Zmiana przodu na poliftowy s2

kajtek79
Posty: 9
Rejestracja: 9 paź 2016, o 20:24
Samochód: Superb II combi
Silnik: 2.0TDI CFFB (140KM)
Lokalizacja: Nowa Sól

Re: Zmiana przodu na poliftowy s2

Post autor: kajtek79 »

Czyli mówicie nie kombinować i zakładać części do danego modelu
Awatar użytkownika
Łuki_ssuperb
Posty: 5377
Rejestracja: 9 gru 2015, o 13:56
Samochód: Superb III
Silnik: 2.0TDI (190KM)
Aktualnie: Co by tu pomodzić...
Lokalizacja: Warszawa

Re: Zmiana przodu na poliftowy s2

Post autor: Łuki_ssuperb »

Dokladnie
Wilki nie przejmują się tym co sądzą o nich barany...
Awatar użytkownika
bartek_grchw
Posty: 100
Rejestracja: 23 wrz 2011, o 17:26
Samochód: Superb II combi
Silnik: 2.0TDI CFFB (140KM)
Imię: Bartek
Lokalizacja: Warszawa(WF)

Re: Zmiana przodu na poliftowy s2

Post autor: bartek_grchw »

Czytam codziennie forum a jakoś mi umknął ten temat. Przyznaje się, to ja robiłem przekładkę :D Pewnie ten kolega co się pytał już naprawił swojego Maybacha, ale napiszę jeszcze raz dla potomnych. Tak więc jest to do zrobienia i wcale nie trzeba się tego bać. Blacharka bez problemu: 2 błotniki, maska, zderzak i wiadomo lampy do poliftowego, pas przedni( wraz z wiatrakami i chłodnicami) i belka sa takie same co przedliftem (z belką trzeba uważać bo były dwa rodzaje, mi jedna do tej pory na balkonie leży ;)). Najgorszy problem to ledy do jazdy dziennej i kierunki w nich, trzeba moduł komfortu zaktualizować lub wymienić na nowszy i te światła zaprogramować, szczegóły to u Enriego, dzielnie sprostał zadaniu :D dla mnie to czarna magia ;) a co do problemu z xenonami o których pisał Paweł, to wynikały z tego, że kupiłem lampy ze złymi modułami, nie chciały się zaprogramować, po prostu przy zakupie trzeba wiedzieć jakie dokładnie powinny być moduły(nr katalogowe) i tyle. Ogólnie gdyby nie Nasi forumowi eksperci to bym się tego nie podjął a tak, wszystko gra i bucy od dwóch lat :)
kajtek79
Posty: 9
Rejestracja: 9 paź 2016, o 20:24
Samochód: Superb II combi
Silnik: 2.0TDI CFFB (140KM)
Lokalizacja: Nowa Sól

Re: Zmiana przodu na poliftowy s2

Post autor: kajtek79 »

Witam jestem w trakcie kompletowania gratów ale zostaję przy starej wersji po tym jak chłopaki mnie trochę postraszyli choć nic nie jest jeszcze ruszone☺zawsze można decyzję zmienić
Awatar użytkownika
bartek_grchw
Posty: 100
Rejestracja: 23 wrz 2011, o 17:26
Samochód: Superb II combi
Silnik: 2.0TDI CFFB (140KM)
Imię: Bartek
Lokalizacja: Warszawa(WF)

Re: Zmiana przodu na poliftowy s2

Post autor: bartek_grchw »

U mnie tylko tylna klapa jest z przedliftu. Wszystko inne wymieniłem, tj: kierownicę, tylne lampy na LEDy, kapsle w felgach oraz tylny znaczek. Do tego zmiana całego oświetlenia na ledowe. Dzięki temu nie wygląda na swoje lata :) a na klapę też pewnie przyjdzie czas, jak ktoś kiedyś nie zachowa odległości, a jak nie to zostawię jak jest, bez ciśnienia ;) Podsumowując, jak masz czas i pieniądze to się możesz w to pobawić a jak nie, to sobie daruj; ale żeby nie było, nie namawiam ani nie odradzam, to musi być Twoja decyzja.
Awatar użytkownika
gachul
Posty: 3888
Rejestracja: 16 paź 2010, o 11:35
Samochód: Superb III 4x4
Silnik: 2.0TSI (280KM)
Aktualnie: CS rullez :P
Imię: Grzesiek
Lokalizacja: Limanowa/Łódź
Kontakt:

