Brak mocy 2.0 TDI 170KM CBBB
-
- Posty: 38
- Rejestracja: 9 kwie 2016, o 21:46
- Samochód: Superb II combi 4x4
- Silnik: 2.0TDI CBBB (170KM)
Brak mocy 2.0 TDI 170KM CBBB
Koledzy wsiadłem ostatnio do samochodu który raczej używa moja żona i mam wrażenie że połowa KM zdechła ;/
Samochód przyśpiesza jak by miał 120-130km, momentu obrotowego brak. Przejechałem się nim parę km i mam wrażenie że do 3500 obrotów jedzie bardzo nieżwawo, dalej może trochę się odpycha.
Spalanie wydaje mi się ok, na desce żadna kontrolka się nie świeci. Na początek obstawiam problem z filtrem cząstek stałych lub jakieś czujniki do turbiny. Może macie jakieś pomysły?
Samochód przyśpiesza jak by miał 120-130km, momentu obrotowego brak. Przejechałem się nim parę km i mam wrażenie że do 3500 obrotów jedzie bardzo nieżwawo, dalej może trochę się odpycha.
Spalanie wydaje mi się ok, na desce żadna kontrolka się nie świeci. Na początek obstawiam problem z filtrem cząstek stałych lub jakieś czujniki do turbiny. Może macie jakieś pomysły?
- CLO27
- Posty: 9857
- Rejestracja: 23 lis 2015, o 23:51
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: +-500 KM/600NM
- Lokalizacja: Nowy Sacz
Re: Brak mocy 2.0 TDI 170KM CBBB
Pare km przepierdzielić bo filtr czastek może być zarypany...może turbina klekła przez dziadkowa jazde...
CZARNUCH SII 1,8 TSI mn moc seryjna x 2,5
viewtopic.php?f=18&t=7516
Kura SIII + Kuń GT + Dzik ZJ grand + Miś KQ
viewtopic.php?f=18&t=7516
Kura SIII + Kuń GT + Dzik ZJ grand + Miś KQ
- Grzechu23
- Posty: 797
- Rejestracja: 6 gru 2012, o 20:51
- Samochód: Superb II
- Silnik: 2.0TDI BMP (140KM)
- Imię: Grzesiek
- Lokalizacja: Sandomierz/Tarnobrzeg
Re: Brak mocy 2.0 TDI 170KM CBBB
Dokładnie, jedz w małą trasę. Rozgrzej kure, 2200 - 2500 obr jednostajnie przez kilka km i zobacz czy coś da.
Jaki przebieg auta?
Jaki przebieg auta?
Czarnuch SUPERB viewtopic.php?f=18&t=3554
-
- Posty: 340
- Rejestracja: 18 gru 2011, o 15:45
- Samochód: Superb III combi
- Silnik: 1.4TSI (150KM)
- Aktualnie: 175/310
- Imię: Andrzej
- Lokalizacja: WWL
Re: Brak mocy 2.0 TDI 170KM CBBB
Witaj
Filtr paliwa wymiana , lub samo paliwo do bani.
Gruszka , EGR itd. zastanawia brak sygnalizacji komp. więc stawiał bym na filtr paliwa.
Taki klimat zima
Filtr paliwa wymiana , lub samo paliwo do bani.
Gruszka , EGR itd. zastanawia brak sygnalizacji komp. więc stawiał bym na filtr paliwa.
Taki klimat zima
-
- Posty: 115
- Rejestracja: 11 lip 2015, o 08:30
- Samochód: Superb II
- Silnik: 2.0TDI CBBB (170KM)
- Aktualnie: 170KM i 350Nm
- Imię: Michał
- Lokalizacja: Świebodzin
Re: Brak mocy 2.0 TDI 170KM CBBB
I jak znalazłeś przyczynę ?
Wysłane z mojego SM-N910F przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-N910F przy użyciu Tapatalka
-
- Posty: 38
- Rejestracja: 9 kwie 2016, o 21:46
- Samochód: Superb II combi 4x4
- Silnik: 2.0TDI CBBB (170KM)
Re: Brak mocy 2.0 TDI 170KM CBBB
Jeszcze się nie zabrałem za sprawdzanie. Auto stoi w garażu i używamy drugiego. W tym tygodniu będę miał więcej czasu to sprawdze-zaczne od filtrów i zobacze co dalej.
- leszekmw
- Posty: 3078
- Rejestracja: 18 wrz 2013, o 14:13
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 213KM
- Imię: leszek
- Lokalizacja: lublin
Re: Brak mocy 2.0 TDI 170KM CBBB
jeżeli nie będziesz czuł żadnej różnicy w momencie włączania turbiny czyli ok 1900obr to znaczy że turbo zapieczone najprawdopodobniej
-
- Posty: 38
- Rejestracja: 9 kwie 2016, o 21:46
- Samochód: Superb II combi 4x4
- Silnik: 2.0TDI CBBB (170KM)
Re: Brak mocy 2.0 TDI 170KM CBBB
Filtry wymieniłem i nie zauważyłem żadnej poprawy. Dopiero jak przegoniłem po obwodnicy 40km z prędkością 160+ trochę się poprawiło.
W przyszłym miesiącu chyba pożegnam się z filtrem DPF- chyba powinno pomóc. Zastanawiam się również nad zaślepieniem EGR (oczywiście programowo również) tylko nie wiem czy to coś pomoże- w starych TDI pomagało
W przyszłym miesiącu chyba pożegnam się z filtrem DPF- chyba powinno pomóc. Zastanawiam się również nad zaślepieniem EGR (oczywiście programowo również) tylko nie wiem czy to coś pomoże- w starych TDI pomagało
Może technicznie nie jestem za bardzo obcykany ale moim zdaniem turbina załącza się podczas uruchomienia samochodu jak zaczynają przepływać przez nią spaliny a nie od 1900obr.leszekmw pisze:jeżeli nie będziesz czuł żadnej różnicy w momencie włączania turbiny czyli ok 1900obr to znaczy że turbo zapieczone najprawdopodobniej