EGR się kończy
-
- Posty: 560
- Rejestracja: 31 sty 2015, o 09:47
- Samochód: Superb II 4x4
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Imię: Dawid
- Lokalizacja: Włocławek
EGR się kończy
Witam
A taki błąd mi wyskoczył jakiś czas temu po ponownym odpaleniu jest ok.
Czy to oznaka że egr do wymiany będzie ?
2 Faults Found:
4891 - EGR Valve (N18)
P0403 00 [032] - Malfunction
Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
Freeze Frame:
Fault Status: 00100000
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 19
Reset counter: 32
Mileage: 0 km
Date: 2000.00.00
Time: 00:00:00
4892 - EGR Valve (N18)
P0403 00 [032] - Malfunction
Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
Freeze Frame:
Fault Status: 00000001
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 1
Mileage: 100875 km
Date: 2036.14.10
Time: 19:03:30
A taki błąd mi wyskoczył jakiś czas temu po ponownym odpaleniu jest ok.
Czy to oznaka że egr do wymiany będzie ?
2 Faults Found:
4891 - EGR Valve (N18)
P0403 00 [032] - Malfunction
Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
Freeze Frame:
Fault Status: 00100000
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 19
Reset counter: 32
Mileage: 0 km
Date: 2000.00.00
Time: 00:00:00
4892 - EGR Valve (N18)
P0403 00 [032] - Malfunction
Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
Freeze Frame:
Fault Status: 00000001
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 1
Mileage: 100875 km
Date: 2036.14.10
Time: 19:03:30
- Rayan
- Posty: 27
- Rejestracja: 30 lis 2016, o 11:55
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 2.0TDI CFFB (140KM)
- Imię: Grzegorz
- Lokalizacja: Wolbrom
Re: EGR się kończy
Odświeżę troszkę. I jak skończył się problem z błędami?
Miałem taką przypadłość, że w trakcie powrotu do domu (11.12.2016) wywaliło na trasie kontrolkę od świec żarowych która pół drogi migała oraz samochód stracił moc. Myślałem, że to wymuszone wypalanie DPF i wracałem tak by trzymać obroty około 2tys. Dzisiaj rano zgrałem kody i coś takiego mam:
Wieczorem także załączyłem Auto-Scan i brak błędów. W południe wymieniałem olej (było go już na maximum) i wszystkie filtry. Może u mnie nadmiar oleju w silniku spowodował ten błąd?
Miałem taką przypadłość, że w trakcie powrotu do domu (11.12.2016) wywaliło na trasie kontrolkę od świec żarowych która pół drogi migała oraz samochód stracił moc. Myślałem, że to wymuszone wypalanie DPF i wracałem tak by trzymać obroty około 2tys. Dzisiaj rano zgrałem kody i coś takiego mam:
Kod: Zaznacz cały
3 Faults Found:
9120 - EGR Sensor 1
P046C 00 [096] - Implausible Signal
Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
Freeze Frame:
Fault Status: 00000001
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 15
Mileage: 295365 km
Date: 2016.12.10
Time: 23:14:00
Engine speed: 1792.50 /min
Normed load value: 0.0 %
Vehicle speed: 106 km/h
Coolant temperature: 86 °C
Intake air temperature: 12 °C
Ambient air pressure: 960 mbar
Voltage terminal 30: 14.500 V
Unlearning counter according OBD: 35
Air mass: actual value (mg/stroke): 224.8 mg/stroke
EGR Vacuum Regulator Solenoid Valve: activation: 100.00 %
EGR solenoid valve: actual value: 16.61 %
EGR valve: offset closed: 0.42 %
Actuator for high pressure EGR: status-Bit 0: 0
Actuator for high pressure EGR: status-Bit 16: 0
Actuator for high pressure EGR: status-Bit 24: 55
Actuator for high pressure EGR: status-Bit 8: 7
High press EGR actuator: actual unconditioned volt val: 3489.6 mV
4891 - EGR Valve (N18)
P0403 00 [096] - Malfunction
Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
4892 - EGR Valve (N18)
P0403 00 [096] - Malfunction
Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
Freeze Frame:
Fault Status: 00000001
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 1
Mileage: 295525 km
Date: 2016.12.11
Time: 22:27:47
Engine speed: 1300.50 /min
Normed load value: 0.0 %
Vehicle speed: 35 km/h
Coolant temperature: 87 °C
Intake air temperature: 10 °C
Ambient air pressure: 960 mbar
Voltage terminal 30: 14.560 V
Unlearning counter according OBD: 38
Air mass: actual value (mg/stroke): 317.8 mg/stroke
EGR Vacuum Regulator Solenoid Valve: activation: 100.00 %
EGR solenoid valve: actual value: 8.90 %
EGR valve: offset closed: 0.96 %
Actuator for high pressure EGR: status-Bit 0: 0
Actuator for high pressure EGR: status-Bit 16: 0
Actuator for high pressure EGR: status-Bit 24: 55
Actuator for high pressure EGR: status-Bit 8: 7
High press EGR actuator: actual unconditioned volt val: 3704.6 mV
Auto: Opel Omega B 2.0 LPG -> Fiat 126P -> Passat B5FL 1.9TDI 4Motion -> Seat Ibiza 6l LPG-> Superb II 2.0TDI
Moto: Yamaha Virago 535 -> Suzuki Intruder VS800 -> Yamaha Raider XV1900
Moto: Yamaha Virago 535 -> Suzuki Intruder VS800 -> Yamaha Raider XV1900
-
- Posty: 560
- Rejestracja: 31 sty 2015, o 09:47
- Samochód: Superb II 4x4
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Imię: Dawid
- Lokalizacja: Włocławek
Re: EGR się kończy
nadmiar oleju tego nie spowodował..Spowodował to DPF zapewne.
A co do tych błędów niech lepsi fachowcy się wypowiedzą
A co do tych błędów niech lepsi fachowcy się wypowiedzą
- Rayan
- Posty: 27
- Rejestracja: 30 lis 2016, o 11:55
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 2.0TDI CFFB (140KM)
- Imię: Grzegorz
- Lokalizacja: Wolbrom
Re: EGR się kończy
Też wyczytałem, że DPF mógł spowodować...
