UFG = stado baranów
UFG = stado baranów
Jak wyżej:), ktoś z Was się juz z nimi spotkał?
dostałem właśnie pismo z wezwaniem do wyjaśnienia i zapłaty OC 3.700zł za Superba na polskich blachach których nie mam od czerwca 2016 ponieważ samochód przerejestrowałem na Niemcy i mam niemieckie blachy,
urząd w Niemczech wysłał moje blachy i dowód rejestracyjny do polskiego urzędu zaraz po przerejestrowaniu,
czy to możliwe że przez 7 miesięcy fakt ten nie został wprowadzony w polskim urzędzie???
przecież Polska to jakiś Mozambik, nasi dziadowie przelewali krew a teraz nas urzędy kopią po tyłkach
dostałem właśnie pismo z wezwaniem do wyjaśnienia i zapłaty OC 3.700zł za Superba na polskich blachach których nie mam od czerwca 2016 ponieważ samochód przerejestrowałem na Niemcy i mam niemieckie blachy,
urząd w Niemczech wysłał moje blachy i dowód rejestracyjny do polskiego urzędu zaraz po przerejestrowaniu,
czy to możliwe że przez 7 miesięcy fakt ten nie został wprowadzony w polskim urzędzie???
przecież Polska to jakiś Mozambik, nasi dziadowie przelewali krew a teraz nas urzędy kopią po tyłkach
Ostatnio zmieniony 11 sty 2017, o 12:59 przez AndrzejWawa, łącznie zmieniany 2 razy.
- pab567
- Ekspert
- Posty: 5819
- Rejestracja: 12 lis 2012, o 14:54
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 421 KM / 524 Nm
- Imię: Paweł
- Lokalizacja: Warszafka (Ochota)
Re: EFG = stado baranów
Mozambik nie. Raczej Papua Nowa Gwinea.
Wysłane z mojego HTC One_M8 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego HTC One_M8 przy użyciu Tapatalka
- Łuki_ssuperb
- Posty: 5377
- Rejestracja: 9 gru 2015, o 13:56
- Samochód: Superb III
- Silnik: 2.0TDI (190KM)
- Aktualnie: Co by tu pomodzić...
- Lokalizacja: Warszawa
Re: EFG = stado baranów
ja bym bardziej twierdził ze Polska to San Escobar
Wilki nie przejmują się tym co sądzą o nich barany...
- kamracik
- Zasłużony
- Posty: 7444
- Rejestracja: 10 paź 2014, o 10:52
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 1.8TSI CDAA (160KM)
- Lokalizacja: Łódź
Re: EFG = stado baranów
Tutaj wszystko jest możliwe Najbardziej prawdopodobne, że Twoje blachy gdzieś wcięło lub ulubione powiedzenie ludzi z obsługi - błąd systemu.AndrzejWawa pisze:czy to możliwe że przez 7 miesięcy fakt ten nie został wprowadzony w polskim urzędzie???
- CLO27
- Posty: 9857
- Rejestracja: 23 lis 2015, o 23:51
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: +-500 KM/600NM
- Lokalizacja: Nowy Sacz
Re: EFG = stado baranów
Mogło się tak zdarzyć niestety chyba że osobiście poszedłeś i zgłosiłeś.AndrzejWawa pisze:Jak wyżej:), ktoś z Was się juz z nimi spotkał?
dostałem właśnie pismo z wezwaniem do wyjaśnienia i zapłaty OC 3.700zł za Superba na polskich blachach których nie mam od czerwca 2016 ponieważ samochód przerejestrowałem na Niemcy i mam niemieckie blachy,
urząd w Niemczech wysłał moje blachy i dowód rejestracyjny do polskiego urzędu zaraz po przerejestrowaniu,
czy to możliwe że przez 7 miesięcy fakt ten nie został wprowadzony w polskim urzędzie???
przecież Polska to jakiś Mozambik, jak ja się cieszę że się z tego burdelu wyprowadziłem
CZARNUCH SII 1,8 TSI mn moc seryjna x 2,5
viewtopic.php?f=18&t=7516
Kura SIII + Kuń GT + Dzik ZJ grand + Miś KQ
viewtopic.php?f=18&t=7516
Kura SIII + Kuń GT + Dzik ZJ grand + Miś KQ
Re: EFG = stado baranów
nic sam nie zgłaszałem ponieważ to działa z automatu jeśli przerejstrowywujesz auto w Unii, jesteśmy w Unii a nie w Afryce:)
Niemcy wysyłają blachy z informacją do polskiego urzędu i po temacie, niestety w praktyce własnie dzwoniłem do urzędu w Polsce, powiedzieli że procedura wyrejestrowania samochodu z automatu trwa do roku ponieważ to idzie przez jakieś ministerstwo, potem jakieś komórki w ministerstwie potem jeszcze gdzieś i na końcu trafia do urzędu, tak więc według polskich instytucji ja nadal mam Superba na polskich blachach
Niemcy wysyłają blachy z informacją do polskiego urzędu i po temacie, niestety w praktyce własnie dzwoniłem do urzędu w Polsce, powiedzieli że procedura wyrejestrowania samochodu z automatu trwa do roku ponieważ to idzie przez jakieś ministerstwo, potem jakieś komórki w ministerstwie potem jeszcze gdzieś i na końcu trafia do urzędu, tak więc według polskich instytucji ja nadal mam Superba na polskich blachach
- Zapp
- Posty: 943
- Rejestracja: 14 lut 2012, o 08:45
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: więcej
- Lokalizacja: ze wsi (OPO)
Re: EFG = stado baranów
EFG nie ma związku z urzędem komunikacyjnym.
