Tak, na gwarancji a w zasadzie już po gwarancji ( dłuższa historia i moja walka z ASO i SAP, opisywałem na forum ) wymienili mi wszystkie pompowtryski. Nakręciłem dokładnie jakieś 35-37 tyś km na nowych, musiałbym dokładnie poszukać jaki miałem wtedy przebieg ( ok 92-95 tyś km,tak szybko mi kilometry lecą że nie pamiętam dokładnie ).neck99 pisze:gsh pisze:Ciekawe jak tam moje wtryski po wymianie, niedługo będzie 30tyś km jak na nich nakręciłem.
Jak to ???? na gwarancji miałeś zmieniane ? dlaczego i jaki przebieg. Ty masz pompki. Szok ze wymiana była.
Sprawdzanie kondycji wtrysku CR
Regulamin forum
Szczegółowy regulamin działu znajduje się tutaj: link
Szczegółowy regulamin działu znajduje się tutaj: link
- gsh
- Posty: 242
- Rejestracja: 27 lut 2011, o 12:52
- Samochód: Superb II
- Silnik: 1.9TDI BXE (105KM)
- Lokalizacja: Bytom
Re: Sprawdzanie kondycji wtrysku CR
- dato
- Posty: 3479
- Rejestracja: 1 mar 2012, o 00:33
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: Było: 207,4@419,2Nm
- Imię: Darczysław...
- Lokalizacja: Mazowieckie
Re: Sprawdzanie kondycji wtrysku CR
To zapas jestneck99 pisze:Jeżeli to jest te miejsce to tak :
45 milisekund to jest 45000 mikrosekund więc zacząc martwić się mozesz jak będziesz widział powyżej 30000us. na razie masz srednio ok 20us biorąc pod uwage ze nowe miałes ok 10us.
- neck99
- Posty: 1442
- Rejestracja: 4 kwie 2012, o 10:26
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- szymi81
- Posty: 459
- Rejestracja: 8 cze 2011, o 21:21
- Samochód: Superb II combi 4x4
- Silnik: 2.0TDI CFFB (140KM)
- Aktualnie: seria
- Lokalizacja: Katowice
Re: Sprawdzanie kondycji wtrysku CR
a co tankujesz?gsh pisze:Tak, na gwarancji a w zasadzie już po gwarancji ( dłuższa historia i moja walka z ASO i SAP, opisywałem na forum ) wymienili mi wszystkie pompowtryski. Nakręciłem dokładnie jakieś 35-37 tyś km na nowych, musiałbym dokładnie poszukać jaki miałem wtedy przebieg ( ok 92-95 tyś km,tak szybko mi kilometry lecą że nie pamiętam dokładnie ).neck99 pisze:gsh pisze:Ciekawe jak tam moje wtryski po wymianie, niedługo będzie 30tyś km jak na nich nakręciłem.
Jak to ???? na gwarancji miałeś zmieniane ? dlaczego i jaki przebieg. Ty masz pompki. Szok ze wymiana była.
- neck99
- Posty: 1442
- Rejestracja: 4 kwie 2012, o 10:26
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
Re: Sprawdzanie kondycji wtrysku CR
Zeby pompki zjadło przy takim przebiegu musiał by tankować naprawde syf nie z tej ziemi. Myślę ze to wada ich była fabryczna. Pompki łatwo sprawdzić VAG-eim. Kanał 23
- gsh
- Posty: 242
- Rejestracja: 27 lut 2011, o 12:52
- Samochód: Superb II
- Silnik: 1.9TDI BXE (105KM)
- Lokalizacja: Bytom
Re: Sprawdzanie kondycji wtrysku CR
Unikam stacji w dziwnych miejscach, tylko tankuje na BP, ORLEN itp. Nigdy ani razu nie zatankowałem podejrzanego paliwa - odsprzedaż od tirówców, pod ukraińską granicą itp. Kurde jeżdżę S2 to mnie stać na paliwo jeszcze.