Samochód od nowości robił sporo kilometrów na trasach i sprzedawca nie miał problemu z DPFem. Ja go zakupiłem i dziennie samochód robi po około 50km trasy i często krótkie dojazdy po kilka kilometrów w tygodniu. Może taki tryb jazdy odbija się na filtrze DPF a podobno jest od nowości.
Samochód od nowości robił sporo kilometrów na trasach i sprzedawca nie miał problemu z DPFem. Ja go zakupiłem i dziennie samochód robi po około 50km trasy i często krótkie dojazdy po kilka kilometrów w tygodniu. Może taki tryb jazdy odbija się na filtrze DPF a podobno jest od nowości.
Auto: Opel Omega B 2.0 LPG -> Fiat 126P -> Passat B5FL 1.9TDI 4Motion -> Seat Ibiza 6l LPG-> Superb II 2.0TDI
Moto: Yamaha Virago 535 -> Suzuki Intruder VS800 -> Yamaha Raider XV1900
Moto: Yamaha Virago 535 -> Suzuki Intruder VS800 -> Yamaha Raider XV1900
- Rayan
- Posty: 27
- Rejestracja: 30 lis 2016, o 11:55
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 2.0TDI CFFB (140KM)
- Imię: Grzegorz
- Lokalizacja: Wolbrom
Re: EGR się kończy
Dlatego olej został wymieniony ze wszystkimi filtrami. Teraz będę monitorował całą sytuacje. Samochód mam dopiero 2tyg więc się dopiero rozkręcam. Co kilka dni będę robił skan silnika i zobaczę czy będą jakieś błędy...
Auto: Opel Omega B 2.0 LPG -> Fiat 126P -> Passat B5FL 1.9TDI 4Motion -> Seat Ibiza 6l LPG-> Superb II 2.0TDI
Moto: Yamaha Virago 535 -> Suzuki Intruder VS800 -> Yamaha Raider XV1900
Moto: Yamaha Virago 535 -> Suzuki Intruder VS800 -> Yamaha Raider XV1900
Re: EGR się kończy
Z tym filtrem dpf to bym nie przesadzal, to nie jest tak że dieslem po mieście nie możesz jeździć. Oczywiście że możesz, tylko chociaż raz w tygodniu przelec go na odcinku większym niż 25km i tak by prędkość była 120 optymalnie. Oczywiście wypalanie wtedy nie będzie raz na 800km tylko pewnie raz na 200, co rzeczywiście sprawi że w filtrze zostanie więcej popiołu (niewypalany), ale naprawdę bez przesady.
Co do błędów, ogółem w VW jak mi się świece żarowe zapaliły to rzeczywiscie przeleciałem samochód na autostradzie i spokój był później długo. Egr, coz ma to do siebie że można go wyczyścić, nie wiem jaki jest do niego dostęp, ale pewnie trzeba zdjac ekologię z dołu (6 śrubek?) i od tyłu go wyjąć, nie robiłem. Porządnie wyczyszczony nie powinien się od nowego dużo różnic, a jeżeli nie masz problemów z spalinami powinien pochodzić długo.
A przepraszam, ty masz CFFB, nie wiem czy to będzie to samo co dla CFGB lub CBBB (dla CBBB masz temat na forum)
Jeszcze jedna kwestia, olej wlales niskopopiolowy? Sam kiedyś odczulem efekt jak mechanik wlal mi zwykły... Opel zalaczal wypalanie co 100km...
Edit: po poczytaniu trochę o tych bledach, przeczyszczenie powinno pomóc, ewentualnie może się uszkodziło sterowanie otwieraniem, to wtedy nie wiem czy nie wymiana na nowy/używke.
Dla hardcora: jeżeli błąd nie jest ciągle, a raz na jakiś czas go łapie, to zrób coś takiego zeby zmusić egr do pracy podczas jazdy. Gaz na maxa, gaz lekko-srednio, gaz na maxa, gaz lekko-średnio. Możliwe że wypracuje się miejsce ruchu zaworka i jakiś czas to podziała. Z tego co wiem gaz na max powoduje zamknięcie zaworu, gaz lekko-średnio powoduje jego pełne otwarcie. W teorii (jezeli sterowanie nie jest uszkodzone) albo się wyrobi i będzie mógł się jeszcze poruszać, albo się zatka)
Co do błędów, ogółem w VW jak mi się świece żarowe zapaliły to rzeczywiscie przeleciałem samochód na autostradzie i spokój był później długo. Egr, coz ma to do siebie że można go wyczyścić, nie wiem jaki jest do niego dostęp, ale pewnie trzeba zdjac ekologię z dołu (6 śrubek?) i od tyłu go wyjąć, nie robiłem. Porządnie wyczyszczony nie powinien się od nowego dużo różnic, a jeżeli nie masz problemów z spalinami powinien pochodzić długo.
A przepraszam, ty masz CFFB, nie wiem czy to będzie to samo co dla CFGB lub CBBB (dla CBBB masz temat na forum)
Jeszcze jedna kwestia, olej wlales niskopopiolowy? Sam kiedyś odczulem efekt jak mechanik wlal mi zwykły... Opel zalaczal wypalanie co 100km...
Edit: po poczytaniu trochę o tych bledach, przeczyszczenie powinno pomóc, ewentualnie może się uszkodziło sterowanie otwieraniem, to wtedy nie wiem czy nie wymiana na nowy/używke.
Dla hardcora: jeżeli błąd nie jest ciągle, a raz na jakiś czas go łapie, to zrób coś takiego zeby zmusić egr do pracy podczas jazdy. Gaz na maxa, gaz lekko-srednio, gaz na maxa, gaz lekko-średnio. Możliwe że wypracuje się miejsce ruchu zaworka i jakiś czas to podziała. Z tego co wiem gaz na max powoduje zamknięcie zaworu, gaz lekko-średnio powoduje jego pełne otwarcie. W teorii (jezeli sterowanie nie jest uszkodzone) albo się wyrobi i będzie mógł się jeszcze poruszać, albo się zatka)
- Rayan
- Posty: 27
- Rejestracja: 30 lis 2016, o 11:55
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 2.0TDI CFFB (140KM)
- Imię: Grzegorz
- Lokalizacja: Wolbrom
Re: EGR się kończy
maxpl17, dzięki za podpowiedź. Oczywiście w weekend zawsze wyskoczę gdzieś na trasę i zrobię koło 100-200km po trasie, tak by go odmulić po tygodniu jazdy praktycznie wokół komina.