Był: Benzinový 3,6litrový vidlicový šestiválec
Jest: Das V6-Aggregat - Vorsprung durch Technik
Jest: Das V6-Aggregat - Vorsprung durch Technik
Re: EFG = stado baranów
Zapp pisze:EFG nie ma związku z urzędem komunikacyjnym.
to po ... wysyłają do mnie pismo zamiast sprawdzić?
-
- Posty: 1109
- Rejestracja: 9 wrz 2013, o 22:28
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 1.8TSI CDAA (160KM)
- Aktualnie: Platinum
- Lokalizacja: Warszawa
Re: UFG = stado baranów
Nie zgłosiłeś wyrejestrowania samochodu w ostatniej firmie ubezpieczeniowej. Musiałeś to zrobić sam. Wyrejestrowanie nie ma nic wspólnego z prywatną firmą ubezpieczeniową z którą miałeś podpisaną prywatną umowę. To jest taki sam mechanizm jak przy zmianie firmy ubezpieczeniowej na inną. Do starej musisz wysłać wypowiedzenie kontynuacji umowy OC. Jak tego nie zrobisz to naliczą nową polisę OC a jak jej nie opłacisz przekazują sprawę do UFG, który ma obowiązek naliczyć karę. Firmę ubezpieczeniową nie obchodzi czy samochód wyrejestrowałeś, spaliłeś, utopiłeś w rzece, sprzedałeś, czy ukradli. Masz obowiązek powiadomić o tym ubezpieczyciela na piśmie. To wynika z ustawy.
W polskim urzędzie komunikacji jest wyrejestrowanie odfajkowane i wobec państwa polskiego na które tak plujesz jesteś ok. I ono też do Ciebie nic nie ma. Problem masz z prywatną firmą ubezpieczeniową, może Allianz. To wtedy byłaby niemiecka:))
W polskim urzędzie komunikacji jest wyrejestrowanie odfajkowane i wobec państwa polskiego na które tak plujesz jesteś ok. I ono też do Ciebie nic nie ma. Problem masz z prywatną firmą ubezpieczeniową, może Allianz. To wtedy byłaby niemiecka:))
Re: UFG = stado baranów
ubezpieczenie miałem w Allianz Polska:) i zgłosiłem do nich na piśmie rozwiązanie ubezpieczenia z dniem ostatnim umowy oraz dostałem od nich potwierdzenie że przyjęli, a to było w czerwcu 2016sko89 pisze:Nie zgłosiłeś wyrejestrowania samochodu w ostatniej firmie ubezpieczeniowej. Musiałeś to zrobić sam. Wyrejestrowanie nie ma nic wspólnego z prywatną firmą ubezpieczeniową z którą miałeś podpisaną prywatną umowę. To jest taki sam mechanizm jak przy zmianie firmy ubezpieczeniowej na inną. Do starej musisz wysłać wypowiedzenie kontynuacji umowy OC. Jak tego nie zrobisz to naliczą nową polisę OC a jak jej nie opłacisz przekazują sprawę do UFG, który ma obowiązek naliczyć karę. Firmę ubezpieczeniową nie obchodzi czy samochód wyrejestrowałeś, spaliłeś, utopiłeś w rzece, sprzedałeś, czy ukradli. Masz obowiązek powiadomić o tym ubezpieczyciela na piśmie. To wynika z ustawy.
W polskim urzędzie komunikacji jest wyrejestrowanie odfajkowane i wobec państwa polskiego na które tak plujesz jesteś ok. I ono też do Ciebie nic nie ma. Problem masz z prywatną firmą ubezpieczeniową, może Allianz. To wtedy byłaby niemiecka:))
-
- Posty: 1109
- Rejestracja: 9 wrz 2013, o 22:28
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 1.8TSI CDAA (160KM)
- Aktualnie: Platinum
- Lokalizacja: Warszawa
Re: UFG = stado baranów
To jeżeli tak zrobiłeś to masz problem z głowy. Prześlij do UFG kopie tych dokumentów i sprawa załatwiona. Tak to jest z tymi szwabskimi firmami ubezpieczeniowymi. Tylko kombinują jak Polaka okraść. W polskich firmach ubezpieczeniowych taki burdel jest nie do pomyślenia
Ale 100% winy w tym wypadku jest po stronie Allianz. UFG zareagowało prawidłowo bo dostali zawiadomienie z Allianz.
Ale 100% winy w tym wypadku jest po stronie Allianz. UFG zareagowało prawidłowo bo dostali zawiadomienie z Allianz.
- Zapp
- Posty: 943
- Rejestracja: 14 lut 2012, o 08:45
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: więcej
- Lokalizacja: ze wsi (OPO)
Re: UFG = stado baranów
Między UFG (jak jest po teraz po edycji) a EFG (jak było oryginalnie) jest jednak pewna różnica.
Był: Benzinový 3,6litrový vidlicový šestiválec
Jest: Das V6-Aggregat - Vorsprung durch Technik
Jest: Das V6-Aggregat - Vorsprung durch Technik