Pompki nie wykazywały śladów zasyfienia paliwem, przeszły kontrolę w ASO, dopiero BOSCH stwierdził problem i ich nierówną pracę w bardzo wąskim zakresie ( u mnie to przekładało się na wibracje silnika w zakresie obrotów 1600-1900 ). Do końca twierdzili że to paliwo ale nikt mi tego jednoznacznie nie udowodnił, powiem więcej, nie byli w stanie tego zrobić i zaczęli kombinować, bo wcześniej wymienili mi głowicę, dwumas, i jakieś inne bzdury, auto serwisowało się grubo ponad miesiąc, a wliczając w to poprzednie wizyty z tym samym problemem to zebrało by się z 2 miesiące ( przebieg pewno bym miał większy teraz do tabelki forumowej ), sporo kasy poszło przez błędy ASO - oczywiście nie mojej - to chcieli na głowie stanąć i mi jakąś winę udowodnić. Końcowo łaskawie mi wszystko zrobiono w ramach gwarancji.
najbardziej mi podobało się tłumaczenie SAP, skoro BOSCH stwierdził problem z pompowtryskami ale nie określił co to za problem i skąd się wziął bo nie potrafią do tego dojść to SAP nie poczuwa się do odpowiedzialności , bo tak samo mogłem jednak tankować syf. Chore tłumaczenie, naprawdę. Jak rozmawiałem z ludźmi którzy pracują w skodzie to wiem że jak leje ktoś syf to od razu widać gołym okiem to po stanie pompek. Ewidentnie była to wada fabryczna jakaś, tym bardziej że w ciągu 2 lat od kupna auta byłem z 3 razy z problemem odpalania auta i nigdy nic nie stwierdzili, po wymianie pompek nigdy to się nie powtórzyło. Samo spalanie spadło mi ok 1l - 1.9tdi bardzo rzadko byłem w stanie zejść poniżej 6l ! Teraz każda trasa ( prócz autostrady ) to spalanie poniżej 6l.
Pompki nie wykazywały śladów zasyfienia paliwem, przeszły kontrolę w ASO, dopiero BOSCH stwierdził problem i ich nierówną pracę w bardzo wąskim zakresie ( u mnie to przekładało się na wibracje silnika w zakresie obrotów 1600-1900 ). Do końca twierdzili że to paliwo ale nikt mi tego jednoznacznie nie udowodnił, powiem więcej, nie byli w stanie tego zrobić i zaczęli kombinować, bo wcześniej wymienili mi głowicę, dwumas, i jakieś inne bzdury, auto serwisowało się grubo ponad miesiąc, a wliczając w to poprzednie wizyty z tym samym problemem to zebrało by się z 2 miesiące ( przebieg pewno bym miał większy teraz do tabelki forumowej ), sporo kasy poszło przez błędy ASO - oczywiście nie mojej - to chcieli na głowie stanąć i mi jakąś winę udowodnić. Końcowo łaskawie mi wszystko zrobiono w ramach gwarancji.
najbardziej mi podobało się tłumaczenie SAP, skoro BOSCH stwierdził problem z pompowtryskami ale nie określił co to za problem i skąd się wziął bo nie potrafią do tego dojść to SAP nie poczuwa się do odpowiedzialności , bo tak samo mogłem jednak tankować syf. Chore tłumaczenie, naprawdę. Jak rozmawiałem z ludźmi którzy pracują w skodzie to wiem że jak leje ktoś syf to od razu widać gołym okiem to po stanie pompek. Ewidentnie była to wada fabryczna jakaś, tym bardziej że w ciągu 2 lat od kupna auta byłem z 3 razy z problemem odpalania auta i nigdy nic nie stwierdzili, po wymianie pompek nigdy to się nie powtórzyło. Samo spalanie spadło mi ok 1l - 1.9tdi bardzo rzadko byłem w stanie zejść poniżej 6l ! Teraz każda trasa ( prócz autostrady ) to spalanie poniżej 6l.
- neck99
- Posty: 1442
- Rejestracja: 4 kwie 2012, o 10:26
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
Re: Sprawdzanie kondycji wtrysku CR
No mówiłem ze fabryczna wada
Fajnie ze sie wszytko udało na gwarancji
Fajnie ze sie wszytko udało na gwarancji
- neck99
- Posty: 1442
- Rejestracja: 4 kwie 2012, o 10:26
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
Re: Odp: Sprawdzanie kondycji wtrysku CR
dato pisze:Szkoda, że po takiej walce...
Bo sie nie zastosował do naszych metod - na dzien dobry wchodzi i w ryj.
- sjak
- Posty: 2521
- Rejestracja: 20 sie 2011, o 14:17
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 240 KM, 350 Nm
- Imię: Sławek
- Lokalizacja: Ryki lubelskie
- Kontakt:
Re: Sprawdzanie kondycji wtrysku CR
Neck, wgryzałeś się coś bardziej w temat?
Dla potomnych jak znajdę chwilę to wkleję ostatnie wyniki dla porównania, jeśli w ogóle kogokolwiek to interesuje.