Co do błędów, po wymianie oleju jak na razie spokój. Teraz olej jest w normie a nie ponad normę.
Co do błędów, po wymianie oleju jak na razie spokój. Teraz olej jest w normie a nie ponad normę.
Auto: Opel Omega B 2.0 LPG -> Fiat 126P -> Passat B5FL 1.9TDI 4Motion -> Seat Ibiza 6l LPG-> Superb II 2.0TDI
Moto: Yamaha Virago 535 -> Suzuki Intruder VS800 -> Yamaha Raider XV1900
Moto: Yamaha Virago 535 -> Suzuki Intruder VS800 -> Yamaha Raider XV1900
-
- Posty: 55
- Rejestracja: 20 mar 2015, o 22:48
- Samochód: Superb II
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
Re: EGR się kończy
miałem to, zapaliły mi sie swiece i komunikat zebym odwiedzil serwis, podpialem pod kompa też bląd EGR, skasowałem, na drugi dzien mialem zamiar jechać do serwisu, jednak rozgrzalem silnik i dalem mu ponad 120 a tu nic, jeszcze kilka prób, zbieral się rowno
Mam CFGB ( samochód model 2011 ) to z tym egr jest troszkę ciężej i trudniej się do niego dostać niż w starszej wersji silnika.
Jednakże, błąd wystąpił u mnie przy ok 90 tyś, mam 105 tyś i nie ma zadnego problemu z mocą i kontrolkami, wg mnie olej temat dopóki nie zacznie powracać
Mam CFGB ( samochód model 2011 ) to z tym egr jest troszkę ciężej i trudniej się do niego dostać niż w starszej wersji silnika.
Jednakże, błąd wystąpił u mnie przy ok 90 tyś, mam 105 tyś i nie ma zadnego problemu z mocą i kontrolkami, wg mnie olej temat dopóki nie zacznie powracać
- Rayan
- Posty: 27
- Rejestracja: 30 lis 2016, o 11:55
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 2.0TDI CFFB (140KM)
- Imię: Grzegorz
- Lokalizacja: Wolbrom
Re: EGR się kończy
Jednak błąd powracał coraz częściej, i odłączanie turbiny stało się notoryczne więc samochód powędrował do elektronika samochodowego.
Po dwóch dniach odebrałem samochód, EGR został wyprogramowany z komputera. Od jakiegoś czasu błędu nie widać, samochód nie traci mocy. Śmiem twierdzić, że spalanie spado o około 0,5-0,7l/100km i jakiś taki zrywniejszy jest (moje subiektywne odczucie). Boję się jedynie, że DPS szybciej się zatka jak EGR został zaślepiony i wyprogramowany...
Po dwóch dniach odebrałem samochód, EGR został wyprogramowany z komputera. Od jakiegoś czasu błędu nie widać, samochód nie traci mocy. Śmiem twierdzić, że spalanie spado o około 0,5-0,7l/100km i jakiś taki zrywniejszy jest (moje subiektywne odczucie). Boję się jedynie, że DPS szybciej się zatka jak EGR został zaślepiony i wyprogramowany...
Auto: Opel Omega B 2.0 LPG -> Fiat 126P -> Passat B5FL 1.9TDI 4Motion -> Seat Ibiza 6l LPG-> Superb II 2.0TDI
Moto: Yamaha Virago 535 -> Suzuki Intruder VS800 -> Yamaha Raider XV1900
Moto: Yamaha Virago 535 -> Suzuki Intruder VS800 -> Yamaha Raider XV1900
-
- Posty: 97
- Rejestracja: 2 cze 2014, o 06:15
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Lokalizacja: Unterfranken / BY / DE
Re: EGR się kończy
Witajcie,
Dolaczam sie do powyzszego tematu aby nie tworzyc nowych kolejnych ...
Moj CFGB znowu kuleje i tym razem podejrzewam ze jest to EGR....
Tak jak w temacie bledy ktore mi wywala to :
Jako ze jeszcze mialem twoche dodatkow do czyszcenia diesla to dolalem mu ostatnio liczac na cud ze a noz widelec uda sie go chociaz troche przeczyscic. Prawdopodobnie bez wymiany egr wraz z chlodnica sie nie obejdzie ale dzisiaj postaralem sie dokonac jakis logow.
Oto efekty:Silnik wylaczonySilnik uruchomionyNadal bieg jalowyPrzyspieszanie z pelni wcisnietym pedalem gazu na drugim bieguPowrot do biegu jalowegoWYSTAPIENIE BLEDU - zapalila sie migajaca spiralkaJak widac masa powietrza ktora jest obliczona znacznie przewyzsza wartosc okreslona - jak domniemam zawor EGR w tym momencie sie zacial w pozycji otwartejDodanie gazu powoduje anomalie ale egr ani ruszBieg jakowy - odchylenie nadal istniejeSilnik wylaczonyPonowne odpalenie silnika kasuje blad oraz prawdopodobnie nastawy EGR - jak dokladnie to dziala ?-
tego jestem ciekawPonizej dalsze parametry z jazdy
Zanim zaczne w poniedzialek obdzwaniac warsztaty w Polsce (W DE powiedzieli mi tak pi razy drzwi za naprawe ok 700€) wolwl bym uslyszec jakas opinie od was. Moze jest jeszcze cos co moge sprawdzic w celu wyeliminowania jakis innych usterek... Akurat jestem po niedawnej wymianie wszystich wtryskiwaczy dlatego troche zawodzi mnie moj "niezniszczalny" i "bezawaryjny" CFGB.
