System KESSY
Regulamin forum
Szczegółowy regulamin działu znajduje się tutaj: link
Szczegółowy regulamin działu znajduje się tutaj: link
- pab567
- Ekspert
- Posty: 5814
- Rejestracja: 12 lis 2012, o 14:54
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 421 KM / 524 Nm
- Imię: Paweł
- Lokalizacja: Warszafka (Ochota)
- Enriquez
- Administrator
- Posty: 13606
- Rejestracja: 2 cze 2012, o 09:20
- Samochód: Inny
- Rocznik: 2022
- Silnik: Inny
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Łódź - Wieś ELW
System KESSY
Do tego sterownik silnika i licznik oraz rygiel i kluczyki. Wszystko musi być z jednego auta.
Pozdrawiam
Marcin
---
Nie udzielam porad technicznych na PW. Nie podejmuję się wykonywania żadnych modyfikacji w cudzych samochodach. Proszę mnie o to nie pytać.
Marcin
---
Nie udzielam porad technicznych na PW. Nie podejmuję się wykonywania żadnych modyfikacji w cudzych samochodach. Proszę mnie o to nie pytać.
- kamracik
- Zasłużony
- Posty: 7444
- Rejestracja: 10 paź 2014, o 10:52
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 1.8TSI CDAA (160KM)
- Lokalizacja: Łódź
Re: System KESSY
No i wszystko jasne na ile to opłacalny biznes
@Pab, myślałem, że też antena jest tam wbudowana w bagażniku
@Pab, myślałem, że też antena jest tam wbudowana w bagażniku
- qrwde
- Posty: 183
- Rejestracja: 15 mar 2017, o 18:11
- Samochód: Superb III combi
- Silnik: 2.0TDI (190KM)
- Aktualnie: 225KM 460Nm
- Lokalizacja: SRC Śląsk
Re: System KESSY
Kessy jest super. Ktoś tutaj wspominał o KEYLESS od Mazdy z dyskietkami. Jak dla mnie tragedia bo dyskietka jest dużo grubsza od karty kredytowej i w portfelu nie bardzo się mieści w przegródki od kart. Ja wole kluczyk bo zawsze ma się klucze z domu wiec to nie przeszkadza. Przy okazji kluczy to ile dostaliście do aut? Bo ja dostałem trzy, a pan który mi wydawał samochód pytał czy dopłacałem żeby mieć trzy klucze Szkoda ze tylko jeden jest z chromowanymi elementami, mogli się w tej kwestii bardziej postarać.
-
- Posty: 231
- Rejestracja: 29 lip 2014, o 18:09
- Samochód: Inny
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Aktualnie: 184KM 420Nm
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: LDZ
Re: System KESSY
2 klamki (przd tylko)
Blokada kolumny
sterownik Kessy
4 anteny
2 nowe kluczyki Kessy (zwykły kluczyk nie działa "zbliżeniowo")
kilometr kabla, kilka nowych śrubek i jakieś tam wtyczki ...
kodowanie immo i kluczy (dopisane pod VIN, wszystko jak fabryka)
Zamki zostają , BCM zostaje
calość ok 2,5tys by zrobić, do zrobienia
Blokada kolumny
sterownik Kessy
4 anteny
2 nowe kluczyki Kessy (zwykły kluczyk nie działa "zbliżeniowo")
kilometr kabla, kilka nowych śrubek i jakieś tam wtyczki ...
kodowanie immo i kluczy (dopisane pod VIN, wszystko jak fabryka)
Zamki zostają , BCM zostaje
calość ok 2,5tys by zrobić, do zrobienia
....
-
- Posty: 231
- Rejestracja: 29 lip 2014, o 18:09
- Samochód: Inny
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Aktualnie: 184KM 420Nm
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: LDZ
Re: System KESSY
korytek pod kable nie kładę ani samych kabli....a troche tego jestkamracik pisze:To 2,5kPLN to za części oczywiście, czy wliczasz w to już swój udział?
....
- kamracik
- Zasłużony
- Posty: 7444
- Rejestracja: 10 paź 2014, o 10:52
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 1.8TSI CDAA (160KM)
- Lokalizacja: Łódź
Re: System KESSY
Hehe tak myślałem robocizna do tego i te pierdoly pewnie wyszłaby drugie tyle jakby komuś chciało sie bawić.
-
- Posty: 4
- Rejestracja: 27 mar 2017, o 17:12
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 1.8TSI CDAA (160KM)
Re: System KESSY
Ja mam taka wizje tego systemu aby z kluczyka normalnie otwierac auto a tylko odpalanie odbywalo sie za pomoca guziczka.
Co do tego bylo by potrzebne?
Co do tego bylo by potrzebne?
-
- Posty: 231
- Rejestracja: 29 lip 2014, o 18:09
- Samochód: Inny
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Aktualnie: 184KM 420Nm
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: LDZ
Re: System KESSY
niemal to samo.zbyszek82 pisze:Ja mam taka wizje tego systemu aby z kluczyka normalnie otwierac auto a tylko odpalanie odbywalo sie za pomoca guziczka.
