Pomoc w konfiguracji S3, L&K vs Sportline
Regulamin forum
1. Temat musi zaczynać się od [S1] lub [S2], a treść powinna być taka sama jak ta występująca w cenniku lub konfiguratorze, np. "[S2] Przygotowanie pod telefon GSM I"
2. Jeden wątek powinien dotyczyć jednej opcji wyposażenia dostępnej w cenniku lub konfiguratorze.
1. Temat musi zaczynać się od [S1] lub [S2], a treść powinna być taka sama jak ta występująca w cenniku lub konfiguratorze, np. "[S2] Przygotowanie pod telefon GSM I"
2. Jeden wątek powinien dotyczyć jednej opcji wyposażenia dostępnej w cenniku lub konfiguratorze.
- whity
- Posty: 14835
- Rejestracja: 23 sty 2015, o 16:53
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 333km / 703nm
- Lokalizacja: MS
Re: Pomoc w konfiguracji S3, L&K vs Sportline
Przeciez to czuć
Nie bójcie się być premium.
#stayPremium
#stayPremium
- Enriquez
- Administrator
- Posty: 13611
- Rejestracja: 2 cze 2012, o 09:20
- Samochód: Inny
- Rocznik: 2022
- Silnik: Inny
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Łódź - Wieś ELW
Re: Pomoc w konfiguracji S3, L&K vs Sportline
Mylicie pojęcia. Progresywna kierownica = zmienne przełożenie przekładni kierowniczej. Takie cuda zdaje się w BMW.
Pozdrawiam
Marcin
---
Nie udzielam porad technicznych na PW. Nie podejmuję się wykonywania żadnych modyfikacji w cudzych samochodach. Proszę mnie o to nie pytać.
Marcin
---
Nie udzielam porad technicznych na PW. Nie podejmuję się wykonywania żadnych modyfikacji w cudzych samochodach. Proszę mnie o to nie pytać.
-
- Posty: 599
- Rejestracja: 11 lut 2016, o 13:12
- Samochód: Superb III combi 4x4
- Rocznik: 2017
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
- Lokalizacja: południowe mazowsze
Re: Pomoc w konfiguracji S3, L&K vs Sportline
Dlatego też pytam, bo jak jest progresywna kiera to to czuć po pierwszym zakręcie na mieście lub parkingu.
- Tom-Tdi
- Sponsor
- Posty: 3353
- Rejestracja: 26 kwie 2016, o 00:09
- Samochód: Superb III combi 4x4
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
- Aktualnie: 395KM / 515Nm
- Lokalizacja: Augsburg
Re: Pomoc w konfiguracji S3, L&K vs Sportline
Po przelaczeniu na tryb sport, układ kier. robi się sztywniejszy/precyzyjniejszy.
Najlepiej jak wejdziesz w Indywidual, wszystko ustawiasz na normal, a układ kierowniczy na sport to czuć tę różnice jak byk.
Najlepiej jak wejdziesz w Indywidual, wszystko ustawiasz na normal, a układ kierowniczy na sport to czuć tę różnice jak byk.
- Enriquez
- Administrator
- Posty: 13611
- Rejestracja: 2 cze 2012, o 09:20
- Samochód: Inny
- Rocznik: 2022
- Silnik: Inny
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Łódź - Wieś ELW
Re: Pomoc w konfiguracji S3, L&K vs Sportline
No ale to z progresywnością nie ma nic wspolnego.
Pozdrawiam
Marcin
---
Nie udzielam porad technicznych na PW. Nie podejmuję się wykonywania żadnych modyfikacji w cudzych samochodach. Proszę mnie o to nie pytać.
Marcin
---
Nie udzielam porad technicznych na PW. Nie podejmuję się wykonywania żadnych modyfikacji w cudzych samochodach. Proszę mnie o to nie pytać.
- whity
- Posty: 14835
- Rejestracja: 23 sty 2015, o 16:53
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 333km / 703nm
- Lokalizacja: MS
Re: Pomoc w konfiguracji S3, L&K vs Sportline
co ty gadasz... to nie progresywny ukladTom-Tdi pisze:Po przelaczeniu na tryb sport, układ kier. robi się sztywniejszy/precyzyjniejszy.
Najlepiej jak wejdziesz w Indywidual, wszystko ustawiasz na normal, a układ kierowniczy na sport to czuć tę różnice jak byk.
Nie bójcie się być premium.
#stayPremium
#stayPremium
- whity
- Posty: 14835
- Rejestracja: 23 sty 2015, o 16:53
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 333km / 703nm
- Lokalizacja: MS
Re: Pomoc w konfiguracji S3, L&K vs Sportline
W passku mam, ze jest tylko jeden obrod do totalnego skrętu bodajże
Nie bójcie się być premium.
#stayPremium
#stayPremium
- Tom-Tdi
- Sponsor
- Posty: 3353
- Rejestracja: 26 kwie 2016, o 00:09
- Samochód: Superb III combi 4x4
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
- Aktualnie: 395KM / 515Nm
- Lokalizacja: Augsburg
Re: Pomoc w konfiguracji S3, L&K vs Sportline
Ale skoda się podpisuje pod tym, że ma taki układ....
