Pomoc w konfiguracji S3, L&K vs Sportline
Regulamin forum
1. Temat musi zaczynać się od [S1] lub [S2], a treść powinna być taka sama jak ta występująca w cenniku lub konfiguratorze, np. "[S2] Przygotowanie pod telefon GSM I"
2. Jeden wątek powinien dotyczyć jednej opcji wyposażenia dostępnej w cenniku lub konfiguratorze.
1. Temat musi zaczynać się od [S1] lub [S2], a treść powinna być taka sama jak ta występująca w cenniku lub konfiguratorze, np. "[S2] Przygotowanie pod telefon GSM I"
2. Jeden wątek powinien dotyczyć jednej opcji wyposażenia dostępnej w cenniku lub konfiguratorze.
-
- Posty: 599
- Rejestracja: 11 lut 2016, o 13:12
- Samochód: Superb III combi 4x4
- Rocznik: 2017
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
- Lokalizacja: południowe mazowsze
- Tom-Tdi
- Sponsor
- Posty: 3353
- Rejestracja: 26 kwie 2016, o 00:09
- Samochód: Superb III combi 4x4
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
- Aktualnie: 395KM / 515Nm
- Lokalizacja: Augsburg
Re: Pomoc w konfiguracji S3, L&K vs Sportline
bartekpion pisze:Jesteś tego pewien? jak orientowałem się kiedyś to DCC w L&K wyklucza progresywną kierownicę, nawet na forum gdzieś kiedyś było.Tom-Tdi pisze:W L&K występuje już DCC razem progresywna kierownicą ( nie trzeba tego dobierać)
Wcześniej było tak jak piszesz, od MY 2017 zmieniło się niby, że jest w komplecie z DCC.
Kaspersky ma Superba MY 2017 i chyba DCC, także musiałby się tutaj wypowiedzieć.
Ja odbieram za tydzień auto także dam znać czy w trybie sport kierownica chodzi ciężej
-
- Posty: 599
- Rejestracja: 11 lut 2016, o 13:12
- Samochód: Superb III combi 4x4
- Rocznik: 2017
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
- Lokalizacja: południowe mazowsze
Re: Pomoc w konfiguracji S3, L&K vs Sportline
o ile pamiętam progresywna kiera weszła w MY2017. i sprawę analizowałem ok lipca, czyli jak już obowiązywał MY2017. może ktoś to potwierdzić z użytkowników L&K MY2017?
Re: Pomoc w konfiguracji S3, L&K vs Sportline
ohoho... Spokojnie. Czy to coś dziwnego że o to pytam? Skoro w cenniku sportline'a jest DCC bez adnotacji że wyklucza ono sportowe zawieszeni, które jest w standardzie to co w tym dziwnego, że chce to potwierdzić?whity pisze:Nie kurwa... dostaniesz dwa na raz
Ja pier****
- whity
- Posty: 14835
- Rejestracja: 23 sty 2015, o 16:53
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 333km / 703nm
- Lokalizacja: MS
Re: Pomoc w konfiguracji S3, L&K vs Sportline
Jak zamawiasz felgi 19, a w standarcie masz 18, to tez byś sie pytał?
Przeciez milion razy ci dzisiaj tłumaczyli
Przeciez milion razy ci dzisiaj tłumaczyli
Nie bójcie się być premium.
#stayPremium
#stayPremium
Re: Pomoc w konfiguracji S3, L&K vs Sportline
Jak zamawiasz 19stki, to 18stki dają Ci dodatkowo do bagaznika?
- Kaspersky81
- Posty: 375
- Rejestracja: 27 sty 2016, o 18:36
- Samochód: Superb III
- Silnik: 2.0TSI (190KM)
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Re: Pomoc w konfiguracji S3, L&K vs Sportline
A powinni:Dszms pisze:Jak zamawiasz 19stki, to 18stki dają Ci dodatkowo do bagaznika?
- Tom-Tdi
- Sponsor
- Posty: 3353
- Rejestracja: 26 kwie 2016, o 00:09
- Samochód: Superb III combi 4x4
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
- Aktualnie: 395KM / 515Nm
- Lokalizacja: Augsburg
Re: Pomoc w konfiguracji S3, L&K vs Sportline
Nie nabijaj postów tylko pisz czy masz progresywny układ kier.??Kaspersky81 pisze:A powinni:Dszms pisze:Jak zamawiasz 19stki, to 18stki dają Ci dodatkowo do bagaznika?
- Kaspersky81
- Posty: 375
- Rejestracja: 27 sty 2016, o 18:36
- Samochód: Superb III
- Silnik: 2.0TSI (190KM)
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Re: Pomoc w konfiguracji S3, L&K vs Sportline
W sensie czy kiera na sporcie chodzi mi ciężej?Tom-Tdi pisze:Nie nabijaj postów tylko pisz czy masz progresywny układ kier.??Kaspersky81 pisze:A powinni:Dszms pisze:Jak zamawiasz 19stki, to 18stki dają Ci dodatkowo do bagaznika?