Co do tego bylo by potrzebne?
tylko zostawiasz stare klamki , wykodowujesz czujnik dotknięcia który jest w klamkach i dajesz dodatkowe 2 anteny zamiast anten w klamkach ...jeżdziłem tak prawie rok
wtedy otwierasz z pilota, bo nie ma czujnika w klamce , bo klamka zwykła
a kluczyk w gaciach trzymasz i anteny zbierają co trzeba i odpalasz
....
- kamracik
- Zasłużony
- Posty: 7444
- Rejestracja: 10 paź 2014, o 10:52
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 1.8TSI CDAA (160KM)
- Lokalizacja: Łódź
Re: System KESSY
Tylko jak już się bawić to zrobić całość, i tak rozbierasz niemal dokładnie to samo, a wygoda jednak większa.
-
- Posty: 4
- Rejestracja: 27 mar 2017, o 17:12
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 1.8TSI CDAA (160KM)
Re: System KESSY
Przeciez roboty duzo mniej. Nie trzeba zadnych kabli ciagnac do drzwi tylko do modolu i anten.
Znacie kogos kto sprzedaje takie zestawy do montazu?
Znacie kogos kto sprzedaje takie zestawy do montazu?
-
- Posty: 231
- Rejestracja: 29 lip 2014, o 18:09
- Samochód: Inny
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Aktualnie: 184KM 420Nm
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: LDZ
Re: System KESSY
w drzwiach zdejmujesz tylko boczek / boczkizbyszek82 pisze:Przeciez roboty duzo mniej. Nie trzeba zadnych kabli ciagnac do drzwi tylko do modolu i anten.
Znacie kogos kto sprzedaje takie zestawy do montazu?
a żeby antenę do tylnego zderzaka dociągnąć , potem w bagażnik , potem w tunel środkowy , potem do przodu pod schowek ......
i każda z anten na osobnych 2 kablach
na aliexpress sprzedają kompletne wiązki do golfa 6 pod Kessy (wpisać PQ35 kessy)
nie ma fabrycznego zestawu P&P ....przecież to jest część systemu IMMO
jedyny zestaw P&P to taki wyjęty z auta ( ECU + licznik + kessy + blokada + kluczyki ) anteny mozna kupic osobno
możesz kupić sobie taki PKE KESSy .... trzeba wtedy kluczyk wa aucie schować i odblokować stacyjkę na stałe
bo to nie wspiera elektrycznej blokady kolumny
....
-
- Posty: 1
- Rejestracja: 27 maja 2017, o 13:29
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
Re: System KESSY
Panowie witam,
Jestem nowy członkiem na forum i z góry proszę o może małą wyrozumiałość.
Od niedawna jestem posiadaczem Superba z systemem KESSY (zakupione autko używane z roku 2013) i zauważyłem następujący problem (choć czy to jest problem to do was prośba oceny).
Otwieranie i zamykanie drzwi działa bez zastrzeżeń ale mam wrażenie, że przycisk trzeba mocno i długo przytrzymać by auto zapaliło (z tym długo bo mam porównanie do Toyoty gdzie dotknięcie uruchamia silnik). Odpada problem baterii w kluczyku bo wymienione na zupełnie nowe (tym bardziej drzwi otwierają i zamykają się bez uwag). Czy to jest możliwe, że przycisk "nie styka" albo że na skutek słabszego akumulatora taka sytuacja może mieć miejsce?
Zauważyłem, że przycisk uruchamiania KESSY wygląda na zasadzie wymienialnego modułu do wpięcia. Czy samodzielna wymiana na inny jest możliwa bez jakiegokolwiek dokonywania ponownego go programowania?
Jestem nowy członkiem na forum i z góry proszę o może małą wyrozumiałość.
Od niedawna jestem posiadaczem Superba z systemem KESSY (zakupione autko używane z roku 2013) i zauważyłem następujący problem (choć czy to jest problem to do was prośba oceny).
Otwieranie i zamykanie drzwi działa bez zastrzeżeń ale mam wrażenie, że przycisk trzeba mocno i długo przytrzymać by auto zapaliło (z tym długo bo mam porównanie do Toyoty gdzie dotknięcie uruchamia silnik). Odpada problem baterii w kluczyku bo wymienione na zupełnie nowe (tym bardziej drzwi otwierają i zamykają się bez uwag). Czy to jest możliwe, że przycisk "nie styka" albo że na skutek słabszego akumulatora taka sytuacja może mieć miejsce?
Zauważyłem, że przycisk uruchamiania KESSY wygląda na zasadzie wymienialnego modułu do wpięcia. Czy samodzielna wymiana na inny jest możliwa bez jakiegokolwiek dokonywania ponownego go programowania?