S1 wymiana tarcz przód z 288mm na 312mm
-
- Posty: 29
- Rejestracja: 3 sty 2016, o 19:06
- Samochód: Superb I
- Silnik: 1.8 AWT (150KM)
- Lokalizacja: Elblag
Re: S1 wymiana tarcz przód z 288mm na 312mm
Jakie tarcze i klocki byście dali do s1 na 19" Sline bo seria za małe i lipnie to wygląda trochę ;p dodam żeby współpracowało to z felga 16" na zimę. Z góry dzieki
-
- Posty: 91
- Rejestracja: 27 sie 2015, o 18:54
- Samochód: Superb I
- Silnik: 1.9TDI AWX (130KM, 5b)
- Imię: Mariusz
- Lokalizacja: Sanok
Re: S1 wymiana tarcz przód z 288mm na 312mm
Ja bym zostawił serie. Miałem przy zakupie felgi 19' i radzilo sobie bez zarzutów. Teraz zszedłem na 17' i zimą i lato i seryjne dają radę, na tą masę samochodu radzą sobie jak powinny, jedynie to Ci może przeszkadzać ze są za małe ale tylko z powodu wyglądu tarcz bym nie zmieniał jeszcze jak robisz przeskok w zimie na 16'
- JanuszSz
- Posty: 1025
- Rejestracja: 21 sty 2014, o 22:17
- Samochód: Inny
- Silnik: 2.0TDI (150KM)
- Aktualnie: 150
- Lokalizacja: Lublin
Re: S1 wymiana tarcz przód z 288mm na 312mm
Max do 16",to 312.To jeśli chodzi o rozmiar,producenta sobie sam dobierzesz.
Re: S1 wymiana tarcz przód z 288mm na 312mm
X
Ostatnio zmieniony 20 lip 2016, o 20:39 przez elmi_k, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: S1 wymiana tarcz przód z 288mm na 312mm
X
Ostatnio zmieniony 20 lip 2016, o 20:39 przez elmi_k, łącznie zmieniany 1 raz.
- Pawka87
- Posty: 44
- Rejestracja: 5 mar 2011, o 16:26
- Samochód: Superb I
- Silnik: 2.0TDI BSS (140KM)
- Imię: Pawka
- Lokalizacja: Kwidzyn / Gdańsk
Re: S1 wymiana tarcz przód z 288mm na 312mm
Też właśnie myślę nad wymianą tarcz na większe, ponieważ moje 288 się powoli kończą a przy feldze 19 to wizualnie mogłoby być 312 właśnie no i przy tym rozmiarze i wadze koła razem z adapterem to pewnie hamowanie znacznie polepszyłoby się. Czyli wystarczą same jarzma ? zacisków nie trzeba większych ?
I love VAGinas.
Żerków VE2014 https://www.youtube.com/watch?v=QSPt3Hi8Zto
Żerków VE2013 https://www.youtube.com/watch?v=sgKsdCE-Sas
Żerków VE2012 http://vimeo.com/59992726
Żerków VE2011 http://vimeo.com/36659622
Stay tuned
Żerków VE2014 https://www.youtube.com/watch?v=QSPt3Hi8Zto
Żerków VE2013 https://www.youtube.com/watch?v=sgKsdCE-Sas
Żerków VE2012 http://vimeo.com/59992726
Żerków VE2011 http://vimeo.com/36659622
Stay tuned
- Pawka87
- Posty: 44
- Rejestracja: 5 mar 2011, o 16:26
- Samochód: Superb I
- Silnik: 2.0TDI BSS (140KM)
- Imię: Pawka
- Lokalizacja: Kwidzyn / Gdańsk
Re: S1 wymiana tarcz przód z 288mm na 312mm
Czy ktoś mógłby pomóc w temacie. Czy ten zestaw: https://www.olx.pl/oferta/zaciski-jarzm ... 164adb42fd się nadaje do swapu na 312 mm.
I love VAGinas.
Żerków VE2014 https://www.youtube.com/watch?v=QSPt3Hi8Zto
Żerków VE2013 https://www.youtube.com/watch?v=sgKsdCE-Sas
Żerków VE2012 http://vimeo.com/59992726
Żerków VE2011 http://vimeo.com/36659622
Stay tuned
Żerków VE2014 https://www.youtube.com/watch?v=QSPt3Hi8Zto
Żerków VE2013 https://www.youtube.com/watch?v=sgKsdCE-Sas
Żerków VE2012 http://vimeo.com/59992726
Żerków VE2011 http://vimeo.com/36659622
Stay tuned
- JanuszSz
- Posty: 1025
- Rejestracja: 21 sty 2014, o 22:17
- Samochód: Inny
- Silnik: 2.0TDI (150KM)
- Aktualnie: 150
- Lokalizacja: Lublin
Re: S1 wymiana tarcz przód z 288mm na 312mm
Na tej aukcji są tylko zaciski,takie same,jak masz w swoim aucie.Musisz kupić jarzma do tarczy 312,zacisk zostaje ten sam.