Dolaczam sie do powyzszego tematu aby nie tworzyc nowych kolejnych ...
Moj CFGB znowu kuleje i tym razem podejrzewam ze jest to EGR....
Tak jak w temacie bledy ktore mi wywala to :
Kod: Zaznacz cały
Adresse 01: Motorelektronik (J623-CFGB) Labeldatei: PCI\03L-906-018-CFF.clb
Teilenummer SW: 03L 906 018 CH HW: 03L 906 018 BR
Bauteil: R4 2.0l TDI H23 9977
Revision: 42H23--- Seriennummer:
Codierung: 00190012042400080000
Betriebsnr.: WSC 36421 107 00000
ASAM Datensatz: EV_ECM20TDI01103L906018CH 003007
ROD: EV_ECM20TDI01103L906018C.rod
VCID: 72EDAC93A52DF38E9D9-8027
3 Fehlercodes gefunden:
9120 - Klartextanzeige nicht möglich, Fehlercodedatei nicht geladen!
- A0 [096]
Sporadisch - unbestätigt - geprüft seit letzter Löschung
Freeze Frame:
Fehlerstatus: 00000001
Fehlerpriorität: 2
Fehlerhäufigkeit: 1
Kilometerstand: 207334 km
Datum: 2008.14.24
Zeit: 15:43:20
4891 - Klartextanzeige nicht möglich, Fehlercodedatei nicht geladen!
- 1B [168]
Warnleuchte EIN - Sporadisch - bestätigt - geprüft seit letzter Löschung
Freeze Frame:
Fehlerstatus: 00000001
Fehlerpriorität: 2
Fehlerhäufigkeit: 3
Kilometerstand: 207349 km
Datum: 2008.14.24
Zeit: 15:50:40
4892 - Klartextanzeige nicht möglich, Fehlercodedatei nicht geladen!
- 1C [168]
Warnleuchte EIN - Sporadisch - bestätigt - geprüft seit letzter Löschung
Freeze Frame:
Fehlerstatus: 00000001
Fehlerpriorität: 2
Fehlerhäufigkeit: 3
Kilometerstand: 207349 km
Datum: 2008.14.24
Zeit: 15:50:40
Readiness: 1 2 0 0 0
Oto efekty:
Kod: Zaznacz cały
Adresse 01: Motorelektronik (03L 906 018 CH)
Kod: Zaznacz cały
08:59:29
020 Luftmasse; Istwert (mg/Hub) 0.0 mg/stroke
022 Luftmasse; Sollwert 752.2 mg/stroke
049 Ladedruck; Sollwert 1050 hPa
050 Ladedruck; Istwert 979 hPa
086 Abweichung der Abgasrückführungsrate 99.2 %
092 Ventil für Abgasrückführung; Istwert 92.10 %
093 Sollwert der Abgasrückführung 0.0 %
094 Ventil für Abgasrückführung; Ansteuerung 100.00 %
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
Adresse 01: Motorelektronik (03L 906 018 CH)
08:59:47
020 Luftmasse; Istwert (mg/Hub) 0.0 mg/stroke
022 Luftmasse; Sollwert 752.2 mg/stroke
049 Ladedruck; Sollwert 1050 hPa
050 Ladedruck; Istwert 979 hPa
086 Abweichung der Abgasrückführungsrate 99.2 %
092 Ventil für Abgasrückführung; Istwert 92.10 %
093 Sollwert der Abgasrückführung 0.0 %
094 Ventil für Abgasrückführung; Ansteuerung 100.00 %
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
Adresse 01: Motorelektronik (03L 906 018 CH)
Kod: Zaznacz cały
09:00:03
020 Luftmasse; Istwert (mg/Hub) 393.6 mg/stroke
022 Luftmasse; Sollwert 336.5 mg/stroke
049 Ladedruck; Sollwert 1050 hPa
050 Ladedruck; Istwert 977 hPa
086 Abweichung der Abgasrückführungsrate 3.1 %
092 Ventil für Abgasrückführung; Istwert 53.34 %
093 Sollwert der Abgasrückführung 47.1 %
094 Ventil für Abgasrückführung; Ansteuerung 52.44 %
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
Adresse 01: Motorelektronik (03L 906 018 CH)
09:00:16
020 Luftmasse; Istwert (mg/Hub) 284.3 mg/stroke
022 Luftmasse; Sollwert 288.6 mg/stroke
049 Ladedruck; Sollwert 1050 hPa
050 Ladedruck; Istwert 981 hPa
086 Abweichung der Abgasrückführungsrate -0.8 %
092 Ventil für Abgasrückführung; Istwert 46.77 %
093 Sollwert der Abgasrückführung 52.5 %
094 Ventil für Abgasrückführung; Ansteuerung 47.74 %
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
Adresse 01: Motorelektronik (03L 906 018 CH)
Kod: Zaznacz cały
09:01:12
020 Luftmasse; Istwert (mg/Hub) 278.8 mg/stroke
022 Luftmasse; Sollwert 273.7 mg/stroke
049 Ladedruck; Sollwert 1050 hPa
050 Ladedruck; Istwert 981 hPa
071 Kurbelwellendrehzahl 781.0 /min
086 Abweichung der Abgasrückführungsrate 0.0 %
092 Ventil für Abgasrückführung; Istwert 45.52 %
093 Sollwert der Abgasrückführung 54.1 %
094 Ventil für Abgasrückführung; Ansteuerung 46.20 %
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
Adresse 01: Motorelektronik (03L 906 018 CH)
Kod: Zaznacz cały
09:01:17
020 Luftmasse; Istwert (mg/Hub) 303.0 mg/stroke
022 Luftmasse; Sollwert 286.5 mg/stroke
049 Ladedruck; Sollwert 1103 hPa
050 Ladedruck; Istwert 1031 hPa
071 Kurbelwellendrehzahl 1632.5 /min
086 Abweichung der Abgasrückführungsrate -3.1 %
092 Ventil für Abgasrückführung; Istwert 36.99 %
093 Sollwert der Abgasrückführung 58.8 %
094 Ventil für Abgasrückführung; Ansteuerung 35.13 %
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
Adresse 01: Motorelektronik (03L 906 018 CH)
09:01:22
020 Luftmasse; Istwert (mg/Hub) 372.3 mg/stroke