Potem zerknę, czy ilość obrotów kierownicy się zmienia,( pewnie nie), ale auto reaguje na najdrobniejszy ruch kierownicą
Potem zerknę, czy ilość obrotów kierownicy się zmienia,( pewnie nie), ale auto reaguje na najdrobniejszy ruch kierownicą
- Enriquez
- Administrator
- Posty: 13611
- Rejestracja: 2 cze 2012, o 09:20
- Samochód: Inny
- Rocznik: 2022
- Silnik: Inny
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Łódź - Wieś ELW
Re: Pomoc w konfiguracji S3, L&K vs Sportline
W superbie to samo. Ale to nie jest progresywny.whity pisze:W passku mam, ze jest tylko jeden obrod do totalnego skrętu bodajże
Pozdrawiam
Marcin
---
Nie udzielam porad technicznych na PW. Nie podejmuję się wykonywania żadnych modyfikacji w cudzych samochodach. Proszę mnie o to nie pytać.
Marcin
---
Nie udzielam porad technicznych na PW. Nie podejmuję się wykonywania żadnych modyfikacji w cudzych samochodach. Proszę mnie o to nie pytać.
- Tom-Tdi
- Sponsor
- Posty: 3353
- Rejestracja: 26 kwie 2016, o 00:09
- Samochód: Superb III combi 4x4
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
- Aktualnie: 395KM / 515Nm
- Lokalizacja: Augsburg
Re: Pomoc w konfiguracji S3, L&K vs Sportline
"Standardowy układ kierowniczy w Passacie wymaga wykonania 2,75 obrotu kierownicą od oporu do oporu, tymczasem układ progresywny - tylko 2,1 obrotu. W przypadku tego drugiego rozwiązania, w centralnym położeniu kierownicy Volkswagen reaguje na skręt dużo delikatniej, niż wtedy, gdy kierownica jest już solidnie skręcona. Innymi słowy, w centralnym położeniu ruch kierownicy przełoży się na mniejszy skręt kół, a przy kierownicy skręconej - na większy. Progresywny układ kierowniczy będzie oferowany w nowym Passacie B8 w pakiecie ze sportowym lub adaptacyjnym (DCC) zawieszeniem."
Link do tego w/w cytatu http://www.motospace.pl/prezentacje/now ... czesc_iii/
Ps. Enri, to jest właśnie progresywny, zmienne przełożenie układu kier. w zależności od prędkości i skrętu kierownicy.
Link do tego w/w cytatu http://www.motospace.pl/prezentacje/now ... czesc_iii/
Ps. Enri, to jest właśnie progresywny, zmienne przełożenie układu kier. w zależności od prędkości i skrętu kierownicy.
-
- Posty: 599
- Rejestracja: 11 lut 2016, o 13:12
- Samochód: Superb III combi 4x4
- Rocznik: 2017
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
- Lokalizacja: południowe mazowsze
Re: Pomoc w konfiguracji S3, L&K vs Sportline
zależne nie od prędkości, tylko od kąta skrętu kierownicą - jak skręcisz trochę, załóżmy pół obrotu - działa jak standardowy. jak skręcisz jeden obrót - masz już prawie na maxa skręcone koła, a w standardowym miałbyś jeszcze do maxa prawie pół obrotu. to znaczy że przełożenie jest zmienne, i im bardziej skręcasz kierownicą, tym szybciej koła skręcają.
- Enriquez
- Administrator
- Posty: 13611
- Rejestracja: 2 cze 2012, o 09:20
- Samochód: Inny
- Rocznik: 2022
- Silnik: Inny
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Łódź - Wieś ELW
Re: Pomoc w konfiguracji S3, L&K vs Sportline
No to mam progresywny. Jeden obrót i jest max.
Pozdrawiam
Marcin
---
Nie udzielam porad technicznych na PW. Nie podejmuję się wykonywania żadnych modyfikacji w cudzych samochodach. Proszę mnie o to nie pytać.
Marcin
---
Nie udzielam porad technicznych na PW. Nie podejmuję się wykonywania żadnych modyfikacji w cudzych samochodach. Proszę mnie o to nie pytać.
- eraserski
- Posty: 195
- Rejestracja: 28 wrz 2016, o 07:32
- Samochód: Superb III
- Silnik: 2.0TDI (190KM)
- Lokalizacja: Wrocław
Re: Pomoc w konfiguracji S3, L&K vs Sportline
Jak patrzyłem dzisiaj cennik, to w LK jest w standardzie DCC, a DCC z progresywnym układem kierowniczym 7 stówek ekstra kosztuje.
-
- Posty: 599
- Rejestracja: 11 lut 2016, o 13:12
- Samochód: Superb III combi 4x4
- Rocznik: 2017
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
- Lokalizacja: południowe mazowsze
Re: Pomoc w konfiguracji S3, L&K vs Sportline
czyli nie jest w serii. trzeba dopłacić. ciekawe, że w konfiguratorze nie ma tej opcji...