Wydaje mi się,że klocki są te same d0 288/312.Trzeba tylko większą tarczę zastosować.
Wydaje mi się,że klocki są te same d0 288/312.Trzeba tylko większą tarczę zastosować.
- Pawka87
- Posty: 44
- Rejestracja: 5 mar 2011, o 16:26
- Samochód: Superb I
- Silnik: 2.0TDI BSS (140KM)
- Imię: Pawka
- Lokalizacja: Kwidzyn / Gdańsk
Re: S1 wymiana tarcz przód z 288mm na 312mm
Tak, wyczytałem, że mogę same jarzma ale ponoć jarzm też jest kilka wersji... nie wiem ile w tym prawdy, myślałem kupić taki komplet, żeby sobie od razu pomalować całość, bez potrzeby unieruchomiania auta.
I love VAGinas.
Żerków VE2014 https://www.youtube.com/watch?v=QSPt3Hi8Zto
Żerków VE2013 https://www.youtube.com/watch?v=sgKsdCE-Sas
Żerków VE2012 http://vimeo.com/59992726
Żerków VE2011 http://vimeo.com/36659622
Stay tuned
Żerków VE2014 https://www.youtube.com/watch?v=QSPt3Hi8Zto
Żerków VE2013 https://www.youtube.com/watch?v=sgKsdCE-Sas
Żerków VE2012 http://vimeo.com/59992726
Żerków VE2011 http://vimeo.com/36659622
Stay tuned
- Pawka87
- Posty: 44
- Rejestracja: 5 mar 2011, o 16:26
- Samochód: Superb I
- Silnik: 2.0TDI BSS (140KM)
- Imię: Pawka
- Lokalizacja: Kwidzyn / Gdańsk
Re: S1 wymiana tarcz przód z 288mm na 312mm
A wytłumaczcie mi jedną rzecz, ludzie piszą o większych tarczach itd itp. i że tylko tarcze większe i jarzma, a klocki i zacisk zostają takie same. To czemu to ma lepiej hamować, skoro wielkość klocka hamulcowego się nie zmienia to i powierzchnia cierna jest taka sama bez różnicy czy 288 czy 312, czy się mylę ?
I love VAGinas.
Żerków VE2014 https://www.youtube.com/watch?v=QSPt3Hi8Zto
Żerków VE2013 https://www.youtube.com/watch?v=sgKsdCE-Sas
Żerków VE2012 http://vimeo.com/59992726
Żerków VE2011 http://vimeo.com/36659622
Stay tuned
Żerków VE2014 https://www.youtube.com/watch?v=QSPt3Hi8Zto
Żerków VE2013 https://www.youtube.com/watch?v=sgKsdCE-Sas
Żerków VE2012 http://vimeo.com/59992726
Żerków VE2011 http://vimeo.com/36659622
Stay tuned
- JanuszSz
- Posty: 1025
- Rejestracja: 21 sty 2014, o 22:17
- Samochód: Inny
- Silnik: 2.0TDI (150KM)
- Aktualnie: 150
- Lokalizacja: Lublin
Re: S1 wymiana tarcz przód z 288mm na 312mm
Być może chodzi o lepsze odprowadzanie ciepła w tarczach o większej średnicy.
-
- Posty: 114
- Rejestracja: 16 sty 2012, o 22:13
- Samochód: Superb I
- Silnik: 1.9TDI AWX (130KM, 5b)
- Aktualnie: 171
- Lokalizacja: Warszawa
Re: S1 wymiana tarcz przód z 288mm na 312mm
a łatwiej byłoby zatrzymać ręką wałek o średnicy 3cm czy 8cm?Pawka87 pisze:A wytłumaczcie mi jedną rzecz, ludzie piszą o większych tarczach itd itp. i że tylko tarcze większe i jarzma, a klocki i zacisk zostają takie same. To czemu to ma lepiej hamować, skoro wielkość klocka hamulcowego się nie zmienia to i powierzchnia cierna jest taka sama bez różnicy czy 288 czy 312, czy się mylę ?
Podobnie z tarczą.
Większa tarcza - większa prędkość liniowa tarczy względem klocka (ta sama kątowa). zatem przy tym samym ścisku układu działą większa siła.
Przy okazji - sprzedam takie jarzma za 200zł wyjęte z mojego superba.