Re: Zmiana przodu na poliftowy s2

Post autor: gachul »

bartek_grchw pisze:U mnie tylko tylna klapa jest z przedliftu.
i dobrze... ta polifcie jest zjebana przez te przetłoczenia
...prawdziwy mężczyzna nie je miodu...prawdziwy mężczyzna żuje pszczoły...
kajtek79
Posty: 9
Rejestracja: 9 paź 2016, o 20:24
Samochód: Superb II combi
Silnik: 2.0TDI CFFB (140KM)
Lokalizacja: Nowa Sól

Re: Zmiana przodu na poliftowy s2

Post autor: kajtek79 »

Ja polifcie kupiłem narazie lampy tylnie i tak się przymierzam do montażu a kierownica jest też w planach
Awatar użytkownika
bartek_grchw
Posty: 100
Rejestracja: 23 wrz 2011, o 17:26
Samochód: Superb II combi
Silnik: 2.0TDI CFFB (140KM)
Imię: Bartek
Lokalizacja: Warszawa(WF)

Re: Zmiana przodu na poliftowy s2

Post autor: bartek_grchw »

gachul pisze:
bartek_grchw pisze:U mnie tylko tylna klapa jest z przedliftu.
i dobrze... ta polifcie jest zjebana przez te przetłoczenia
Co fakt to fakt, ale jak już robić lifting to po całości... kurde, mówię jak dr Szczyt albo inny plastyk :lol:
Arhen
Posty: 24
Rejestracja: 28 lis 2015, o 08:18
Samochód: Superb II
Silnik: 1.4TSI CAXC (125KM)
Lokalizacja: Jaworzno

Re: Zmiana przodu na poliftowy s2

Post autor: Arhen »

Kajtek też się przymierzałem do zrobienia dr. Skodensteina i z przeróbki na polifta ale odpuściłem (na razie :) ). Widze, że jakby co to jest doświadczony kolega to może wrócę do tematu na lato jak czas i gotówka pozwolą. Bartek a wiesz jak by to wyglądało jak mam tylko halogen (wersja bida) czy dużo więcej byłoby roboty z dołożeniem nowych lamp z xenonem+led?
Awatar użytkownika
kamracik
Zasłużony
Posty: 7444
Rejestracja: 10 paź 2014, o 10:52
Samochód: Superb II combi
Silnik: 1.8TSI CDAA (160KM)
Lokalizacja: Łódź

Re: Zmiana przodu na poliftowy s2

Post autor: kamracik »

Z xenonem zawsze jest dużo roboty, bo musisz dołożyć spryskiwacze, czujniki poziomowania itd. a to niestety są już jakieś koszta. Zresztą same lampy trochę już kosztują.
Awatar użytkownika
bartek_grchw
Posty: 100
Rejestracja: 23 wrz 2011, o 17:26
Samochód: Superb II combi
Silnik: 2.0TDI CFFB (140KM)
Imię: Bartek
Lokalizacja: Warszawa(WF)

Re: Zmiana przodu na poliftowy s2

Post autor: bartek_grchw »

Dokładnie, kamracik dobrze prawi. Za same xenony z przetwornicami i modułami trzeba wyłożyć 2500-3000 zł (oczywiście na allegro bo w ASO to nawet wolę nie wiedzieć) do tego właśnie czujniki itp + robocizna.. U mnie było trochę roboty a co dopiero jak nie miałeś wcześniej xenonów. Na Twoim miejscu naprawdę bym to wcześniej dobrze przemyślał i jeśli byś się zdecydował to wcześniej sobie wszystko przygotuj i zaplanuj żeby nie zostać z rozgrzebanym autem np na miesiąc...
zenek767
Posty: 20
Rejestracja: 18 wrz 2018, o 18:32
Samochód: Superb II combi
Silnik: 2.0TDI CFFB (140KM)
Imię: Tomasz
Lokalizacja: WWE

Re: Zmiana przodu na poliftowy s2

Post autor: zenek767 »

Dokładnie jak piszą przedmówcy ,jeśli nie było wcześniej xenonów a chcemy je zamontować to zaczyna się robić pod górkę, dochodzi nowa wiązka od poziomowanie i skręcania lamp. Żeby zadziałały pędy to nie wielki problem, trzeba zmienić BSM. Oczywiście można zamontować lampy poliftowe bez ledów i po problemie,sama blacharka to ta sama robota w przed-lifcie.
ODPOWIEDZ