022 Luftmasse; Sollwert 366.3 mg/stroke
049 Ladedruck; Sollwert 1254 hPa
050 Ladedruck; Istwert 1260 hPa
071 Kurbelwellendrehzahl 2499.0 /min
086 Abweichung der Abgasrückführungsrate -3.1 %
092 Ventil für Abgasrückführung; Istwert 41.94 %
093 Sollwert der Abgasrückführung 54.9 %
094 Ventil für Abgasrückführung; Ansteuerung 46.58 %
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
Adresse 01: Motorelektronik (03L 906 018 CH)
09:01:25
020 Luftmasse; Istwert (mg/Hub) 357.9 mg/stroke
022 Luftmasse; Sollwert 366.8 mg/stroke
049 Ladedruck; Sollwert 1254 hPa
050 Ladedruck; Istwert 1266 hPa
071 Kurbelwellendrehzahl 2500.0 /min
086 Abweichung der Abgasrückführungsrate 0.0 %
092 Ventil für Abgasrückführung; Istwert 44.38 %
093 Sollwert der Abgasrückführung 55.3 %
094 Ventil für Abgasrückführung; Ansteuerung 45.04 %
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
Adresse 01: Motorelektronik (03L 906 018 CH)
Kod: Zaznacz cały
09:01:31
020 Luftmasse; Istwert (mg/Hub) 315.2 mg/stroke
022 Luftmasse; Sollwert 266.7 mg/stroke
049 Ladedruck; Sollwert 1050 hPa
050 Ladedruck; Istwert 990 hPa
071 Kurbelwellendrehzahl 776.5 /min
086 Abweichung der Abgasrückführungsrate -2.3 %
092 Ventil für Abgasrückführung; Istwert 43.57 %
093 Sollwert der Abgasrückführung 55.3 %
094 Ventil für Abgasrückführung; Ansteuerung 54.31 %
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
Adresse 01: Motorelektronik (03L 906 018 CH)
09:01:35
020 Luftmasse; Istwert (mg/Hub) 263.7 mg/stroke
022 Luftmasse; Sollwert 266.3 mg/stroke
049 Ladedruck; Sollwert 1050 hPa
050 Ladedruck; Istwert 983 hPa
071 Kurbelwellendrehzahl 779.0 /min
086 Abweichung der Abgasrückführungsrate -1.6 %
092 Ventil für Abgasrückführung; Istwert 44.87 %
093 Sollwert der Abgasrückführung 55.3 %
094 Ventil für Abgasrückführung; Ansteuerung 44.40 %
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
Adresse 01: Motorelektronik (03L 906 018 CH)
09:02:07
020 Luftmasse; Istwert (mg/Hub) 347.2 mg/stroke
022 Luftmasse; Sollwert 322.0 mg/stroke
049 Ladedruck; Sollwert 1054 hPa
050 Ladedruck; Istwert 1025 hPa
071 Kurbelwellendrehzahl 1264.0 /min
086 Abweichung der Abgasrückführungsrate 0.8 %
092 Ventil für Abgasrückführung; Istwert 53.34 %
093 Sollwert der Abgasrückführung 46.7 %
094 Ventil für Abgasrückführung; Ansteuerung 53.87 %
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
Adresse 01: Motorelektronik (03L 906 018 CH)
09:02:09
020 Luftmasse; Istwert (mg/Hub) 308.0 mg/stroke
022 Luftmasse; Sollwert 374.7 mg/stroke
049 Ladedruck; Sollwert 1780 hPa
050 Ladedruck; Istwert 1082 hPa
071 Kurbelwellendrehzahl 1573.0 /min
086 Abweichung der Abgasrückführungsrate 99.2 %
092 Ventil für Abgasrückführung; Istwert 95.36 %
093 Sollwert der Abgasrückführung 0.0 %
094 Ventil für Abgasrückführung; Ansteuerung 45.76 %
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
Adresse 01: Motorelektronik (03L 906 018 CH)
09:02:10
020 Luftmasse; Istwert (mg/Hub) 1006.9 mg/stroke
022 Luftmasse; Sollwert 961.9 mg/stroke
049 Ladedruck; Sollwert 2506 hPa
050 Ladedruck; Istwert 2540 hPa
071 Kurbelwellendrehzahl 1573.0 /min
086 Abweichung der Abgasrückführungsrate 99.2 %
092 Ventil für Abgasrückführung; Istwert 95.36 %
093 Sollwert der Abgasrückführung 0.0 %
094 Ventil für Abgasrückführung; Ansteuerung 100.00 %
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
Adresse 01: Motorelektronik (03L 906 018 CH)
09:02:11
020 Luftmasse; Istwert (mg/Hub) 1006.9 mg/stroke
022 Luftmasse; Sollwert 961.9 mg/stroke
049 Ladedruck; Sollwert 2506 hPa
050 Ladedruck; Istwert 2540 hPa
071 Kurbelwellendrehzahl 3062.0 /min
086 Abweichung der Abgasrückführungsrate 99.2 %
092 Ventil für Abgasrückführung; Istwert 99.46 %
093 Sollwert der Abgasrückführung 0.0 %
094 Ventil für Abgasrückführung; Ansteuerung 100.00 %
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
] Adresse 01: Motorelektronik (03L 906 018 CH)
Kod: Zaznacz cały
09:02:27
020 Luftmasse; Istwert (mg/Hub) [color=#FF0000]472.9 mg/stroke[/color]
022 Luftmasse; Sollwert [color=#FF0000]265.7 mg/stroke[/color]
049 Ladedruck; Sollwert 1050 hPa
050 Ladedruck; Istwert 973 hPa
071 Kurbelwellendrehzahl 900.5 /min
086 Abweichung der Abgasrückführungsrate 99.2 %
092 Ventil für Abgasrückführung; Istwert 92.20 %
093 Sollwert der Abgasrückführung 0.0 %
094 Ventil für Abgasrückführung; Ansteuerung 100.00 %
Kod: Zaznacz cały
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
Adresse 01: Motorelektronik (03L 906 018 CH)