Re: Pomoc w konfiguracji S3, L&K vs Sportline
1. Sportline nie ma regulacji długości siedziska, są podobne ale fizycznie ile ma długości - nie jestem w stanie nawet Ci tego zmierzyć, producent nie podaje takich wymiarówmichals pisze:Witam.
Sporo informacji znalazłem na forum rozwiewających moje wątpliwości ws. wyposażenia , ale jeszcze mam pare znaków zapytania. Niestety takie tematy jak się okazuje są bardzo ciężkie do wyjaśnienia dla sprzedawcy w salonie
Rozważam albo L&K albo Sportline.
1. Wymiary foteli przednich sportline vs L&K. Chodzi głównie o długość siedziska ile cm ma każde z nich. W L&K jest trochę krótkie i nie regulowane na długość jak to się ma do sportline, ktoś porównywał?
2. Jak się ma dokładnie zawieszenie w wersji sportline i L&K? Jeśli w obu mamy DCC to fizycznie zawieszenie jest takie samo czy się różni? Jeśli różni czym dokładnie, wysokością, ile mm itd? Ze znalezionych informacji wynika raz że sportline ma obniżone 15mm tylko czy od wersji standard czy od wersji DCC, bo w wielu miejscach jest informacja że w konfiguracji z DCC zawieszenie jest fizycznie coś obniżone.
3. „dodatkowy schowek w podłodze bagażnika (3GN)” w kombi. Czy to jest tak że z tą opcją podłoga jest wyżej i poj. bagażnika się zmniejsza czy tylko jest to zagospodarowanie miejsca pod podłogą, która zostaje na tej samej wysokości? Czy podłogę można wyjąć i wówczas podłogą bagażnika jest dno schowka?
4. Czy ogrzewanie postojowe jest tylko ustawiane on/off czy można programować na konkretną godzinę i/lub datę?
5. Który zestaw bluetooth potrzebuje do: odtwarzania muzyki ze smartfona, pobierania kontaktów i rozmów przez zestaw głośnomówiący, przesyłanie aplikacji ze smartfona (to chyba i tak po kablu) na ekran auta. Wystarczy ten BT IV?
6. Do czego wykorzystywana jest karta sim? Aktualizacje map? Pobieranie jakiś informacji o korkach dla nawigacji? Jeśli do aktualizacji map to jak są one pobierane w wersji bez karty sim?
Z góry dzięki i pozdrawiam
2. Nie wydaje mi się, aby DCC było niższe, ale tu też nie mamy konkretnych danych. Ale postaram się jutro to sprawdić
3. Podłoga jest wyżej, dokłądnie na lini progu. Pod nią są schowki. Nie, nie można tego wyjąć.
4. programowalna godzina uruchomienia i czas działania
5. wystarczy IV
6. Wbudowanie telefonu "na stałe" w samochód. Aktualizacj wgrywasz sam.
- whity
- Posty: 14835
- Rejestracja: 23 sty 2015, o 16:53
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 333km / 703nm
- Lokalizacja: MS
Re: Pomoc w konfiguracji S3, L&K vs Sportline
Jarek, wytłumacz mu jeszcze, ze jak zamówi nawigację to bolera nie będzie miał !!
Nie bójcie się być premium.
#stayPremium
#stayPremium
- whity
- Posty: 14835
- Rejestracja: 23 sty 2015, o 16:53
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 333km / 703nm
- Lokalizacja: MS
Re: Pomoc w konfiguracji S3, L&K vs Sportline
Nie.. naprawdę nie
Nie bójcie się być premium.
#stayPremium
#stayPremium
- gachul
- Posty: 3888
- Rejestracja: 16 paź 2010, o 11:35
- Samochód: Superb III 4x4
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
- Aktualnie: CS rullez :P
- Imię: Grzesiek
- Lokalizacja: Limanowa/Łódź
- Kontakt:
Re: Pomoc w konfiguracji S3, L&K vs Sportline
Jarek na pewno nie da sie wyciągnąć podwójnej podłogi???? w SII mozna było wyciągnąć jak coś dużego było do przewiezienia
...prawdziwy mężczyzna nie je miodu...prawdziwy mężczyzna żuje pszczoły...
Re: Pomoc w konfiguracji S3, L&K vs Sportline
raz to widziałem.
Nie przyglądałem się jakos specjalnie, więc głowy nie dam. Ale na pierwszy rzut oka - nie.
Nie przyglądałem się jakos specjalnie, więc głowy nie dam. Ale na pierwszy rzut oka - nie.