Dla potomnych jak znajdę chwilę to wkleję ostatnie wyniki dla porównania, jeśli w ogóle kogokolwiek to interesuje.
-
- Posty: 293
- Rejestracja: 30 paź 2012, o 08:23
- Samochód: Superb II
- Silnik: 2.0TSI (200KM)
- Imię: Jan
- Lokalizacja: Katowice
Re: Sprawdzanie kondycji wtrysku CR
przepraszam, że odgrzewam kotleta ale tego nie ogarniam. Wy macie wszystkie prawie ujemne wartości a ja mam prawie wszystkie dodatnie - padają wtryski??? CFGB 180k km
pozdrawiam
pozdrawiam
-
- Posty: 68
- Rejestracja: 8 kwie 2013, o 23:26
- Samochód: Superb III Facelift
- Silnik: 2.0TSI (190KM)
- Imię: Paweł
- Lokalizacja: Legnica
Re: Sprawdzanie kondycji wtrysku CR
Witam,
też odgrzeję kotleta. Powiedzcie mi proszę w jakiej grupie (chodzi o numer) można odczytać czasy wtrysków?
U mnie w grupach 72, 73, 74 i 75 owszem są jakieś wartości, ale napisane jest "no units" czyli bez jednostki.
Poniżej podaję wartości z grup 72, 73, 74 i 75.
Group 072
-10.00 (no units)
-4.00 (no units)
-3.00 (no units)
Group 073
10.00 (no units)
10.00 (no units)
9.00 (no units)
Group 074
-13.00 (no units)
0.00 (no units)
-1.00 (no units)
Group 075
-3.00 (no units)
3.00 (no units)
7.00 (no units)
Czy to są czasy wtrysków?
Mam kabel VAG002 i VCDS Millenium 11.6.0 w wersji beta.
Pozdrawiam
też odgrzeję kotleta. Powiedzcie mi proszę w jakiej grupie (chodzi o numer) można odczytać czasy wtrysków?
U mnie w grupach 72, 73, 74 i 75 owszem są jakieś wartości, ale napisane jest "no units" czyli bez jednostki.
Poniżej podaję wartości z grup 72, 73, 74 i 75.
Group 072
-10.00 (no units)
-4.00 (no units)
-3.00 (no units)
Group 073
10.00 (no units)
10.00 (no units)
9.00 (no units)
Group 074
-13.00 (no units)
0.00 (no units)
-1.00 (no units)
Group 075
-3.00 (no units)
3.00 (no units)
7.00 (no units)
Czy to są czasy wtrysków?
Mam kabel VAG002 i VCDS Millenium 11.6.0 w wersji beta.
Pozdrawiam
Re: Sprawdzanie kondycji wtrysku CR
Jak oceniacie ten pomiar? Silnik ciepły. Bieg jałowy. Motor 2.0 TDI common rail
I dodatkowo
09:49:48
159 Injector 1; rail pressure calibration point 1 -19.90 µs
160 Injector 1; rail pressure calibration point 2 -6.15 µs
161 Injector 1; rail pressure calibration point 3 3.45 µs
162 Injector 2; rail pressure calibration point 1 -23.10 µs
163 Injector 2; rail pressure calibration point 2 25.10 µs
164 Injector 2; rail pressure calibration point 3 13.20 µs
165 Injector 3; rail pressure calibration point 1 -34.80 µs
166 Injector 3; rail pressure calibration point 2 -14.20 µs
167 Injector 3; rail pressure calibration point 3 -11.05 µs
168 Injector 4; rail pressure calibration point 1 -19.10 µs
169 Injector 4; rail pressure calibration point 2 0.85 µs
170 Injector 4; rail pressure calibration point 3 -6.15 µs
I dodatkowo
09:49:48
159 Injector 1; rail pressure calibration point 1 -19.90 µs
160 Injector 1; rail pressure calibration point 2 -6.15 µs
161 Injector 1; rail pressure calibration point 3 3.45 µs
162 Injector 2; rail pressure calibration point 1 -23.10 µs
163 Injector 2; rail pressure calibration point 2 25.10 µs
164 Injector 2; rail pressure calibration point 3 13.20 µs
165 Injector 3; rail pressure calibration point 1 -34.80 µs
166 Injector 3; rail pressure calibration point 2 -14.20 µs
167 Injector 3; rail pressure calibration point 3 -11.05 µs
168 Injector 4; rail pressure calibration point 1 -19.10 µs
169 Injector 4; rail pressure calibration point 2 0.85 µs
170 Injector 4; rail pressure calibration point 3 -6.15 µs