09:02:37
020 Luftmasse; Istwert (mg/Hub) 461.5 mg/stroke
022 Luftmasse; Sollwert 265.7 mg/stroke
049 Ladedruck; Sollwert 1050 hPa
050 Ladedruck; Istwert 974 hPa
071 Kurbelwellendrehzahl 778.5 /min
086 Abweichung der Abgasrückführungsrate 99.2 %
092 Ventil für Abgasrückführung; Istwert 92.20 %
093 Sollwert der Abgasrückführung 0.0 %
094 Ventil für Abgasrückführung; Ansteuerung 100.00 %
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
Adresse 01: Motorelektronik (03L 906 018 CH)
09:02:48
020 Luftmasse; Istwert (mg/Hub) 468.1 mg/stroke
022 Luftmasse; Sollwert 265.2 mg/stroke
049 Ladedruck; Sollwert 1050 hPa
050 Ladedruck; Istwert 974 hPa
071 Kurbelwellendrehzahl 784.0 /min
086 Abweichung der Abgasrückführungsrate 99.2 %
092 Ventil für Abgasrückführung; Istwert 92.24 %
093 Sollwert der Abgasrückführung 0.0 %
094 Ventil für Abgasrückführung; Ansteuerung 100.00 %
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
Adresse 01: Motorelektronik (03L 906 018 CH)
09:02:57
020 Luftmasse; Istwert (mg/Hub) 473.2 mg/stroke
022 Luftmasse; Sollwert 264.9 mg/stroke
049 Ladedruck; Sollwert 1050 hPa
050 Ladedruck; Istwert 974 hPa
071 Kurbelwellendrehzahl 779.5 /min
086 Abweichung der Abgasrückführungsrate 99.2 %
092 Ventil für Abgasrückführung; Istwert 92.36 %
093 Sollwert der Abgasrückführung 0.0 %
094 Ventil für Abgasrückführung; Ansteuerung 100.00 %
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
Adresse 01: Motorelektronik (03L 906 018 CH)
Kod: Zaznacz cały
09:03:00
020 Luftmasse; Istwert (mg/Hub) 400.0 mg/stroke
022 Luftmasse; Sollwert 311.0 mg/stroke
049 Ladedruck; Sollwert 1092 hPa
050 Ladedruck; Istwert 951 hPa
071 Kurbelwellendrehzahl 1648.5 /min
086 Abweichung der Abgasrückführungsrate 99.2 %
092 Ventil für Abgasrückführung; Istwert 92.36 %
093 Sollwert der Abgasrückführung 0.0 %
094 Ventil für Abgasrückführung; Ansteuerung 100.00 %
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
Adresse 01: Motorelektronik (03L 906 018 CH)
Kod: Zaznacz cały
09:03:07
020 Luftmasse; Istwert (mg/Hub) 472.8 mg/stroke
022 Luftmasse; Sollwert 264.7 mg/stroke
049 Ladedruck; Sollwert 1050 hPa
050 Ladedruck; Istwert 974 hPa
071 Kurbelwellendrehzahl 782.5 /min
086 Abweichung der Abgasrückführungsrate 99.2 %
092 Ventil für Abgasrückführung; Istwert 92.53 %
093 Sollwert der Abgasrückführung 0.0 %
094 Ventil für Abgasrückführung; Ansteuerung 100.00 %
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
Adresse 01: Motorelektronik (03L 906 018 CH)
Kod: Zaznacz cały
09:03:17
020 Luftmasse; Istwert (mg/Hub) 0.0 mg/stroke
022 Luftmasse; Sollwert 749.9 mg/stroke
049 Ladedruck; Sollwert 1050 hPa
050 Ladedruck; Istwert 980 hPa
071 Kurbelwellendrehzahl 0.0 /min
086 Abweichung der Abgasrückführungsrate 99.2 %
092 Ventil für Abgasrückführung; Istwert 92.53 %
093 Sollwert der Abgasrückführung 0.0 %
094 Ventil für Abgasrückführung; Ansteuerung 100.00 %
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
Adresse 01: Motorelektronik (03L 906 018 CH)
09:03:28
020 Luftmasse; Istwert (mg/Hub) 0.0 mg/stroke
022 Luftmasse; Sollwert 749.9 mg/stroke
049 Ladedruck; Sollwert 1050 hPa
050 Ladedruck; Istwert 979 hPa
071 Kurbelwellendrehzahl 0.0 /min
086 Abweichung der Abgasrückführungsrate 99.2 %
092 Ventil für Abgasrückführung; Istwert 92.53 %
093 Sollwert der Abgasrückführung 0.0 %
094 Ventil für Abgasrückführung; Ansteuerung 100.00 %
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
Adresse 01: Motorelektronik (03L 906 018 CH)
tego jestem ciekaw
Kod: Zaznacz cały
09:03:36
020 Luftmasse; Istwert (mg/Hub) 274.3 mg/stroke
022 Luftmasse; Sollwert 267.8 mg/stroke
049 Ladedruck; Sollwert 1050 hPa
050 Ladedruck; Istwert 988 hPa
071 Kurbelwellendrehzahl 785.5 /min
086 Abweichung der Abgasrückführungsrate 0.0 %
092 Ventil für Abgasrückführung; Istwert 48.88 %
093 Sollwert der Abgasrückführung 49.8 %
094 Ventil für Abgasrückführung; Ansteuerung 50.84 %
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
Kod: Zaznacz cały
Adresse 01: Motorelektronik (03L 906 018 CH)
09:03:40
020 Luftmasse; Istwert (mg/Hub) 270.6 mg/stroke
022 Luftmasse; Sollwert 265.9 mg/stroke
049 Ladedruck; Sollwert 1050 hPa
050 Ladedruck; Istwert 985 hPa
071 Kurbelwellendrehzahl 785.0 /min
086 Abweichung der Abgasrückführungsrate -0.8 %
092 Ventil für Abgasrückführung; Istwert 48.55 %
093 Sollwert der Abgasrückführung 49.8 %
094 Ventil für Abgasrückführung; Ansteuerung 49.52 %
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
