?
Z gory dziekuje.
200/400 to max co bym robił bez remapu DSG
Elektronika, Chiptuning, Diagnostyka, Dezaktywacja EGR, DPF, SWIRL
VCDS, VagCanPro, ODIS ---> https://www.facebook.com/mechsolgroup
VCDS, VagCanPro, ODIS ---> https://www.facebook.com/mechsolgroup
Re: Chiptuning
Ze strojeniem DSG ile mozna jeszcze zyskac?rulez pisze:dem pisze:To moj pierwszy post na forum, wiec dzien dobry wszystkim.
Tydzien temu stalem sie posiadaczem S2 2.0 TDI 170 DSG, rocznik 2010. Po przesiadce z Focusa 1.6 benzyna, to oczywiscie rakieta, ale wczesniej mialem Ibize Cupre 1.9TDI z programem na ponad 200 koni, wiec sami rozumiecie, ze po paru dniach chcialbym wiecej.
Pytanie mam glownie do ludzi ze skrzyniami DSG, ktorzy chipowali auto. Na jakie wartosci momentu mozna sobie pozwolic majac automat i jak sprawa wyglada w dlugotrwalym uzywaniu takiego chipnietego auta? Sa jakies problemy ze skrzynia?
Z gory dziekuje.
200/400 to max co bym robił bez remapu DSG
-
- Posty: 70
- Rejestracja: 2 sty 2017, o 14:09
- Samochód: Superb II DSG 4x4
- Silnik: 2.0TDI CFFB (140KM)
- Aktualnie: ~170
- Imię: Łukasz
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: Chiptuning
Uzyskać można tyle samo, pytanie jak będzie wyglądała dalsza eksploatacja DSG bez jej remapu, przede wszystkim bez podniesienia ciśnienia na sprzęgłach.
Elektronika, Chiptuning, Diagnostyka, Dezaktywacja EGR, DPF, SWIRL
VCDS, VagCanPro, ODIS ---> https://www.facebook.com/mechsolgroup
VCDS, VagCanPro, ODIS ---> https://www.facebook.com/mechsolgroup
- CLO27
- Posty: 9857
- Rejestracja: 23 lis 2015, o 23:51
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: +-500 KM/600NM
- Lokalizacja: Nowy Sacz
Re: Chiptuning
To grosze wiec nie warto nie robic...
CZARNUCH SII 1,8 TSI mn moc seryjna x 2,5
viewtopic.php?f=18&t=7516
Kura SIII + Kuń GT + Dzik ZJ grand + Miś KQ
viewtopic.php?f=18&t=7516
Kura SIII + Kuń GT + Dzik ZJ grand + Miś KQ
-
- Posty: 70
- Rejestracja: 2 sty 2017, o 14:09
- Samochód: Superb II DSG 4x4
- Silnik: 2.0TDI CFFB (140KM)
- Aktualnie: ~170
- Imię: Łukasz
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: Chiptuning
Ja nie robiłem bo po 1. mam CFFB czyli 140KM, po 2. mam wciąż DPF i wszystkie ori graty, po 3. jeszcze nie wiem czy dobrze wszystko zrobiłem w programie by go wgraćleszekmw pisze:a Ty robiłeś ten cały remap ?
Elektronika, Chiptuning, Diagnostyka, Dezaktywacja EGR, DPF, SWIRL
VCDS, VagCanPro, ODIS ---> https://www.facebook.com/mechsolgroup
VCDS, VagCanPro, ODIS ---> https://www.facebook.com/mechsolgroup
- CLO27
- Posty: 9857
- Rejestracja: 23 lis 2015, o 23:51
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: +-500 KM/600NM
- Lokalizacja: Nowy Sacz
Re: Chiptuning
Sam wgrywasz?
CZARNUCH SII 1,8 TSI mn moc seryjna x 2,5
viewtopic.php?f=18&t=7516
Kura SIII + Kuń GT + Dzik ZJ grand + Miś KQ
viewtopic.php?f=18&t=7516
Kura SIII + Kuń GT + Dzik ZJ grand + Miś KQ
- robertchmielewski
- Posty: 145
- Rejestracja: 8 wrz 2012, o 12:45
- Samochód: Superb III
- Silnik: 2.0TSI (190KM)
- Imię: Robert
- Lokalizacja: Suwalki PL / Mińsk BY
Re: Chiptuning
Mocna sztuka ale chyba nie z forum..
http://autokult.pl/29862,skoda-szybsza- ... -nie-widac
http://autokult.pl/29862,skoda-szybsza- ... -nie-widac
-
- Posty: 70
- Rejestracja: 2 sty 2017, o 14:09
- Samochód: Superb II DSG 4x4
- Silnik: 2.0TDI CFFB (140KM)
- Aktualnie: ~170
- Imię: Łukasz
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: Chiptuning
Tak całość robię.CLO27 pisze:Sam wgrywasz?
Elektronika, Chiptuning, Diagnostyka, Dezaktywacja EGR, DPF, SWIRL
VCDS, VagCanPro, ODIS ---> https://www.facebook.com/mechsolgroup
VCDS, VagCanPro, ODIS ---> https://www.facebook.com/mechsolgroup
- jqr
- Posty: 206
- Rejestracja: 23 sie 2014, o 14:45
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 1.8TSI CDAA (160KM)
- Aktualnie: 211KM & 321Nm
- Imię: Janusz
- Lokalizacja: far far away
Re: Chiptuning
Przebrnąłem przez większość tematu i proszę kolegów , którzy modyfikowali 1.8tsi z manualem o radę:
(narazie nie zamierzam nic mechanicznie)
- jaka charakterystyka momentu obrotowego jest wg was najlepsza - bardziej płasko, czy ze wyraźną górką pomiędzy 3500 i 4500 (ile skrzynia zniesie ?)
- na benzynie 95 można liczyć na 200+-10KM, a ile NM (350 realne?)
co zrobić przed wizytą u tunera oprócz rozmowy z nim (wym. filtr powietrza, świece, olej ?)
po co tunerzy wyłączają drugą sondę lambda przy tuningu ?
(narazie nie zamierzam nic mechanicznie)
- jaka charakterystyka momentu obrotowego jest wg was najlepsza - bardziej płasko, czy ze wyraźną górką pomiędzy 3500 i 4500 (ile skrzynia zniesie ?)
- na benzynie 95 można liczyć na 200+-10KM, a ile NM (350 realne?)
co zrobić przed wizytą u tunera oprócz rozmowy z nim (wym. filtr powietrza, świece, olej ?)
po co tunerzy wyłączają drugą sondę lambda przy tuningu ?
- Łuki_ssuperb
- Posty: 5377
- Rejestracja: 9 gru 2015, o 13:56
- Samochód: Superb III
- Silnik: 2.0TDI (190KM)
- Aktualnie: Co by tu pomodzić...
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Chiptuning
No chyba jednak nie przebrnąłes przez większość tematów
Wilki nie przejmują się tym co sądzą o nich barany...