Adresse 01: Motorelektronik (03L 906 018 CH)
09:03:52
020 Luftmasse; Istwert (mg/Hub) 292.2 mg/stroke
022 Luftmasse; Sollwert 275.5 mg/stroke
049 Ladedruck; Sollwert 1091 hPa
050 Ladedruck; Istwert 1054 hPa
071 Kurbelwellendrehzahl 1237.5 /min
086 Abweichung der Abgasrückführungsrate 0.8 %
092 Ventil für Abgasrückführung; Istwert 53.47 %
093 Sollwert der Abgasrückführung 51.8 %
094 Ventil für Abgasrückführung; Ansteuerung 44.12 %
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
Adresse 01: Motorelektronik (03L 906 018 CH)
09:03:56
020 Luftmasse; Istwert (mg/Hub) 270.1 mg/stroke
022 Luftmasse; Sollwert 275.9 mg/stroke
049 Ladedruck; Sollwert 1076 hPa
050 Ladedruck; Istwert 1024 hPa
071 Kurbelwellendrehzahl 1533.0 /min
086 Abweichung der Abgasrückführungsrate -0.8 %
092 Ventil für Abgasrückführung; Istwert 44.14 %
093 Sollwert der Abgasrückführung 56.9 %
094 Ventil für Abgasrückführung; Ansteuerung 43.09 %
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
Adresse 01: Motorelektronik (03L 906 018 CH)
09:03:57
020 Luftmasse; Istwert (mg/Hub) 262.0 mg/stroke
022 Luftmasse; Sollwert 278.1 mg/stroke
049 Ladedruck; Sollwert 1085 hPa
050 Ladedruck; Istwert 1025 hPa
071 Kurbelwellendrehzahl 1722.0 /min
086 Abweichung der Abgasrückführungsrate -0.8 %
092 Ventil für Abgasrückführung; Istwert 44.14 %
093 Sollwert der Abgasrückführung 56.9 %
094 Ventil für Abgasrückführung; Ansteuerung 43.09 %
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
Adresse 01: Motorelektronik (03L 906 018 CH)
09:03:58
020 Luftmasse; Istwert (mg/Hub) 1062.5 mg/stroke
022 Luftmasse; Sollwert 975.8 mg/stroke
049 Ladedruck; Sollwert 1085 hPa
050 Ladedruck; Istwert 1025 hPa
071 Kurbelwellendrehzahl 1722.0 /min
086 Abweichung der Abgasrückführungsrate 99.2 %
092 Ventil für Abgasrückführung; Istwert 97.41 %
093 Sollwert der Abgasrückführung 0.0 %
094 Ventil für Abgasrückführung; Ansteuerung 100.00 %
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
Adresse 01: Motorelektronik (03L 906 018 CH)
09:03:59
020 Luftmasse; Istwert (mg/Hub) 1062.5 mg/stroke
022 Luftmasse; Sollwert 975.8 mg/stroke
049 Ladedruck; Sollwert 2527 hPa
050 Ladedruck; Istwert 2641 hPa
071 Kurbelwellendrehzahl 3227.0 /min
086 Abweichung der Abgasrückführungsrate 99.2 %
092 Ventil für Abgasrückführung; Istwert 97.41 %
093 Sollwert der Abgasrückführung 0.0 %
094 Ventil für Abgasrückführung; Ansteuerung 100.00 %
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
Adresse 01: Motorelektronik (03L 906 018 CH)
09:04:00
020 Luftmasse; Istwert (mg/Hub) 605.2 mg/stroke
022 Luftmasse; Sollwert 874.5 mg/stroke
049 Ladedruck; Sollwert 1200 hPa
050 Ladedruck; Istwert 2641 hPa
071 Kurbelwellendrehzahl 3227.0 /min
086 Abweichung der Abgasrückführungsrate 0.0 %
092 Ventil für Abgasrückführung; Istwert 99.63 %
093 Sollwert der Abgasrückführung 0.0 %
094 Ventil für Abgasrückführung; Ansteuerung 100.00 %
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
Adresse 01: Motorelektronik (03L 906 018 CH)
09:04:04
020 Luftmasse; Istwert (mg/Hub) 366.1 mg/stroke
022 Luftmasse; Sollwert 306.8 mg/stroke
049 Ladedruck; Sollwert 1061 hPa
050 Ladedruck; Istwert 1068 hPa
071 Kurbelwellendrehzahl 2797.0 /min
086 Abweichung der Abgasrückführungsrate -7.0 %
092 Ventil für Abgasrückführung; Istwert 68.63 %
093 Sollwert der Abgasrückführung 43.1 %
094 Ventil für Abgasrückführung; Ansteuerung 19.49 %
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
Adresse 01: Motorelektronik (03L 906 018 CH)
09:04:25
020 Luftmasse; Istwert (mg/Hub) 343.9 mg/stroke
022 Luftmasse; Sollwert 352.2 mg/stroke
049 Ladedruck; Sollwert 1177 hPa
050 Ladedruck; Istwert 1196 hPa
071 Kurbelwellendrehzahl 1640.0 /min
086 Abweichung der Abgasrückführungsrate 0.8 %
092 Ventil für Abgasrückführung; Istwert 52.04 %
093 Sollwert der Abgasrückführung 47.8 %
094 Ventil für Abgasrückführung; Ansteuerung 52.54 %
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
Adresse 01: Motorelektronik (03L 906 018 CH)
09:04:31
020 Luftmasse; Istwert (mg/Hub) 303.6 mg/stroke
022 Luftmasse; Sollwert 306.9 mg/stroke
049 Ladedruck; Sollwert 1106 hPa
050 Ladedruck; Istwert 1120 hPa
071 Kurbelwellendrehzahl 1614.0 /min
086 Abweichung der Abgasrückführungsrate -0.8 %
092 Ventil für Abgasrückführung; Istwert 49.17 %
093 Sollwert der Abgasrückführung 51.0 %
094 Ventil für Abgasrückführung; Ansteuerung 49.73 %
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
Adresse 01: Motorelektronik (03L 906 018 CH)
09:04:34
020 Luftmasse; Istwert (mg/Hub) 317.6 mg/stroke
022 Luftmasse; Sollwert 318.2 mg/stroke
049 Ladedruck; Sollwert 1105 hPa
050 Ladedruck; Istwert 1092 hPa
071 Kurbelwellendrehzahl 1543.5 /min
086 Abweichung der Abgasrückführungsrate 14.8 %
092 Ventil für Abgasrückführung; Istwert 94.84 %
093 Sollwert der Abgasrückführung 48.2 %
094 Ventil für Abgasrückführung; Ansteuerung 50.33 %
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
Adresse 01: Motorelektronik (03L 906 018 CH)
09:04:34
020 Luftmasse; Istwert (mg/Hub) 317.6 mg/stroke
022 Luftmasse; Sollwert 318.2 mg/stroke
049 Ladedruck; Sollwert 1105 hPa
050 Ladedruck; Istwert 1092 hPa
071 Kurbelwellendrehzahl 1543.5 /min
086 Abweichung der Abgasrückführungsrate 14.8 %
092 Ventil für Abgasrückführung; Istwert 94.84 %
093 Sollwert der Abgasrückführung 0.0 %
094 Ventil für Abgasrückführung; Ansteuerung 50.33 %
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
Adresse 01: Motorelektronik (03L 906 018 CH)
09:04:35
020 Luftmasse; Istwert (mg/Hub) 786.0 mg/stroke
022 Luftmasse; Sollwert 959.5 mg/stroke
049 Ladedruck; Sollwert 1105 hPa
050 Ladedruck; Istwert 1092 hPa
071 Kurbelwellendrehzahl 1543.5 /min
086 Abweichung der Abgasrückführungsrate 14.8 %
092 Ventil für Abgasrückführung; Istwert 94.84 %
093 Sollwert der Abgasrückführung 0.0 %
094 Ventil für Abgasrückführung; Ansteuerung 100.00 %
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
Adresse 01: Motorelektronik (03L 906 018 CH)
09:04:35
020 Luftmasse; Istwert (mg/Hub) 786.0 mg/stroke
022 Luftmasse; Sollwert 959.5 mg/stroke
049 Ladedruck; Sollwert 2414 hPa
050 Ladedruck; Istwert 1092 hPa
071 Kurbelwellendrehzahl 1543.5 /min
086 Abweichung der Abgasrückführungsrate 14.8 %
092 Ventil für Abgasrückführung; Istwert 94.84 %
093 Sollwert der Abgasrückführung 0.0 %
094 Ventil für Abgasrückführung; Ansteuerung 100.00 %
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
Adresse 01: Motorelektronik (03L 906 018 CH)
09:04:37
020 Luftmasse; Istwert (mg/Hub) 1081.9 mg/stroke
022 Luftmasse; Sollwert 961.9 mg/stroke
049 Ladedruck; Sollwert 2500 hPa
050 Ladedruck; Istwert 2512 hPa
071 Kurbelwellendrehzahl 2657.5 /min
086 Abweichung der Abgasrückführungsrate 0.0 %
092 Ventil für Abgasrückführung; Istwert 100.27 %
093 Sollwert der Abgasrückführung 0.0 %
094 Ventil für Abgasrückführung; Ansteuerung 100.00 %
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
Adresse 01: Motorelektronik (03L 906 018 CH)
09:04:39
020 Luftmasse; Istwert (mg/Hub) 1101.5 mg/stroke
022 Luftmasse; Sollwert 988.4 mg/stroke
049 Ladedruck; Sollwert 2550 hPa
050 Ladedruck; Istwert 2512 hPa
071 Kurbelwellendrehzahl 2657.5 /min
086 Abweichung der Abgasrückführungsrate 0.0 %
092 Ventil für Abgasrückführung; Istwert 100.11 %
093 Sollwert der Abgasrückführung 0.0 %
094 Ventil für Abgasrückführung; Ansteuerung 100.00 %
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
Adresse 01: Motorelektronik (03L 906 018 CH)
09:04:41
020 Luftmasse; Istwert (mg/Hub) 612.2 mg/stroke
022 Luftmasse; Sollwert 825.1 mg/stroke
049 Ladedruck; Sollwert 1200 hPa
050 Ladedruck; Istwert 1271 hPa
071 Kurbelwellendrehzahl 3347.5 /min
086 Abweichung der Abgasrückführungsrate 0.0 %
092 Ventil für Abgasrückführung; Istwert 100.18 %
093 Sollwert der Abgasrückführung 0.0 %
094 Ventil für Abgasrückführung; Ansteuerung 100.00 %
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
Adresse 01: Motorelektronik (03L 906 018 CH)
09:04:44
020 Luftmasse; Istwert (mg/Hub) 531.4 mg/stroke
022 Luftmasse; Sollwert 754.4 mg/stroke
049 Ladedruck; Sollwert 1200 hPa
050 Ladedruck; Istwert 1173 hPa
071 Kurbelwellendrehzahl 3021.5 /min
086 Abweichung der Abgasrückführungsrate 0.0 %
092 Ventil für Abgasrückführung; Istwert 100.06 %
093 Sollwert der Abgasrückführung 0.0 %
094 Ventil für Abgasrückführung; Ansteuerung 100.00 %
- whity
- Posty: 14835
- Rejestracja: 23 sty 2015, o 16:53
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 333km / 703nm
- Lokalizacja: MS
Re: EGR się kończy
Jezeli miałbym samochód serwisowany cały czas to skoda pokryje koszty Egr, przynajmniej w DE
Nie bójcie się być premium.
#stayPremium
#stayPremium
- whity
- Posty: 14835
- Rejestracja: 23 sty 2015, o 16:53
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 333km / 703nm
- Lokalizacja: MS
Re: EGR się kończy
To u sa te oszczędności u mirka... a na koniec sie płaci krocie
Nie bójcie się być premium.
#stayPremium
#stayPremium